Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

Jeg vet ærlig talt ikke hva som er verst; at jeg har venner som er kjempe aktive i nesten alle trådene, eller at det faktisk finnes så mange håpløse mennesker der ute... 

*mister litt av trua på menneskeheten*

Anonymkode: f27b6...b5e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stenger tråden da folk ikke klarer å opprettholde personervern her! Tenk på hva dere utleverer av barna deres
-Admin

:hoppendeglad:

 

Anonymkode: a1142...84b

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stenger tråden da folk ikke klarer å opprettholde personervern her! Tenk på hva dere utleverer av barna deres
-Admin

:hoppendeglad:

 

Anonymkode: a1142...84b

Veldig bra av admin! 

Anonymkode: b447b...3fc

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere sett dagens? Om noen har hatt bendelorm? En høne har dratt ut en lang, hvit mark av rompa. 

 

 

 

OK. Hva med å Google? I skjul? Alene? Hvorfor deler folk sånt? 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stenger tråden da folk ikke klarer å opprettholde personervern her! Tenk på hva dere utleverer av barna deres
-Admin

:hoppendeglad:

 

Anonymkode: a1142...84b

Hvilken tråd var dette? 

Anonymkode: 4fef0...aa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er greia med ordet HENNE? Altså å bruke henne istede for hun. Det ser jo helt idiotisk ut og SÅ mange som gjør det? "Så sa henne at det var dumt gjort" "Henne spurte om vi skulle til byen" osv osv 😳

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken tråd var dette? 

Anonymkode: 4fef0...aa6

Diagnosering av ADHD av barn, tror det var skolen som ville sende ungen til bup for å starte utredning. Begge foreldrene er allerede diagnosert.

Anonymkode: a1142...84b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Vaskemaskinen skrev:

Har dere sett dagens? Om noen har hatt bendelorm? En høne har dratt ut en lang, hvit mark av rompa. 

 

 

 

OK. Hva med å Google? I skjul? Alene? Hvorfor deler folk sånt? 

:hakeslepp: :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lizard queen
49 minutter siden, Vaskemaskinen skrev:

Har dere sett dagens? Om noen har hatt bendelorm? En høne har dratt ut en lang, hvit mark av rompa. 

 

 

 

OK. Hva med å Google? I skjul? Alene? Hvorfor deler folk sånt? 

Under fullt navn??!!!!! :O 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, lizard queen skrev:

Under fullt navn??!!!!! :O 

Under fult navn ja. Masse bilder på profilen. Søt jente, men jeg hadde nølt litt med å overnatte, håndhilse osv om jeg møtte'a ..... Skål og god jul a, fin bendelorm du har forresten :) 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stenger tråden da folk ikke klarer å opprettholde personervern her! Tenk på hva dere utleverer av barna deres
-Admin

:hoppendeglad:

 

Anonymkode: a1142...84b

Yes, endelig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lizard queen
46 minutter siden, Vaskemaskinen skrev:

Under fult navn ja. Masse bilder på profilen. Søt jente, men jeg hadde nølt litt med å overnatte, håndhilse osv om jeg møtte'a ..... Skål og god jul a, fin bendelorm du har forresten :) 

Det skal de ha, de har gode venner hvis de kan poste sånt offentlig uten å få noe tyn for det :P Hadde en venninne av meg gjort det hadde bendelormen hennes blitt midtpunkt for alle vitser til hun døde :laugh::laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, lizard queen skrev:

Det skal de ha, de har gode venner hvis de kan poste sånt offentlig uten å få noe tyn for det :P Hadde en venninne av meg gjort det hadde bendelormen hennes blitt midtpunkt for alle vitser til hun døde :laugh::laugh:

Ja altså, det var ganske detaljerte beskrivelser av hvordan denne bendelormen så ut, lengde, tykkelse, i det hele tatt. Jeg trodde det var kødd! Så jeg sjekket naturligvis profilen .. Der hadde venninner og mor og øvrig familie kommentert i fleng på en haug bilder. 

Jeg kjenner at jeg nesten er litt rystet 😹 Bare .. Why?! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Vaskemaskinen skrev:

Har dere sett dagens? Om noen har hatt bendelorm? En høne har dratt ut en lang, hvit mark av rompa. 

 

 

 

OK. Hva med å Google? I skjul? Alene? Hvorfor deler folk sånt? 

Øøøøøøøøøø.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, Vaskemaskinen skrev:

Har dere sett dagens? Om noen har hatt bendelorm? En høne har dratt ut en lang, hvit mark av rompa. 

 

 

 

OK. Hva med å Google? I skjul? Alene? Hvorfor deler folk sånt? 

Er det sant? I så fall ser det ut som den er slettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt ærlig så synes jeg ikke det var så ille at hun skrev om bendelormen. De finnes jo og det er faktisk helt greit at folk deler sin erfaring. Sikkert flere som har bendelorm men som prøver å fornekte hele greia. 

Dere har nok alle håndhilst på parasittbefengte folk ;) og alle kan få orm. Alt fra fisefine prinsesser til skogstroll. 

Anonymkode: 92fd6...db4

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ja den ble slettet! 

En ting er å hilse på parasittmennesker uten å vite det, men .. 

Anonymkode: 4fef0...aa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

For å være helt ærlig så synes jeg ikke det var så ille at hun skrev om bendelormen. De finnes jo og det er faktisk helt greit at folk deler sin erfaring. Sikkert flere som har bendelorm men som prøver å fornekte hele greia. 

Dere har nok alle håndhilst på parasittbefengte folk ;) og alle kan få orm. Alt fra fisefine prinsesser til skogstroll. 

Anonymkode: 92fd6...db4

Så hvis du hadde dratt en bendelorm ut av rumpa, så hadde du lagt ut en post om det på facebook?

Det er bare EKKELT. Greit nok at folk får bendelorm og alt det der, men faen da. Dra til legen. Ikke få tusenvis av folk til å miste matlysten herfra til månen.

Anonymkode: 985bf...5ea

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...