Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skremmende diskusjon om Trumps innreiseforbud der inne. Sier noe om nivået på en del av gruppemedlemmene. Skulle ønske jeg kunne ta printscreen fra telefon.

Anonymkode: 34637...d14

Hvilken telefon har du? Kanskje Av/på-knapp + hjemknappen funker? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skremmende diskusjon om Trumps innreiseforbud der inne. Sier noe om nivået på en del av gruppemedlemmene. Skulle ønske jeg kunne ta printscreen fra telefon.

Anonymkode: 34637...d14

Har du Samsung, kan du la hånden gli sidelengs over skjermen for å ta bilde

Anonymkode: b2c0c...770

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skremmende diskusjon om Trumps innreiseforbud der inne. Sier noe om nivået på en del av gruppemedlemmene. Skulle ønske jeg kunne ta printscreen fra telefon.

Anonymkode: 34637...d14

Har tatt masse screenshots. Skal redigere og legge ut når jeg kommer hjem. Og helt enig, er mye skremmende der inne, men jeg synes samtidig det er godt å se at det går an å diskutere andre ting enn sminke, kjæresteproblemer og Instagram/Snapchat. 

Anonymkode: 63060...cf1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skremmende diskusjon om Trumps innreiseforbud der inne. Sier noe om nivået på en del av gruppemedlemmene. Skulle ønske jeg kunne ta printscreen fra telefon.

Anonymkode: 34637...d14

Ikke overraskende synes de fleste Trump er genial og at innreiaeforbudet er helt riktig. 

Er jo ganske ironisk at ei med et navn som er så unorsk som du får det, skriver dette:

http://m.imgur.com/bJu5Zh9

Anonymkode: 3eecf...072

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jessica
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke overraskende synes de fleste Trump er genial og at innreiaeforbudet er helt riktig. 

Er jo ganske ironisk at ei med et navn som er så unorsk som du får det, skriver dette:

http://m.imgur.com/bJu5Zh9

Anonymkode: 3eecf...072

Den tråden har jeg kommenterte på. Blir så oppgitt av hvor lite intelligente enkelte fremstår 🙄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke overraskende synes de fleste Trump er genial og at innreiaeforbudet er helt riktig. 

Er jo ganske ironisk at ei med et navn som er så unorsk som du får det, skriver dette:

http://m.imgur.com/bJu5Zh9

Anonymkode: 3eecf...072

Uhm, Breivik?! :roll: 

Anonymkode: fd174...c5e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uhm, Breivik?! :roll: 

Anonymkode: fd174...c5e

M0h5azd4.jpeg

 

Hvite menn er harmløse. Bare spør majoriteten av norske kvinner som blir drept eller voldtatt.  :ironi: 

Anonymkode: 913e2...866

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uhm, Breivik?! :roll: 

Anonymkode: fd174...c5e

Jeg støtter ikke Breivik på noen som helst måte, ikke det han gjorde i det hele tatt. Men dersom muslimer ikke var velkomne i Norge, da hadde han aldri trengt å gjøre det han gjorde. For han gjorde jo det for å stoppe muslimer! Det var for å straffe de som støtter multikulturalismen. Han gikk etter barn, fordi barn er fremtiden. De var fremtidens politikere, og det var flere politikere der som han skulle ta. 
Jeg skammer meg på Norges vegne når jeg sier dette. Men han hadde faktisk rett. Det å drepe er ikke rett, men det å tenke som han gjorde, det hadde han rett i. For se på oss nå. Våre barn blir fratatt norske tradisjoner, på grunn av muslimer! Vi viker fra den Kristne tradisjonen, på grunn av at vi må ta hensyn til muslimer. Hvis det fortsetter slik så må vi ta et valg. Konvertere til islam eller dø. Muslimer tar over verden! Og det er politikernes skyld.

Så dersom Norge vendte muslimer ryggen i 2010, dersom muslimer ikke fikk komme til Norge. Da hadde det aldri skjedd. 
Men hvem vet, kanskje han hadde funnet en annen grunn til å drepe små barn.

Så Breivik er et ekstremt dårlig eksempel i denne sammenheng. 

Anonymkode: 5e8e3...5d4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg støtter ikke Breivik på noen som helst måte, ikke det han gjorde i det hele tatt. Men dersom muslimer ikke var velkomne i Norge, da hadde han aldri trengt å gjøre det han gjorde. For han gjorde jo det for å stoppe muslimer! Det var for å straffe de som støtter multikulturalismen. Han gikk etter barn, fordi barn er fremtiden. De var fremtidens politikere, og det var flere politikere der som han skulle ta. 
Jeg skammer meg på Norges vegne når jeg sier dette. Men han hadde faktisk rett. Det å drepe er ikke rett, men det å tenke som han gjorde, det hadde han rett i. For se på oss nå. Våre barn blir fratatt norske tradisjoner, på grunn av muslimer! Vi viker fra den Kristne tradisjonen, på grunn av at vi må ta hensyn til muslimer. Hvis det fortsetter slik så må vi ta et valg. Konvertere til islam eller dø. Muslimer tar over verden! Og det er politikernes skyld.

Så dersom Norge vendte muslimer ryggen i 2010, dersom muslimer ikke fikk komme til Norge. Da hadde det aldri skjedd. 
Men hvem vet, kanskje han hadde funnet en annen grunn til å drepe små barn.

Så Breivik er et ekstremt dårlig eksempel i denne sammenheng. 

Anonymkode: 5e8e3...5d4

Vi viker fra kristne tradisjoner fordi NORGE IKKE ER ET KRISTENT LAND. Stat og kirke er separert, Norge er et sekulært land. Jeg er agnostiker, og en av de som står fremst og roper høyest om å fjerne kristne tradisjoner fra barns hverdag. For å tvinge på barn en religion de ikke tror på er ikke ok, uansett hvilken religion det er :) og når mesteparten av Norge identifiserer som ikke-kristne er det vel ikke ok å tvinge folk over på en religion de ikke vil ha? 

PS: jeg skjærer ikke alle kristne over samme kam fordi en del av dere mener homofile bør brenne i helvete, du burde øve på det samme ift til muslimer. Bare til ettertanke. Kristne er ikke feilfrie hvite lam. P

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.1.2017 den 0.14, AnonymBruker skrev:

Det rimer jo overhodet ikke, for de godkjente meg her om dagen, og profilen min er også HELT lukket, jeg har ikke mitt ekte navn engang (av div. grunner). Eneste som er offentlig synlig er profilbildet og cover-bilde. Og ingen av de er bilder av ansiktet mitt heller.

Anonymkode: fd174...c5e

Samme her. Ikke ekte navn og hermetisk lukket profil. 

Anonymkode: b247b...51d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme her. Ikke ekte navn og hermetisk lukket profil. 

Anonymkode: b247b...51d

Og meg blokkerte sjefshøna 😂 Usikker dame som bare er ute etter beundring og litt selvfølelse. Men hun vet ikke at jeg har 3 andre profiler der og ingen av dem er ekte 

Anonymkode: 19b36...038

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Argumentet ditt er like solid som at voldtektsmenn ikke hade eksistert om kvinner ikke hadde hatt fitter som kuken deres passet så godt i... 

Anonymkode: 6d52c...a15

Nemlig

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det ikke dette vi diskuterer

Anonymkode: b2c0c...770

Den som hadde skrevet det innlegget som ble sitert i svaret over, diskuterte jo nettopp dette?

Anonymkode: 66bae...22a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Den som hadde skrevet det innlegget som ble sitert i svaret over, diskuterte jo nettopp dette?

Anonymkode: 66bae...22a

Tråden handler om Hønehjørnet, ikke religion og samfunnspørsmål

Anonymkode: b2c0c...770

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg støtter ikke Breivik på noen som helst måte, ikke det han gjorde i det hele tatt. Men dersom muslimer ikke var velkomne i Norge, da hadde han aldri trengt å gjøre det han gjorde. For han gjorde jo det for å stoppe muslimer! Det var for å straffe de som støtter multikulturalismen. Han gikk etter barn, fordi barn er fremtiden. De var fremtidens politikere, og det var flere politikere der som han skulle ta. 
Jeg skammer meg på Norges vegne når jeg sier dette. Men han hadde faktisk rett. Det å drepe er ikke rett, men det å tenke som han gjorde, det hadde han rett i. For se på oss nå. Våre barn blir fratatt norske tradisjoner, på grunn av muslimer! Vi viker fra den Kristne tradisjonen, på grunn av at vi må ta hensyn til muslimer. Hvis det fortsetter slik så må vi ta et valg. Konvertere til islam eller dø. Muslimer tar over verden! Og det er politikernes skyld.

Så dersom Norge vendte muslimer ryggen i 2010, dersom muslimer ikke fikk komme til Norge. Da hadde det aldri skjedd. 
Men hvem vet, kanskje han hadde funnet en annen grunn til å drepe små barn.

Så Breivik er et ekstremt dårlig eksempel i denne sammenheng. 

Anonymkode: 5e8e3...5d4

Det er jo nettopp det du gjør når du får deg til å skrive et slikt innlegg. Jeg synes innlegget ditt er avskyelig. Nå blir jeg sikkert moderert bort, men det får heller være. 

Anonymkode: 280b0...700

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er medlem av hønseflokken, og også helt fersk her inne. Trengte litt råd og meninger jeg ville spørre om helt anonymt. Det kunne aldri falt meg inn å dele mitt "problem" der inne, da dette blir alt for utleverende for alle parter. Jeg er glad jeg har dette filteret, det er skremmende mange som ikke har dét. 

Det er mange koselige og morsomme innlegg der inne også, men av og til merker jeg at jeg blir litt trist. For endel av medlemmene der inne er det så tydelig at er veldig ensomme, og/eller sliter psykisk. Det gjelder helt sikkert her inne også, men det blir ikke så synlig her. 

Synes ikke noe om at de skal gjøres narr av, men ønsker nettvettdebattene hjertelig velkommen. Flere på vennelista mi som burde fått seg et lite lynkurs også.. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...