Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var en som la ut skrytebilde av forlovelsesringen sin, og at hun har blitt forlovet i jula, og folk er helt i vinkel fordi hun har fått EKTE diamantring som er SÅ dyr! Ja, den er 1 ct. i totalvekt, men den består jo av masse bittesmå diamanter. Koster 20.000 på Bjørklund informerer noen om, som synes det er helt sinnssykt dyrt. Er det bare jeg som synes dette er en ganske normal pris på en forlovelsesring? Det er jo en ring man skal bruke hver dag resten av sitt liv, sånn forhåpentligvis. Om man har økonomi til det så ser jeg ingenting galt i det.

Anonymkode: 104ce...6cd

Går folk av skaftet fordi man har fått diamanter? Er ikke det ganske "vanlig praksis" at det er litt bling i ringen? Jeg har aldri fått en forlovelsesring, men jeg hadde blitt veldig glad om jeg hadde fått en ring med litt bling i selv. Syns ikke 20k høres urimelig ut, men jeg hadde vært fornøyd med en rimeligere. Tror ikke 20k er normalt, men en noenlunde overkommelig pris for noe man skal ha hele livet. Dessuten så er jo det en fin gest fra den som ga ringen, da det viser at personen har spart en stund (med normal inntekt) for å ha råd til den ringen. Det kan bety at personen har tenkt grundig gjennom gjerningen, i stedet for å kjøpe en ring til 500,- og bare kaste spørsmålet ut der. Disclaimer: Får sikkert litt pes for det siste der, men det var bare en kjapp og ikke veldig gjennomtenkt tanke. Folk som ikke har råd til dyrere ringer har like verdifull kjærlighet som andre.

Dog skal det sies at 20k for en forlovelsesring kan bidra til at man tenker enda dyrere giftering. For det er vel det som er "normalt"? En dyrere giftering?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sugemerke

Jeg liker ar godt voksne mennesker føler seg så trygge på sine 30000 nære venninner at de forteller om fuckbuddien som lå med noen andre og alt dramaet rundt det. :roll:

Endret av Sugemerke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, rosabanan skrev:

Dog skal det sies at 20k for en forlovelsesring kan bidra til at man tenker enda dyrere giftering. For det er vel det som er "normalt"? En dyrere giftering?

Jeg er i grunnen glad for at den amerikanske tradisjonen med forlovelsesringer ikke hadde kommet til Norge da jeg forlovet og giftet meg. Vi brukte bare den glatte forlovelsesringen ( uten stein) videre som giftering. Den ble om til giftering ved at vi inngraverte bryllupsdatoen ved siden av forlovelsesdatoen.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ei som, av uvisse grunner, er ute etter guttenavn som begynner på Th, med syv bokstaver og tre stavelser. Det rauser inn med forslag. Thomas, Thommy, Thormod, Theo osv. Ei spør om det ikke er noen der som vet hva stavelser betyr og da er det selvsagt noen som blir sååå fornærma. 

"Frekk du e.. så gratulere for at du vet det.men hva å faktisk lære det til de som ikke vet det da???", er det ei som svarer. :fnise:

Anonymkode: 3eecf...072

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ei som, av uvisse grunner, er ute etter guttenavn som begynner på Th, med syv bokstaver og tre stavelser. Det rauser inn med forslag. Thomas, Thommy, Thormod, Theo osv. Ei spør om det ikke er noen der som vet hva stavelser betyr og da er det selvsagt noen som blir sååå fornærma. 

"Frekk du e.. så gratulere for at du vet det.men hva å faktisk lære det til de som ikke vet det da???", er det ei som svarer. :fnise:

Anonymkode: 3eecf...072

De kan åpenbart ikke telle antall bokstaver heller. Er det rart mange av de må få støtte fra NAV.

Endret av penny_
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere sett "Hva er det verste du har blitt spurt om å gjøre innen sex" tråden? Helt utrolig hvor mye som utleveres! Noen navnga til og med den det gjaldt. Det ble heldigvis slettet etter noen sa i fra, but still... 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, The Silence skrev:

Har dere sett "Hva er det verste du har blitt spurt om å gjøre innen sex" tråden? Helt utrolig hvor mye som utleveres! Noen navnga til og med den det gjaldt. Det ble heldigvis slettet etter noen sa i fra, but still... 

Kjære vene.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, The Silence skrev:

Har dere sett "Hva er det verste du har blitt spurt om å gjøre innen sex" tråden? Helt utrolig hvor mye som utleveres! Noen navnga til og med den det gjaldt. Det ble heldigvis slettet etter noen sa i fra, but still... 

Jeg så det, ja... 

Huff, det er litt tragisk at folk bretter ut om sexlivet sitt for "alle å se". Da noen reagerte på det, var det liksom; "men dette handler om seksuelle ting man har takket nei til..." samtidig som noen skrev om en ons de hadde med en eller annen, eller at da eksen var utro med den og den.

Jeg kan virkelig ikke forstå at vi lever i et land med så mange med total mangel på nettvett/fornuft! 

Anonymkode: f27b6...b5e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ei som, av uvisse grunner, er ute etter guttenavn som begynner på Th, med syv bokstaver og tre stavelser. Det rauser inn med forslag. Thomas, Thommy, Thormod, Theo osv. Ei spør om det ikke er noen der som vet hva stavelser betyr og da er det selvsagt noen som blir sååå fornærma. 

"Frekk du e.. så gratulere for at du vet det.men hva å faktisk lære det til de som ikke vet det da???", er det ei som svarer. :fnise:

Anonymkode: 3eecf...072

De var bare så vidt jeg klarte å la vær å svare på den, Herregud liksom.

Anonymkode: 8c1d5...201

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så kan man spørre om hva som er verst; et par grisevitser som går over streken på Mannegruppen Ottar, eller å henge ut sitt barn i full offentlighet og si han stinker kattepiss? Eller å utlevere sin mann i all offentlighet, det være seg seksuelle problemer eller andre ting?

Mens MGO blir sett på som verstinger og kvinnefiendtlige blir Hønehjørnet omtalt som "drama"......Snakk om dobbeltmoral. 

Jeg synes ikke dette er morsomt overhodet, og kan ikke sitte stille å se på dette. Jeg har derfor tatt screenshot av flere innlegg  gruppa og sendt kopi til menn/kjærester hvis kjæreste/kone har delt detaljer om deres sexliv. Så langt har jeg sendt til 3 stk. Spørs om de synes det er like morsomt når mannen deres finner ut hva de skriver der inne.....

Har også kopi av et innlegg med grove brudd på personvernet til egne barn. Dette blir vedlagt som kopi til bekymringsmelding til kvinnens lokale barnevern.

Anonymkode: 975af...a07

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så kan man spørre om hva som er verst; et par grisevitser som går over streken på Mannegruppen Ottar, eller å henge ut sitt barn i full offentlighet og si han stinker kattepiss? Eller å utlevere sin mann i all offentlighet, det være seg seksuelle problemer eller andre ting?

Mens MGO blir sett på som verstinger og kvinnefiendtlige blir Hønehjørnet omtalt som "drama"......Snakk om dobbeltmoral. 

Jeg synes ikke dette er morsomt overhodet, og kan ikke sitte stille å se på dette. Jeg har derfor tatt screenshot av flere innlegg  gruppa og sendt kopi til menn/kjærester hvis kjæreste/kone har delt detaljer om deres sexliv. Så langt har jeg sendt til 3 stk. Spørs om de synes det er like morsomt når mannen deres finner ut hva de skriver der inne.....

Har også kopi av et innlegg med grove brudd på personvernet til egne barn. Dette blir vedlagt som kopi til bekymringsmelding til kvinnens lokale barnevern.

Anonymkode: 975af...a07

Enig i at det er mye der som aldri burde blitt delt offentlig.

Du sendte vel fra din egen profil, med ditt navn på, regner jeg med? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er flau over å innrømme at jeg fortsatt er medlem av denne gruppen, vil ikke melde meg ut siden det er så mye underholdning! :fnise: 

Kanskje jeg er prippen eller sær, men jeg ville aldri ha fortalt om "den verste sex forespørselen" jeg har fått med mitt fulle navn og i tillegg for så mange medlemmer. Jeg ville heller ikke ha svart på hvor lang tid det tok før jeg slapp min første fis foran kjæresten, hvilke rare plasser jeg har våknet full eller at jeg har tatt noen plastisk operasjon. Virker som det er mange der inne som ser på veldig lite ting som privat og deler med seg det meste. Jeg kunne aldri ha utlevert meg selv så til de grader! 

Endret av Lykke_
Skrivefeil.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså hun som beskriver en voldtekt i den sex tråden og de som kommenterer at de ler seg i hjel av det. Hva faen feiler det folk?

De er jo helt borte noen av de kjærringene innpå der. Heldigvis er det mange som sa ifra, men fy faen jeg kjenner jeg blir provosert. 

 

http://imgur.com/nto9XSw
http://imgur.com/vnD9EbC
http://imgur.com/GpQh8Ky

Endret av Blå politibil
Link
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...