skeiv-ostepop Skrevet 1 time siden #42681 Skrevet 1 time siden Mannjessheim1984 skrev (4 minutter siden): Blir kvalm - irakiske barnevernsbarn som beriker seg på pupper og lår. Totalt dysfunksjonell familie. Synes du karakteristikkene her er greie? 1 6
Johanne Regine Skrevet 1 time siden #42682 Skrevet 1 time siden skeiv-ostepop skrev (2 minutter siden): Synes du karakteristikkene her er greie? Hva da? Pupper og lår? Det er jo ett faktum 2
Wanda_2025 Skrevet 1 time siden #42683 Skrevet 1 time siden Hvorfor donerte ikke Ivorie de 10% av overskuddet til Kajafondet? Har hun svart på det? Hun donerte noe men ikke 10%? 5 2
skeiv-ostepop Skrevet 1 time siden #42684 Skrevet 1 time siden Johanne Regine skrev (Akkurat nå): Hva da? Pupper og lår? Det er jo ett faktum Hva har irakiske barnevernsbarn med dette å gjøre? Tilfører det debatten noe å gå på opphav? 7 5
Lana01 Skrevet 1 time siden #42685 Skrevet 1 time siden (endret) Johanne Regine skrev (5 minutter siden): Enda mer rant fra Isabel og hudfletting av journalisten? Hun har jo tatt helt av. Viser jo hvort kort hun er lav IQ (med den mora ligger det vel i familien). Skremmende hvordan hun lattergjør og kaller journalisten rasist altså Isabel nå må du ta pillene dine Durex skrev (28 minutter siden): Slike parasitter som Raad burde ikke klart seg mer en femten minutter i rampelyset. At de i stedet tjener millioner, sier litt om hvor degenererte unge kvinner er. Mannjessheim1984 skrev (8 minutter siden): Blir kvalm - irakiske barnevernsbarn som beriker seg på pupper og lår. Totalt dysfunksjonell familie. Rapportert!!! Endret 1 time siden av Lana01 3 6
Stjertmeis Skrevet 1 time siden #42686 Skrevet 1 time siden Zenhouse skrev (21 minutter siden): Ja og det er jeg helt enig i. Beklager om jeg var uklar. Hun har kalt seg reklame-dame for spøk flere ganger, men hun var likevel veldig klar på at hun var «gründer og entreprenør med et imperium i sikte» . Nå ser det ut til at reklamedame likevel er det hun prøver å fremstå som hun kun er. Ah, skjønner 😆 det er ikke lett å holde styr på rollene man til enhver tid skal ikle seg som influenser 🤭 3 1
Stjertmeis Skrevet 1 time siden #42687 Skrevet 1 time siden skeiv-ostepop skrev (1 minutt siden): Hva har irakiske barnevernsbarn med dette å gjøre? Tilfører det debatten noe å gå på opphav? Kritikken er inne vart for seriøs, så da må det spes på med useriøsitet, slik at det er masse ferske eksempler å vise til + støy rundt disse, når/om Kvinneguiden skal diskrediteres som et høl med oppgulp fra misunnelige, bitre mennesker. Det er nesten påfallende hvordan det samme skjer også i andre influensertråder før de "tilfeldigvis" skal diskutere Kvinneguiden i en podcast, story eller lignende. 2 10
Mooza Skrevet 1 time siden #42688 Skrevet 1 time siden https://www.vg.no/rampelys/i/wr22y4/isabel-raad-hardt-ut-mot-tv-2-dokumentar-skuffet-lei-meg-og-sint Jeg synes vel ikke dette tegner et fint bilde av henne. 8
Johanne Regine Skrevet 1 time siden #42689 Skrevet 1 time siden skeiv-ostepop skrev (9 minutter siden): Hva har irakiske barnevernsbarn med dette å gjøre? Tilfører det debatten noe å gå på opphav? Ok, jeg tenkte mer på pupper og lår. Irakiske barnevernsbarn er jeg enig i
Frida2026 Skrevet 1 time siden #42690 Skrevet 1 time siden Så hun har pratet med VG , skjønner mindre og mindre … 1
Johanne Regine Skrevet 1 time siden #42691 Skrevet 1 time siden Lana01 skrev (10 minutter siden): Rapportert!!! Flink du da! Rapporterer og skryter av det🤭 1
Johanne Regine Skrevet 1 time siden #42692 Skrevet 1 time siden Lana01 skrev (11 minutter siden): Rapportert!!! Har du forresten fått med deg hva Isabel driver på med? 1
Lana01 Skrevet 1 time siden #42693 Skrevet 1 time siden Johanne Regine skrev (1 minutt siden): Flink du da! Rapporterer og skryter av det🤭 Vil du at jeg skal rapportere for brukerdebatt også? 6
Sirah.2.0 Skrevet 1 time siden #42694 Skrevet 1 time siden Mooza skrev (6 minutter siden): https://www.vg.no/rampelys/i/wr22y4/isabel-raad-hardt-ut-mot-tv-2-dokumentar-skuffet-lei-meg-og-sint Jeg synes vel ikke dette tegner et fint bilde av henne. Jeg syntes dette er en av de bedre artiklene jeg har lest om saken faktisk. 1 1
Johanne Regine Skrevet 1 time siden #42695 Skrevet 1 time siden Lana01 skrev (1 minutt siden): Vil du at jeg skal rapportere for brukerdebatt også? Kommer med trusler og greier. Jeg har allerede rapportert deg
Snikksnakker Skrevet 1 time siden #42696 Skrevet 1 time siden Altså: IR bryter loven. Fører følgere og kunder bak lyset. Blir fersket, og går av skaftet.. det viser hvem hun egentlig er! Når familien kaster rundt på hunden, blir hun sur og går rett i forsvar. "Hun var ikke der..!" Og så?? Hva med å heller bruke krefter på å si noe om dyremishandling? Og hva hun tenker om dét?? Nei, hun er et ELENDIG FORBILDE. Og det var igrunn det som er poenget med å rette et kritisk søkelys mot influensere. For et råttent forbilde! Håper folk tar til vett, og avfølger.. 4 1 15
Kønn Skrevet 1 time siden #42697 Skrevet 1 time siden Jeg er svært kritisk til Raad, men jeg er også svært kritisk til TV2 sine metoder. TV2 har vært i søkelyset i flere saker. Jeg skulle ønske NRK gikk inn i dette tema ang influensere. De har 8 milliarder i budsjett og burde lage flere dokumentarer. Jeg har blokkert hele den gale familien så kan ikke uttale meg om dem, men når jeg leser her inne er det vel bare et tidsspørsmål når det smeller skikkelig. Jack, kom deg unna!!!!! 1 2
Johanne Regine Skrevet 1 time siden #42698 Skrevet 1 time siden Snikksnakker skrev (4 minutter siden): Altså: IR bryter loven. Fører følgere og kunder bak lyset. Blir fersket, og går av skaftet.. det viser hvem hun egentlig er! Når familien kaster rundt på hunden, blir hun sur og går rett i forsvar. "Hun var ikke der..!" Og så?? Hva med å heller bruke krefter på å si noe om dyremishandling? Og hva hun tenker om dét?? Nei, hun er et ELENDIG FORBILDE. Og det var igrunn det som er poenget med å rette et kritisk søkelys mot influensere. For et råttent forbilde! Håper folk tar til vett, og avfølger.. Hun er virkelig ett råtten forbilde som fortjener å kanselleres. Utspekulert og kynisk. Og nå denne hatkampanjen mor journalisten og Tv2 5 4
NiceOrNothing Skrevet 1 time siden #42699 Skrevet 1 time siden (endret) Outside Viewer skrev (2 timer siden): Tenk den totale mangel på dømmekraft!!! I tillegg til «alt det andre» I har gjort/sagt, så syntes hun det var en god ide å legge ut screenshot av den meldingen.🤯🤯 (Hun som sendte den og skrev den, også total mangelen oppførsel og dømmekraft). Enig ! Snakk om å skyte seg selv i foten . Isteden for å ta ansvar , legge seg flat , beklage , rydde opp ( som kunne økt både salg & troverdighet ) . Så går hun i skyttergraven å blir fire år , umoden og usaklig . Hun må skaffe seg en oppegående presserådgiver snarest . Dette er ikke business-woman adferd . Mer et fjortis -drama . Endret 1 time siden av NiceOrNothing 3 9
Teflonhjernen Skrevet 38 minutter siden #42700 Skrevet 38 minutter siden Ja, nå kan hun plutselig snakke med VG….for å fortsette å fremstå som uskyldig offer og hets mot journalisten. 1 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå