AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #281 Del Skrevet 22. desember 2016 Jeg vet ærlig talt ikke hva som er verst; at jeg har venner som er kjempe aktive i nesten alle trådene, eller at det faktisk finnes så mange håpløse mennesker der ute... *mister litt av trua på menneskeheten* Anonymkode: f27b6...b5e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #282 Del Skrevet 22. desember 2016 Stenger tråden da folk ikke klarer å opprettholde personervern her! Tenk på hva dere utleverer av barna deres -Admin Anonymkode: a1142...84b 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #283 Del Skrevet 22. desember 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stenger tråden da folk ikke klarer å opprettholde personervern her! Tenk på hva dere utleverer av barna deres -Admin Anonymkode: a1142...84b Veldig bra av admin! Anonymkode: b447b...3fc 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaskemaskinen Skrevet 22. desember 2016 #284 Del Skrevet 22. desember 2016 Har dere sett dagens? Om noen har hatt bendelorm? En høne har dratt ut en lang, hvit mark av rompa. OK. Hva med å Google? I skjul? Alene? Hvorfor deler folk sånt? 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surfrukt Skrevet 22. desember 2016 #285 Del Skrevet 22. desember 2016 De navnetrådene der inne er jo helt ville! Sitter og leser med store øyne og tror ikke det jeg leser. For noen navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #286 Del Skrevet 22. desember 2016 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stenger tråden da folk ikke klarer å opprettholde personervern her! Tenk på hva dere utleverer av barna deres -Admin Anonymkode: a1142...84b Hvilken tråd var dette? Anonymkode: 4fef0...aa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #287 Del Skrevet 22. desember 2016 Det er de sprøeste navna jeg har hørt i hele mitt liv. Anonymkode: 4fef0...aa6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 22. desember 2016 #288 Del Skrevet 22. desember 2016 Hva er greia med ordet HENNE? Altså å bruke henne istede for hun. Det ser jo helt idiotisk ut og SÅ mange som gjør det? "Så sa henne at det var dumt gjort" "Henne spurte om vi skulle til byen" osv osv 😳 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #289 Del Skrevet 22. desember 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken tråd var dette? Anonymkode: 4fef0...aa6 Diagnosering av ADHD av barn, tror det var skolen som ville sende ungen til bup for å starte utredning. Begge foreldrene er allerede diagnosert. Anonymkode: a1142...84b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anthrax Skrevet 22. desember 2016 #290 Del Skrevet 22. desember 2016 46 minutter siden, Vaskemaskinen skrev: Har dere sett dagens? Om noen har hatt bendelorm? En høne har dratt ut en lang, hvit mark av rompa. OK. Hva med å Google? I skjul? Alene? Hvorfor deler folk sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lizard queen Skrevet 22. desember 2016 #291 Del Skrevet 22. desember 2016 49 minutter siden, Vaskemaskinen skrev: Har dere sett dagens? Om noen har hatt bendelorm? En høne har dratt ut en lang, hvit mark av rompa. OK. Hva med å Google? I skjul? Alene? Hvorfor deler folk sånt? Under fullt navn??!!!!! :O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaskemaskinen Skrevet 22. desember 2016 #292 Del Skrevet 22. desember 2016 28 minutter siden, lizard queen skrev: Under fullt navn??!!!!! :O Under fult navn ja. Masse bilder på profilen. Søt jente, men jeg hadde nølt litt med å overnatte, håndhilse osv om jeg møtte'a ..... Skål og god jul a, fin bendelorm du har forresten 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 22. desember 2016 #293 Del Skrevet 22. desember 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Stenger tråden da folk ikke klarer å opprettholde personervern her! Tenk på hva dere utleverer av barna deres -Admin Anonymkode: a1142...84b Yes, endelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lizard queen Skrevet 22. desember 2016 #294 Del Skrevet 22. desember 2016 46 minutter siden, Vaskemaskinen skrev: Under fult navn ja. Masse bilder på profilen. Søt jente, men jeg hadde nølt litt med å overnatte, håndhilse osv om jeg møtte'a ..... Skål og god jul a, fin bendelorm du har forresten Det skal de ha, de har gode venner hvis de kan poste sånt offentlig uten å få noe tyn for det Hadde en venninne av meg gjort det hadde bendelormen hennes blitt midtpunkt for alle vitser til hun døde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaskemaskinen Skrevet 22. desember 2016 #295 Del Skrevet 22. desember 2016 9 minutter siden, lizard queen skrev: Det skal de ha, de har gode venner hvis de kan poste sånt offentlig uten å få noe tyn for det Hadde en venninne av meg gjort det hadde bendelormen hennes blitt midtpunkt for alle vitser til hun døde Ja altså, det var ganske detaljerte beskrivelser av hvordan denne bendelormen så ut, lengde, tykkelse, i det hele tatt. Jeg trodde det var kødd! Så jeg sjekket naturligvis profilen .. Der hadde venninner og mor og øvrig familie kommentert i fleng på en haug bilder. Jeg kjenner at jeg nesten er litt rystet 😹 Bare .. Why?! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
positivitet Skrevet 22. desember 2016 #296 Del Skrevet 22. desember 2016 3 timer siden, Vaskemaskinen skrev: Har dere sett dagens? Om noen har hatt bendelorm? En høne har dratt ut en lang, hvit mark av rompa. OK. Hva med å Google? I skjul? Alene? Hvorfor deler folk sånt? Øøøøøøøøøø..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 23. desember 2016 #297 Del Skrevet 23. desember 2016 11 timer siden, Vaskemaskinen skrev: Har dere sett dagens? Om noen har hatt bendelorm? En høne har dratt ut en lang, hvit mark av rompa. OK. Hva med å Google? I skjul? Alene? Hvorfor deler folk sånt? Er det sant? I så fall ser det ut som den er slettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #298 Del Skrevet 23. desember 2016 For å være helt ærlig så synes jeg ikke det var så ille at hun skrev om bendelormen. De finnes jo og det er faktisk helt greit at folk deler sin erfaring. Sikkert flere som har bendelorm men som prøver å fornekte hele greia. Dere har nok alle håndhilst på parasittbefengte folk og alle kan få orm. Alt fra fisefine prinsesser til skogstroll. Anonymkode: 92fd6...db4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #299 Del Skrevet 23. desember 2016 Haha ja den ble slettet! En ting er å hilse på parasittmennesker uten å vite det, men .. Anonymkode: 4fef0...aa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #300 Del Skrevet 23. desember 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: For å være helt ærlig så synes jeg ikke det var så ille at hun skrev om bendelormen. De finnes jo og det er faktisk helt greit at folk deler sin erfaring. Sikkert flere som har bendelorm men som prøver å fornekte hele greia. Dere har nok alle håndhilst på parasittbefengte folk og alle kan få orm. Alt fra fisefine prinsesser til skogstroll. Anonymkode: 92fd6...db4 Så hvis du hadde dratt en bendelorm ut av rumpa, så hadde du lagt ut en post om det på facebook? Det er bare EKKELT. Greit nok at folk får bendelorm og alt det der, men faen da. Dra til legen. Ikke få tusenvis av folk til å miste matlysten herfra til månen. Anonymkode: 985bf...5ea 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå