Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

1 time siden, Cermet skrev:

Jeg syns forøvrig ikke at argumentet "det er yngre som ikke burde vært der" er en god nok grunn for at voksne mødre med semivoksne barn/menn/naboer/sjefer er unnskyldt oversharingen. Det er gjentatt flere ganger her at de som er de verste på å dele sensitiv informasjon ikke er de som er under seksuell lavalder (eller med ufullstendig utviklede hjerner). 

For KG er så mye bedre? Synes det er samme smørja jevnt over jeg.

Anonymkode: d884a...72f

Endret av Nordvesta
Innlegg ryddet for svar til latterliggjøring i sitat
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For KG er så mye bedre? Synes det er samme smørja jevnt over jeg.

Anonymkode: d884a...72f

Her er de fleste anonyme, så ja, KG er mye bedre.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For KG er så mye bedre? Synes det er samme smørja jevnt over jeg.

Anonymkode: d884a...72f

Gjerne siter meg på hvor jeg sa det, helt nøyaktig? Jeg er på KG for underholdningens skyld og, jeg. Hovedforskjellen her er vel anonymiteten, ikke kvaliteten av det som blir lagt ut. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det en tråd der inne hvor de diskuterer bruk av antibiotika, herre....og selvfølgelig kommer noen med vissvass om at "naturlig" medisin funker myyyye bedre. Hvis admin/moderatorer liksom bryr seg og ikke tilltater tråder hvor det spørres om medisinering, sykdom etc Hvorfor i all verden tilater dem slike tråder da? De tar virkelig ikke ansvar.

Anonymkode: 184f1...b03

Hun trådstarteren er den samme som snakker så høyt om alternativ medisin som kom med uttalelsen ang margarin og molekyler.  Det er dama si det :laugh:

Anonymkode: a1142...84b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som fikk med seg tråden om sexleketøy? Der var det en del flotte svar som inkluderte både ting om mannfolk/tidl. mannfolk og om barn som roter i skuffa. Helt greit å diskutere slikt, for all del, men med nærmere 40.000 mennesker og åpne profiler med fullt navn, så kan hvem som helst sende screenshot til alle vennene til tenåringsbarna dine f.eks. Det skremmer meg hvor korttenkt noen er. Jeg er i tidlig 20-årene og har kjent igjen noen i gruppa som foreldre til barndomsvennene mine faktisk.

Anonymkode: 4b8f5...93e

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe jeg også har reagert på er bruken av argumentet "har du ikke noe positivt/støttende å si om saken så skal du ikke si noe".

Hva med en liten ting som heter samfunnsansvar, liksom. Jeg bare lurer. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, Nuttery skrev:

Noe jeg også har reagert på er bruken av argumentet "har du ikke noe positivt/støttende å si om saken så skal du ikke si noe".

Hva med en liten ting som heter samfunnsansvar, liksom. Jeg bare lurer. 

Det er visst farlig med konstruktiv kritikk. 

Anonymkode: 4b8f5...93e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nuttery skrev:

Noe jeg også har reagert på er bruken av argumentet "har du ikke noe positivt/støttende å si om saken så skal du ikke si noe".

Hva med en liten ting som heter samfunnsansvar, liksom. Jeg bare lurer. 

:bond: 

 

Sånne folk får jeg lyst å slå i hode! *boink* Lost case det der.... Hersketeknikk OG mobbing i samme setning. Og det er gjerne sånne som ikke sparer på kruttet om DE føler seg krenket!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er det verste togkræsjet jeg har sett. Er nesten målløs av så mye idiotisk, overfladisk, alt for personlig og eller lite gjennomtenkte innlegg det er i den gruppa. 

De der livesendingene er helt krise. Synd og si det, men det blir om ikke akkurat god, så blir det underholdning ut av det. Og synd jeg ser det, hva gjør vennene mine der i den gruppa og legger ut innlegg. Jeg liker de mindre etter jeg såg et par venninners innlegg der , lurer på hva en evt arbeidsgiver ville tenkt. 

De kan ødelegge livet sitt . Er folk virkelig så dumme? 

Anonymkode: e3bee...f23

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hun damen som røyker og har live fra at hun går til NAV 😂😂

Anonymkode: e3bee...f23

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan man se livesendingene etter at de er ferdige?

 

Anonymkode: 8fd56...3f3

Ja, de ligger under videoer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant det. Skjønner heller ikke vitsen.. Tror mange blir sett fordi at det er som en ulykke..

 

Hun ene har laget en time med video om hvordan hun lager en kake. Det syns jeg var greit da, gøy å se hvordan den blir laget, selv om jeg måtte spole.. Da har hvertfall videoen en mening

Anonymkode: 8fd56...3f3

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nysgjerrigheten tok overhånd så jeg meldte meg inn i gruppen igår, hvor lenge jeg blir i den blir en annen sak. Føler meg jo nesten litt flau over å være medlem! :fnise: Hadde jeg vært 20 år så hadde jeg nok følt meg veldig hjemme i gruppa, men nå nærmer jeg meg tross alt 30 og tankegangen er litt annerledes. Men jeg må jo først og fremst starte med å si at det virker som det er noen vettuge voksne damer der inne. Det finnes uskyldige og hyggelige poster som "Hva syntes dere om dette antrekket?" og film av ei som baker kake. Så over til det negative: Den verste posten jeg kom over var om ei som skrev at venninna ikke hadde fått pikk på 10 måneder og spurte om tips på hvordan man får seg et ligg?! Senere skrev hun at venninna hadde fått pikk og folk svarte: "Så bra!" Jeg ble pinlig berørt bare av å lese dette... 

Jeg må helt ærlig si jeg ikke forstår meg på de som legger ut puppebilder av seg selv for å vise sitt nyeste innkjøp. Misforstå meg rett, jeg har ingenting imot plastikk kirurgi og har operert brystene selv, men det kunne aldri falle meg inn å legge ut bilder av meg selv i bare bhen. Jeg er en privat person og ville aldri latt hele verden få vite at mine bryster er fikset på. Eller se meg i bare bhen i det hele tatt.

Endret av Lykke_
Skrivefeil.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lizard queen

Den gruppa er fantastisk, men guuuud, så lei jeg er "KG er ikke bedre!!!"-argumentet!! Altså: 

Anonym: Mannen min liker å ikle seg dametøy, what to do? 

Lise-Mari Pedersen, 37 år fra Trondheim, jobber i Fjellsiden Barnehage, mor til tre, som var på Kreta i sommer og som senest for ti minutter siden gratulerte svigermor med dagen: Mannen min liker å ikle seg dametøy, what to do? 

SER FOLK VIRKELIG IKKE FORSKJELLEN DER?!!! :( Anonym kan være hvem som helst!!! Det er hvilken som helst person som har en mann som liker å kle seg i dametøy!!! Og siden en del menn som liker å kle seg i dametøy ikke er så veldig offentlige med det, så kan det utvides til alle personer som har en mann i det hele tatt. Det er ganske mange, det. Lise-Mari Pedersen derimot, da er det ganske lett å finne ut akkurat hvem det er snakk om. 

Og navnet+info er forresten bare tilfeldig rabling, ikke en ordentlig person, hvis noen måtte lure. Faaaen, jeg blir så frustrert. :( 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 14. desember 2016 den 19.44, AnonymBruker skrev:

Mente selvfølgelig ikke at du henger ut noen heller, beklager om det ble oppfattet slik. :ph34r:

Syns bare det er rart det er rart at du og mange andre her inne tar sterk avstand fra oppførselen til jenter der inne, men ikke ser at også denne tråden er et samlingssted for slemme jenter. 

Anonymkode: 398ea...115

Jeg så denne tråden på Hønehjørnet 😎 

 

Når det er sagt; jeg syntes det er greit å snakke litt om hva det er som foregår der inne. Det er jo ikke rom for å snakke om det DER, jeg har en venninne som prøvde på det .. Da ble hun kastet ut og blokkert fordi hun stilte admin noen kritiske spørsmål, på en saklig måte, etter at hu ene bærta tatoverte Hønehjørnet på armen .. 

Så ja, det er helt innafor å ta den samtalen her. Tenker jeg. Innimellom syntes jeg synd på de som sier i fra eller er uenige om ting; det florerer av fæle kvinnfolk der inne. Som egebtlig kanskje burde brukt tiden sin mer fornuftig .................... Trent, rydda huset, sugd mannen sin, sminket seg, fått seg en jobb, you know. 

Anonymkode: 4fef0...aa6

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Cermet skrev:

Gjerne siter meg på hvor jeg sa det, helt nøyaktig? Jeg er på KG for underholdningens skyld og, jeg. Hovedforskjellen her er vel anonymiteten, ikke kvaliteten av det som blir lagt ut. 

Jeg sa aldri at du sa det, men denne tråden (og andre) minner veldig om barnehage enn noe annet. Her er det om å gjøre å henge ut enkeltindivider. Det er faktisk ikke greit.

Anonymkode: d884a...72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld at jeg sier det, men endel av dem henger jo ut seg selv .. 😏 

Anonymkode: 4fef0...aa6

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann, så får vel ikke blitt medlem ettersom dette er en gruppe for kvinner. Har gått i gjennom hele tråden, og får nesten lyst til å opprette en falsk profil kun for å bli medlem i den gruppa.:tongue:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...