Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Margit777 skrev (30 minutter siden):

Nei!!!

Hun har opplæring fra Reme om hvordan man skal hjernevaske sine følgere. Er standard prosedyre fra Bibelbeltet!

Bare drømmen fra millionene som disse "Jesus" elskerne har oppdrått i mange tiår.

Dette blir videreført i influensere hjernevasking.

Hvor mange vet jeg ikke? For jeg har forstått denne svindeleren i mange år.

År før jeg har blitt født.

Kynisk utnyttelse og hjernevasking for å selge møkka si. 

Det spiller ingen rolle om det er sand fra Sahara  massene vil kjøpe en del av isabell .

Skulle tro du var en av Isabel sine nærmeste som. Å prøver å henge ut Reme da det ikke lyktes med å henge ut journalisten 

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Frida2026 skrev (9 minutter siden):

Skjerp deg…. 

Hvorfor lurer jeg på?  De er fra samme groteske bibel belte, som har samme forkjærlighet for å sender penger utenlandsk. Fint at du opplyser dette.

Var lite smart av deg kommer til å screenshoote dette!

Grådige Jesus Fanatiker!

Blir kvalm av deg!

Grådige pengefanatiker!

Bryr dere bare om penger og de mindre pene ansiktene deres.

Endret av Margit777
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Margit777 skrev (6 minutter siden):

Hvorfor lurer jeg på?  De er fra samme groteske bibel belte, som har samme forkjærlighet for å sender penger utenlandsk. Fint at du opplyser dette.

Var lite smart av deg kommer til å screenshoote dette!

Grådige Jesus Fanatiker!

Blir kvalm av deg!

Grådige pengefanatiker!

Bryr dere bare om penger og de mindre pene ansiktene deres.

Hva i alle dager? Er du full eller har du mista det helt? 

• Nyttig 14
Skrevet
Soli skrev (8 minutter siden):

Skulle tro du var en av Isabel sine nærmeste som. Å prøver å henge ut Reme da det ikke lyktes med å henge ut journalisten 

Jeg har på under ett døgn gått reme etter sømmene.

At du kan komme med en sånn konklusjon forteller meg ganske mye.

• Nyttig 1
Skrevet

Jøss tar jo helt av her. Virker som noen jobber hardt for å få stengt tråden her. Håper dere som styrer her. Plukker usaklige folk…

• Liker 2
Skrevet (endret)
Natu skrev (2 minutter siden):

Hva i alle dager? Er du full eller har du mista det helt? 

Nei. Ikke full, hva forteller det om deg?

Er ett par søk unna.

Endret av Margit777
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Soli skrev (35 minutter siden):

Endret av Margit777
Skrevet (endret)
Natu skrev (17 minutter siden):

Hva i alle dager? Er du full el

...

Endret av Margit777
Skrevet
Margit777 skrev (11 minutter siden):

...

Dårlig unnskyldning for at Jesus er her

Skrevet
agent skrev (1 time siden):

Har du lest KK??

Denne?? 

https://www.kk.no/meninger/saksok-den-sugga/85163916?fbclid=IwRlRTSAUX8J1wZG9mBWZkaWQWUOhjBsmIe8TxL1ssmvhOfKqvg1jDX2V4dG4DYWVtAjExAHNydGMGYXBwX2lkCjY2Mjg1NjgzNzkAAR5jPV1f-dbaYfOZx2LeIf1hw8rFpHejMqxDLnSTsmUtTiBVS1bIgn-le3DeXg_aem_UZXzFq2DvxdNl9Thj92r1w#Echobox=1789567453

Nå erter hun på seg hele media, og alle som ikke er med i sekten hennes. 
Hun burde tenkt seg om før hun begynte å slenge rundt seg med twittermeldinger ut av kontekst. Hun tror hun og kan bedrive graving, og det var det, liksom..,Tror ikke serien hennes kan redde dette mageplasket! 

• Liker 4
  • Nyttig 14
Skrevet (endret)
Frida2026 skrev (56 minutter siden):

Skjerp deg…. 

Stakkars 

Er du fra Sørlandet?

Sånn Jesus og halleluja? 

Psykt!

Vi andre kan tenke selv.

Er fra Hedmark hvor vi kan tenke selv 

Jeg er heller ikke grådige konfirmesjert.

Penger 

Penger 

Penger 

Endret av Margit777
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Soli skrev (1 time siden):

Skulle tro du var en av Isabel sine nærmeste som. Å prøver å henge ut Reme da det ikke lyktes med å henge ut 

😁

Slutt å være idiot.

Jeg forsvarer ikke I 

Endret av Margit777
  • Nyttig 1
Skrevet
Neket skrev (23 minutter siden):

Denne?? 

https://www.kk.no/meninger/saksok-den-sugga/85163916?fbclid=IwRlRTSAUX8J1wZG9mBWZkaWQWUOhjBsmIe8TxL1ssmvhOfKqvg1jDX2V4dG4DYWVtAjExAHNydGMGYXBwX2lkCjY2Mjg1NjgzNzkAAR5jPV1f-dbaYfOZx2LeIf1hw8rFpHejMqxDLnSTsmUtTiBVS1bIgn-le3DeXg_aem_UZXzFq2DvxdNl9Thj92r1w#Echobox=1789567453

Nå erter hun på seg hele media, og alle som ikke er med i sekten hennes. 
Hun burde tenkt seg om før hun begynte å slenge rundt seg med twittermeldinger ut av kontekst. Hun tror hun og kan bedrive graving, og det var det, liksom..,Tror ikke serien hennes kan redde dette mageplasket! 

Ja👏

• Nyttig 4
Skrevet (endret)

Denne diskusjonen har blitt en evig runddans. Nå står dere to sider egentlig helt likt. Standhaftige på hver deres side og kritiserer hverandre for akkurat de samme tingene. Samme om og om igjen

Jeg skulle ønske man kunne heve blikket litt, se det store bildet og faktisk diskutere saken, ikke personene. Det må da gå an å diskutere uten å slenge all den dritten til hverandre også, der er bare forsøpling av diskusjonen. Gode argumenter og poeng mister litt dybde når det blandes inn angrep på andre her. 

Isabel Raad AS er et firma og det Isabel selv gjør offentlig gjennom Snapchat og andre kanaler må hun selvfølgelig stå ansvarlig for. Duftlysene, overføring av 10 prosent til veldedighet og de andre "over 20 bruddene" må Ivorie stå for. Ivorie er ansvarlig for sine produkter og sin virksomhet.

Når det gjelder dokumentaren er den viktig, men det som har kommet frem så langt er jo ikke så voldsomt. Hvis det virkelig er så mye å ta henne på burde det vel være mer å finne. At duftlys og lys generelt ikke nødvendigvis er helsebringende er ikke akkurat revolusjonerende.

Om hun har gitt penger til veldedighet slik det ble lovet er vanskelig å vite uten fullstendig regnskap. Årsaken til oppbudet rundt Ivorie vet vi heller ikke. Det får vi eventuelt vite når det faktisk kommer dokumentasjon og det håper jeg det gjør etterhvert.

Her inne diskuteres det likevel som om alle sitter med fasiten. Man leser stort sett de samme argumentene i nye formuleringer blandet med stygge personangrep og brukerdebatt.

Dette begynner rett og slett å bli galskap fra ende til annen. Diskuter saken og dokumenter påstandene. Dropp personangrepene og brukerdebatten. Da hadde diskusjonen faktisk vært interessant.

Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people

Så har vi AI som "kilde". Et AIsvar er ikke en kilde. Skal det brukes som argument må man i det minste vise hva man spurte om og hvilket grunnlag svaret bygger på. "AI sier..." betyr egentlig ganske lite.

Endret av Snoopy82
  • Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Margit777 skrev (2 timer siden):

Nei!!!

Hun har opplæring fra Reme om hvordan man skal hjernevaske sine følgere. Er standard prosedyre fra Bibelbeltet!

Bare drømmen fra millionene som disse "Jesus" elskerne har oppdrått i mange tiår.

Dette blir videreført i influensere hjernevasking.

Hvor mange vet jeg ikke? For jeg har forstått denne svindeleren i mange år.

År før jeg har blitt født.

Kynisk utnyttelse og hjernevasking for å selge møkka si. 

Det spiller ingen rolle om det er sand fra Sahara  massene vil kjøpe en del av isabell .

Isabel har vært kynisk, manipulerende og utspekulert lenge før Reme kom inn i bildet.. Just saying!

• Liker 3
  • Nyttig 8
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (4 timer siden):

Degenererte synes jeg er et stygt ord.

Og det er ikke bare unge kvinner her.

Hun har veldig mange godt voksne kvinner som forsvarer henne, aldersmessig kunne de vært mora hennes 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
Margit777 skrev (1 time siden):

Stakkars 

Er du fra Sørlandet?

Sånn Jesus og halleluja? 

Psykt!

Vi andre kan tenke selv.

Er fra Hedmark hvor vi kan tenke selv 

Jeg er heller ikke grådige konfirmesjert.

Penger 

Penger 

Penger 

Hvorfor så sint på Jesus? At mennesker utnytter det kristne aspektet har ingenting med Bibelen og Jesus å gjøre!

Endret av Classy
  • Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Classy skrev (55 minutter siden):

Isabel har vært kynisk, manipulerende og utspekulert lenge før Reme kom inn i bildet.. Just saying!

Er en av grunnene Reme  ville ha henne stallen ja

• Nyttig 2
Skrevet

Er vel ingen overraskelse at hun ikke er den hun prøver å utgi seg for å være som bor i RASSHØLDUBAI...kun grådige egoistiske folk som drar dit!!! Selv om hun har hatt en tung start i livet så har hun jaggu ikke mye empati med andre kvinner i samme eller verre situasjon...tenk å være så kynisk at du lyver om helsefarlige lys og ikke gir til veldedigheten du sa du skulle gi til, fyfaen!!!🤬🤬🤬🤮

• Liker 1
  • Nyttig 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...