Sirah.2.0 Skrevet 1 time siden #42881 Skrevet 1 time siden Frida2026 skrev (1 minutt siden): Hvordan er det med alle andre produkter dama selger. Er det testet. Hadde mistet alt av tillit . Nude Beauty eies av Beauty Rebels og har ingenting med Ivorie Studio å gjøre. Det står helt andre folk bak. Det er samme eiere som også har Camilla Phil og Glöd i "stallen". 2
Justlooking Skrevet 1 time siden #42882 Skrevet 1 time siden Realista skrev (1 time siden): Fort gjort å tenke trygdeutbetaling - har vært inne på tanken selv. Men strengt tatte uer det vel mest om oss. Mange mange private har lønnsutbetaling den 20. Meg inkludert 😆 Eneste trygda jeg har fått er barnetrygd 🤪 Ja, det er fort gjort.fordi ufør og pensjon kommer den dagen. Kjenner også til noen borettslag og sameier som legger husleien til den datoen også. De jeg kjenner mottar lønn 1, 15. eller 25 Men det er jo opp til hvert enkelt firma når det er privat.
Lana01 Skrevet 1 time siden #42883 Skrevet 1 time siden antiraad skrev (42 minutter siden): Det er bare å se noen minutter på serien hennes det. Hun sier hun tar kontakt med han. Han svarer, også går det derfra. Ser man de sammen ser man det samme, det hun som klenger på han. Det var da litt av en tolkning. Hvor mye så du? 3
Auda Skrevet 1 time siden #42884 Skrevet 1 time siden Plexi skrev (10 minutter siden): Fantastisk: https://www.vg.no/nyheter/i/OkdVGl/bekymring-etter-tv-2-dokumentar-om-isabel-raad agent skrev (15 minutter siden): Anbefaler å lese kronikken på VG.NO 👏👏👏👏👏👏 Kjenner veldig godt til Veronica. Hun har alltid likt å ta ofre som står ensomme i en krok hun. Irriterer henne nok grenseløst at Isabel har tilnærmet hele kjendisnorge i ryggen og sin RS selvfølgelig. 1 2
Plexi Skrevet 1 time siden #42885 Skrevet 1 time siden Auda skrev (3 minutter siden): Kjenner veldig godt til Veronica. Hun har alltid likt å ta ofre som står ensomme i en krok hun. Irriterer henne nok grenseløst at Isabel har tilnærmet hele kjendisnorge i ryggen og sin RS selvfølgelig. Ta ballen du, ikke mannen (eh,kvinnen) 3 7
SaraEmil Skrevet 1 time siden #42886 Skrevet 1 time siden Auda skrev (17 minutter siden): Kjenner veldig godt til Veronica. Hun har alltid likt å ta ofre som står ensomme i en krok hun. Irriterer henne nok grenseløst at Isabel har tilnærmet hele kjendisnorge i ryggen og sin RS selvfølgelig. Elsker at du bjudar på! Du er et levende bevis på innholdet i teksten. Usikker på om det er bevisst fra din side, eller om du simpelthen ikke skjønte teksten. 3 7
Auda Skrevet 1 time siden #42887 Skrevet 1 time siden SaraEmil skrev (Akkurat nå): Elsker at du bjudar på! Du er et levende bevis på innholdet i teksten. Usikker på om det er bevisst fra din side, eller om du simpelthen ikke skjønte teksten. Jeg skjønner meg på Veronica 1
agent Skrevet 1 time siden #42888 Skrevet 1 time siden Auda skrev (10 minutter siden): Kjenner veldig godt til Veronica. Hun har alltid likt å ta ofre som står ensomme i en krok hun. Irriterer henne nok grenseløst at Isabel har tilnærmet hele kjendisnorge i ryggen og sin RS selvfølgelig. Titter litt innimellom på snapchat 👍🥰 Det sier mye om dem, tenker jeg.🤔 Tror nok noen av dem er redde for at dem er de neste. Moral og integritet er som blåst bort. De som ikke liker hverandre kommer med støtte erklæringer. Så har vi han som skriker som Olga Maria, hvorfor tar de alltid influensere. Ta heller idrettsutøvere osv. Akkurat som han ikke skjønner budskapet med dokumentaren. Det er helt vilt. Samme på den siden jeg 🪰🪰🪰🪰🪰 Var det noen som la ut ett innlegg, ville at de skulle kommentere med " jeg støtter IR" ett eller annet. Det er fint at de støtter en som utifra dokumentaren driver firmaet sitt ulovlig iflg norske lover. Men Line skal få gjennomgå, hun er uanstendig kledd iflg. Sebastian Solberg, enten er han blind eller glemt å ta på seg linser, noe må det være. Han er venn med IR og sett hvordan hun går kledd i Dubai. Men ikke ett ord om at hun er uanstendig kledd, selv om brystvorter struter ut og utringingen går ned til navlen. Måtte bare ha en liten utblåsning. Men jeg skjønner ikke at så mange av dem kan bare lukke øyne for hva som har kommet frem i dokumentaren, det er bare sympati erklæringer. Virker på meg at det er mer viktig å få anerkjennelse av IR og at meldingene de sender henne kommer på IR snapchat. De føler seg sikkert sett da. Nå er det ei som har skapt ett bilde av IR og Jack med 2 barn. Skummelt 2 6
agent Skrevet 1 time siden #42889 Skrevet 1 time siden Auda skrev (30 minutter siden): Kjenner veldig godt til Veronica. Hun har alltid likt å ta ofre som står ensomme i en krok hun. Irriterer henne nok grenseløst at Isabel har tilnærmet hele kjendisnorge i ryggen og sin RS selvfølgelig. Titter litt innimellom på snapchat 👍🥰 Det sier mye om dem, tenker jeg.🤔 Tror nok noen av dem er redde for at dem er de neste. Moral og integritet er som blåst bort. De som ikke liker hverandre kommer med støtte erklæringer. Så har vi han som skriker som Olga Maria, hvorfor tar de alltid influensere. Ta heller idrettsutøvere osv. Akkurat som han ikke skjønner budskapet med dokumentaren. Det er helt vilt. Samme på den siden jeg 🪰🪰🪰🪰🪰 Var det noen som la ut ett innlegg, ville at de skulle kommentere med " jeg støtter IR" ett eller annet. Det er fint at de støtter en som utifra dokumentaren driver firmaet sitt ulovlig iflg norske lover. Men Line skal få gjennomgå, hun er uanstendig kledd iflg. Sebastian Solberg, enten er han blind eller glemt å ta på seg linser, noe må det være. Han er venn med IR og sett hvordan hun går kledd i Dubai. Men ikke ett ord om at hun er uanstendig kledd, selv om brystvorter struter ut og utringingen går ned til navlen. Måtte bare ha en liten utblåsning. Men jeg skjønner ikke at så mange av dem kan bare lukke øyne for hva som har kommet frem i dokumentaren, det er bare sympati erklæringer. Virker på meg at det er mer viktig å få anerkjennelse av IR og at meldingene de sender henne kommer på IR's snapchat. De føler seg sikkert sett da. Nå er det ei som har skapt ett bilde av IR og Jack med 2 barn. Skummelt 1
SaraEmil Skrevet 58 minutter siden #42890 Skrevet 58 minutter siden Auda skrev (9 minutter siden): Jeg skjønner meg på Veronica Men hvordan står det egentlig til med kunnskapen om påvirkning og influenserbransjen ? 3
Auda Skrevet 56 minutter siden #42891 Skrevet 56 minutter siden SaraEmil skrev (1 minutt siden): Men hvordan står det egentlig til med kunnskapen om påvirkning og influenserbransjen ? Nå er jeg jo her inne for å lære av de smarteste
SaraEmil Skrevet 54 minutter siden #42892 Skrevet 54 minutter siden Auda skrev (1 minutt siden): Nå er jeg jo her inne for å lære av de smarteste Plexi skrev (35 minutter siden): Ta ballen du, ikke mannen (eh,kvinnen) Dette👆🎯🎯 1
skeiv-ostepop Skrevet 50 minutter siden #42893 Skrevet 50 minutter siden Auda skrev (43 minutter siden): Kjenner veldig godt til Veronica. Hun har alltid likt å ta ofre som står ensomme i en krok hun. Irriterer henne nok grenseløst at Isabel har tilnærmet hele kjendisnorge i ryggen og sin RS selvfølgelig. Men har Isabel tilnærmet hele kjendisnorge i ryggen? Er dette dokumenterbart? 1 6
DivaBit Skrevet 48 minutter siden #42894 Skrevet 48 minutter siden Auda skrev (42 minutter siden): Kjenner veldig godt til Veronica. Hun har alltid likt å ta ofre som står ensomme i en krok hun. Irriterer henne nok grenseløst at Isabel har tilnærmet hele kjendisnorge i ryggen og sin RS selvfølgelig. Dette her er jo et bevis på nettopp det innlegget tar for seg. Kanskje ikke helt meningen fra din side, men takk for dokumentasjon på at forfatteren virkelig traff 🎯 Fra teori til praksis… 1 4
Auda Skrevet 42 minutter siden #42895 Skrevet 42 minutter siden DivaBit skrev (2 minutter siden): Dette her er jo et bevis på nettopp det innlegget tar for seg. Kanskje ikke helt meningen fra din side, men takk for dokumentasjon på at forfatteren virkelig traff 🎯 Fra teori til praksis… Tror du misforstod budskapet mitt. Jeg kjenner til den som har skrevet debattinnlegget. Jeg vet hva Veronika liker. Hun elsker å mobbe. ELSKER. Så da er det vanskelig å fjerne de brillene når jeg leser teksten hennes.
Tuppenoglillemor12 Skrevet 37 minutter siden #42896 Skrevet 37 minutter siden skeiv-ostepop skrev (12 minutter siden): Men har Isabel tilnærmet hele kjendisnorge i ryggen? Er dette dokumenterbart? Nei det er noe RaadSquad har diktet opp… 🙄 4
DivaBit Skrevet 34 minutter siden #42897 Skrevet 34 minutter siden Auda skrev (4 minutter siden): Tror du misforstod budskapet mitt. Jeg kjenner til den som har skrevet debattinnlegget. Jeg vet hva Veronika liker. Hun elsker å mobbe. ELSKER. Så da er det vanskelig å fjerne de brillene når jeg leser teksten hennes. Misforstod absolutt ingenting. Og har nettopp fått bekreftelse #2 på at det definitivt er samsvar mellom teori og praksis. 3
skeiv-ostepop Skrevet 34 minutter siden #42898 Skrevet 34 minutter siden Tuppenoglillemor12 skrev (2 minutter siden): Nei det er noe RaadSquad har diktet opp… 🙄 Jeg er jo ganske overbevist over akkurat det. Nok en løs påstand. Det er ganske så uredelig tenker jeg - men intet nytt føler jeg. Og jeg liker MIGA navnet på gruppa bedre. 1 1
SaraEmil Skrevet 31 minutter siden #42899 Skrevet 31 minutter siden Det er fascinerende å se hvordan narrativet Isabel bygger på Snapchat blir svelget helt rått her. At en tror at "tilnærmet hele kjendisnorge" støtter henne, bare fordi hun viser frem håndplukkede meldinger på sin egen regisserte plattform, viser hvor effektivt dette spillet er. Å forveksle støtteerklæringer på Snapchat med virkeligheten, samtidig som du avfeier saklig forbrukerkritikk som "mobbing", er et kroneksempel på hvordan følgere lar seg bruke til å heie frem ansvarsfraskrivelse. 1 3
skeiv-ostepop Skrevet 31 minutter siden #42900 Skrevet 31 minutter siden agent skrev (1 time siden): Anbefaler å lese kronikken på VG.NO 👏👏👏👏👏👏 Plexi skrev (1 time siden): Fantastisk: https://www.vg.no/nyheter/i/OkdVGl/bekymring-etter-tv-2-dokumentar-om-isabel-raad Veldig bra. Tror dere Isabel linker til den artikkelen og slik hun gjorde med den andre på VG i går? 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå