Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

Gjest Jessica

"Vi trenger et morgen menneske ! Som kan være tilgj. Fra 09.00 på chat. 😃 er du tidlig oppe å har nada å gjøre? Bli med i teamet😃 "

Dere som lurte på om ikke alle på admin teamet var arbeidsledige. Det er ikke rart når rekrutteringen foregår sånn her 😂:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Jessica skrev:

"Vi trenger et morgen menneske ! Som kan være tilgj. Fra 09.00 på chat. 😃 er du tidlig oppe å har nada å gjøre? Bli med i teamet😃 "

Dere som lurte på om ikke alle på admin teamet var arbeidsledige. Det er ikke rart når rekrutteringen foregår sånn her 😂:fnise:

Skulle noen ganger ønske at jeg levde et liv som tillater meg å kalle å stå opp klokke 9 som å være tidlig oppe. :fnise:

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.12.2016 den 8.37, AnonymBruker skrev:

Den gruppa er verre enn KG. Var det ei venninne av meg som sa... :fnise:

Anonymkode: e3bee...f23

Kg er heller ikke som det en gang var. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"*****ANONYMT SPM*****
Hei Høner :)
Er det noen her som har hatt grove celleforandring evt fjernet noe av livmoren og har fått barn etter det?".

Lykke til med å få barn etter å ha fjernet deler av livmoren...

Anonymkode: 3eecf...072

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som la ut et innlegg som handlet om at hun hadde laget sex tape også var den i ferd med å bli delt med omverdenen. Hun skulle så legge den ut i komentarfeltet på gruppa slik st de fikk se den først. Det værste er at det ikke sjokkerte meg og jeg trodde det faktisk, for så dumme er faktisk noen. I komentarfeltet var det bilde av tape, med ordet sex på.

Anonymkode: 2ac4f...486

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

En som la ut et innlegg som handlet om at hun hadde laget sex tape også var den i ferd med å bli delt med omverdenen. Hun skulle så legge den ut i komentarfeltet på gruppa slik st de fikk se den først. Det værste er at det ikke sjokkerte meg og jeg trodde det faktisk, for så dumme er faktisk noen. I komentarfeltet var det bilde av tape, med ordet sex på.

Anonymkode: 2ac4f...486

Det er en blogger som har gjort noe tilsvarende. Hun sa at hun hadde lagt den ut selv før den ble spredt av noen andre, men den fantes ikke. Om jeg ikke husker feil så var det Julia Nyland? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, penny_ skrev:

Det er en blogger som har gjort noe tilsvarende. Hun sa at hun hadde lagt den ut selv før den ble spredt av noen andre, men den fantes ikke. Om jeg ikke husker feil så var det Julia Nyland? 

Joda, forstår det med at man tar kontroll over saken. Men inne på gruppa..? Det jeg stiller meg kritisk. 

 

Angående den nye "stillingen" - hvorfor trenger de noen tilgjengelig på chat fra kl 9? Er det virkelig så mange aktive som har behov for å chatte..? 

Anonymkode: 2ac4f...486

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Joda, forstår det med at man tar kontroll over saken. Men inne på gruppa..? Det jeg stiller meg kritisk. 

 

Angående den nye "stillingen" - hvorfor trenger de noen tilgjengelig på chat fra kl 9? Er det virkelig så mange aktive som har behov for å chatte..? 

Anonymkode: 2ac4f...486

Men det var jo bare tull! :P Det var poenget. Den bloggeren hadde aldri laget noen sex tape.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et enormt behov for bekreftelse flere av de ha der inne.. 

-Er den kjolen fin? (Legger ved bilde av seg selv i kjolen i sexy positur)

-Få se stua deres, syns ikke min er fin. (Legger ved bilde av ei helt fin stue)

-Blir lei meg bare av å tenke på og selge bilen min. (Legger ved bilde av en relativt ny og fin bil)

Får veldig følelsen av av det er en "skjult" måte å få vist frem seg selv, hvor vellykket de er.. 

Anonymkode: a5b5f...869

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne la ut ett innlegg med et enkelt spørsmål, og ble nesten lynsjet. Hu var teit og dum... Spørsmålet var ikke dumt eller noe..

Anonymkode: 8fd56...3f3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ei venninne la ut ett innlegg med et enkelt spørsmål, og ble nesten lynsjet. Hu var teit og dum... Spørsmålet var ikke dumt eller noe..

Anonymkode: 8fd56...3f3

De har en helt egen kultur der inne.. Må innrømme at jeg gjør meg opp noen tanker om hva slags folk som styrer og er mest aktive der inne.. 

Anonymkode: a5b5f...869

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for skjermbilder fra sosiale medier og latterliggjøring, samt svar til alt dette

Nordvesta, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De diskuterer øyefarge og ei skriver "jeg har brune. Men dem skifter over til grønn på sommern. :P".

Ehhh, øynene dine skifter ikke farge etter årstidene, nei. Det er utrolig mange der inne som ser ut til å mangle grunnleggende kunnskap om de alt. Nesten litt skremmende å lese der inne.

Anonymkode: 3eecf...072

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte melde meg inn etter å ha lest denne tråden her...underholdningsverdien er stor iallefall!

Ble litt sjokkert over den fødselsbildetråden. Bilder tatt rett etter at ungen har kommet ut, ei har t.o.m lagt ut film av fødselen sin! De nyfødte er helt blottlagt, flere bildene viser kjønnsorganet på den nyfødte også. I ei gruppe med over 30 000 medlemmer. Som er offentlig. Jeg fatter bare ikke at man legger ut bilder som er tatt ifm fødsel, det er noe av det mest intime og private som finnes. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, skruf skrev:

Måtte melde meg inn etter å ha lest denne tråden her...underholdningsverdien er stor iallefall!

Ble litt sjokkert over den fødselsbildetråden. Bilder tatt rett etter at ungen har kommet ut, ei har t.o.m lagt ut film av fødselen sin! De nyfødte er helt blottlagt, flere bildene viser kjønnsorganet på den nyfødte også. I ei gruppe med over 30 000 medlemmer. Som er offentlig. Jeg fatter bare ikke at man legger ut bilder som er tatt ifm fødsel, det er noe av det mest intime og private som finnes. 

Hadde jo nesten vært bedre om de hadde lagt ut bilde av utstyret til samboeren. Han kunne hvertfall ha sagt foten ned og reagert på at det ikke var greit, brukt slettmeg.no og fått det fjernet. Det kan jo ikke de stakkars ungene. 

Anonymkode: 2134f...923

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jo nesten vært bedre om de hadde lagt ut bilde av utstyret til samboeren. Han kunne hvertfall ha sagt foten ned og reagert på at det ikke var greit, brukt slettmeg.no og fått det fjernet. Det kan jo ikke de stakkars ungene. 

Anonymkode: 2134f...923

Ser flere  har reagert, men da kommer jo svarene fra hønene..."scroll forbi", "så ikke se på bildene da", "hva er problemet ditt"... minner meg om da barna mine var småunger og de gjemte seg under bordet og trodde ingen kunne se de pga de ikke kunne se meg eller pappaen.. Holder man hendene foran øynene og ikke ser noe så ser ingen de heller.. 

Dumskap er en fin bil. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, skruf skrev:

Ser flere  har reagert, men da kommer jo svarene fra hønene..."scroll forbi", "så ikke se på bildene da", "hva er problemet ditt"... minner meg om da barna mine var småunger og de gjemte seg under bordet og trodde ingen kunne se de pga de ikke kunne se meg eller pappaen.. Holder man hendene foran øynene og ikke ser noe så ser ingen de heller.. 

Dumskap er en fin bil. 

Enig!

Tar denne som anonym for å ikke bli igjenkjent. Men jeg har flere på FB som er medlem av hønegruppa. Og to av de har blitt lagt til av en tredje person, men de er alle samme litt sånn som ikke synes det er så farlig med umerket reklame, bildert av barn på sosiale medier eller legge ut bilder av andre (feks fra offentlige plasser) og så videre. 

De synes alle det er fælt med kroppspress, mobbing og at mye reklame er stygt/plagende. Men samme personer vil ikke ta ansvar som forbrukere. De ser ikke at så lenge de selv utfører en handling, leser blogger, føler blogger, kjøper produkter, er med i grupper, så sitter de stilletiende og godkjenner.

 

"så lenge det er lov så er det andres ansvar" 

"det er ikke så farlig, alle skjønner jo at det er reklame"

"det er jo uskyldige bilder, rene klær eller ikke fulle/syke folk"

"liker du ikke så bare scroll forbi/bla videre, steng øynene"

Skremmende at så mange har en holdning som dette! 

Anonymkode: 5d115...110

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, enkelte der inne livesender seriøst ALT! Ene kjendishøna sendte til og med fra samværet med datteren i dag - som hun tidligere har fortalt i en livesending at ikke bor sammen med henne - men at hun snart skal i rettssak ang dette.. Likevel så livesender hun på Hønehjørnet når hun først er sammen med datteren!? 

Også hun som livesendte før date, og etterpå la ut i det vide og brede om at hun har vondt i f**** i dag, for han var så stor!

 

Jeg gir meg ende over :skratte:

Anonymkode: 930f9...315

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, enkelte der inne livesender seriøst ALT! Ene kjendishøna sendte til og med fra samværet med datteren i dag - som hun tidligere har fortalt i en livesending at ikke bor sammen med henne - men at hun snart skal i rettssak ang dette.. Likevel så livesender hun på Hønehjørnet når hun først er sammen med datteren!? 

Også hun som livesendte før date, og etterpå la ut i det vide og brede om at hun har vondt i f**** i dag, for han var så stor!

 

Jeg gir meg ende over :skratte:

Anonymkode: 930f9...315

Trist :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1/8/2017 den 21.46, AnonymBruker skrev:

Herregud, enkelte der inne livesender seriøst ALT! Ene kjendishøna sendte til og med fra samværet med datteren i dag - som hun tidligere har fortalt i en livesending at ikke bor sammen med henne - men at hun snart skal i rettssak ang dette.. Likevel så livesender hun på Hønehjørnet når hun først er sammen med datteren!? 

Også hun som livesendte før date, og etterpå la ut i det vide og brede om at hun har vondt i f**** i dag, for han var så stor!

 

Jeg gir meg ende over :skratte:

Anonymkode: 930f9...315

De to jentene er selvsagt bestiser nå og har livestreamet med barna til hun med vondt i f***a, i fylla og mens de hadde fjertekonkurranse... 

Anonymkode: 4b8f5...93e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...