Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan i alle dager er hønehjørnet krenkende for menn?  

Anonymkode: e400c...c24

Når de legger ut navn og bilde av enkeltmenn og kaller han stygg osv, så er det faktisk krenkende. Og brudd på personvernloven. 

Anonymkode: 92fd6...db4

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes synd på denne generasjonen med barn som vokser opp på Internett. Disse barna har jo ikke noe privatliv i det hele tatt. 

Anonymkode: 63060...cf1

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev dette tidligere i dag uten å poste. Tenkte å ikke gjøre det, men siden dem nå av en eller annen grunn har slettet meg så poster jeg det. Var mange flere svar selvfølgelig som alt annet om sex...
 

 

TS: Når etter brystoperasjon hadde dere sex igjen? Utålmodig 😂

 

Ett par av svarene:

1: Jeg har forstørret mine pupper 3 ganger og 2 gang jeg fikk silikon da hadde jeg sex og da lå jeg i ro og han var veldig forsiktig trodde vi, protesen snudde seg og jeg måtte inn på operasjons bordet på kontroll dagen etter at jeg fikk dem inn.. måtte betale for å få ny protese og det var ikke gøy.. nu for 9 mnd siden da fikk jeg inn nye proteser og hadde ikke sex før det hadde gått 14 dager.. så det er en risiko for at det går galt.. man kan også få kapsling og det er ikke godt har jeg hørt.. så sex burde man ikke ha rett etter at man har fått forstørret brystene...

 

2: Var det ikke i går du opererte?😂🙈
Det går vel helt fint om du bare "ligger der" vil jeg tro😂 må jo ikke ha vill sex hver gang

Anonymkode: a1142...84b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som er galt med det babybildet? Jeg er ikke medlem av gruppen så jeg får ikke sett bildet eller kommentarene

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, MalloryK skrev:

Hva som er galt med det babybildet? Jeg er ikke medlem av gruppen så jeg får ikke sett bildet eller kommentarene

Det er et bilde av et barn pluss oppfordring til at andre skal legge ut bilder av sine barn, på en side med 40.000 mennesker. Det er galt nok i seg selv. 

Anonymkode: 17b13...827

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser ut som om bildet av babyen er fjernet :) 

Anonymkode: fd174...c5e

Er der fortsatt, så den nå nettopp. 

Anonymkode: 63060...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser ut som om bildet av babyen er fjernet :) 

Anonymkode: fd174...c5e

det er en video og den er der fortsatt med masse bilder av andre babyer i kommentarfeltet :( tenker de ikke over at dette er en offentlig gruppe hvor hvem som helst kan bli medlem?! sikkert nok av pedofile der også... veldig trist!

jeg reagerer fra før på venner og bekjente som stadig eksponerer barna sine i sosiale medier, men dette er jo mye verre!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss jeg søkte på "baby" og "babier" og fant ikke den posten, så jeg håpet admins hadde tatt til vett og fjernet den :(

Anonymkode: fd174...c5e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant den under videoer... Herregud folk eier jo ikke sperrer :O Bilder av barn i bleier! En ting er at man generelt ikke har lov til å legge ut bilder av barn, men i bleier er hvertfall ikke ok!!!

 

Jeg vurderer SÅ sterkt å legge ut den linken Marimba la ut tidligere idag om mammabloggeren på den videoen... Selv om det antageligvis får meg kastet ut.

Anonymkode: fd174...c5e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fant den under videoer... Herregud folk eier jo ikke sperrer :O Bilder av barn i bleier! En ting er at man generelt ikke har lov til å legge ut bilder av barn, men i bleier er hvertfall ikke ok!!!

 

Jeg vurderer SÅ sterkt å legge ut den linken Marimba la ut tidligere idag om mammabloggeren på den videoen... Selv om det antageligvis får meg kastet ut.

Anonymkode: fd174...c5e

Legg ut linken!

Skulle ha gjort det selv, men jeg er visst blokka....

Anonymkode: a1142...84b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fant den under videoer... Herregud folk eier jo ikke sperrer :O Bilder av barn i bleier! En ting er at man generelt ikke har lov til å legge ut bilder av barn, men i bleier er hvertfall ikke ok!!!

 

Jeg vurderer SÅ sterkt å legge ut den linken Marimba la ut tidligere idag om mammabloggeren på den videoen... Selv om det antageligvis får meg kastet ut.

Anonymkode: fd174...c5e

Du er hvertfall skikkelig tøff om du gjør det :tommelsmil:. Tøffere enn meg som ikke tør å være medlem engang :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det! Hjalp ikke da. Bildene drøsser inn fortsatt :roll:

Anonymkode: fd174...c5e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi to stykker som har påpekt at det er en dårlig idé å legge ut bilder (heia deg som la ut linken fra slettmeg!) men bildene kommer fortsatt på løpende bånd... Håpløst!!! Jeg ville aldri lagt ut bilder av mine barn på nett! Av hensyn til barnet selv som ikke kan si ifra(altså, jeg liker ikke at folk legger ut bilder av meg i hytt og pine, selv svigermor spør nå før hun legger ut bilder av meg. fordi jeg aksepterer ikke at folk skal legge ut bilder jeg ikke godkjenner. Mitt ansikt, min rett!), og fordi det er så lett for barnebilder å bli misbrukt...

Anonymkode: fd174...c5e

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er ikke bare fare for pedofile.. Såg på dr.Phil istad (jeg har jobb, altså😂) om ei som stjal bilder av et par sine barn og sa de var hennes. Legger man ut mange nok bilder av barnet/barna sine, kan faktisk andre stjele de og bruke de som sine egne.

Denne dama hadde også bilder av disse barna på veggen og nattbordet..! Ganske ekkelt🙁

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Den røde fare skrev:

Er ikke bare fare for pedofile.. Såg på dr.Phil istad (jeg har jobb, altså😂) om ei som stjal bilder av et par sine barn og sa de var hennes. Legger man ut mange nok bilder av barnet/barna sine, kan faktisk andre stjele de og bruke de som sine egne.

Denne dama hadde også bilder av disse barna på veggen og nattbordet..! Ganske ekkelt🙁

Det var det et tilfelle av her i landet også, husker ikke hvem, men det var en blogger som opplevde at et helt fremmed kvinnemenneske (i England tror jeg) stjal bildene hennes og opprettet en blogg der hun brukte de barna som sine barn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, skruf skrev:

Det var det et tilfelle av her i landet også, husker ikke hvem, men det var en blogger som opplevde at et helt fremmed kvinnemenneske (i England tror jeg) stjal bildene hennes og opprettet en blogg der hun brukte de barna som sine barn. 

Det er helt sykt! Det kan skje overalt, til og med "privatpersoner" uten blogg.

At ingen, av alle som legger ut bilder av barn, tenker litt mer på barna og sikkerhet, er skummelt! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kronikken dere snakker om å poste i HH (Mammabloggeren som angret) er det jeg som har skrevet. :)

Jeg er for øvrig også medlem av HH, og uten at jeg kan si at jeg har full oversikt over hva som skjer der hver dag (heldigvis...) så syns jeg både admin og brukerne der inne ser ut til å ha tatt seg litt sammen når det kommer til tredjepersoner sitt privatliv, de mest ekstreme utleveringene blir luket ut virker det som. 

Jeg reagerer også på tråder som "legg ut bilde av barnet ditt", selv om det er helt vanlige bilder. Det er nettopp det som er mitt poeng i kronikken - det spiller ikke noen rolle om det er "vanlige bilder" der ungen er smilende, ren og påkledd - poenget er at barna har rett til å bestemme selv hvorvidt andre (i dette tilfellet 40.000 fremmede) skal ha mulighet til å se det. Det har ikke noe å si at det ikke "er farlig", og at sannsynligheten for at bildet blir misbrukt er minimal. Uansett hvor "vanlig" venninna di så ut på et random bilde, ville du (med normale antenner) spurt henne før du postet det bildet i en gruppe som HH - ikke sant? Gitt henne muligheten til å si nei, og forsikret deg om at du ikke satte henne i forlegenhet eller gjorde noe hun ikke syns var ok. Men når det kommer til barna, så er denne respekten tydeligvis ikke like viktig....! 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...