Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

3 timer siden, lizard queen skrev:

Den gruppa er fantastisk, men guuuud, så lei jeg er "KG er ikke bedre!!!"-argumentet!! Altså: 

Anonym: Mannen min liker å ikle seg dametøy, what to do? 

Lise-Mari Pedersen, 37 år fra Trondheim, jobber i Fjellsiden Barnehage, mor til tre, som var på Kreta i sommer og som senest for ti minutter siden gratulerte svigermor med dagen: Mannen min liker å ikle seg dametøy, what to do? 

SER FOLK VIRKELIG IKKE FORSKJELLEN DER?!!! :( Anonym kan være hvem som helst!!! Det er hvilken som helst person som har en mann som liker å kle seg i dametøy!!! Og siden en del menn som liker å kle seg i dametøy ikke er så veldig offentlige med det, så kan det utvides til alle personer som har en mann i det hele tatt. Det er ganske mange, det. Lise-Mari Pedersen derimot, da er det ganske lett å finne ut akkurat hvem det er snakk om. 

Og navnet+info er forresten bare tilfeldig rabling, ikke en ordentlig person, hvis noen måtte lure. Faaaen, jeg blir så frustrert. :( 

Lise-Mari Pedersen, 37 år fra Trondheim, jobber i Fjellsiden Barnehage, mor til tre, som var på Kreta i sommer og som senest for ti minutter siden gratulerte svigermor med dagen og har en mann som liker å gå i dametøy, begs to differ.

- Jævla KG-kjerringer altså! Gruppa er lukka og jeg deler bare med 24,000 gode venniner!

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 å henge ut enkeltindivider. Det er faktisk ikke greit.

Anonymkode: d884a...72f

Det gjør jo damene i gruppen også, altså familien sin som de stiller spørsmål om der inne. 

Anonymkode: 98330...02a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så denne tråden på Hønehjørnet 😎 

 

Når det er sagt; jeg syntes det er greit å snakke litt om hva det er som foregår der inne. Det er jo ikke rom for å snakke om det DER, jeg har en venninne som prøvde på det .. Da ble hun kastet ut og blokkert fordi hun stilte admin noen kritiske spørsmål, på en saklig måte, etter at hu ene bærta tatoverte Hønehjørnet på armen .. 

Så ja, det er helt innafor å ta den samtalen her. Tenker jeg. Innimellom syntes jeg synd på de som sier i fra eller er uenige om ting; det florerer av fæle kvinnfolk der inne. Som egebtlig kanskje burde brukt tiden sin mer fornuftig .................... Trent, rydda huset, sugd mannen sin, sminket seg, fått seg en jobb, you know. 

Anonymkode: 4fef0...aa6

Ang hun med tatoveringen. Jeg syntes nesten at det er mobbing, jeg .. Og oppfordre noen og heie på noen som faktisk tatoverer Hønehjørnet! Hu kaller seg "kjendishøna" og legger ut live sendinger hver dag; er det bare meg, eller er det sært?

Anonymkode: 4fef0...aa6

Endret av Nordvesta
Innlegg ryddet for spekulasjon
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sugemerke
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ang hun med tatoveringen. Jeg syntes nesten at det er mobbing, jeg .. Og oppfordre noen og heie på noen som faktisk tatoverer Hønehjørnet! Hu kaller seg "kjendishøna" og legger ut live sendinger hver dag; er det bare meg, eller er det sært?

Anonymkode: 4fef0...aa6

Men det er nettopp det, enkeltindivitene som går langt nok får kjendisstatus og dette gjør de villig til å gå enda lengre, og til slutt kjenner de ingen grenser. Det er her man forventer at en oppegående admin setter ned foten for å beskytte medhønene sine, men admin i denne gruppen virker å være mer opptall av popularitet. 

Endret av Sugemerke
Innlegg ryddet for spekulasjon i sitat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sugemerke skrev:

Men det er nettopp det, enkeltindivitene som går langt nok får kjendisstatus og dette gjør de villig til å gå enda lengre, og til slutt kjenner de ingen grenser. Det er her man forventer at en oppegående admin setter ned foten for å beskytte medhønene sine, men admin i denne gruppen virker å være mer opptall av popularitet. 

Takk!!!!!!!! Nøyaktig min tanke. 

Kjendis på Hønehjørnet liksom. Da harru kommet langt i livet. 

Anonymkode: 4fef0...aa6

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, så herlig at det er flere som deler mine tanker om Hønehjørnet. Har vært medlem der flere ganger, og hver gang ufrivillig - og hver gang huker jeg av at jeg ikke vil bli medlem igjen. Men det fungerer ikke! :(

Så da blir jeg vitne til togkræsj, på togkræsj, på togkræsj. Noen ganger er det litt underholdende, men mesteparten er bare flaut å se på. Helt utrolig hvor mye folk deler, og det virker dessverre som at mange som legger ut innlegg i den gruppa har fått litt i underkant lite å tenke med.

Og om du skulle ha en annen mening enn starter av innlegg eller de andre som bare dilter med, så får du virkelig høre det. Jeg er rimelig lei den gruppa, og det er en haug med hodeløse høner som flyr rundt og hakker på hverandre. Og det sier litt når hodeløse høner hakker. Mange tåler ikke konstruktiv kritikk eller andre meninger enn det de selv har.

De som står bak gruppa får gruppa til å fremstå som rimelig harmonisk og koselig, men jeg syns det er mye uthenging av privatpersoner og drittkasting å se der hver dag. Har flere ganger fått passet påskrevet og mottatt personangrep. Mye slemmer jenter på den gruppa, og det er det sikkert her også. Men her går det ihvertfall an å dele ting anonymt. Det er det virkelig mange som ikke tenker over på HJ.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drama under bildet av "håndsåret" til den ene hønen...

 

Noen mener det kan trigge selvskading, jeg personlig mener det er unødvendig å legge ut bilde av et skrubbsår for å skryte av kjæresten som plastrer kun for å få likes.

 

 

 

Ja, jeg er en dårlig høne :kaklehone:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange der som er der kun for å få likes og internet fame. Skjønner ikke helt greia med det, trodde det var det instagram var for.

Toppen av kaka er de som legger ut direktesendte videoer av helt uinteressante ting, åpenbart oversminka og med dypeste kløfta man kan finne (og det i en gruppe for kvinner).

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Er det noen flere som har oppkalt ungene sine etter navn fra Sagaen om Isfolket eller andre historiebøker (sic!)"

Den tråden gjorde ikke akkurat sitt til å avkrefte mine fordommer mot disse hønene...

Anonymkode: 51ff7...681

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I am in! Haha, og det første jeg ser er et innlegg av en jeg er venn med på facebook. Kleint.

Anonymkode: 104ce...6cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Er det noen flere som har oppkalt ungene sine etter navn fra Sagaen om Isfolket eller andre historiebøker (sic!)"

Den tråden gjorde ikke akkurat sitt til å avkrefte mine fordommer mot disse hønene...

Anonymkode: 51ff7...681

Men... kan du fortelle hva svarene var? Please? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Er det noen flere som har oppkalt ungene sine etter navn fra Sagaen om Isfolket eller andre historiebøker (sic!)"

Den tråden gjorde ikke akkurat sitt til å avkrefte mine fordommer mot disse hønene...

Anonymkode: 51ff7...681

Akkurat den satt jeg også og humret av. Noen fantastiske navn. Absolutt ikke whitetrash vibber i det hele tatt:fnise:

Anonymkode: b3ef9...aba

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 minutter siden, canacas skrev:

Men... kan du fortelle hva svarene var? Please? :popcorn:

Dama spørr etter navn på forskjellige som er oppkalt etter Isfolket eller andre i HISTORIEbøker. Er en som sier at hun kanskje mener kiosklitteratur og ikke historiebøker. Men det ifølge ts helt innafor å kalle alle bøker som inneholder historier for historiebøker.

Dauer litt jeg. 

Anonymkode: b3ef9...aba

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.12.2016 den 14.33, kenpet skrev:

Jeg er mann, så får vel ikke blitt medlem ettersom dette er en gruppe for kvinner. Har gått i gjennom hele tråden, og får nesten lyst til å opprette en falsk profil kun for å bli medlem i den gruppa.:tongue:

Gjør det. Det har jeg gjort. Tror nok det er flere menn der inne...

Anonymkode: b2c0c...770

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.12.2016 den 15.10, AnonymBruker skrev:

Ang hun med tatoveringen. Jeg syntes nesten at det er mobbing, jeg .. Og oppfordre noen og heie på noen som faktisk tatoverer Hønehjørnet! Hu kaller seg "kjendishøna" og legger ut live sendinger hver dag; er det bare meg, eller er det sært?

Anonymkode: 4fef0...aa6

Hvem av dem er dette? Hun med sigarettene?

Anonymkode: b2c0c...770

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, canacas skrev:

Men... kan du fortelle hva svarene var? Please? :popcorn:

Finner ikke igjen tråden, men kanskje noen finner den og kan ta screenshot?

Anonymkode: 51ff7...681

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...