Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

11 minutter siden, Blå politibil skrev:

http://imgur.com/5F5RuK5

Jeg dør litt her. Fjerne menstruasjon uten å sterilisere seg ved å fjerne livmor? Altså hæ? Blir vel temmelig steril uten livmor. 

Oi... Noen som sov i naturfagtimen, tydeligvis...😂

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Blå politibil skrev:

Altså hun som beskriver en voldtekt i den sex tråden og de som kommenterer at de ler seg i hjel av det. Hva faen feiler det folk?

De er jo helt borte noen av de kjærringene innpå der. Heldigvis er det mange som sa ifra, men fy faen jeg kjenner jeg blir provosert. 

Tråden er slettet nå, men tror ikke disse menneskene lærer for det.

Jeg har litt vanskelig for å tro på den historien der. Skulle hun liksom ha stått i samme stilling med ansiktet mot vinduet mens hun ventet? Det høres litt merkelig ut, spør du meg.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, penny_ skrev:

Tråden er slettet nå, men tror ikke disse menneskene lærer for det.

Jeg har litt vanskelig for å tro på den historien der. Skulle hun liksom ha stått i samme stilling med ansiktet mot vinduet mens hun ventet? Det høres litt merkelig ut, spør du meg.

Jeg har hørt at det bare er en vandrehistorie, håper det stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Chroma skrev:

Jeg har hørt at det bare er en vandrehistorie, håper det stemmer.

Jeg har hørt/lest akkurat det samme før, men kanskje fordi det er nettopp slik en ghost prank utføres? Da vil folk prøve å gjøre det akkurat slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, penny_ skrev:

Tråden er slettet nå, men tror ikke disse menneskene lærer for det.

Jeg har litt vanskelig for å tro på den historien der. Skulle hun liksom ha stått i samme stilling med ansiktet mot vinduet mens hun ventet? Det høres litt merkelig ut, spør du meg.

Tror ikke den stemmer, heldigvis.  Men én beskrivelse av voldtekt hører uansett ikke hjemme i en slik tråd. Og å "le seg ihjel av den" passer iallefall ikke. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 27.12.2016 den 19.43, Hulderen skrev:

Jeg er i grunnen glad for at den amerikanske tradisjonen med forlovelsesringer ikke hadde kommet til Norge da jeg forlovet og giftet meg. Vi brukte bare den glatte forlovelsesringen ( uten stein) videre som giftering. Den ble om til giftering ved at vi inngraverte bryllupsdatoen ved siden av forlovelsesdatoen.

Når giftet du deg? For min mor hadde Forlovelsesring med diamanter, som hun fikk for over 30 år siden :sprettoy: og de kjøpte gifteringer da de giftet seg. 

Anonymkode: 2b03f...3e5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Blå politibil skrev:

Tror ikke den stemmer, heldigvis.  Men én beskrivelse av voldtekt hører uansett ikke hjemme i en slik tråd. Og å "le seg ihjel av den" passer iallefall ikke. 

Høres ut som denne gruppa er like ille som Mannegruppa Ottar.. 

Anonymkode: a0113...3fc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, penny_ skrev:

Jeg har hørt/lest akkurat det samme før, men kanskje fordi det er nettopp slik en ghost prank utføres? Da vil folk prøve å gjøre det akkurat slik.

Mulig. Det var uansett ikke noe å le av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som denne gruppa er like ille som Mannegruppa Ottar.. 

Anonymkode: a0113...3fc

Nåja. Jeg har enda tilgode å se at noen ønsker at navngitte unge menn som er i media skal bli voldtatt for at de står opp mot sjåvinisme etc. 

Kjærringene er idioter ja. De utleverer alt for mye om både seg selv og andre. Men når noen "prøver noe" ala manne gruppa Ottar så sier de ifra. I manne gruppa ble du kastet ut om du gjorde det. Stor forskjell. Jeg er medlem i begge og de kan ikke sammenlignes.

Anonymkode: b3ef9...aba

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk spør om så mye dumt! Blir gal.. Hva man kan ha i en skjenk..!?! Burde man ikke tenke på det, før man kjøper den...

Anonymkode: 8fd56...3f3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært medlem i to uker eller noe. Etter å ha tilbrakt ti minutter inne på Hønehjørnet, føler jeg meg dummere. Noen andre som har det slik? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ginavn skrev:

Har vært medlem i to uker eller noe. Etter å ha tilbrakt ti minutter inne på Hønehjørnet, føler jeg meg dummere. Noen andre som har det slik? 

Nei, tvert imot når jeg leser alt de legger ut om og jeg ser hvor lite nettvett mange av de har.

Endret av Chroma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Chroma skrev:

Nei, tvert imot når jeg leser alt de legger ut om.

Sant det. Men jeg føler hjernen tar skade av det jeg leser, både når det gjelder innhold og grammatikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, Ginavn skrev:

Har vært medlem i to uker eller noe. Etter å ha tilbrakt ti minutter inne på Hønehjørnet, føler jeg meg dummere. Noen andre som har det slik? 

Du er ikke alene. Har mistet mye selvrespekt etter at jeg meldte meg inn. Jeg kunne ikke tenke meg å skrive noe som helst der inne. Jeg sitter kun på gjerdet for å se tåpelighetene, men allikevel :tekola:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"God morgen høner 😄 hva liker DU best? Morgensex eller kveldssex? 😜" 

 

Hvorfor? Igjen, jeg skjønner ikke hvorfor folk svarer på dette under fullt navn! :sukk:Tenker de ikke på hvem som kan være medlemmer i gruppen? Om det ikke er noen de kjenner selv, så kan kanskje en av mannens kollegaer f.eks være der. Jeg hadde ikke likt det om en kollega fikk vite hva som foregår i mitt sexliv .. 

 

Edit: De legger virkelig ikke noe imellom. Et av svarene: "Pleier og starte på morran og spre det litt gjennom dagen og kvelden. Så kan fort bli noen ganger per dag 😂😂😂" 

Endret av The Silence
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Honey Dew skrev:

Du er ikke alene. Har mistet mye selvrespekt etter at jeg meldte meg inn. Jeg kunne ikke tenke meg å skrive noe som helst der inne. Jeg sitter kun på gjerdet for å se tåpelighetene, men allikevel :tekola:

Jeg skrev faktisk en kommentar der inne her en dag 😳 Det dukket opp et innlegg fra ei som lurte på tips til en TV serie så slang inn et par forslag. Holdt på å hugge av meg hånden etterpå når jeg så at det var et innlegg fra Hønehjørnet 😂 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sirah skrev:

Jeg skrev faktisk en kommentar der inne her en dag 😳 Det dukket opp et innlegg fra ei som lurte på tips til en TV serie så slang inn et par forslag. Holdt på å hugge av meg hånden etterpå når jeg så at det var et innlegg fra Hønehjørnet 😂 

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...