Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

For å være helt ærlig så synes jeg ikke det var så ille at hun skrev om bendelormen. De finnes jo og det er faktisk helt greit at folk deler sin erfaring. Sikkert flere som har bendelorm men som prøver å fornekte hele greia. 

Dere har nok alle håndhilst på parasittbefengte folk ;) og alle kan få orm. Alt fra fisefine prinsesser til skogstroll. 

Anonymkode: 92fd6...db4

Ja selvsagt kan de det 😅 Men det er ikke noe man trenger å dele med 30 000 sv sine nærmeste venninner da 😹

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fisefine dere er da. Hvordan tror dere ellers dere kan bli kvitt ormen? 

Litt snodig å fortelle i detaljer men ser fortsatt ikke noe galt i å fortelle om sine erfaringer. Høres ut som flere av dere trenger å vite at det er normalt. 

Anonymkode: 92fd6...db4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fisefine dere er da. Hvordan tror dere ellers dere kan bli kvitt ormen? 

Litt snodig å fortelle i detaljer men ser fortsatt ikke noe galt i å fortelle om sine erfaringer. Høres ut som flere av dere trenger å vite at det er normalt. 

Anonymkode: 92fd6...db4

Blir man kvitt ormen ved å fortelle det til folk? :rolleyes:

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lizard queen
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

For å være helt ærlig så synes jeg ikke det var så ille at hun skrev om bendelormen. De finnes jo og det er faktisk helt greit at folk deler sin erfaring. Sikkert flere som har bendelorm men som prøver å fornekte hele greia. 

Dere har nok alle håndhilst på parasittbefengte folk ;) og alle kan få orm. Alt fra fisefine prinsesser til skogstroll. 

Anonymkode: 92fd6...db4

Jeg er helt for at man skal dele sin erfaring men det er jo litt det anonyme forum er til for :P

Hehe ser for meg en sjef som googler en potensiel ansatt, og første som dukker opp er en detaljert beskrivelse av bendelormen personen dro ut av rompa hin dagen.. Digg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må virkelig si at jeg storkoser meg med navnetrådene for "spesielle" navn som har gått der inne de siste dagene. Har alltid trodd at folk har trolla mye i navnetrådene her inne, men på gruppa der er jo folk dødsseriøse med alle finnepå-trippelnavnene med engelsk uttale :nordvesta:

Anonymkode: e51aa...74d

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lizard queen skrev:

Jeg er helt for at man skal dele sin erfaring men det er jo litt det anonyme forum er til for :P

Hehe ser for meg en sjef som googler en potensiel ansatt, og første som dukker opp er en detaljert beskrivelse av bendelormen personen dro ut av rompa hin dagen.. Digg :) 

Om en sjef ikke takler at en ansatt har hatt parasitter, så er det en utrolig dårlig sjef. Hva faen har det med hennes arbeidsevne å gjøre? 

Jeg hadde aldri lagt det ut offentlig om jeg fikk parasitter. Men jeg hadde heller ikke sett på meg selv som spedalsk, uten arbeidsevne og som et dårlig menneske :P heller bare jævli uheldig. Å bli ledd av for noe sånt hadde derimot såra noe veldig. 

Anonymkode: 92fd6...db4

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å si noe positivt, jeg synes det er så koselig å se på hun som pynter kaker. :)

Anonymkode: 51ff7...681

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fisefine dere er da. Hvordan tror dere ellers dere kan bli kvitt ormen? 

Litt snodig å fortelle i detaljer men ser fortsatt ikke noe galt i å fortelle om sine erfaringer. Høres ut som flere av dere trenger å vite at det er normalt. 

Anonymkode: 92fd6...db4

Med ormekur

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Honey Dew skrev:

Med ormekur

Ja og med ormekur tar dere knekken på ormen og den kommer ut bak. Den må jo ut.  Tror det var bra hun la ut jeg så dere fikk litt lærdom her :laugh:

Anonymkode: 92fd6...db4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om en sjef ikke takler at en ansatt har hatt parasitter, så er det en utrolig dårlig sjef. Hva faen har det med hennes arbeidsevne å gjøre? 

Jeg hadde aldri lagt det ut offentlig om jeg fikk parasitter. Men jeg hadde heller ikke sett på meg selv som spedalsk, uten arbeidsevne og som et dårlig menneske :P heller bare jævli uheldig. Å bli ledd av for noe sånt hadde derimot såra noe veldig. 

Anonymkode: 92fd6...db4

Det er jo ikke det at hun har hatt parasitter som er problemet, men hun fremstår jo som litt lite oppegående og som at hun mangler sperrer når hun deler slike private detaljer. Man begynner jo å lure på hvordan dette mennesket er på andre plan. Sånne "oversharere" forbinder jeg med mennesker som ikke har utdanning, ikke tar ting med fatning, men lager drama av alt, manglende selvinnsikt og lav intelligens. 

Ingen har sagt at hun er spedalsk eller at hun blir latterliggjort fordi hun har orm. Det var det du som fant på. 

Jeg kan ikke se hvor meg i min villeste fantasi at noen av de intelligente og oppegående menneskene jeg kjenner ville lagt ut noe slikt under fullt navn. 

Endret av penny_
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, penny_ skrev:

Det er jo ikke det at hun har hatt parasitter som er problemet, men hun fremstår jo som litt lite oppegående og som at hun mangler sperrer når hun deler slike private detaljer. Man begynner jo å lure på hvordan dette mennesket er på andre plan. Sånne "oversharere" forbinder jeg med mennesker som ikke har utdanning, ikke tar ting med fatning, men lager drama av alt, manglende selvinnsikt og lav intelligens. 

Ingen har sagt at hun er spedalsk eller at hun blir latterliggjort fordi hun har orm. Det var det du som fant på. 

Jeg kan ikke se hvor meg i min villeste fantasi at noen av de intelligente og oppegående menneskene jeg kjenner ville lagt ut noe slikt under fullt navn. 

Jeg leste aldri det hun skrev. Aner ikke hvordan hun la det frem. Akkurat det er jo faktisk litt relevant (selv om jeg burde se konteksten av det :P ) 

Men reaksjonene her inne lyser jo av "æsj hun har mark" og ikke "herrefred eier hun ikke sperrer". 

Anonymkode: 92fd6...db4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg leste aldri det hun skrev. Aner ikke hvordan hun la det frem. Akkurat det er jo faktisk litt relevant (selv om jeg burde se konteksten av det :P ) 

Men reaksjonene her inne lyser jo av "æsj hun har mark" og ikke "herrefred eier hun ikke sperrer". 

Anonymkode: 92fd6...db4

Jo. De fleste kommentarene handler om manglende sperrer:PDe andre kommentarene tolker jeg som at det er ekkelt at hun beskriver det detaljert overfor 30k+ på Facebook. 

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så hvis du hadde dratt en bendelorm ut av rumpa, så hadde du lagt ut en post om det på facebook?

Det er bare EKKELT. Greit nok at folk får bendelorm og alt det der, men faen da. Dra til legen. Ikke få tusenvis av folk til å miste matlysten herfra til månen.

Anonymkode: 985bf...5ea

8 timer siden, Vaskemaskinen skrev:

Ja selvsagt kan de det 😅 Men det er ikke noe man trenger å dele med 30 000 sv sine nærmeste venninner da 😹

På 22.12.2016 den 19.54, Vaskemaskinen skrev:

Har dere sett dagens? Om noen har hatt bendelorm? En høne har dratt ut en lang, hvit mark av rompa. 

OK. Hva med å Google? I skjul? Alene? Hvorfor deler folk sånt? 

På 22.12.2016 den 20.41, Anthrax skrev:

:hakeslepp: :kvalm:

På 22.12.2016 den 20.45, lizard queen skrev:

Under fullt navn??!!!!! :O 

På 22.12.2016 den 21.16, Vaskemaskinen skrev:

Under fult navn ja. Masse bilder på profilen. Søt jente, men jeg hadde nølt litt med å overnatte, håndhilse osv om jeg møtte'a ..... Skål og god jul a, fin bendelorm du har forresten :) 

23 timer siden, Vaskemaskinen skrev:

Ja altså, det var ganske detaljerte beskrivelser av hvordan denne bendelormen så ut, lengde, tykkelse, i det hele tatt. Jeg trodde det var kødd! Så jeg sjekket naturligvis profilen .. Der hadde venninner og mor og øvrig familie kommentert i fleng på en haug bilder. 

Jeg kjenner at jeg nesten er litt rystet 😹 Bare .. Why?! 

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha ja den ble slettet! 

En ting er å hilse på parasittmennesker uten å vite det, men .. 

Anonymkode: 4fef0...aa6

 

Endret av penny_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fisefine dere er da. Hvordan tror dere ellers dere kan bli kvitt ormen? 

Litt snodig å fortelle i detaljer men ser fortsatt ikke noe galt i å fortelle om sine erfaringer. Høres ut som flere av dere trenger å vite at det er normalt. 

Anonymkode: 92fd6...db4

Jeg har hatt flatlus, men jeg legger det da ikke ut på facebook..,

Anonymkode: ec5c7...bdf

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ille med de som utleverer ungene sine og andre enn dem selv. 

At en selv har flatlus eler sliter med angst er åpenhet vi trenger mer av 

Anonymkode: e3bee...f23

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekkelt med detaljerte beskrivelser av bendelorm, men er glad hun ikke skrev et innlegg a´la "heiiiii høner!!! 17 åringen min (album fra konf og ungdomsskoleavslutning på profilen) dro ut en skikkelig stor bendelorm fra rumpa istad?????". Hun utleverte/driter  i hvert fall ut seg selv, ikke barnet sitt, mannen sin eller svigermor. 

Anonymkode: 4b8f5...93e

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var en som la ut skrytebilde av forlovelsesringen sin, og at hun har blitt forlovet i jula, og folk er helt i vinkel fordi hun har fått EKTE diamantring som er SÅ dyr! Ja, den er 1 ct. i totalvekt, men den består jo av masse bittesmå diamanter. Koster 20.000 på Bjørklund informerer noen om, som synes det er helt sinnssykt dyrt. Er det bare jeg som synes dette er en ganske normal pris på en forlovelsesring? Det er jo en ring man skal bruke hver dag resten av sitt liv, sånn forhåpentligvis. Om man har økonomi til det så ser jeg ingenting galt i det.

Anonymkode: 104ce...6cd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var en som la ut skrytebilde av forlovelsesringen sin, og at hun har blitt forlovet i jula, og folk er helt i vinkel fordi hun har fått EKTE diamantring som er SÅ dyr! Ja, den er 1 ct. i totalvekt, men den består jo av masse bittesmå diamanter. Koster 20.000 på Bjørklund informerer noen om, som synes det er helt sinnssykt dyrt. Er det bare jeg som synes dette er en ganske normal pris på en forlovelsesring? Det er jo en ring man skal bruke hver dag resten av sitt liv, sånn forhåpentligvis. Om man har økonomi til det så ser jeg ingenting galt i det.

Anonymkode: 104ce...6cd

Det er svindyrt

Anonymkode: 8c953...aa8

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23. desember 2016 den 13.33, AnonymBruker skrev:

Fisefine dere er da. Hvordan tror dere ellers dere kan bli kvitt ormen? 

Litt snodig å fortelle i detaljer men ser fortsatt ikke noe galt i å fortelle om sine erfaringer. Høres ut som flere av dere trenger å vite at det er normalt. 

Anonymkode: 92fd6...db4

Jeg har også hatt mark i rævva på ferie i Kypros i da jeg var 11 år. Slapp heldigvis å få hjelp fra 30 000 av mine nærmeste venninner til å fjerne det, morra mi kjøpte en ormkur og livet gikk videre liksom ... 

Er det ikke logisk, og spørre på apoteket eller legen sin? I det minste sjekke det raskt på Google? Jeg mener .. Vi VET jo at man kan få mark i rævva, det har vi hørt fra vi er barn ; ikke spis snø, da får du mark i rompa osv .. Det vitner bare om .. Stupidity .. 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var en som la ut skrytebilde av forlovelsesringen sin, og at hun har blitt forlovet i jula, og folk er helt i vinkel fordi hun har fått EKTE diamantring som er SÅ dyr! Ja, den er 1 ct. i totalvekt, men den består jo av masse bittesmå diamanter. Koster 20.000 på Bjørklund informerer noen om, som synes det er helt sinnssykt dyrt. Er det bare jeg som synes dette er en ganske normal pris på en forlovelsesring? Det er jo en ring man skal bruke hver dag resten av sitt liv, sånn forhåpentligvis. Om man har økonomi til det så ser jeg ingenting galt i det.

Anonymkode: 104ce...6cd

Jeg synes det er veldig dyrt! 

Anonymkode: b447b...3fc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...