Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

Tråden ryddet for spekulasjoner, avsporinger, persondebatt, latterliggjøring og brukerdebatt, samt svar til alt dette

Nordvesta, mod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da var livestreamgruppa lagt ned. Noen som vet hvorfor? Ser de skriver at det var mer negativt enn positivt, men hva nøyaktig sikter de til?

Anonymkode: ae23d...b23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da var livestreamgruppa lagt ned. Noen som vet hvorfor? Ser de skriver at det var mer negativt enn positivt, men hva nøyaktig sikter de til?

Anonymkode: ae23d...b23

Jeg tipper de har tatt til nettvett 😊

 

Anonymkode: a9cca...56e

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.1.2017 den 1.57, AnonymBruker skrev:

Ei som spør etter råd for å lindre smertene grunnet UVI/nyrebekkenbetennelse, og ei råder henne til å få orgasme i dusjen...

Anonymkode: 3eecf...072

Hjelpe meg altså. Hva blir det neste? Kan hun ikke ta en paracett eller to? Orgasme hjelper ihvertfall ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da var livestreamgruppa lagt ned. Noen som vet hvorfor? Ser de skriver at det var mer negativt enn positivt, men hva nøyaktig sikter de til?

Anonymkode: ae23d...b23

De sikter selvsagt til denne tråden og alt dramat de har laget utav det. "Sjefshøna" og de andre har nok ikke taklet kritikken her særlig bra.

Anonymkode: a2688...628

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj meldte meg ut av begge gruppene for en tid tilbake fordi jeg fikk fullstendig krampe av mye av det som ble skrevet/sendt live. Nå merker jeg at jeg faktisk angrer litt 🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

De sikter selvsagt til denne tråden og alt dramat de har laget utav det. "Sjefshøna" og de andre har nok ikke taklet kritikken her særlig bra.

Anonymkode: a2688...628

Har nok ingenting med denne tråden å gjøre.Ikke prøv og lat som om dere er noe bedre her inne på KG og at det er deres "fortjeneste" at den er lagt ned.Og ikke bland inn "Sjefshøna" i dette igjen.Skjerp dere,trodde dere var voksne her inne......

Anonymkode: 4dde6...2a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har nok ingenting med denne tråden å gjøre.Ikke prøv og lat som om dere er noe bedre her inne på KG og at det er deres "fortjeneste" at den er lagt ned.Og ikke bland inn "Sjefshøna" i dette igjen.Skjerp dere,trodde dere var voksne her inne......

Anonymkode: 4dde6...2a3

Du må da tåle at vi diskuterer en fb-gruppe her inne. Usakligheter har blitt ryddet bort. Hvis du ikke vil diskutere denne gruppens sjef, må du la være å trekke henne inn i tråden her inne. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Honey Dew skrev:

Du må da tåle at vi diskuterer en fb-gruppe her inne. Usakligheter har blitt ryddet bort. Hvis du ikke vil diskutere denne gruppens sjef, må du la være å trekke henne inn i tråden her inne. 

Ikke jeg som nevnte henne først,det var KG.Og ja,dette er usakligheter.Jeg tåler at det blir diskutert om HH men når det går på å henge ut ting som blir lagt ut der så er det vel heller KG som er usaklig vel....Vil ikke diskutere gruppas sjef,det greier dere tydeligvis fint selv.La nå HH være,herregud som det kalles her inne.Skulle tro det var dette som var en gjeng med høner.😝

Anonymkode: 4dde6...2a3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke jeg som nevnte henne først,det var KG.Og ja,dette er usakligheter.Jeg tåler at det blir diskutert om HH men når det går på å henge ut ting som blir lagt ut der så er det vel heller KG som er usaklig vel....Vil ikke diskutere gruppas sjef,det greier dere tydeligvis fint selv.La nå HH være,herregud som det kalles her inne.Skulle tro det var dette som var en gjeng med høner.😝

Anonymkode: 4dde6...2a3

*kakles 

Anonymkode: 4dde6...2a3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor de la ned livegruppa, blir jo aalt for rotete om de skal begynne å sende live i den originale gruppa:sjokkbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke jeg som nevnte henne først,det var KG.Og ja,dette er usakligheter.Jeg tåler at det blir diskutert om HH men når det går på å henge ut ting som blir lagt ut der så er det vel heller KG som er usaklig vel....Vil ikke diskutere gruppas sjef,det greier dere tydeligvis fint selv.La nå HH være,herregud som det kalles her inne.Skulle tro det var dette som var en gjeng med høner.😝

Anonymkode: 4dde6...2a3

Men når dere legger ut ting som strider mot sunn fornuft-plakaten, må dere tåle det. Det er ingen som henger ut noen som helst. Akkurat det klarer Hønehjørnet selv

Anonymkode: b2c0c...770

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å være medlem av en gruppe men skjule det for resten av sine FB-venner? Jeg har lyst til å sjekke ut denne gruppa, men jeg vet ikke om jeg orker det sosiale stigmaet med å være med i en så fjern gruppe. Det er ille nok med Mat fra bunne.

Anonymkode: 55676...419

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NorahLudoAllis
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det mulig å være medlem av en gruppe men skjule det for resten av sine FB-venner? Jeg har lyst til å sjekke ut denne gruppa, men jeg vet ikke om jeg orker det sosiale stigmaet med å være med i en så fjern gruppe. Det er ille nok med Mat fra bunne.

Anonymkode: 55676...419

:ler:

Det, og visstnok koreasminkegruppa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det mulig å være medlem av en gruppe men skjule det for resten av sine FB-venner? Jeg har lyst til å sjekke ut denne gruppa, men jeg vet ikke om jeg orker det sosiale stigmaet med å være med i en så fjern gruppe. Det er ille nok med Mat fra bunne.

Anonymkode: 55676...419

 

1 time siden, NorahLudoAllis skrev:

:ler:

Det, og visstnok koreasminkegruppa. 

Jeg er medlem av alle og bryr meg katta om noen ser at jeg er der. Har aldri postet noe i noen av gruppene (synes KK-gruppa er ganske inspirerende og informativ til tross for rigide regler).

Synes mye av det som postes i denne tråden er morsomt, og jeg har selv postet om alle 3 gruppene i diverse tråder, men synes det blir for dumt å si at det følger med sosiale stigma å være med i disse gruppene - så høye på oss selv trenger vi ikke bli.

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da var livestreamgruppa lagt ned. Noen som vet hvorfor? Ser de skriver at det var mer negativt enn positivt, men hva nøyaktig sikter de til?

Anonymkode: ae23d...b23

Hvem vet. Det som var så fjernt var jo at de deaktiverte og aktiverte gruppa fjørti ganger før den faktisk ble fjernet. I tillegg drev de og utnevnte nye administratorer mens de deaktiverte og aktiverte. Skulle tro de hadde fått ett eller annet merkelig anfall :klo:

Blir jo spennende å se hvordan de takler å ha alt i en gruppe fremover.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest NorahLudoAllis
39 minutter siden, Poppie skrev:

 

Jeg er medlem av alle og bryr meg katta om noen ser at jeg er der. Har aldri postet noe i noen av gruppene (synes KK-gruppa er ganske inspirerende og informativ til tross for rigide regler).

Synes mye av det som postes i denne tråden er morsomt, og jeg har selv postet om alle 3 gruppene i diverse tråder, men synes det blir for dumt å si at det følger med sosiale stigma å være med i disse gruppene - så høye på oss selv trenger vi ikke bli.

 

Nja. Det kommer an på hvem du spør. De fleste synes faktisk det, med god grunn.

Akkurat som mange synes Mannegruppa Ottar er noe ræl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men når dere legger ut ting som strider mot sunn fornuft-plakaten, må dere tåle det. Det er ingen som henger ut noen som helst. Akkurat det klarer Hønehjørnet selv

Anonymkode: b2c0c...770

Dere?...Snakk om å ta alle under en kam.KG er ikke noe bedre selv 

Anonymkode: 4dde6...2a3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dere?...Snakk om å ta alle under en kam.KG er ikke noe bedre selv 

Anonymkode: 4dde6...2a3

Altså, hæ? Hva er det KG ikke er bedre på? Bryte sunn fornuft plakaten? Kan ikke du vise oss et eksempel på det da? Eller forklare det på en litt annerledes måte om du mente noe annet. 

Btw det heter skjære alle over en kam... 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...