Moens Skrevet torsdag kl. 21:35 #42921 Skrevet torsdag kl. 21:35 Auda skrev (2 timer siden): Kjenner veldig godt til Veronica. Hun har alltid likt å ta ofre som står ensomme i en krok hun. Irriterer henne nok grenseløst at Isabel har tilnærmet hele kjendisnorge i ryggen og sin RS selvfølgelig. Ja, stemmer det! Leste nettopp at både Tobias Santelman, Else Kåss, Jon Almaas OG Jon Øigarden skal delta på fakkeltog i helgen for uretten som blir begått her. 6 13
Mannjessheim1984 Skrevet torsdag kl. 21:44 #42922 Skrevet torsdag kl. 21:44 skeiv-ostepop skrev (På 16.9.2026 den 21.00): Hva har irakiske barnevernsbarn med dette å gjøre? Tilfører det debatten noe å gå på opphav? Ja seff. Etnisk norske barnevernsbarn er ikke like utspekulerte som disse søskene.. Levd på norsk velferd og norsk barnevern. Også stikker til Dubai for å ikke betale skatt som kunne hjulpet norske barnevernsbarn. Er en egen plass i helvete for svindlere som ikke vil betale skatt. Hva har Norge ikke gjort for disse skattesvindlerne? Pengene henter de av kundene her også vil de ikke. Æsj. 1 5
Othelia08 Skrevet torsdag kl. 21:54 #42923 Skrevet torsdag kl. 21:54 Mannjessheim1984 skrev (9 minutter siden): Ja seff. Etnisk norske barnevernsbarn er ikke like utspekulerte som disse søskene.. Levd på norsk velferd og norsk barnevern. Også stikker til Dubai for å ikke betale skatt som kunne hjulpet norske barnevernsbarn. Er en egen plass i helvete for svindlere som ikke vil betale skatt. Hva har Norge ikke gjort for disse skattesvindlerne? Pengene henter de av kundene her også vil de ikke. Æsj. Nå fins det jo også etniske nordmenn som er skatteflyktninger da.. 2 1
Othelia08 Skrevet torsdag kl. 21:57 #42924 Skrevet torsdag kl. 21:57 Moens skrev (20 minutter siden): Ja, stemmer det! Leste nettopp at både Tobias Santelman, Else Kåss, Jon Almaas OG Jon Øigarden skal delta på fakkeltog i helgen for uretten som blir begått her. Hahah👀 kjendiser nå til dags er bare influensere og realitydeltakere, resten tels visst ikke 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet torsdag kl. 22:03 #42925 Skrevet torsdag kl. 22:03 Moens skrev (27 minutter siden): Ja, stemmer det! Leste nettopp at både Tobias Santelman, Else Kåss, Jon Almaas OG Jon Øigarden skal delta på fakkeltog i helgen for uretten som blir begått her. Haha!👏👏👏🎯 5
Natu Skrevet torsdag kl. 22:07 #42926 Skrevet torsdag kl. 22:07 Auda skrev (2 timer siden): Tror du misforstod budskapet mitt. Jeg kjenner til den som har skrevet debattinnlegget. Jeg vet hva Veronika liker. Hun elsker å mobbe. ELSKER. Så da er det vanskelig å fjerne de brillene når jeg leser teksten hennes. Isabel liker også å mobbe. Hun syns det er greit å kalle andre ei sugge. Men hun liker du? 4 16
Monky Skrevet torsdag kl. 22:10 #42927 Skrevet torsdag kl. 22:10 Mannjessheim1984 skrev (25 minutter siden): Ja seff. Etnisk norske barnevernsbarn er ikke like utspekulerte som disse søskene.. Levd på norsk velferd og norsk barnevern. Også stikker til Dubai for å ikke betale skatt som kunne hjulpet norske barnevernsbarn. Er en egen plass i helvete for svindlere som ikke vil betale skatt. Hva har Norge ikke gjort for disse skattesvindlerne? Pengene henter de av kundene her også vil de ikke. Æsj. Sånne som deg🤡🙈
AtleH Skrevet i går, 00:13 #42928 Skrevet i går, 00:13 Episode 4, bak Temu gardinene. Isabel sin egen serie på Prime. Den episoden hun har sakt «tar helt av». «Dere kommer ikke til å tro hva som skjer». Julefesten, med faren hennes. Det var den episoden hun var i tvil om å godkjenne, men valgte å si ja, sånn at vi alle skulle få se alt bak fasaden. Raus, i følge seg selv. Hun snakket om den store krangelen hvor Shehed nektet å komme ut av rommet. Rami var forbanna og alt gikk til helvete når de feiret jul med faren hennes. Alt er Isabel sine egne ord. Dere får bare vente å se, sa hun. Dere kommer til å få sjokk. Episoden er ute og Isabel har overgått seg selv i clickbait som vanlig. Episoden er kjedelig. Krangelen var om monopol og gikk over like fort som den kom. Pappaen sier ingenting, hurtig klipping og egentlig er hele episoden bare stress å se på. Rami klarer ikke å være naturlig foran kamera, Sidra er det fortsatt ingen som forstår hvorfor er med i serien og moren er til nød en underlig skrue å bli underholdt av. Neste skritt på karrierestigen til familien Raad kan fort bli Charterfeber. Vi har jo allerede 3 tidligere episoder, hvor mange har ventet i et halvt år på avsløingen om Jack. Alt hun ikke kunne si. Det hadde aldri noe med bok eller at hun hadde solgt historien. Det avkreftet Isabel på snap, men jammen hadde hun gjort det likevel. Avsløringen var virkelig ikke til å føle på. Hun sendte en sms, han svarte, så møttes de på Maldivene og Jack feide over henne hele 6 ganger den første natten. Så var de kjærester igjen. Det enkle er ofte det beste, men enklere enn dette tror jeg ingen kjærlighets historie noengang har vært i en tv-serie. Jeg rakk ikke å bli kvalm engang. Også tuller de litt med Voldemort og Cruella seg i mellom. Det er veldig sukkersøtt og tilgjort og langt fra noen Emmy pris. Historien med Jack vil bli mere interessant på snap, for der snakker vi et forhold som kommer til å gå til helvete enda en gang. Isabel sier stolt at Jack sin beste egenskap, er at han har bra utstyr mellom beina. Hva Jack ser i Isabel får vi nok aldri vite. Jeg er usikker på om han vet det selv, men mistenker at det har med sex å gjøre. Hva de ellers har felles, er meg helt ubevisst. Enten er det fordi han er storebroren Rami aldri fikk, ellers så starter vel Isabel dameklær gjennom agenturet hans og skryter på seg en international lansering. Til helvete vil det gå uansett. Inne i den Nord Koreanske klubben til Isabel på facebook er det flere som skryter av at serien hennes lå som nummer 1 på serietoppen, her i Norge. Nå har Prime så liten markedsandel her i landet at hver gang noe har en ny episode på Prime så når den toppen internt med en gang. Det er en grunn til at Prime aldri gir ut sine seertall. De er vanligvis veldig lave. Det er en liten kanal, men med enorme budsjett. 3 1 39
Outside Viewer Skrevet i går, 00:46 #42929 Skrevet i går, 00:46 AtleH skrev (29 minutter siden): Episode 4, bak Temu gardinene. Isabel sin egen serie på Prime. Den episoden hun har sakt «tar helt av». «Dere kommer ikke til å tro hva som skjer». Julefesten, med faren hennes. Det var den episoden hun var i tvil om å godkjenne, men valgte å si ja, sånn at vi alle skulle få se alt bak fasaden. Raus, i følge seg selv. Hun snakket om den store krangelen hvor Shehed nektet å komme ut av rommet. Rami var forbanna og alt gikk til helvete når de feiret jul med faren hennes. Alt er Isabel sine egne ord. Dere får bare vente å se, sa hun. Dere kommer til å få sjokk. Episoden er ute og Isabel har overgått seg selv i clickbait som vanlig. Episoden er kjedelig. Krangelen var om monopol og gikk over like fort som den kom. Pappaen sier ingenting, hurtig klipping og egentlig er hele episoden bare stress å se på. Rami klarer ikke å være naturlig foran kamera, Sidra er det fortsatt ingen som forstår hvorfor er med i serien og moren er til nød en underlig skrue å bli underholdt av. Neste skritt på karrierestigen til familien Raad kan fort bli Charterfeber. Vi har jo allerede 3 tidligere episoder, hvor mange har ventet i et halvt år på avsløingen om Jack. Alt hun ikke kunne si. Det hadde aldri noe med bok eller at hun hadde solgt historien. Det avkreftet Isabel på snap, men jammen hadde hun gjort det likevel. Avsløringen var virkelig ikke til å føle på. Hun sendte en sms, han svarte, så møttes de på Maldivene og Jack feide over henne hele 6 ganger den første natten. Så var de kjærester igjen. Det enkle er ofte det beste, men enklere enn dette tror jeg ingen kjærlighets historie noengang har vært i en tv-serie. Jeg rakk ikke å bli kvalm engang. Også tuller de litt med Voldemort og Cruella seg i mellom. Det er veldig sukkersøtt og tilgjort og langt fra noen Emmy pris. Historien med Jack vil bli mere interessant på snap, for der snakker vi et forhold som kommer til å gå til helvete enda en gang. Isabel sier stolt at Jack sin beste egenskap, er at han har bra utstyr mellom beina. Hva Jack ser i Isabel får vi nok aldri vite. Jeg er usikker på om han vet det selv, men mistenker at det har med sex å gjøre. Hva de ellers har felles, er meg helt ubevisst. Enten er det fordi han er storebroren Rami aldri fikk, ellers så starter vel Isabel dameklær gjennom agenturet hans og skryter på seg en international lansering. Til helvete vil det gå uansett. Inne i den Nord Koreanske klubben til Isabel på facebook er det flere som skryter av at serien hennes lå som nummer 1 på serietoppen, her i Norge. Nå har Prime så liten markedsandel her i landet at hver gang noe har en ny episode på Prime så når den toppen internt med en gang. Det er en grunn til at Prime aldri gir ut sine seertall. De er vanligvis veldig lave. Det er en liten kanal, men med enorme budsjett. Takk for informativ og morsom oppdatering! Tenk at I igjen løy til elsklingene da… 🤯 «Charterfeber med veldig god Raad» 🥳🥴 3 9
Mannjessheim1984 Skrevet i går, 04:44 #42930 Skrevet i går, 04:44 Othelia08 skrev (6 timer siden): Nå fins det jo også etniske nordmenn som er skatteflyktninger da.. Ja, de er mindre æsj enn irakiske barnevernsbarn fordi de skaper jo ihvertfall arbeidsplasser i Norge. Hele opplegget til denne dysfunksjonelle barnevernsbarna hvor alle livnærer seg på storesøsterens irakiske pupper og lår gjør meg fysisk kvalm. 3 3
Mannjessheim1984 Skrevet i går, 04:44 #42931 Skrevet i går, 04:44 Monky skrev (6 timer siden): Sånne som deg🤡🙈 Er ingen klovn men ikke glad i folk som utnytter det norske systemet. 9
Auda Skrevet i går, 06:17 #42932 Skrevet i går, 06:17 Moens skrev (8 timer siden): Ja, stemmer det! Leste nettopp at både Tobias Santelman, Else Kåss, Jon Almaas OG Jon Øigarden skal delta på fakkeltog i helgen for uretten som blir begått her. Hahaha, ja, Jon flyr til Dubai i dag 😄 1
Auda Skrevet i går, 06:18 #42933 Skrevet i går, 06:18 Natu skrev (8 timer siden): Isabel liker også å mobbe. Hun syns det er greit å kalle andre ei sugge. Men hun liker du? Hun skulle ikke ha delt den kommentaren. 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 06:40 #42934 Skrevet i går, 06:40 AtleH skrev (6 timer siden): Episode 4, bak Temu gardinene. Isabel sin egen serie på Prime. Den episoden hun har sakt «tar helt av». «Dere kommer ikke til å tro hva som skjer». Julefesten, med faren hennes. Det var den episoden hun var i tvil om å godkjenne, men valgte å si ja, sånn at vi alle skulle få se alt bak fasaden. Raus, i følge seg selv. Hun snakket om den store krangelen hvor Shehed nektet å komme ut av rommet. Rami var forbanna og alt gikk til helvete når de feiret jul med faren hennes. Alt er Isabel sine egne ord. Dere får bare vente å se, sa hun. Dere kommer til å få sjokk. Episoden er ute og Isabel har overgått seg selv i clickbait som vanlig. Episoden er kjedelig. Krangelen var om monopol og gikk over like fort som den kom. Pappaen sier ingenting, hurtig klipping og egentlig er hele episoden bare stress å se på. Rami klarer ikke å være naturlig foran kamera, Sidra er det fortsatt ingen som forstår hvorfor er med i serien og moren er til nød en underlig skrue å bli underholdt av. Neste skritt på karrierestigen til familien Raad kan fort bli Charterfeber. Vi har jo allerede 3 tidligere episoder, hvor mange har ventet i et halvt år på avsløingen om Jack. Alt hun ikke kunne si. Det hadde aldri noe med bok eller at hun hadde solgt historien. Det avkreftet Isabel på snap, men jammen hadde hun gjort det likevel. Avsløringen var virkelig ikke til å føle på. Hun sendte en sms, han svarte, så møttes de på Maldivene og Jack feide over henne hele 6 ganger den første natten. Så var de kjærester igjen. Det enkle er ofte det beste, men enklere enn dette tror jeg ingen kjærlighets historie noengang har vært i en tv-serie. Jeg rakk ikke å bli kvalm engang. Også tuller de litt med Voldemort og Cruella seg i mellom. Det er veldig sukkersøtt og tilgjort og langt fra noen Emmy pris. Historien med Jack vil bli mere interessant på snap, for der snakker vi et forhold som kommer til å gå til helvete enda en gang. Isabel sier stolt at Jack sin beste egenskap, er at han har bra utstyr mellom beina. Hva Jack ser i Isabel får vi nok aldri vite. Jeg er usikker på om han vet det selv, men mistenker at det har med sex å gjøre. Hva de ellers har felles, er meg helt ubevisst. Enten er det fordi han er storebroren Rami aldri fikk, ellers så starter vel Isabel dameklær gjennom agenturet hans og skryter på seg en international lansering. Til helvete vil det gå uansett. Inne i den Nord Koreanske klubben til Isabel på facebook er det flere som skryter av at serien hennes lå som nummer 1 på serietoppen, her i Norge. Nå har Prime så liten markedsandel her i landet at hver gang noe har en ny episode på Prime så når den toppen internt med en gang. Det er en grunn til at Prime aldri gir ut sine seertall. De er vanligvis veldig lave. Det er en liten kanal, men med enorme budsjett. Spot on vil jeg si! 😎 4 5
Doris Becker Skrevet i går, 06:46 #42935 Skrevet i går, 06:46 Når det gjelder Isabel Raad og hennes ansvar så sier Johansen det veldig godt. Selv om jeg ikke har instagram så klarte jeg å bla meg gjennom ved å søke opp navnet og "bilder". Anbefaler alle å lese hennes kommentarer. https://www.instagram.com/mariannjohans_n/p/DdWw0VlDmLa/?__d=11%2F 21
Isild Skrevet i går, 07:20 #42936 Skrevet i går, 07:20 AtleH skrev (7 timer siden): Episode 4, bak Temu gardinene. Isabel sin egen serie på Prime. Den episoden hun har sakt «tar helt av». «Dere kommer ikke til å tro hva som skjer». Julefesten, med faren hennes. Det var den episoden hun var i tvil om å godkjenne, men valgte å si ja, sånn at vi alle skulle få se alt bak fasaden. Raus, i følge seg selv. Hun snakket om den store krangelen hvor Shehed nektet å komme ut av rommet. Rami var forbanna og alt gikk til helvete når de feiret jul med faren hennes. Alt er Isabel sine egne ord. Dere får bare vente å se, sa hun. Dere kommer til å få sjokk. Episoden er ute og Isabel har overgått seg selv i clickbait som vanlig. Episoden er kjedelig. Krangelen var om monopol og gikk over like fort som den kom. Pappaen sier ingenting, hurtig klipping og egentlig er hele episoden bare stress å se på. Rami klarer ikke å være naturlig foran kamera, Sidra er det fortsatt ingen som forstår hvorfor er med i serien og moren er til nød en underlig skrue å bli underholdt av. Neste skritt på karrierestigen til familien Raad kan fort bli Charterfeber. Vi har jo allerede 3 tidligere episoder, hvor mange har ventet i et halvt år på avsløingen om Jack. Alt hun ikke kunne si. Det hadde aldri noe med bok eller at hun hadde solgt historien. Det avkreftet Isabel på snap, men jammen hadde hun gjort det likevel. Avsløringen var virkelig ikke til å føle på. Hun sendte en sms, han svarte, så møttes de på Maldivene og Jack feide over henne hele 6 ganger den første natten. Så var de kjærester igjen. Det enkle er ofte det beste, men enklere enn dette tror jeg ingen kjærlighets historie noengang har vært i en tv-serie. Jeg rakk ikke å bli kvalm engang. Også tuller de litt med Voldemort og Cruella seg i mellom. Det er veldig sukkersøtt og tilgjort og langt fra noen Emmy pris. Historien med Jack vil bli mere interessant på snap, for der snakker vi et forhold som kommer til å gå til helvete enda en gang. Isabel sier stolt at Jack sin beste egenskap, er at han har bra utstyr mellom beina. Hva Jack ser i Isabel får vi nok aldri vite. Jeg er usikker på om han vet det selv, men mistenker at det har med sex å gjøre. Hva de ellers har felles, er meg helt ubevisst. Enten er det fordi han er storebroren Rami aldri fikk, ellers så starter vel Isabel dameklær gjennom agenturet hans og skryter på seg en international lansering. Til helvete vil det gå uansett. Inne i den Nord Koreanske klubben til Isabel på facebook er det flere som skryter av at serien hennes lå som nummer 1 på serietoppen, her i Norge. Nå har Prime så liten markedsandel her i landet at hver gang noe har en ny episode på Prime så når den toppen internt med en gang. Det er en grunn til at Prime aldri gir ut sine seertall. De er vanligvis veldig lave. Det er en liten kanal, men med enorme budsjett. Takk for underholdende lesing! Charterfeber 😂 Det er jo ikke tull en gang, de hadde vært helt perfekte sammen med resten av den artige gjengen der. Forskjellen er vel at de som pr nå er med har selvironi og ler med. Familien Raad tror jo faktisk at de er classy. 4 12
skeiv-ostepop Skrevet i går, 07:22 #42937 Skrevet i går, 07:22 Jeg tenker (og mener) at folk ikke er født onde eller gode. Vi er på generelt grunnlag ikke født med god eller dårlig moral. Eller god eller dårlig etikk. Diskusjonen om objektiv moral, etikk og ondskap blir vel både filosofisk og religiøs fort. Men la oss for denne gang ta utgangspunkt i «do no harm». Og jeg kjenner ikke Isabel personlig og kan på ingen måte mene noe om hennes person. Men igjennom det hun deler kan vi få en oppfatning og opplevelse av den personen hun er på kamera. Mener nå jeg. Så da stusser jeg og tenker litt. Å lure følgerene sine til å glede seg til en serie, eller til å kjøpe noe, vil jeg påstå at er uetisk, umoralskt og galt. Altså man skaper en falsk forventning eller lyver om noe, for å få en økonomisk vinning man ellers ikke ville hatt. Om vi da tar utgangspunkt i at Isabel hverken var født umoralsk eller har dårlig moral i dag; hva er det som gjør at et voksent menneske allikevel lurer følgerene sine for å tjene penger? Mulig fabrikken opplyste feil om innholdet, men når TV2 først tok kontakt så gjorde hun ingenting. Mulig hun hadde intensjon om å donere 10% av overskuddet til vanskeligstilte kvinner. Men når TV2 tok kontakt virker det ikke som om det ble lagt så mye energi i å rydde opp. Og når hun fikk så lite innsikt og deltakelse i eget firma så var det tydeligvis greit for henne helt til noen begynte å mase utenfra. Det å fraskrive seg alt ansvar hele tiden er og en form for «do harm». Hva er det med sosiale medier, appene, telefonen som vindu mot verden og den dynamikken man får som gjør at man tenker dette er greit? 2 2 15
Alba1235 Skrevet i går, 07:32 #42938 Skrevet i går, 07:32 Moens skrev (10 timer siden): Det kan hende dette allerede har blitt nevnt, men hun bruker altså denne mailen som et eksempel på at hun har donert til Kajafondet. Er jeg helt fjern? Er dette egentlig en bekreftelse på at pengene er donert, eller er dette en mail som forteller hva en donasjon fra Ivorie Studio «vil kunne brukes til», og at «midlene vil» komme barn og unge til gode? Det beskriver altså hva donasjonen kan brukes til – ikke at pengene faktisk er overført. Er dette virkelig det beste hun har å vise til som dokumentasjon på at pengene er betalt inn? Jeg tenkte nøyaktig det samme 9
agent Skrevet i går, 07:33 #42939 Skrevet i går, 07:33 Doris Becker skrev (32 minutter siden): Når det gjelder Isabel Raad og hennes ansvar så sier Johansen det veldig godt. Selv om jeg ikke har instagram så klarte jeg å bla meg gjennom ved å søke opp navnet og "bilder". Anbefaler alle å lese hennes kommentarer. https://www.instagram.com/mariannjohans_n/p/DdWw0VlDmLa/?__d=11%2F Får håpe det kommer noe mer. At det ikke bare stilner og alt blir glemt. Det er mange spørsmål og ingen svar. Jeg synes det har vært rart at en influenser som eier bedrifter. Bruker Snapchat som er sin private konto, men så er det nesten en ren reklamekonto. Hvor går alle pengene som bedriftseiere tjener på snapchat reklame, går det til IR 's private konto eller til bedriften (as) Er det egentlig lov å markedsføre så aggressivt å late som det er en besties konto, men egentlig virker som noe annet. Hvor blir pengene av. Hvorfor konkurs når de har enorme inntekter/overskudd. Er produktene til Nude, så eksklusive. Blir BXR AS også snart ett Dubai registrert selskap. Er det en rød tråd her, kommer det samme til å skje med BXR AS som med Ivorie studio AS Er det flere ting som ikke tåler dagens lys? Det er mye å ta av, som kunne vært interessant å vite. Hvem har ansvar? 1 1 11
Alba1235 Skrevet i går, 07:37 #42940 Skrevet i går, 07:37 Auda skrev (12 timer siden): Kjenner veldig godt til Veronica. Hun har alltid likt å ta ofre som står ensomme i en krok hun. Irriterer henne nok grenseløst at Isabel har tilnærmet hele kjendisnorge i ryggen og sin RS selvfølgelig. De kjendisene som har hennes rygg tørr ikke annet i frykt for Raad soldatene tar kommentarfeltene deres😂 Veronica har i det minste bein i nesen til å tåle alle disse soldatene som gikk løs på hennes kommentarfelt. 1 2 11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå