Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Står ingenting i reglene om at de kan gjøre forskjell og stenge kommentarfeltet på sitt eget innlegg uten videre. Så de kan ha meninger selv uten at vi får kommentere.

Og man kan faktisk være medlem av en gruppe selv om man sier sin mening og har litt kretikk!

Anonymkode: 81922...654

Kjære deg. Man kan selv avslutte kommentarer. Hjelpes. Folk bestemmer selv. . Huff.. natta.. sov nå. El

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ei som spør etter råd for å lindre smertene grunnet UVI/nyrebekkenbetennelse, og ei råder henne til å få orgasme i dusjen...

Anonymkode: 3eecf...072

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ei som spør etter råd for å lindre smertene grunnet UVI/nyrebekkenbetennelse, og ei råder henne til å få orgasme i dusjen...

Anonymkode: 3eecf...072

Vel, er det nyrebekkenbetennelse, så er orgasme det siste jeg ville ha tenkt på. Erfaringsmessig ville jeg ha oppsøkt lege/sykehus sporenstreks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lafemmemauvaise skrev:

Vel, er det nyrebekkenbetennelse, så er orgasme det siste jeg ville ha tenkt på. Erfaringsmessig ville jeg ha oppsøkt lege/sykehus sporenstreks.

Hun hadde visst begynt på antibiotika, men var ute etter råd til den begynte å virke. 

Men likevel. Jeg har tatt nyrebekkenbetennelse og orgasme var det siste jeg tenkte på i flere uker.

Anonymkode: 3eecf...072

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun hadde visst begynt på antibiotika, men var ute etter råd til den begynte å virke. 

Men likevel. Jeg har tatt nyrebekkenbetennelse og orgasme var det siste jeg tenkte på i flere uker.

Anonymkode: 3eecf...072

Ah, ok. Vil tro at Paracetamol hhv. Ibuprofen vil ta knekken på de verste smertene, såfremst det ikke foreligger kontraindikasjoner. Ellers kan det hjelpe litt på å drikke vann eller varm sitron-/appelsinsaft med noen skiver ingefær i. 

Og ja - nyrebekkenbetennelse (forsåvidt også en UVI) er alt annet enn erotiserende og orgasmefrembringende :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan dere ikke bare la hverandre være i fred?

Denne tråden er det værste jeg har sett på lenge. Voksne mennesker som sitter slik på denne måten. Har dere virkelig ikke noe annet og bruke tiden deres på? Det er faktisk flere oppegående på begge disse to plassene, både på hønehjørnet og her inne KG. 

Tenk dere om alle sammen, for noen skal det ikke så mye til før de blir såra å lei seg.

 

God natt alle sammen 😊

Anonymkode: c4564...d22

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kan dere ikke bare la hverandre være i fred?

Denne tråden er det værste jeg har sett på lenge. Voksne mennesker som sitter slik på denne måten. Har dere virkelig ikke noe annet og bruke tiden deres på? Det er faktisk flere oppegående på begge disse to plassene, både på hønehjørnet og her inne KG. 

Tenk dere om alle sammen, for noen skal det ikke så mye til før de blir såra å lei seg.

 

God natt alle sammen 😊

Anonymkode: c4564...d22

var forresten hønehjørnet livestream jeg sikta til. er ikke medlem av den andre gruppa.

Anonymkode: c4564...d22

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kan dere ikke bare la hverandre være i fred?

Denne tråden er det værste jeg har sett på lenge. Voksne mennesker som sitter slik på denne måten. Har dere virkelig ikke noe annet og bruke tiden deres på? Det er faktisk flere oppegående på begge disse to plassene, både på hønehjørnet og her inne KG. 

Tenk dere om alle sammen, for noen skal det ikke så mye til før de blir såra å lei seg.

 

God natt alle sammen 😊

Anonymkode: c4564...d22

Jeg har ikke sett noe i denne tråden som kan virke krenkende. Og jeg er selv aktiv på høne hjørnet 

Anonymkode: 8c1d5...201

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Lafemmemauvaise skrev:

Ah, ok. Vil tro at Paracetamol hhv. Ibuprofen vil ta knekken på de verste smertene, såfremst det ikke foreligger kontraindikasjoner. Ellers kan det hjelpe litt på å drikke vann eller varm sitron-/appelsinsaft med noen skiver ingefær i. 

Og ja - nyrebekkenbetennelse (forsåvidt også en UVI) er alt annet enn erotiserende og orgasmefrembringende :fnise: 

Vel, jeg hadde nylig nyrebekkenbetennelse, og nyforelsket som jeg er så holdt det meg ikke akkurat tilbake. :fnise: Så klart, på det vondeste klarte jeg ikke annet enn å ligge i sengen og ha forferdelig vondt, men med en gang den verste smerten var borte var jeg klar. Akkurat sex ventet jeg litt med da. (Og bare for å ha sagt det, dette er ok informasjon å dele på et anonymt nettforum, ikke under fult navn til flere titalls tusen)

Anonymkode: 93d18...b14

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NorahLudoAllis
11 timer siden, Kjendishøna skrev:

Nå er det sånn at flere har gått ut av gruppen fordi dere skriver dritt om oss. Vær så snill og ikke ødelegg for oss som er igjen. Dere kan skrive om mange andre ting, men seriøst ikke skriv om min familie!! Nok er nok

Ingen skriver om noens familie her.

Det noen helt berettiget har kommentert er utlevering av egne barn- og det man kommenterer er handlingen, ikke personen.

Jeg ELSKER denne tråden nå, for de med få innlegg fra Hønehjørnet bekrefter absolutt alle mine fordommer ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NorahLudoAllis
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kan dere ikke bare la hverandre være i fred?

Denne tråden er det værste jeg har sett på lenge. Voksne mennesker som sitter slik på denne måten. Har dere virkelig ikke noe annet og bruke tiden deres på? Det er faktisk flere oppegående på begge disse to plassene, både på hønehjørnet og her inne KG. 

Tenk dere om alle sammen, for noen skal det ikke så mye til før de blir såra å lei seg.

 

God natt alle sammen 😊

Anonymkode: c4564...d22

Jeg er igrunnen mest opptatt av de stakkars ungene som blir utlevert. Det er ikke annet enn trist og bekymringsverdig, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, NorahLudoAllis skrev:

Jeg er igrunnen mest opptatt av de stakkars ungene som blir utlevert. Det er ikke annet enn trist og bekymringsverdig, 

Fortell det til de det gjelder da vel. Mest sannsynlig leser ikke disse personene dette forumet her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonymer skrev:

Fortell det til de det gjelder da vel. Mest sannsynlig leser ikke disse personene dette forumet her. 

Du mener at det går bra å ta opp i selve hønehjørnet? Uten å bli kasta ut?  Mhm.....:rulle:

Anonymkode: b447b...3fc

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Anonymer skrev:

Fortell det til de det gjelder da vel. Mest sannsynlig leser ikke disse personene dette forumet her. 

Man blir jo kasta ut av hønehjørnet hvis man sier meininga si..

Anonymkode: a7536...897

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir ikke kasta ut kun for å si meningen sin,det kommer helt Ann på oppførsel etter det.

Anonymkode: 4dde6...2a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonymer skrev:

Fortell det til de det gjelder da vel. Mest sannsynlig leser ikke disse personene dette forumet her. 

Med engang noen får litt kritikk der inne, kommer det noen på banen, enten en admin eller et annet medlem, og sier noe sånt som "det er ikke dette trådstarter spør om/snakker om, vennligst hold dere til temaet". Så hvordan mener du at vi må ta det opp med vedkommende? Kritikk der inne, er jo tydeligvis ikke lov... 

Så det senest under livevideoen av stripperen. De som stilte seg litt kritisk til hele opplegget, fikk beskjed om at de var sjalu, før sjefshøna selv stengte tråden og sa at hun skulle revurdere medlemmer. 

Anonymkode: 63060...cf1

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis noen i det hele tatt hinter til at de skal si meininga si så popper admin inn og ber folk oppføre seg. Kommer det én kommentar av noen med en annen meining så blir jo kommentarfeltet stengt. 

Anonymkode: a7536...897

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå skjønt at jeg ikke trenger å bli medlem av Hønehjørnet,da alt de tar opp eller legger ut kommer hit uansett.Thank you.😊

Anonymkode: 4dde6...2a3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Blågrønn skrev:

Huff. Kan du la vær. Det står i reglane. Hvis du synes dette er ikke greit hvorfor er du der da. La oss være. 

 

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kan dere ikke bare la hverandre være i fred?

Denne tråden er det værste jeg har sett på lenge. Voksne mennesker som sitter slik på denne måten. Har dere virkelig ikke noe annet og bruke tiden deres på? Det er faktisk flere oppegående på begge disse to plassene, både på hønehjørnet og her inne KG. 

Tenk dere om alle sammen, for noen skal det ikke så mye til før de blir såra å lei seg.

 

God natt alle sammen 😊

Anonymkode: c4564...d22

Jeg skjønner bare ikke hvordan dere ressonerer. Altså, dere er medlemmer på ei gruppe hvor dere skamløst blottlegger både dere selv og famlien, med fullt navn, men dere tåler ikke å bli diskutert på et forum, hvor navn aldri blir nevnt, og skjermdumper blir anonymisert? 

Greit nok at det er ei lukket gruppe, men man har ikke mye anonymitet der når hvem som helst og så mange som vil kan bli medlemmer. Enkelte burde kanskje gå i seg selv mtp nettvett? Ikke rart ungene våre driter seg ut på sosiale medier når foreldregenerasjoner oppfører seg som fulle sjømenn på de samme stedene.

Den gruppa der vil jeg ikke for mitt bare liv ha navnet mitt assosiert med, så jeg ligger laaangt unna. Nysgjerrigheten er dog nokså vanskelig å bale med iblant, så denne tråden er gull verdt! :nigo: 

Anonymkode: 2b23a...23c

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man blir ikke kasta ut kun for å si meningen sin,det kommer helt Ann på oppførsel etter det.

Anonymkode: 4dde6...2a3

Jo, det blir man. Både på hønehjørnet og livestream-gruppa. Adminene er så hårsåre, at nevnes nettvett og dette med å ikke utlevere Gud og hver mann, så er visst det mobbing. Ref. Da de kastet ut et medlem for å ha hatt en live om nettvett for så å la et par av de som pleier å utlevere prate dritt om vedkommende på livesending. 

I begge gruppene, kveles alle forsøk på en sunn, konstruktiv diskusjon rundt hva man kan skrive. Derfor slettes alt som nevner artikkelen i Dagbladet f.eks, selv om den var en gylden mulighet for de å ta diskusjonen og lære.

Anonymkode: 4b8f5...93e

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...