Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sveits35 skrev (10 minutter siden):

Kan du ikke heller gå inn på snappen til Isabel å oppdatere deg litt. Det blir så dumt når en er så ensporet 

Det kunne ikke falt meg inn. Jeg er ikke en del av venninne gjengen, altså følgerne som tror på alt hun forteller. Hun er drevet av penger, og har kuttet hjørner grovt på veien dit, og nå skylder hun på andre. Det hadde vært mye bedre for henne at hun sa at det er mitt selskap, og jeg er majoritetseier og tar fullt ansvar for situasjonen. I en rettssak vil aldri argumentet om at hun har stolt på andre bli godtatt. Driver du selskap, så følger det med et stort ansvar. Period! 

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
SaraEmil skrev (22 minutter siden):

Hva med de 20 andre lovbruddene?

Ble de 20 lovbruddene ramset opp? Eller var det et tall han kastet ut i lufta ? For om de ble nevnt så fikk jeg det ikke med meg og jeg må se den en tredje gang🥱🥱

• Liker 1
Skrevet
Doris Becker skrev (22 minutter siden):

Ja, jeg er enig i det altså. Og har også sagt mitt om hvor uansvarlig jeg synes det Raad gjør nå er. Hun har flere hundre tusen følgere, som hun nå pisker opp til en ren lynsjestemning. Dette vil ikke ende bra, og det er bare tragisk å være vitne til.

Kan ikke skjønne at samarbeidspartnere kan godta dette.🤔

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet
Aristokrat1 skrev (1 minutt siden):

Ble de 20 lovbruddene ramset opp? Eller var det et tall han kastet ut i lufta ? For om de ble nevnt så fikk jeg det ikke med meg og jeg må se den en tredje gang🥱🥱

Dessverre ble de ikke med i episoden pga tidsbegrensning. Men det er større krav til TV2 sin ærlighet her enn Isabel. Så med tanke på det som er kommet frem til nå har jeg vesentlig større tillit til FT, som var de som uttalte seg i episoden, enn løgnene Isabel serverer for å redde ræva si.

• Liker 4
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)

Se for deg at Rema 1000 blir avslørt og får kritikk for å ha solgt et uetisk produsert produkt, fullt av giftstoffer.
Se så for deg at Reitan, i stedet for å svare direkte på kritikken med en gang, graver frem drit om de som har undersøkt hvordan de holder på, og poster det til nesten 400.000 følgere som de vet kommer til å sverme til denne personen og spy eder og galle. 

Hvor sinnssykt uprofesjonelt og barnslig er ikke det opplegget her? Voksne, profesjonelle mennesker med respekt for yrket sitt og bedriften sin holder ikke på sånn her. Det er helt sjukt. 

Hvis det eneste kortet Isabel har å spille er det greiene hun driver med nå, sier det mer enn nok

Endret av Othelia08
  • Liker 4
  • Nyttig 21
Skrevet
AtleH skrev (2 timer siden):

Her sier Synnøve at «Ivorie investerer betydelig i egne designteam som tegner og utvikler alle våre produkter basert på Isabels idèer og ønsker» Altså, dette kaffeglasset er designet av Ivorie. Så kommer det en bekreftelse fra fabrikken hvor de sier «This product is specifically designed and produced FOR Ivorie».

Fabrikken sier de har designet glassene og Ivorie står fortsatt på sitt at de har designet dem. Noe oppfølgning ble umulig siden Ivorie sladdet navnet på den Kinesiske fabrikken i dialogen. Uansett fantes glassene fra før, før Ivorie begynte å «designe» dem..

Ja disse glassene hær vært solgt på både Temu, Amazon osv i mange mange år. At folk har betalt dyre dommer for disse er meg en gåte 😅

Fikk tilfeldig denne opp idag, å må jo ærlig talt tenke : Selges den for å prøve å få over 500 kr fordi Ivorie er konkurs ? Tror man at glassene er en så ettertraktet vare at man kan få den prisen man vil ? 

IMG_3322.jpeg

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Lana01 skrev (10 minutter siden):

Ja hva var de lovbruddene ? 

Hørt på Isabel Snap nå, og hun er sinna 

Dette ser ikke bra ut for Line og dokumentaren. Her har hun/ de utelatt informasjon 

Denne dokumentaren er veldig svak i utgangspunktet. Dårlig journalistikk .

Bare hvordan hun går kledd i Dubai i oppdrag for tv 2, når hun møter opp til det såkalte forhåndsbestemte intervjuet. Gjør hun ingen bakgrunnssjekk om landet hun besøker . Dette er respektløst 

Videre klipper de vekk tekst , der Isabell foklarer det med de 10 %x til veldedighet
Og så unnlater de å ta med informasjon de har fått om duftlysene og hvilken dokumentasjon tester osv som er gjort , 

Ser  hvilken  ytringer Line har offentliggjort tidligere, ja de er gamle, men de sier mye om moral En 19? Åring  og fersk VG journalist vet bedre. 

velger og tro at produksjonen bak ikke kjenner til hva som bevist har blitt valgt vekk av informasjon til dokumentaren Lines moral derimot , ser det ikke bra  ut for 

Oppførselen til IR var vel ikke akkurat noe å være stolt av. Får håpe noen av samarbeidspartnerene våkner opp.

Det var rett å slett uverdig av en business kvinne. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet

Apropos «jeg er den FØRSTE til å innrømme når jeg gjør noe feil».

For det første er det piss.

Men hvordan kan hun ta ansvar for å gjøre feil når hun har folk som skal gjøre ALT for henne? Som hun skylder på med en gang det er noe? Da kan hun jo aldri gjøre feil? Vipps - feilfri!

• Liker 3
  • Nyttig 9
Skrevet
agent skrev (1 minutt siden):

Kan ikke skjønne at samarbeidspartnere kan godta dette.🤔

Prime elsker sånt. Mer penger i kassa. Reality er bygget på å henge ut mennesker med ustabil psyke. Når det gjelder Beauty Rebels AS så ville jeg tenkt meg nøye om. Det er noe som virkelig er off her. Og det tror jeg de ser nå.

• Liker 4
  • Nyttig 9
Skrevet
Moens skrev (8 minutter siden):

Ja, det er det jeg mener. Jeg legger mer i ordet «flaut» enn bare at noen har kommet over gamle, dårlige kommentarer. For meg er det utrolig flaut når en bedriftseier oppfører seg dårlig og samtidig prøver å lure følgerne sine. En influenser som Isabel har et langt større ansvar enn en vanlig bedriftseier som kan gjemme seg bak ansatte – hun ER jo merkevaren, bedriften og ansiktet utad.

Og akkurat nå synes jeg det er flaut å se hvordan hun forsøker å gjemme seg bak andre og samtidig sverte journalisten i TV 2. Om det ikke er henne gjør hun tydeligvis ingenting for å bekjempe det for beskytte varemerken sin. 

«Kvalmt» er kanskje ordet jeg leter etter. 

Da misforsto jeg helt hvor du ville med flau, beklager det 🌸 Og helt enig i det du skriver her.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
agent skrev (Akkurat nå):

Oppførselen til IR var vel ikke akkurat noe å være stolt av. Får håpe noen av samarbeidspartnerene våkner opp.

Det er som jeg gjentar og gjentar.

Tenk dere godt om før dere samarbeider med en influenser. De har ALL makt og en etablert talekanal. Alle andre har ingenting å stille opp med når den forsmådde og sure Isabel snakker til 400k følgere og engasjerer 40k fra sin private RS-hær på å grave opp dritt om deg.

Ingenting.

Håper Rebel folka har sikret seg.

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet
Othelia08 skrev (5 minutter siden):

Se for deg at Rema 1000 blir avslørt og får kritikk for å ha solgt et uetisk produsert produkt, fullt av giftstoffer.
Se så for deg at Reitan, i stedet for å svare direkte på kritikken med en gang, graver frem drit om de som har undersøkt hvordan de holder på, og poster det til nesten 400.000 følgere som de vet kommer til å sverme til denne personen og spy eder og galle. 

Hvor sinnssykt uprofesjonelt og barnslig er ikke det opplegget her? Voksne, profesjonelle mennesker med respekt for yrket sitt og bedriften sin holder ikke på sånn her. Det er helt sjukt. 

Hvis det eneste kortet Isabel har å spille er det greiene hun driver med nå, sier det mer enn nok

Så enig ! 

Dette er det glade vanvidd, det virker som IR har mistet det helt. 

• Liker 4
  • Nyttig 10
Skrevet
agent skrev (2 minutter siden):

Det kan være så, men budskapet om dette stemmer og hun legge frem dokumentasjon på det, så ser det ikke bra ut for Line og TV 2 

• Nyttig 5
Skrevet

Ah, nå ser jeg på ranten til Isabel. Alle andre står i styringen, ikke henne. Hun har ingenting med noe å gjøre?  Det kan jo være sant... Men det er jo fremdels hun som er ansiktet utad. Ingenting hadde skjedd uten henne. 

Men uansett...da er det ekstra urovekkende at omsettingsbeløpet til Ivorie (nevnt i dokumentaren) hadde så vannvittig stigning i omsetning hvorfor? Kan raadsquad omsette for..hva var det? 50 mill? På et 4 år gammelt selskap med klær, sminke og duftlys? Mmh?

Dette schtenker. 

• Liker 4
  • Nyttig 8
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (4 minutter siden):

Dessverre ble de ikke med i episoden pga tidsbegrensning. Men det er større krav til TV2 sin ærlighet her enn Isabel. Så med tanke på det som er kommet frem til nå har jeg vesentlig større tillit til FT, som var de som uttalte seg i episoden, enn løgnene Isabel serverer for å redde ræva si.

Snakk om prioritering tenker jeg . Ville heller tatt med det og belyst saken ytterligere. Det var ikke noe revolusjonerende det her eller noe nytt. 
Personlig syns jeg dette kunne vært gjort bedre. Det er kokt suppe på spiker sånn jeg ser det. Og om man ønsker å finne dritt på noen så finner vi noe på oss alle om vi leter godt nok. Ref utsagnene til Line for 14 år siden. 

• Nyttig 4
Skrevet

Den som sverter merkevaren sin, er Isabel Raad selv. Denne graven, graver hun selv. Hun synker, og hun synker fort nå.

For et shitshow av en rant 😂 

• Liker 6
  • Nyttig 10
Skrevet
Lana01 skrev (1 minutt siden):

Det kan være så, men budskapet om dette stemmer og hun legge frem dokumentasjon på det, så ser det ikke bra ut for Line og TV 2 

Men legger hun frem dokumentasjon…. nei.

Det hadde vært utrolig enkelt å gjøre, og hadde fått episoden tatt av luften med en gang. I kveld sannsynligvis.

Men skjer det?

• Liker 6
  • Nyttig 8
Skrevet
Aristokrat1 skrev (1 minutt siden):

Snakk om prioritering tenker jeg . Ville heller tatt med det og belyst saken ytterligere. Det var ikke noe revolusjonerende det her eller noe nytt. 
Personlig syns jeg dette kunne vært gjort bedre. Det er kokt suppe på spiker sånn jeg ser det. Og om man ønsker å finne dritt på noen så finner vi noe på oss alle om vi leter godt nok. Ref utsagnene til Line for 14 år siden. 

Det er helt fair å være uenig i prioriteringen og klipping av episoden. Men det betyr ikke at episoden er tull.

Synes for øvrig det faller på sin egen urimelighet å si at det ikke kom noe nytt ut av dette. Noe som gjentas av flere.

Men allikevel er det nytt for flere at hun løy om duftlyset. Og det er nytt for mange at hun har løyet om donasjonene. Og at det var så mange lovbrudd.

Kanskje ikke for deg, merkelig nok, men for mange andre. Det er synlig på blant annet flere av artiklene på Facebook.

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet

Får håpe mediene tar tak i dette.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (1 minutt siden):

Men legger hun frem dokumentasjon…. nei.

Det hadde vært utrolig enkelt å gjøre, og hadde fått episoden tatt av luften med en gang. I kveld sannsynligvis.

Men skjer det?

Men vet vi at hun ikke har gjort det ? Da må begge legge frem hele dialogen de har hatt. Siden hun Line er beryktet blant kjendisnorge så er det ikke sikkert folk gidder å strekke seg så langt for å tekke henne når de vet hvordan informasjonen blir brukt, eller ikke brukt i det hele tatt. De er ikke pliktet til å delta i en dokumentar de ikke har bedt om selv, ei heller føler at alle sider blir belyst. Det er klipp og lim og de viser det de vet vil fenge publikum. Tar de begge med en klype salt jeg. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...