Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

Øyevippetråden... mange med inngående kjenneskap til hår og hårsekker! :fnise: Ei som insisterer på at øyevippene hennes vokser ut over natta, for hun napper dem ut når hun ikke orker å fjerne mascara (- for det er enklere liksom?!) Dagen etter er de der igjen. Man må jo SE at vippene vokser da, hvis de vokser 10mm på 8 timer :)

Anonymkode: 4ecba...1c4

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så litt på en av live sendingene, av en av dem som tydligvis er kjendiser i gruppa. Hva skal jeg si, ikke veldig educational eller interessant. Men en av hønene kommenterte at hun er på NAV nå og skulle egentlig skrive jobbsøknad, men det gikk i dass fordi live sendingen var så spennende!.......:daane:

Anonymkode: 184f1...b03

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Øyevippetråden... mange med inngående kjenneskap til hår og hårsekker! :fnise: Ei som insisterer på at øyevippene hennes vokser ut over natta, for hun napper dem ut når hun ikke orker å fjerne mascara (- for det er enklere liksom?!) Dagen etter er de der igjen. Man må jo SE at vippene vokser da, hvis de vokser 10mm på 8 timer :)

Anonymkode: 4ecba...1c4

Vær så snill å si at dette er tull! Det går ikke å være så borte! 

Hva med meg som går på cellegift da? Jeg skulle jo fått meg nye vipper hver morgen jeg. Dæven det hadde vært praktisk! 

Det må forresten gjøre forferdelig vondt! Huff! 

Anonymkode: 250b0...a03

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Øyevippetråden... mange med inngående kjenneskap til hår og hårsekker! :fnise: Ei som insisterer på at øyevippene hennes vokser ut over natta, for hun napper dem ut når hun ikke orker å fjerne mascara (- for det er enklere liksom?!) Dagen etter er de der igjen. Man må jo SE at vippene vokser da, hvis de vokser 10mm på 8 timer :)

Anonymkode: 4ecba...1c4

:hoho:

Anonymkode: b447b...3fc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ei som har live-sending MENS HUN KJØRER BIL!

Hu sier at hun har handsfree, men kom faen meg ikke å si at man ikke blir distrahert når du sender film fra bilen din hvor folk kommenterer. Hun ber folk holde henne med selskap, og ser bort på skjermen for å lese meldingene.

Jeg blir så eitrandes forbanna og har lyst til å anmelde dama! :kjempesinna: Det er faen meg ikke greit!

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

den må være slettet nå... Uansett, det er IkKE greit å filme og lese kommentarer når man kjører!

Anonymkode: 8fd56...3f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, Poppie skrev:

Nå er det ei som har live-sending MENS HUN KJØRER BIL!

Hu sier at hun har handsfree, men kom faen meg ikke å si at man ikke blir distrahert når du sender film fra bilen din hvor folk kommenterer. Hun ber folk holde henne med selskap, og ser bort på skjermen for å lese meldingene.

Jeg blir så eitrandes forbanna og har lyst til å anmelde dama! :kjempesinna: Det er faen meg ikke greit!

 

Fy faen.. jeg håper hun fikk høre det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Poppie skrev:

Nå er det ei som har live-sending MENS HUN KJØRER BIL!

Hu sier at hun har handsfree, men kom faen meg ikke å si at man ikke blir distrahert når du sender film fra bilen din hvor folk kommenterer. Hun ber folk holde henne med selskap, og ser bort på skjermen for å lese meldingene.

Jeg blir så eitrandes forbanna og har lyst til å anmelde dama! :kjempesinna: Det er faen meg ikke greit!

Send videoen til politiet, så tar de seg av hele damen...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til hønenes forsvar så var det mange som reagerte på liveoverføringen fra bilen, det var en egen tråd før i kveld med ganske krasse kommentarer. Den ble etterhvert stengt da, men får håpe hun som kjørte tok poenget. 

 

Men hjelpes så mye rart folk deler der inne...

 

Anonymkode: 88e92...945

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei som har skrevet i tråden om folk gruer seg til jul "Ja, jeg gruer meg til å feire jul uten jenta mi som gikk bort 8. desember, bare 11,5 år gammel". Hun høster naturlig nok mye sympati, og jeg tenkte også at dette var jo forferdelig trist. Men så går jeg inn på profilen hennes og ser at det er snakk om ei bikkje... Altså :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Dorey skrev:

Ei som har skrevet i tråden om folk gruer seg til jul "Ja, jeg gruer meg til å feire jul uten jenta mi som gikk bort 8. desember, bare 11,5 år gammel". Hun høster naturlig nok mye sympati, og jeg tenkte også at dette var jo forferdelig trist. Men så går jeg inn på profilen hennes og ser at det er snakk om ei bikkje... Altså :sprettoy:

:murvegg: Trist å miste en hund altså,  men det høres jo ut som om det er dattera som er gått bort!  :sur: Usmakelig! :kjefte:

Anonymkode: b447b...3fc

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller hun som legger ut om venninna ("venninna"?) si.  

Uff.

Anonymkode: e3bee...f23

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var mange som la ut om mye i den "gruer du deg til jul"-tråden. Både om barn de ikke har kontakt med, familie osv. Alltid flott når man har åpen profil.

Anonymkode: 4b8f5...93e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.12.2016 den 11.25, Dorey skrev:

Ei som har skrevet i tråden om folk gruer seg til jul "Ja, jeg gruer meg til å feire jul uten jenta mi som gikk bort 8. desember, bare 11,5 år gammel". Hun høster naturlig nok mye sympati, og jeg tenkte også at dette var jo forferdelig trist. Men så går jeg inn på profilen hennes og ser at det er snakk om ei bikkje... Altså :sprettoy:

:ohmy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endte opp med å bli medlem av ren nyskjerrighet :Knegg: MYE rart der, ja :P

Førsteinntrykket var alt for mange tråder som starter med "HEEEEEEI HØNER", og en stor samling skrivefeil over alt :PMen dukker jo opp litt seriøse tråder innimellom også, i blant alt det rare :D Men det er vel flest av det rare :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...