Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

Gjest Sugemerke

Akkurat nå bekymrer jeg meg over hun som har en syk sønn som hun hadde til legen på tirsdag, men så enda er syk. Han er nå både blå og grå, men å ta han til legen på nytt ser hun ikke poenget med siden hun tross alt var der på tirsdag. Hjelpes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Sugemerke skrev:

Akkurat nå bekymrer jeg meg over hun som har en syk sønn som hun hadde til legen på tirsdag, men så enda er syk. Han er nå både blå og grå, men å ta han til legen på nytt ser hun ikke poenget med siden hun tross alt var der på tirsdag. Hjelpes!

Håper hun overdriver da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Herandjetzt skrev:

Det mest spennende i en hønes hverdag er jo egglegginga. Og alle egg er jo som kjent runde.

Nope. De er avlange, evt eggeformet.

Se det. Da var dagens kverulering unnagjort. Hihi... :mynona:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som har lagt ut brevet fra datteren sin på 8. Altså hva skal man si? Blir helt sjokkert over hva noen får seg til å dele jeg. Et brev skrevet etter en krangel.

 Spiller ingen rolle om hun på 8 har sagt at det er ok å dele. Jenta er 8 år og er faktisk ikke moden nok til å forstå hva det betyr å dele med så mange. 

 

Endret av Blå politibil
.
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Blå politibil skrev:

Hun som har lagt ut brevet fra datteren sin på 8. Altså hva skal man si? Blir helt sjokkert over hva noen får seg til å dele jeg. Et brev skrevet etter en krangel.

 Spiller ingen rolle om hun på 8 har sagt at det er ok å dele. Jenta er 8 år og er faktisk inne moden nok til å forstå hva det betyr å dele med så mange. 

 

Jeg er helt enig med deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 2016-12-17 den 18.32, AnonymBruker skrev:

Dama spørr etter navn på forskjellige som er oppkalt etter Isfolket eller andre i HISTORIEbøker. Er en som sier at hun kanskje mener kiosklitteratur og ikke historiebøker. Men det ifølge ts helt innafor å kalle alle bøker som inneholder historier for historiebøker.

Dauer litt jeg. 

Anonymkode: b3ef9...aba

Døde faktisk litt her nå. :bond: 

 

HØNER PÅ HJØRNET: nei dere kan faktisk ikke kalle saga av isfolket for en historiebok!!

Tilbake til skolebenken, marsj!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Honey Dew skrev:

Nope. De er avlange, evt eggeformet.

Se det. Da var dagens kverulering unnagjort. Hihi... :mynona:

Entering KG-bitch mode: Dette er hets *rapportert*  :fnise:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun der som røyker på senga. Jeg har ikke ord. Tar betydningen av harry til nye høyder.

Anonymkode: 3eecf...072

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun der som røyker på senga. Jeg har ikke ord. Tar betydningen av harry til nye høyder.

Anonymkode: 3eecf...072

Hardt å være kjendishøna ska vite :P

Anonymkode: a1142...84b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun der som røyker på senga. Jeg har ikke ord. Tar betydningen av harry til nye høyder.

Anonymkode: 3eecf...072

Tenker på papegøyen hennes jeg, som er i samme rom som hun røyker hele tiden..:(

Anonymkode: 8a03c...dc6

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Loffeliten

Nå er det like før jeg blir nødt til å melde meg inn for å se og gremmes. Går det an å endre på innstillingene et eller annet sted sånn at fb-vennene mine ikke kan se hvilke grupper jeg er med i, tro... :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, så deilig å føle seg bedre enn de som skriver merkelige innlegg på fb

Anonymkode: ef5da...758

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ahh, så deilig å føle seg bedre enn de som skriver merkelige innlegg på fb

Anonymkode: ef5da...758

:kaklehone::kaklehone::kaklehone::kaklehone::kaklehone::kaklehone::kaklehone::kaklehone::kaklehone::kaklehone::kaklehone::kaklehone:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, Blå politibil skrev:

Hun som har lagt ut brevet fra datteren sin på 8. Altså hva skal man si? Blir helt sjokkert over hva noen får seg til å dele jeg. Et brev skrevet etter en krangel.

 Spiller ingen rolle om hun på 8 har sagt at det er ok å dele. Jenta er 8 år og er faktisk ikke moden nok til å forstå hva det betyr å dele med så mange. 

 

Legge ut imgur?

Anonymkode: 0ff63...4d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sugemerke
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Legge ut imgur?

Anonymkode: 0ff63...4d1

Av barnets brev? Det håper jeg da ingen gjør, for da er de  akkurat like ille som moren. La nå det stakkars barnet være i fred. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Legge ut imgur?

Anonymkode: 0ff63...4d1

Nei. Den ungen tror jeg blir eksponert nok som det er jeg. Trenger ikke at enda flere deler det brevet hennes. Holder med at moren viser total mangel på dømmekraft og publiserer de innerste tankene til datteren.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17. desember 2016 den 19.24, AnonymBruker skrev:

Hvem av dem er dette? Hun med sigarettene?

Anonymkode: b2c0c...770

Ja hehe, riktig! 

 

Men folkens! Nå har jeg meldt meg inn i Mat fra bunnen, etter å ha notert meg den gruppen her inne på KG .. Men finner ikke like mye action der, som jeg kan le av alene på kveldene etter at barna har lagt seg 😅

Anonymkode: 4fef0...aa6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...