Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Blågrønn skrev:

Ja jeg et hjemme værende på grunn av 3 åt smerter i høyre skulder. Jobbet som kokk i 16 år. Møte begge 2014. .. 

Og poenget ditt er hva da? Jeg er også hjemmeværende på grunn av sykdom, i desember så hadde jeg vært hjemmeværende i 6 år. Føler jeg meg fornærmet over denne tråden? Nei. Hvorfor skulle jeg det?

Anonymkode: 09885...e6d

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Streame-gruppen: OMG, for en kake. :fnise: Håper hun aldri slutter:nigo:

Anonymkode: 09885...e6d

Streaming with meaning :ninuskapus:

Anonymkode: a1142...84b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Blågrønn skrev:

Synes ikke noen som gjør sånn mot andre. Melder seg inn i en gruppe og lager kvalme. Nok netttroll ass... ja jeg er der inne. Liket meg på siden. Ja jeg et hjemme værende på grunn av 3 åt smerter i høyre skulder. Jobbet som kokk i 16 år. Møte veggen i  2014. .. dere må slutte å dømme andre . Hjelpes. 

Ingen her har meldt seg inn i gruppen for å lage kvalme. Tror ikke noen av oss er aktive i gruppen en gang :sjenert:

Anonymkode: a2688...628

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Streaming with meaning :ninuskapus:

Anonymkode: a1142...84b

Ja!! Håper hun kan legge ut klokkeslett neste gang hun skal streame så skal jeg rydde kalenderen. :nigo:

Anonymkode: 09885...e6d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal frøken anaconda anmelde kvinneguiden og folket fyrer henne opp og anbefaler henne å anmelde oss. Hun skal ta det videre med advokaten sin, hehe! 

Helt seriøst, jeg håper barnevernet følger med på den siden. 

Anonymkode: e43cf...b88

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nå skal frøken anaconda anmelde kvinneguiden og folket fyrer henne opp og anbefaler henne å anmelde oss. Hun skal ta det videre med advokaten sin, hehe! 

Helt seriøst, jeg håper barnevernet følger med på den siden. 

Anonymkode: e43cf...b88

Hun skal hva???

Håper hun tar til seg hva som blir sagt.

Anonymkode: a1142...84b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja, nå har hun jo ihvertfall røpet hvem hun er. All PR er ikke god PR. 

Anonymkode: 09885...e6d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun skal hva???

Håper hun tar til seg hva som blir sagt.

Anonymkode: a1142...84b

Herre min. Bruk nettvett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde meldt meg inn i stream-gruppa, er medlem der selv kun for underholdningens skyld. Er en del mennesker der uten filter, de legger ut om ALT. 

Hun stakkars dama som streama live om nettvett og om at folk måtte skjerpe seg, er blitt kastet ut og blokkert, fordi kjendishønene og sjefshøna selv mente hun mobbet - noe hun ikke gjorde. Hun hadde jo helt rett i det hun sa. I stedet for så brukte de kommentarfeltet under videoen hennes og la ut i det vide og det brede om hvor fæl og grusom hun var. Så ja, de fleste der bør vel feie for egen dør først. 

Anonymkode: 63060...cf1

Folk bør jo tenke seg litt om...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Streame-gruppen: Ja, akkurat den videoen så jeg. Syns den var bra og at hun var tøff som la den ut. Jeg fikk lyst til å gi min støtte til henne, men gruppen er min lille guilty pleasure så jeg våget ikke. 

Anonymkode: 09885...e6d

Noen skulle støttet henne....

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Streame-gruppen: For å ta noe positivt, jeg digger kakedamen :)

Anonymkode: 09885...e6d

Ja hun er kul!

Endret av Sirah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Blågrønn skrev:

Herre min. Bruk nettvett. 

Sevinnsikt. Selvinnsikt. :bond:

Anonymkode: b447b...3fc

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Blågrønn skrev:

Herre min. Bruk nettvett. 

Ja, det burde hun virkelig ha gjort :opplyser:

 

Hva hun skal si til politet? At hun legger ut live-videopå facebook med sin profil, med ungen i bleia også blir det referet på et anonymt forum? Verken navnet hennes eller bosted blir nevnt....

Anonymkode: a1142...84b

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Blågrønn skrev:

Dere synes dette er gøy.. huff.. ikke rart det er krig. 

Det er surrealistisk at voksne mennesker i 2017 ikke kan nettvett. Man blir litt sånn "What, er det kødd eller finnes det så dumme folk??"

Man må da skjønne at slike ting er offentlige med det medlemstallet som er på disse gruppene. Det står i lovverket. Nettet er offentlig, man må stå for det man sier og gjør. Å ikke ha filter er svært negativt, spesielt om man har barn og informasjon om disse også slipper gjennom det ikke-eksisterende filteret. Dette blir diskutert av både politikere, jurister og lekfolk grunnet barns rett på personvern. I hovedsak har man fokusert på bloggere, men det kan strengt tatt kalles blogging når man driver slik utlevering av seg selv om familien sin i fb-grupper også. 

Anonymkode: 739af...4e5

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså herregud meld dere ut av gruppa om dere har så mye i mot livesendingene? Det er en lukket gruppe det er snakk om, la nå jenta være i fred! Jeg sitter for øyeblikket å ser på livesendingen til jenta dere snakker om, og blir helt kvalm av at dere henger henne ut på måten dere gjør. Og hva i alle dager har barnevernet med dette å gjøre? Jeg er snart ferdig utdannet barnevernspedagog, og den mobbingen dere driver med her inne ryster meg mer enn at denne jenta har livesending på en lukket gruppe. Dette er ikke greit, folkens! 

Anonymkode: f932c...d64

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det noen som vet hvor ofte kakedamen pleier å streame og om det er på noen faste tidspunkt på hun gjør det på? Jeg kommer alltid for sent :(

Anonymkode: 09885...e6d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lykke_ skrev:

Hvor har hun skrevet dette? På Hønehjørnet? Når man velger å dele så intime detaljer om livet sitt så må man regne med at folk reagerer. Nå snakker jeg selvfølgelig ikke bare om henne, men mange andre i den gruppa. Tenker de ikke over hvor mange de faktisk deler det de skriver med? Hvem vil f.eks at naboen skal få vite "at nå ble jeg tatt i toern"? 

Hun sender live nå. Du har blitt nevnt noen ganger :ninja:

Anonymkode: a2688...628

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun sender live nå. Du har blitt nevnt noen ganger :ninja:

Anonymkode: a2688...628

Merkelig at hun retter så fokus på meg når det er mange andre her som har skrevet om henne her. Kanskje fordi jeg skriver med nicknavnet mitt? 

Nå har jeg uansett slettet mine innlegg. Var ikke meningen å såre eller gjøre noen oppskaket. 

Endret av Lykke_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...