Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tydeligvis ikke ;)

Anonymkode: 6eb15...f5f

....og nå fikk jeg hikke. 

Det rimer 😀

Anonymkode: e3bee...f23

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På Thursday, January 19, 2017 den 19.27, AnonymBruker skrev:

Så trist!! Jeg har skikkelig sansen for deg og livestreamene dine. Du er også den eneste som skjønte nettvett-konseptet og som har diskutert forumet her på en ok måte. Syns du var kjempesnill som gadd å fikse en overraskelse og som dro i gang alt det der. Så kan man jo diskutere stripping, men det var jo noe de så ut til å synes var gøy. Synd det ble dritt ut av det. Lykke til videre! :)

Anonymkode: 4b8f5...93e

Tusen takk😊 godt noen så noe posetivt på det jeg la ut også 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt hele den live greie "jeg har 100 stykker som er på, jeg er kjent" *nå må jeg filme ALT jeg gjør, uten om toalett besøkene mine da.. ett sted går privatgrensen* :fnise:

Anonymkode: 7cc41...16a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Morsomt hele den live greie "jeg har 100 stykker som er på, jeg er kjent" *nå må jeg filme ALT jeg gjør, uten om toalett besøkene mine da.. ett sted går privatgrensen* :fnise:

Anonymkode: 7cc41...16a

Nå har jeg aldri sagt jeg er kjent... hadde et kallenavn er forskjell på det å føle seg som en kjendis og spøke om det  😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.1.2017 den 8.28, AnonymBruker skrev:

Du mener at det går bra å ta opp i selve hønehjørnet? Uten å bli kasta ut?  Mhm.....:rulle:

Anonymkode: b447b...3fc

Nei, send en privat melding til personen(e) det gjelder. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Anonymer skrev:

Nei, send en privat melding til personen(e) det gjelder. :) 

Så sier privatpersonen det til admin, så blir man kastet ut. Uansett, så burde det være lov med en diskusjon rundt temaet nettvett på en så stor gruppe.

Anonymkode: 4b8f5...93e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så sier privatpersonen det til admin, så blir man kastet ut. Uansett, så burde det være lov med en diskusjon rundt temaet nettvett på en så stor gruppe.

Anonymkode: 4b8f5...93e

Kommer vel litt an på hva man sier og hvordan man ordlegger seg da :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Virrevalp skrev:

Kommer vel litt an på hva man sier og hvordan man ordlegger seg da :)

Man skulle tro det, men nei. De kastet ut en jente og snakket dritt om henne kun fordi jenta snakket om nettvett i en livestream f.eks. 

Anonymkode: 4b8f5...93e

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man skulle tro det, men nei. De kastet ut en jente og snakket dritt om henne kun fordi jenta snakket om nettvett i en livestream f.eks. 

Anonymkode: 4b8f5...93e

Nå skal sant sies da at det ble spredt et bilde av en av dem andre live jentene som denne personen screenshota rundt I Inbokser til jenter som denne personen en ikke kjente og heller ikke jenta på bilder.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Violet1989 skrev:

Nå skal sant sies da at det ble spredt et bilde av en av dem andre live jentene som denne personen screenshota rundt I Inbokser til jenter som denne personen en ikke kjente og heller ikke jenta på bilder.. 

Har ikke sjans til å tyde det du prøver å si her... 

Samme pakker hvordan dere vrir og vender på det. Kritikk eller diskusjon rundt opptreden på gruppa tolereres ikke. Når man har en åpen diskusjon rundt en sak så kan det komme frem synspunkt som gjør at man endrer mening eller ser det fra en ny vinkel. Dere minner meg om en jenteklikk på ungdomsskolen. Stakkars den som prøver å kritisere "sjefs" fjortissene. Da kommer klørne ut.  Nei, hele gruppa og ledelsen er patetiske og måten de prøver å etterpå og forsvare kritikk på er flaut. Modenhetnivå som 14 årige jenter. 

 

Anonymkode: b3ef9...aba

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke sjans til å tyde det du prøver å si her... 

Samme pakker hvordan dere vrir og vender på det. Kritikk eller diskusjon rundt opptreden på gruppa tolereres ikke. Når man har en åpen diskusjon rundt en sak så kan det komme frem synspunkt som gjør at man endrer mening eller ser det fra en ny vinkel. Dere minner meg om en jenteklikk på ungdomsskolen. Stakkars den som prøver å kritisere "sjefs" fjortissene. Da kommer klørne ut.  Nei, hele gruppa og ledelsen er patetiske og måten de prøver å etterpå og forsvare kritikk på er flaut. Modenhetnivå som 14 årige jenter. 

 

Anonymkode: b3ef9...aba

For det første så var jeg ikke ufin I min kommentar jeg bare la til en detalj I dette med denne historien om hun som ble kasta ut som snakket om nettvett... hun sendte også rundt bilder av et annet menneske som ikke var så veldig koselig for jenta på bildet... Dette bildet ble tatt mens hun hadde en livesending... det var vel mer eller mindre derfor hun ble kastet ut... å jeg skjønner ikke hva jeg kan ha sagt som er så ille som Gjør deg så amper...

 

 

Endret av Violet1989
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Violet1989 skrev:

For det første så var jeg ikke ufin I min kommentar jeg bare la til en detalj I dette med denne historien om hun som ble kasta ut som snakket om nettvett... hun sendte også rundt bilder av et annet menneske som ikke var så veldig koselig for jenta på bildet... Dette bildet ble tatt mens hun hadde en livesending... det var vel mer eller mindre derfor hun ble kastet ut... å jeg skjønner ikke hva jeg kan ha sagt som er så ille som Gjør deg så amper...

 

 

Jeg synes nå ikke ab var amper. Men det var faktisk ikke mulig å skjønne hva du mente og ab bare påpekte dette. 

Jeg synes nå det høres rart ut at en person, som ønsker å fronte personvern, faktisk bryter på dette plan. For meg høres det mer ut som at hun prøver å poengtere hvor lett det er å ta en screenshot og så å sende dette videre. Litt klønete å involvere en uvitende person, men jeg skjønner også hvorfor hun gjorde dette. 

Så hun blir faktisk kastet ut for brudd på et personver de selv ikke skjønner et skvett av? De høres jo ikke helt oppegående ut disse moderatorene. 

Anonymkode: 92fd6...db4

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes nå ikke ab var amper. Men det var faktisk ikke mulig å skjønne hva du mente og ab bare påpekte dette. 

Jeg synes nå det høres rart ut at en person, som ønsker å fronte personvern, faktisk bryter på dette plan. For meg høres det mer ut som at hun prøver å poengtere hvor lett det er å ta en screenshot og så å sende dette videre. Litt klønete å involvere en uvitende person, men jeg skjønner også hvorfor hun gjorde dette. 

Så hun blir faktisk kastet ut for brudd på et personver de selv ikke skjønner et skvett av? De høres jo ikke helt oppegående ut disse moderatorene. 

Anonymkode: 92fd6...db4

Jeg skjønte hva violet mente... du legger alle under en kam.. å spiller ingen rolle egentlig... De mister jo medlemmer... Alle er jo redde for å bli sett av KG å bli gjort til latter... er ikke bare 1 dere har såret med disse innleggene deres... Just saying...

Anonymkode: 341a6...e53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje like greit at hønene er "redde for å bli sett av KG", da har dere iallfall fått en slags aha-opplevelse når det gjelder hvor offentlig det dere publiserer egentlig er. Det var sikkert like mange som så på dere og lo i skjul før gruppa ble "oppdaget" av media. Merkelig at det å bli omtalt på KG er verre enn å bli tema for en artikkel om dårlig nettvett i Dagbladet, forresten.

Anonymkode: 51ff7...681

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14. desember 2016 den 8.23, BlendaSensitive skrev:

Også kan man legge til sine venner også uten at de godkjenner det...

 

Hvilket er en annen debatt, at facebook har en sånn instilling på grupper.

Men Admin må vel likevel godkjenne. Eller? 

 

Hvis noen av mine venner legger meg inn i gruppa blir jeg vel ikke automatisk lagt til? Er det ikke slik at Admin må godkjenne i en slik lukket gruppe? Da får jeg vel beskjed om at 'Admin XXX i hønsegruppa har godkjent deg' eller liknende? 

Anonymkode: be8f1...9c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønte hva violet mente... du legger alle under en kam.. å spiller ingen rolle egentlig... De mister jo medlemmer... Alle er jo redde for å bli sett av KG å bli gjort til latter... er ikke bare 1 dere har såret med disse innleggene deres... Just saying...

Anonymkode: 341a6...e53

Hø? Dette her er jo ikke svar på den saken jeg nevnte. 

I det første innlegget til hun Violet var det helt umulig å skjønne hva hun ville frem til. Ergo nevner jeg hvordan jeg tolket det hun skrev. Hva som er riktig, aner ingen andre enn de involverte. 

Jeg skjønner derfor ikke hvorfor du sier jeg legger alle under en kam. Jeg regner med du kanskje mener "å ta alle under en kam" og jeg kan faktisk ikke forstå hvordan du kan si at jeg gjør det utifra mitt innlegg, der jeg ikke tar opp dere som en gruppe men jeg kommenterer en enkelt hendelse. 

 

Anonymkode: 92fd6...db4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

OKEEEEEEI, NOK KRANGLING! Skal vi holde oss til trådens tema istedet?

 

Det jeg synes er litt "søtt" nå er tråden hvor folk skal skrive om de blir tatt for å være yngre enn de er. Helt ok det, og mange som helt klart ser yngre ut enn alderen sin, men noen tar det som en konkurranse:

 

Person A: "Jeg blir alltid spurt om leg på polet". Er 28

Person B: "Jeg blir alltid spurt om leg når jeg kjøper øl." Er 29.

Person C: "Jeg blir alltid spurt om leg når jeg kjøper nesespray." Er 30.

Person D: "Jeg blir NEKTA å kjøpe voksenbillett på bussen, er 42!"

 

Og siden jeg sikkert nå får kritikk, så vil jeg bare si til dere først som sist: Om dere virkelig vil overbevise meg om at dere faktisk ser 10 år yngre ut enn dere er, så dropp "beautify"-filterene, det er skikkelig obvious ;)

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men Admin må vel likevel godkjenne. Eller? 

 

Hvis noen av mine venner legger meg inn i gruppa blir jeg vel ikke automatisk lagt til? Er det ikke slik at Admin må godkjenne i en slik lukket gruppe? Da får jeg vel beskjed om at 'Admin XXX i hønsegruppa har godkjent deg' eller liknende? 

Anonymkode: be8f1...9c7

Det er litt forskjellig, kommer ann på innstillingene. Men jo, jeg bruker med jevne mellomrom sjekke hvilken grupper jeg liker eller følger, for å være på den sikre siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man skulle tro det, men nei. De kastet ut en jente og snakket dritt om henne kun fordi jenta snakket om nettvett i en livestream f.eks. 

Anonymkode: 4b8f5...93e

Hvorfor kan ikke disse jentene få velge selv hva de vil dele? Tror nok de vet veldig godt selv at dette "kan" bite dem i rompa før eller siden. En annen ting, hvem har gitt enkelte her inne mandat til å være moralens vokter? 

Kanskje de vokter på andre for å glemme sine egne feil og svakheter?

liker man ikke hva man ser, så hopp over. Er det noe virkelig hårreisende, så tar man det til rette instans, og det er ikke her. Å mangle litt filter, gjør deg ikke til et dårlig menneske. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Virrevalp skrev:

Hvorfor kan ikke disse jentene få velge selv hva de vil dele? Tror nok de vet veldig godt selv at dette "kan" bite dem i rompa før eller siden. En annen ting, hvem har gitt enkelte her inne mandat til å være moralens vokter? 

Kanskje de vokter på andre for å glemme sine egne feil og svakheter?

liker man ikke hva man ser, så hopp over. Er det noe virkelig hårreisende, så tar man det til rette instans, og det er ikke her. Å mangle litt filter, gjør deg ikke til et dårlig menneske. 

Tydeligvis ikke, da noen mente at det måtte da være ulovlig å dele skjermbilder utenfor gruppa (!). De har jo null begrep på hva "offentlig" betyr. 

Anonymkode: 739af...4e5

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...