skeiv-ostepop Skrevet 7 timer siden #42001 Skrevet 7 timer siden Dette er ikke greit. Men for å si det sånn, det som kommer de neste dagene kommer ikke til å sette Isabel i noe bedre lys. 6 10
Velinda Skrevet 7 timer siden #42002 Skrevet 7 timer siden skeiv-ostepop skrev (Akkurat nå): Dette er ikke greit. Men for å si det sånn, det som kommer de neste dagene kommer ikke til å sette Isabel i noe bedre lys. Å bli tom for ord får en ny dimensjon 3 4
agent Skrevet 7 timer siden #42003 Skrevet 7 timer siden skeiv-ostepop skrev (1 minutt siden): Dette er ikke greit. Men for å si det sånn, det som kommer de neste dagene kommer ikke til å sette Isabel i noe bedre lys. Har du sett siste på snap IR 3
Zena33 Skrevet 7 timer siden #42004 Skrevet 7 timer siden Moens skrev (6 minutter siden): Hva er det som har skjedd nå? Er I sinna på journalisten og fått andre med på det? Om dette er sant, så skjønner jeg fortsatt ikke relevansen mellom dokumentaren og de to postene. Det er kun i hodene på I og elsklingene at dette vil ha betydning for innholdet i dokumentaren, eller den jobben Line har gjort. Om det er troverdigheten til både dokumentar og journalist de prøver å rokke ved så faller det bare tilbake på de selv, at de er desperate. At hun publiserer dette på Snap sier mye om sinnstilstanden hennes nå, hun burde hatt mennesker rundt seg som vernet henne fra å holde på sånn. 4 10
skeiv-ostepop Skrevet 7 timer siden #42005 Skrevet 7 timer siden Velinda skrev (Akkurat nå): Å bli tom for ord får en ny dimensjon Problemet er at jeg tipper Isabel og Sara Emilie koser seg med dette nå. De kommer ikke til å stoppe dette. Og de som holder på kommer ikke til å la seg stoppe. Og følgere som er ihuga fans kommer til å fyre opp. 8
skeiv-ostepop Skrevet 7 timer siden #42006 Skrevet 7 timer siden agent skrev (2 minutter siden): Har du sett siste på snap IR Nei? 1
Zena33 Skrevet 7 timer siden #42007 Skrevet 7 timer siden skeiv-ostepop skrev (1 minutt siden): Problemet er at jeg tipper Isabel og Sara Emilie koser seg med dette nå. De kommer ikke til å stoppe dette. Og de som holder på kommer ikke til å la seg stoppe. Og følgere som er ihuga fans kommer til å fyre opp. Vil til syvende og sist bare slå tilbake på de selv. De linjene der har ingen relevans til jobben Line har gjort eller innholdet i dokumentaren. Dette er ikke en dokumentar laget for fansen, det er for folket. Tror ikke akkurat hun får flere følgere av dette heller, mer at det kan være nok en dråpe for enkelte. 2 5
skeiv-ostepop Skrevet 7 timer siden #42008 Skrevet 7 timer siden Zena33 skrev (1 minutt siden): Vil til syvende og sist bare slå tilbake på de selv. De linjene der har ingen relevans til jobben Line har gjort eller innholdet i dokumentaren. Dette er ikke en dokumentar laget for fansen, det er for folket. Tror ikke akkurat hun får flere følgere av dette heller, mer at det kan være nok en dråpe for enkelte. Jeg håper det. Men jeg tipper de mest ivrige får blod på tann. Og det har vært tilfeller før hvor slik massesuggesjon fører til at noen gjør straffbare ting. 5 6
Sveits35 Skrevet 7 timer siden #42009 Skrevet 7 timer siden Huffda. Dette ser ikke bra ut for Line. Tenk å ha det der liggende… 1 4
Sveits35 Skrevet 7 timer siden #42010 Skrevet 7 timer siden agent skrev (27 minutter siden): NÅ er IR sint . På tide 1 4
Zena33 Skrevet 6 timer siden #42011 Skrevet 6 timer siden skeiv-ostepop skrev (Akkurat nå): Jeg håper det. Men jeg tipper de mest ivrige får blod på tann. Og det har vært tilfeller før hvor slik massesuggesjon fører til at noen gjør straffbare ting. Ja, ingen tvil om at enkelte der inne kan ta «die-hard fan» til nye høyder. Kan lett se for meg at både Line og TV2 blir trakassert i disse dager. 4 2
Othelia08 Skrevet 6 timer siden #42012 Skrevet 6 timer siden Influensere mener kritikere driver med heksejakt og at folk mobber dem og alltid er ute etter dem. Griner om at vi må være snillere med hverandre. Åssen i alle dager mener Isabel nå at hun er bedre enn sine «haters»? Hun sender en sverm med fangirls etter en journalist som bare har gjort jobben sin. Poster 13(!!) år gamle tweets i håp om å skape et helvete for en annen kvinne? Hadde I hatt integritet hadde hun ikke holdt på slik. Hun hadde stått rakrygget i denne saken, men i stedet legger hun seg på et ekstremt lavt nivå. For å si det slik, hvis det stemmer at hun var VGS-elev da hun skrev de tweetsene syns ikke jeg det er noe man kan bruke mot henne nå. Jeg kan ikke stå inne for halvparten av den dritten jeg sa da jeg var 16 år gammel - det kan neppe I heller. Og uansett hva hun har sagt tidligere, det tar på ingen måte vekk i fra det som har kommet frem. Det kansellerer ikke ut hele opplegget med ivorie og ræva markedsføring og løgner. Det er totalt irrelevant. På hvilken måte er liksom dokumentaren mindre legitim bare fordi hun har skrevet noe dritt for 13 år siden? 3 16
agent Skrevet 6 timer siden #42013 Skrevet 6 timer siden skeiv-ostepop skrev (6 minutter siden): Jeg håper det. Men jeg tipper de mest ivrige får blod på tann. Og det har vært tilfeller før hvor slik massesuggesjon fører til at noen gjør straffbare ting. Ja du sier noe, nå er det halleluja stemning i Dubai. Det er mer en duft lys som brenner der NÅ. 8 3
Zena33 Skrevet 6 timer siden #42014 Skrevet 6 timer siden Sveits35 skrev (6 minutter siden): Huffda. Dette ser ikke bra ut for Line. Tenk å ha det der liggende… Nøyaktig hva tenker du at det skal gjøre med Line, siden sier det ikke ser bra ut? Hva slags konsekvenser vil dette gi? 2 2 8
Sveits35 Skrevet 6 timer siden #42015 Skrevet 6 timer siden Zena33 skrev (3 minutter siden): Ja, ingen tvil om at enkelte der inne kan ta «die-hard fan» til nye høyder. Kan lett se for meg at både Line og TV2 blir trakassert i disse dager. Kan lett se for meg en antiraad trakasserer Line og TV2 anonymt og kamuflerer det som en RS. Det tror jeg faktisk er veldig sannsynlig vil bli gjort. Antiraad er mye mer aggressive enn RS 😂 2 4
Othelia08 Skrevet 6 timer siden #42016 Skrevet 6 timer siden Zena33 skrev (1 minutt siden): Nøyaktig hva tenker du at det skal gjøre med Line, siden sier det ikke ser bra ut? Hva slags konsekvenser vil dette gi? «Du var umoden og frekk som tenåring for nesten fjorten år siden, du får sparken» ?🤔 5 2
Sveits35 Skrevet 6 timer siden #42017 Skrevet 6 timer siden Zena33 skrev (2 minutter siden): Nøyaktig hva tenker du at det skal gjøre med Line, siden sier det ikke ser bra ut? Hva slags konsekvenser vil dette gi? En plett på det selvgode ytre hennes er det som ikke ser bra ut. Tenk å ha slike holdninger uansett alder 1 2
elisabeth30 Skrevet 6 timer siden #42018 Skrevet 6 timer siden https://www.tv2.no/underholdning/raadsquad-legges-ned/19229760/ Virker som at går til helvete nå. Ikke at RaadSquad legges ned er noe som påvirker salg, men allikevel 4 1 6
Doris Becker Skrevet 6 timer siden #42019 Skrevet 6 timer siden Stjertmeis skrev (32 minutter siden): Jeg fant det, men man skulle tilbake til før 2013 eller deromkring. Det var før Haus hadde poster om russekort og tentamener. Altså gikk ho på VGS da dette var skrevet. Selv om det er ugreie ting som er skrevet, så er det skrevet av en ungdom uten særlig livserfaring. Om IR har lyst til å sammenligne uttalelser fra tenårene og opp, som et mål på verdier og integritet, kommer IR ikke bedre ut. Tvert imot. Det er tydelig at Line Haus lever "rent free" i hodet til IR (og en rekke andre influensere) for tida. Ho er virkelig kommi under huden på de, og at IR og co bedriver personangrep og leverer drittpakker bekrefter egentlig ikke anna enn at Line og TV2 treffer spikeren på hodet. Uansett om hun var 18–19 år, er dette utrolig ubehagelig og vondt å lese. Det er grov hets av terrorofre, hvis jeg leser det riktig, og det er helt innafor å reagere sterkt på det. Likevel må vi klare å holde to tanker i hodet samtidig, for det endrer jo ikke på fakta i TV 2-dokumentaren. Og det blir helt feil å bruke dette som en drittpakke for å avspore kritikken av Isabel Raads forretningsdrift. 3 6
Stjertmeis Skrevet 6 timer siden #42020 Skrevet 6 timer siden Teflonhjernen skrev (1 time siden): Hva er det for et sirkus som er satt i gang på Isabel sin snap? Hvor har hun eller RS funnet dette? Det må jo være laget av noen som vil ødelegge for denne journalisten? Ingen ansetter et menneske som har dette på SoMe? Det er jo ikke tilfeldig at IR legger tekst over dato og år for innleggene. Men, på den øverste skjermdumpen (fatshamingen) ser man at posten er fra 2012 (12. oktober?). Altså nesten 14 år siden. Drittpakken fra IR er altså 14 år gammel dritt. Så langt ned i materien måtte ho for å finne noe. Og dette "noe" er altså også fullstendig irrelevant for avdekkingen av hvordan IR driver business på. Jeg synes strengt tatt at det er ganske fornøyelig å se IR krakelere foran åpent kamera. 2 1 14
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå