Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

Gjest Jessica

"Æ ble fri førr Eyeliner hær om dagen, endte da altså opp med at æ brukte en sprittusj...kordan får æ det bort?! E på tredje dagen me to svarte streka i ansiktet! Hjææælp!"

😂😂😂😂😂  Denne må være tull sant????

Endret av Jessica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 timer siden, Poppie skrev:

Tilløp til noe bitching:

Hun som har blitt fridd til, er i lykkerus og legger ut bilde, hvorpå ei kommenterer "Ok. :P ". Heldigvis noen som sier ifra at det var unødvendig å kommentere.

(Litt på siden: Hun som ble fridd til sier ringen har 100 diamanter, det er jo sykt! En venninne kjøpte seg liiiiiten diamantring og den kosta 5000 liksom. Jeg har ikke peiling, så bare lurer på hva en sånn ring vil koste?).

Og ei som ønsker erfaringer med vaskehjelp, samt pris, og selvfølgelig ei som må kommentere "Hvorfor vasker dere ikke deres eget hjem er mitt spm? 1f61b.png:P  "

AAARGH, MIND YOUR OWN BUSINESS.

Den koster 13000 den ringen til fullpris, og ja, det er 100 ekte diamanter. Totalvekt 0.34 carat da, så det er jo ikke akkurat noe å skrive hjem om til den prisen.

http://www.gulldia.no/produkt/44491624/

I mine øyne er den noe av det grelleste jeg noen gang har sett, men hver sin smak.

Anonymkode: 104ce...6cd

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å dvele for mye over den forlovelsesringen altså, men jeg så det var noen som var helt i vinkel på hvor skummelt det er å ha en SÅ dyr og fin ring. En ring ala den villapaprika har er jo ekstremt mye dyrere - om det er ekte diamanter.

http://tinypic.com/r/j0fhhl/9

Det er da mange som går rundt med diamantring på fingeren uten at det er det skumleste i verden?

Anonymkode: 104ce...6cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den koster 13000 den ringen til fullpris, og ja, det er 100 ekte diamanter. Totalvekt 0.34 carat da, så det er jo ikke akkurat noe å skrive hjem om til den prisen.

http://www.gulldia.no/produkt/44491624/

I mine øyne er den noe av det grelleste jeg noen gang har sett, men hver sin smak.

Anonymkode: 104ce...6cd

Jeg bruker ikke ringer i det hele tatt, så for meg er alt som glitrer grusomt, så jeg kan ikke uttale meg om den saken .

Synes uansett det er dårlig av andre å kommentere surt eller spydig på et bilde av noens lykkestund - uansett hva det måtte være.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Poppie skrev:

Jeg bruker ikke ringer i det hele tatt, så for meg er alt som glitrer grusomt, så jeg kan ikke uttale meg om den saken .

Synes uansett det er dårlig av andre å kommentere surt eller spydig på et bilde av noens lykkestund - uansett hva det måtte være.

Helt enig. Har aldri sett sjarmen i diamanter eller ringer. Ikke min kopp med te. Men jeg ville aldri ha sutra over at andre liker det. Kan lett skjønne at mange liker slikt. Er nok bare en god dose misunnelse ute og går her ;) 

Anonymkode: 92fd6...db4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Poppie skrev:

Jeg bruker ikke ringer i det hele tatt, så for meg er alt som glitrer grusomt, så jeg kan ikke uttale meg om den saken .

Synes uansett det er dårlig av andre å kommentere surt eller spydig på et bilde av noens lykkestund - uansett hva det måtte være.

Det er jeg så absolutt enig i. Tror nok de som sutrer har motsatt syn på det enn deg - de vil veldig gjerne ha en sånn ring på fingeren selv.

Anonymkode: 104ce...6cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den koster 13000 den ringen til fullpris, og ja, det er 100 ekte diamanter. Totalvekt 0.34 carat da, så det er jo ikke akkurat noe å skrive hjem om til den prisen.

http://www.gulldia.no/produkt/44491624/

I mine øyne er den noe av det grelleste jeg noen gang har sett, men hver sin smak.

Anonymkode: 104ce...6cd

Da er isåfall diamantene av elendig kvalitet

Anonymkode: b2c0c...770

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er isåfall diamantene av elendig kvalitet

Anonymkode: b2c0c...770

100 diamanter med totalvekt på 0.34 karat betyr at de er så små at de nesten ikke kan synes engang. Man ser nok at det er diamanter fordi det er mange, men en av de 100 diamantene alene ser nok ut som et støvkorn.

Anonymkode: 104ce...6cd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg, er halvparten der inne trygda? Synes det er noen som skriver at de er ufør i samtlige tråder. 

Og så var det ei som skrev noe om at hun nylig hadde levert ungen i barnehagen, tidlig om morgenen. På profilen hennes sto det "Jobber som 100% hjemmeværende mamma". Eh, om ungene dine er i barnehagen, kan du ikke si at du er 100% hjemmeværende mamma. 

Anonymkode: 3eecf...072

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Si meg, er halvparten der inne trygda? Synes det er noen som skriver at de er ufør i samtlige tråder. 

Og så var det ei som skrev noe om at hun nylig hadde levert ungen i barnehagen, tidlig om morgenen. På profilen hennes sto det "Jobber som 100% hjemmeværende mamma". Eh, om ungene dine er i barnehagen, kan du ikke si at du er 100% hjemmeværende mamma. 

Anonymkode: 3eecf...072

Jeg tror det er en god del mennesker som har ekstra fritid som henger der inne ja. Det er vel gjerne disse som søker seg til et sted på nett hvor man kan snakke med likesinnede på dagtid når andre kanskje er på jobb.

Hjemmeværende mamma har ikke barn i barnehage nei, da er man husmor. Men det er da enda godt at disse barna får være i barnehage, og ikke henge hjemme med mamma hele dagen.

Anonymkode: 104ce...6cd

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sex-trådene der inne var litt festlige, syntes jeg. Ble litt gøy å lese alle de utleverende svarene, sjekke profilene og le av hvor åpne profilene er... 

Men nå er det ikke gøy lenger, for nå har et par av mine barndomsvenninner begynt å kommentere der. Jeg vil ikke vite hvordan de holder koken på soverommet...

Anonymkode: 4b8f5...93e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jessica
1 time siden, AnonymBruker skrev:

De sex-trådene der inne var litt festlige, syntes jeg. Ble litt gøy å lese alle de utleverende svarene, sjekke profilene og le av hvor åpne profilene er... 

Men nå er det ikke gøy lenger, for nå har et par av mine barndomsvenninner begynt å kommentere der. Jeg vil ikke vite hvordan de holder koken på soverommet...

Anonymkode: 4b8f5...93e

De sextrådene er grunnen til at jeg ikke melder meg ut :fnise: Festlig med så mange utleveringer 

Endret av Jessica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

De sex-trådene der inne var litt festlige, syntes jeg. Ble litt gøy å lese alle de utleverende svarene, sjekke profilene og le av hvor åpne profilene er... 

Men nå er det ikke gøy lenger, for nå har et par av mine barndomsvenninner begynt å kommentere der. Jeg vil ikke vite hvordan de holder koken på soverommet...

Anonymkode: 4b8f5...93e

I know... I begynnelsen humret jeg litt for meg selv og tenkte mitt. Så begynte lillesøstera til bestevenninnen min på barneskolen å kommentere. Altså, i min verden er jo hun enda en drittunge 😳 Pluss flere andre bekjente fra gamledager. Da forsvant humoren i det...... Det var gøy når alle var ukjente....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må 100 forskjellige personer skrive "det er mugg/svartsopp/svartmugg" i den tråden om hun som har mugg på badet? :rolleyes: Det holdt med de 10 første liksom. Her inne får man kjeft om man svarer det samme som én annen :ler2:

Endret av penny_
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
6 timer siden, Sirah skrev:

I know... I begynnelsen humret jeg litt for meg selv og tenkte mitt. Så begynte lillesøstera til bestevenninnen min på barneskolen å kommentere. Altså, i min verden er jo hun enda en drittunge 😳 Pluss flere andre bekjente fra gamledager. Da forsvant humoren i det...... Det var gøy når alle var ukjente....

Det er helt utrolig hva enkelte får seg til å dele der inne! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Livestreamgruppa...

Altså, hva med å lage en livestream når du faktisk har noe å melde? Skjønner ikke vitsen med "jeg har lyst til å sende live, hva skal jeg gjøre/snakke om"-innlegg. Orker ikke å gå inn på alle streamene, men det ser jaggu meg ut som det er ymse.

Meldte meg kun inn fordi jeg har lyst til å følge med på hun kakedama. Det var jo faktisk litt interessant å se på. Hører dere, høner!? Gjør noe som er morsomt å se på, ikke bare svada!

Anonymkode: 51ff7...681

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://i64.tinypic.com/2vccdxv.jpg

Er det bare uintelligente mennesker som tenker over sånt, og hvorfor latterliggjør de noen som faktisk prøver å komme med en forklaring? Er det fordi de ødelegger moroa på samme måte som de som avslører triksene til en tryllekunstner? Eller fordi de føler seg truet fordi noen kan tenke litt lenger enn nesetippen sin? 

Endret av penny_
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, penny_ skrev:

http://i64.tinypic.com/2vccdxv.jpg

Er det bare uintelligente mennesker som tenker over sånt, og hvorfor latterliggjør de noen som faktisk prøver å komme med en forklaring? Er det fordi de ødelegger moroa på samme måte som de som avslører triksene til en tryllekunstner? Eller fordi de føler seg truet fordi noen kan tenke litt lenger enn nesetippen sin? 

Atte hva?? :alice: 

Anonymkode: 92fd6...db4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Livestreamgruppa...

Altså, hva med å lage en livestream når du faktisk har noe å melde? Skjønner ikke vitsen med "jeg har lyst til å sende live, hva skal jeg gjøre/snakke om"-innlegg. Orker ikke å gå inn på alle streamene, men det ser jaggu meg ut som det er ymse.

Meldte meg kun inn fordi jeg har lyst til å følge med på hun kakedama. Det var jo faktisk litt interessant å se på. Hører dere, høner!? Gjør noe som er morsomt å se på, ikke bare svada!

Anonymkode: 51ff7...681

Jeg digger kakedama :) Hun er artig å se på, og flink! Noen som røyker, går og bleker håret sitt er totalt uinteressant.

Anonymkode: 8fd56...3f3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...