Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

Gjest Sugemerke

Når skal dere hønene lære at dere ikke kan rakke fritt ned på alle inne på Hønegruppa uten å tåle å få kritikk for det? Det hjelper ikke å sutre, kalle oss slemme og si at dere gjør som dere vil inne på deres private gruppe. Gruppa er IKKE privat, alt dere sier der inne er offentlig og alt som er uthenging av andre vil få kritikk! 

Alt dere gjør lg sier der inne er offentlig. 

Se for dere at dere sto på torget å ropte at slitne nybakte mødre var stygge, folk ville reagert! Det samme skjer når man roper det på en offentlig gruppe på Facebook. 

Se for deg at du brøler på jobb at svigers er ei ku, folk reagerer. Det samme skjer når man roper det på en offentlig gruppe på Facebook.

Spring ned gågata i stringtruse den mest travle dagen i året og se hva som skjer. Det er ingen forskjell fra å legge ut bilde på Hønehjørnet. Jeg kan ta det bildet og gjøre hva jeg vil med det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Sugemerke skrev:

Når skal dere hønene lære at dere ikke kan rakke fritt ned på alle inne på Hønegruppa uten å tåle å få kritikk for det? Det hjelper ikke å sutre, kalle oss slemme og si at dere gjør som dere vil inne på deres private gruppe. Gruppa er IKKE privat, alt dere sier der inne er offentlig og alt som er uthenging av andre vil få kritikk! 

Alt dere gjør lg sier der inne er offentlig. 

Se for dere at dere sto på torget å ropte at slitne nybakte mødre var stygge, folk ville reagert! Det samme skjer når man roper det på en offentlig gruppe på Facebook. 

Se for deg at du brøler på jobb at svigers er ei ku, folk reagerer. Det samme skjer når man roper det på en offentlig gruppe på Facebook.

Spring ned gågata i stringtruse den mest travle dagen i året og se hva som skjer. Det er ingen forskjell fra å legge ut bilde på Hønehjørnet. Jeg kan ta det bildet og gjøre hva jeg vil med det...

Det er fortsatt helt innafor å kritisere mennesker som baksnakker og henger ut det de har sett. Bare fordi man syns noe er tåpelig og syns folk fortjener det, betyr ikke at man selv er moralsk overlegen og at der ok at man sprer ting videre. Dere er da med på å spre innleggene der for eks barn blir hengt ut.

Anonymkode: ef5da...758

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man ikke vil at det skal diskuteres offentlig, så ikke legg det ut på en gruppe med nærmere 40.000 medlemmer der hver eneste av de 40.000 kan velge helt selv hvor de vil legge ut informasjonen igjen! 

Dette er kjernen i alle disse 35 sidene egentlig - det at Hønehjørnet nekter å ta kritikk, innse at de er en offentlig gruppe der det burde stoppes av administrasjonen når noen legger ut lettkledde bilder av barn, snakker om svigers, familie, ekser og kjærester osv. For de bildene av barn for eksempel, de kan sees av snart 40.000. Ville du stolt på 40.000 mennesker med bilder av nakne barn i virkeligheten? Nei, fordi det er statistisk sett en god sannsynlighet for pedofile der inne. Mennesker som kan skade barnet. Det er også stor sannsynlighet for at mennesker som kjenner eksen din, svigermor (populært kalt svigermonster) osv der inne! Dette er et eksempel, det at infoen spres til kvinneguiden. Dette er deres feil. Fordi hønehjørnet ikke oppfordrer til nettvett, men heller kveler enhver diskusjon angående det. Vi deler infoen fordi vi kan - det er ikke ulovlig. Dere velger å dele alt privat med hvem som helst. 

Skjerp dere, så vil ikke vi ha noe å kritisere.

Anonymkode: 4b8f5...93e

Halllllo nå må du gi deg!! Har aldri vært nakende barn på hønehjørnet. Sjefhøna vår følger alltid med sammen med en flott gjeng med damer som admin. Vi samlet inn penger til UNICEF og andre organisjoner som trenger vår støtte. Hva gjør dere? Ingenting dere bare sitter bak pcen og diskuterer oss. Hvorfor? Grunnen til at vi hadde stripper på festen var gave til sjefen vår som gjør en flott jobb. Vi hadde fått inn for mye penger derfor brukte vi resten av disse pengene på stripper og det var en overraskelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, Kjendishøna skrev:

Nå er det sånn at flere har gått ut av gruppen fordi dere skriver dritt om oss. Vær så snill og ikke ødelegg for oss som er igjen. Dere kan skrive om mange andre ting, men seriøst ikke skriv om min familie!! Nok er nok

Nå går dette over streken altså... Dette er IKKE "kjendishøna" 

Ikke utgi deg for å Være meg.. det syntes jeg er respektløst. Jeg har ingen grunn til å sitte kommentere her.. å ikke snakk om MIN familie.. det har du ingen rett til.. Selv om du mener det godt så syntes jeg dette er skikkelig ekkelt.. 

 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke vært bedre med alle disse tingene som mødre deler om barna sine, at det hadde blitt tatt opp på lukkede mamma-grupper med regler mot å spre innhold videre, og eventuelt at man må signere på taushetsplikt erklæring i en slik gruppe? 

Hønehjørnet er i mine øyne en "syforening" der kvinnfolk er kvinnfolk og deler og fjaser og noen rølper osv. Personlig syns jeg at det å diskutere andre folk, uansett om det her KG eller på face eller hvor det er, så bør man la barn, syke og døde være i fred. Altså de som ikke evner å forsvare seg selv i diskusjoner. Om man har behov for å prate om andre voksene mennesker får man selv ta eventuelle konsekvenser av dette fra de som blir pratet om. Vi andre har vel helt ærlig talt ikke noe med det som blir sakt å gjøre. Men desverre er dagens ego på folk så sterkt at man MÅ henge seg opp i andre og deres feil. 

Spørsmål; noen som synes noe er bra/ gøy/ positivt med hønehjørnet?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Kjendishøna skrev:

Halllllo nå må du gi deg!! Har aldri vært nakende barn på hønehjørnet. Sjefhøna vår følger alltid med sammen med en flott gjeng med damer som admin. Vi samlet inn penger til UNICEF og andre organisjoner som trenger vår støtte. Hva gjør dere? Ingenting dere bare sitter bak pcen og diskuterer oss. Hvorfor? Grunnen til at vi hadde stripper på festen var gave til sjefen vår som gjør en flott jobb. Vi hadde fått inn for mye penger derfor brukte vi resten av disse pengene på stripper og det var en overraskelse. 

Atte hæ? Dere samler inn penger til unicef, og så bruker dere de på stripper? 

Anonymkode: 2134f...923

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sugemerke
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er fortsatt helt innafor å kritisere mennesker som baksnakker og henger ut det de har sett. Bare fordi man syns noe er tåpelig og syns folk fortjener det, betyr ikke at man selv er moralsk overlegen og at der ok at man sprer ting videre. Dere er da med på å spre innleggene der for eks barn blir hengt ut.

Anonymkode: ef5da...758

Det er aldri bra om innleggene blir spredd videre, men saklig kritikk er bra. På den måten kan det hende den som postet det i utgangspunktet lærer noe nytt, får noe å tenke over og faktisk sletter innlegget. Eventuelt dropper flere av den typen innlegg. 

Noen innlegg i tråden handler om å le av idioti og noen handler om saklig kritikk. Om en del av den saklige kritikken når inn slik at hvertfall noen av hønene tenker seg om har tråden en hensikt. I forhold til det å le av idioti kan man så klart ta selvkritikk, det er i grunn aldri greit, det er sant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, romnia skrev:

 

Spørsmål; noen som synes noe er bra/ gøy/ positivt med hønehjørnet?

Ja, det er nevnt flere ganger her i tråden: Hun som lager og pynter kaker er skikkelig flink og koselig å se på.

Anonymkode: 51ff7...681

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Kjendishøna skrev:

Halllllo nå må du gi deg!! Har aldri vært nakende barn på hønehjørnet. Sjefhøna vår følger alltid med sammen med en flott gjeng med damer som admin. Vi samlet inn penger til UNICEF og andre organisjoner som trenger vår støtte. Hva gjør dere? Ingenting dere bare sitter bak pcen og diskuterer oss. Hvorfor? Grunnen til at vi hadde stripper på festen var gave til sjefen vår som gjør en flott jobb. Vi hadde fått inn for mye penger derfor brukte vi resten av disse pengene på stripper og det var en overraskelse. 

Fått inn xor mye penger til UNICEF??? Nå har jeg hørt det også 😲

Anonymkode: b2c0c...770

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Violet1989 skrev:

Nå går dette over streken altså... Dette er IKKE "kjendishøna" 

Ikke utgi deg for å Være meg.. det syntes jeg er respektløst. Jeg har ingen grunn til å sitte kommentere her.. å ikke snakk om MIN familie.. det har du ingen rett til.. Selv om du mener det godt så syntes jeg dette er skikkelig ekkelt.. 

 

Jeg syns det er bra at du tar til motmæle hvis noen utgir seg for å være deg :)

Anonymkode: 09885...e6d

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, romnia skrev:

Hadde det ikke vært bedre med alle disse tingene som mødre deler om barna sine, at det hadde blitt tatt opp på lukkede mamma-grupper med regler mot å spre innhold videre, og eventuelt at man må signere på taushetsplikt erklæring i en slik gruppe? 

Hønehjørnet er i mine øyne en "syforening" der kvinnfolk er kvinnfolk og deler og fjaser og noen rølper osv. Personlig syns jeg at det å diskutere andre folk, uansett om det her KG eller på face eller hvor det er, så bør man la barn, syke og døde være i fred. Altså de som ikke evner å forsvare seg selv i diskusjoner. Om man har behov for å prate om andre voksene mennesker får man selv ta eventuelle konsekvenser av dette fra de som blir pratet om. Vi andre har vel helt ærlig talt ikke noe med det som blir sakt å gjøre. Men desverre er dagens ego på folk så sterkt at man MÅ henge seg opp i andre og deres feil. 

Spørsmål; noen som synes noe er bra/ gøy/ positivt med hønehjørnet?

Norsk lovverk overgår egne regler man finner på på en slik måte, dvs er det over 20 personer i gruppen regnes det per definisjon som offentlige ytringer.

Det man gjør hvis man ønsker råd om sensitive ting eller andre personer er å spørre anonymt, på anonyme forum, uten detaljer som gjør at barn/mann/sviger kan kjennes igjen. Eller, det er det oppegående mennesker med et snev av empati gjør. Resten diskuterer i gedigne grupper og bryr seg tydeligvis ikke om familien blir såret. 

Anonymkode: 739af...4e5

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonymer skrev:

Har dere ikke annet å gjøre enn å diskutere hva andre folk driver med?:fnise:


Jovisst, har blant annet laget mat i dag, bakt litt og vasket badet. Men jeg synes også det er gøy å lese ting på nett og dele det med andre. Dette er ikke noe annerledes enn hønene i de to gruppene som diskuterer og deler sine meninger om både barna, svigers og gubbene sine. Både KG-folk og Høner deler samme interesse; å snakke om andre, både negativt og i humoristiske vendinger.

 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ardwinna skrev:


Jovisst, har blant annet laget mat i dag, bakt litt og vasket badet. Men jeg synes også det er gøy å lese ting på nett og dele det med andre. Dette er ikke noe annerledes enn hønene i de to gruppene som diskuterer og deler sine meninger om både barna, svigers og gubbene sine. Både KG-folk og Høner deler samme interesse; å snakke om andre, både negativt og i humoristiske vendinger.

 

 

Nå drar du alle under en kam. Flott at du har en hobby, det er sunt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, Violet1989 skrev:

Nå går dette over streken altså... Dette er IKKE "kjendishøna" 

Ikke utgi deg for å Være meg.. det syntes jeg er respektløst. Jeg har ingen grunn til å sitte kommentere her.. å ikke snakk om MIN familie.. det har du ingen rett til.. Selv om du mener det godt så syntes jeg dette er skikkelig ekkelt.. 

 

Unnskyld meg, men hvem er du? Jeg har brukt kalle navnet kjendishøna. Men det er sikkert du som skriver dritt fra hønehjørnet slutt med det nåååå!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ta pengene, som folk har donert til et veldedighet, og bruke på seg selv, er svindel. Hadde jeg donert penger til det som skulle gå til unicef, hadde jeg anmeldt dere.

Anonymkode: b2c0c...770

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Å ta pengene, som folk har donert til et veldedighet, og bruke på seg selv, er svindel. Hadde jeg donert penger til det som skulle gå til unicef, hadde jeg anmeldt dere.

Anonymkode: b2c0c...770

Hvor har du lest dette. Det var donert til overraskelse . Ikke noe til UNICEF. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Kjendishøna skrev:

Unnskyld meg, men hvem er du? Jeg har brukt kalle navnet kjendishøna. Men det er sikkert du som skriver dritt fra hønehjørnet slutt med det nåååå!!!!

Jaha så det er du som sender live på hønehjørnet da eller? Er du morsom nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...