Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, penny_ skrev:

Jeg får et varsel når noen jeg ikke er venn med sender meg en melding. Det kommer under "Varsler" (jordkloden) og det står at noen har sendt en meldingsforespørsel, så det er en positiv forbedring. Før så man det ikke.

Jeg fikk varsel i messenger, men ikke utenom. Slettet messenger, da blei det slutt på varslene.

Anonymkode: a1142...84b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere som er så opptatt av og flinke i forhold til personvern og nettvett... 

Er det noen som vet hvordan loven er i forhold til å henge ut/direkte ærekrenkels på ikke offentlige avdøde folk?? 

Og hvordan er det i forhold til å henge ut folk på nett, uten å nevne navn på den en henger ut? men med sitt eget navn og relasjonen denne personen har til den en henger ut. Altså så "alle" vet hvem det er snakk om likevell? Dette lurer jeg da på både ovenfor levende og avdøde.

Hvordan kan man eventuelt gå fram for å få slikt fjernet fra nettet, hvis vanlig rapportering ikke hjelper?

Anonymkode: d7500...368

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere som er så opptatt av og flinke i forhold til personvern og nettvett... 

Er det noen som vet hvordan loven er i forhold til å henge ut/direkte ærekrenkels på ikke offentlige avdøde folk?? 

Og hvordan er det i forhold til å henge ut folk på nett, uten å nevne navn på den en henger ut? men med sitt eget navn og relasjonen denne personen har til den en henger ut. Altså så "alle" vet hvem det er snakk om likevell? Dette lurer jeg da på både ovenfor levende og avdøde.

Hvordan kan man eventuelt gå fram for å få slikt fjernet fra nettet, hvis vanlig rapportering ikke hjelper?

Anonymkode: d7500...368

Du går til politiet og anmelder

Anonymkode: b2c0c...770

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere som er så opptatt av og flinke i forhold til personvern og nettvett... 

Er det noen som vet hvordan loven er i forhold til å henge ut/direkte ærekrenkels på ikke offentlige avdøde folk?? 

Og hvordan er det i forhold til å henge ut folk på nett, uten å nevne navn på den en henger ut? men med sitt eget navn og relasjonen denne personen har til den en henger ut. Altså så "alle" vet hvem det er snakk om likevell? Dette lurer jeg da på både ovenfor levende og avdøde.

Hvordan kan man eventuelt gå fram for å få slikt fjernet fra nettet, hvis vanlig rapportering ikke hjelper?

Anonymkode: d7500...368

Kontakt slettmeg.no, de kan ofte hjelpe. Om de ikke kommer noen vei, er politiet neste. Men ikke skru opp forventningene, politiet henlegger (nesten uten unntak) slike saker. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere som er så opptatt av og flinke i forhold til personvern og nettvett... 

Er det noen som vet hvordan loven er i forhold til å henge ut/direkte ærekrenkels på ikke offentlige avdøde folk?? 

Og hvordan er det i forhold til å henge ut folk på nett, uten å nevne navn på den en henger ut? men med sitt eget navn og relasjonen denne personen har til den en henger ut. Altså så "alle" vet hvem det er snakk om likevell? Dette lurer jeg da på både ovenfor levende og avdøde.

Hvordan kan man eventuelt gå fram for å få slikt fjernet fra nettet, hvis vanlig rapportering ikke hjelper?

Anonymkode: d7500...368

Politiet som AB over skriver ja. Du kan eventuelt spørre Slettmeg.no om hjelp. Vet de har hjulpet til med ganske mange kjedelige saker før :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Men det er vel lite vits i å kontakte politiet når vedkommende det er snakk om allerede har vært i kontakt med politiet og anmeldt for "trusler" fordi man har uttrykt at det grove utthengingen vedkommende har drevet med er krenkende og uakseptabelt at det skrives. Og nei, det har virkelig ikke vært noe form for trusler, bare ett rabiat kvinnemenneske som roper ulv. 

Anonymkode: d7500...368

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Men det er vel lite vits i å kontakte politiet når vedkommende det er snakk om allerede har vært i kontakt med politiet og anmeldt for "trusler" fordi man har uttrykt at det grove utthengingen vedkommende har drevet med er krenkende og uakseptabelt at det skrives. Og nei, det har virkelig ikke vært noe form for trusler, bare ett rabiat kvinnemenneske som roper ulv. 

Anonymkode: d7500...368

Og noen ganger har ikke folk hele historien, så de kaller andre rabiate og påstår at de roper ulv. Kanskje det har noe for seg det hun sier, men at måten hun gjør det på blir feil? 

Anonymkode: 913e2...866

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og noen ganger har ikke folk hele historien, så de kaller andre rabiate og påstår at de roper ulv. Kanskje det har noe for seg det hun sier, men at måten hun gjør det på blir feil? 

Anonymkode: 913e2...866

Ja det kan vel stemme i noen situasjoner. Men i andre så er det så enkelt som det er skrevet her også.

Anonymkode: d7500...368

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nok en fantastisk tråd!

Trådstarter sier hun ønsker å se folk uten sminke siden folk er så utseendebevisste, og steike her er det mye snacks :P

Noen er så tøffe og legger ut bilder helt uten sminke og fjas (og de er forøvrig helt nydelige!), men så er det jo noen som skriver "bare litt sminke", med opplagt permanent make-up/lash extension og med to-og-tredve filter - selvfølgelig!

 

Får helt vondt i menneskeheten.

 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Poppie skrev:

Åh, nok en fantastisk tråd!

Trådstarter sier hun ønsker å se folk uten sminke siden folk er så utseendebevisste, og steike her er det mye snacks :P

Noen er så tøffe og legger ut bilder helt uten sminke og fjas (og de er forøvrig helt nydelige!), men så er det jo noen som skriver "bare litt sminke", med opplagt permanent make-up/lash extension og med to-og-tredve filter - selvfølgelig!

 

Får helt vondt i menneskeheten.

 

Haha men en sånn tråd har vi hatt her på kg også. Legg ut et bilde av deg selv uten sminke. Og de fleste hadde jo mer sminke på seg enn det jeg bruker til fest :P og jeg liker å sminke meg.  men foundationen/pudder og mascara er ikke sminke. Det er jo noe man må ha hver dag uansett. Vistnok. I følge mange i hvert fall :P 

Anonymkode: 92fd6...db4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surfrukt

 Hønehjørnet presenterer:

NAVN: Mari Hansen, men har bytter til Blomst Indya Persdatter (pappa het Per)

YRKE: Sykepleier, økonom, renholdsarbeider, barnepleier, blekksprut (🤣🤣🤣) Jeg er hjemmeværende og STOLT av det 😘❤

FAMILIE: Sinitta Chaina, Chrizzander Mateolian. Og så venter jeg og kjæresten min Kim Remi et nytt til høsten.

HOBBY: Scrapping, sminke, lese ( elskerelskerelsker Isfolket!!!! Om vi får en jente skal hun hete Heike Angelica😘😘😘)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guuud så frekke de er med hverandre der inne!! Og det verste er jo at mange av dem har barn.. Er det slike verdier man vil lære videre til barna sine?:riste:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Citronella skrev:

 Hønehjørnet presenterer:

NAVN: Mari Hansen, men har bytter til Blomst Indya Persdatter (pappa het Per)

YRKE: Sykepleier, økonom, renholdsarbeider, barnepleier, blekksprut (🤣🤣🤣) Jeg er hjemmeværende og STOLT av det 😘❤

FAMILIE: Sinitta Chaina, Chrizzander Mateolian. Og så venter jeg og kjæresten min Kim Remi et nytt til høsten.

HOBBY: Scrapping, sminke, lese ( elskerelskerelsker Isfolket!!!! Om vi får en jente skal hun hete Heike Angelica😘😘😘)

Er dette tull eller seriøst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så sinnsykt mange tråder nå i januar ala dette:

Hei ☺😊
Noen som har noen råd / tips til å gå ned i vekt? 😅 og motivasjonstips? 😁
Har dere noen oppskrifter som også kan hjelpe? ☺😊😅

Kan dem ikke lese litt nedover i 1000 andre tråder som handler om akkurat det??? Eller google for den saks skyld!

Anonymkode: a1142...84b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har fått med seg de tre nye sidene med livestream?🍿🍿

Anonymkode: b88c1...ff0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har fått med seg de tre nye sidene med livestream?🍿🍿

Anonymkode: b88c1...ff0

Hvilke? 

Anonymkode: a7536...897

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Villhønene, Drama Fri Sone og Girlpower.

De er visst egne grupper og har ikke noe med HH å gjøra, men alle er opprettet av medlemmer/tidlige medlemmer av HH

Ikke like underholdende som HH live, men har vært litt drama👍🏻 

Er ikke medlem i alle tre selv, orker ikke følge med på alt

Anonymkode: b88c1...ff0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er kakedamen i noen av de gruppene?

Anonymkode: 51ff7...681

Jaa👌🏻🙌🏻

Hun er i Villhønene og Drama Fri Sone. 

Har bare sett henne live i DFS, eneste grunnen til at jeg meldte meg inn👍🏻

Anonymkode: b88c1...ff0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Villhønene, Drama Fri Sone og Girlpower.

Hehehehe, det er jo litt forskjell på "drama frisone" og "dramafri sone". 

Anonymkode: 5bb72...be7

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...