Gå til innhold

Maser videre


Weebs

Anbefalte innlegg

Jeg er fremdeles hjemme. Har hatt rier i hele natt, men det har vært 10-15 minutter mellom, så jeg har fått sovet litt. Sliten likevel da :tongue:

Lurer på hvor lenge kroppen har tenkt å holde på sånt :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler med deg! :bond: Disse maseriene er til å bli gal av. Håper det tar seg opp så du ikke blir helt utslitt før det fødselen starter for alvor! Heia! :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du er på vei til føden. Både for å bli ferdig med det, men også fordi konkurranseinstinktet har slått inn og jeg vil tippe riktig dato :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Leviora skrev:

Jeg føler med deg! :bond: Disse maseriene er til å bli gal av. Håper det tar seg opp så du ikke blir helt utslitt før det fødselen starter for alvor! Heia! :heiajente:

De er ikke like vonde som i natt, men de plager meg likevel. Jeg tok ikke sjansen på å kjøre bil da M skulle i barnehagen :tongue:

1 time siden, Tonio skrev:

Spennende tider! Jeg som egentlig hadde lyst til å ta 8..:popcorn:

8. august hadde vært en fin dato det :jepp:

53 minutter siden, A4-livet skrev:

Håper du er på vei til føden. Både for å bli ferdig med det, men også fordi konkurranseinstinktet har slått inn og jeg vil tippe riktig dato :fnise:

Det er jeg faktisk :fnise: Kun for å sjekke ståa. Jeg ringte og gav beskjed om at jeg hadde hatt to travle netter, og at nevrologen var pissed forrige gang da de ventet så lenge med å ta vannet med tanke på epilepsien.  Jordmor ville ta det tidligere, men legen sa "no". Ett døgn senere ble det tatt og livet ble mye bedre :hjerte: Så nå skulle de diskutere planen videre. Typisk at jeg har sånn 1 cm åpning :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Weebs skrev:

6 cm åpning og supertøyelig! Så da blir vi værende på sykehuset :bond::skya::nigo:

Woho! :nigo: lykke til videre!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Weebs skrev:

6 cm åpning og supertøyelig! Så da blir vi værende på sykehuset :bond::skya::nigo:

Oioioioioi!!! Heia heia heia!! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Takk for alle lykke tiller :nigo:

Her er livet helt ålreit, ass :hjerte:

6 cm åpning var en skikkelig gladnyhet. Hadde ikke sett for meg det i det hele tatt. Egentlig var vi forberedt på å dra hjem med beskjeden "kom igjen i morgen". Men neida. Her skulle det fødes :fnise:

Vi fikk et rom, og jeg fikk tilbud om klyster. Ja, why not :vetikke::Knegg:

Etter at riene kom ganske tett fikk jeg epidural. Epidural er konge :danse: Etter en stund begynte de å dabbe av, og siden jeg hadde super effekt av å ta vannet forrige gang så ville de gjøre det. Men jeg hadde hatt to ræva netter, så jordmor bestemte at først skulle jeg hvile i et par timer. Det var deilig det! Både jeg og mannen sovnet. 

Da vi var våkne og glade spurte jordmor om jeg var klar for å ta vannet, eller om jeg ville hvile mer. Jeg var ready :trene: Vannet ble tatt, og riene kom som perler på en snor. Og de ble ganske kjapt ganske heftige :dany: Jordmor var fornøyd da jeg skallet hodet i prekestolen og ropte at "NÅ ER DET VONDT!" Etter fire-fem sånne rier kjente jeg action i rumpa :hoho:

Da fikk jeg en så enorm ri at jeg gikk rett i gulvet på alle fire og ropte på lystgass :ler: Følte meg ganske kul :flau: Jordmor sa at det skulle jeg få, og nå måtte jeg gjøre det som føltes naturlig for meg, men jeg måtte gjøre det oppi senga :tongue: Jeg kopierte gulvstillingen og satt meg like greit på alle fire i senga også. Lystgassen lå klar og jeg inhalerte femten tonn og sa i fra at nå ville jeg presse. Det fikk jeg lov til, og før jeg visste ordet av det hørte jeg barnegråt fra hodet som stakk ut :nori: På neste ri kom resten av ungen, og alle levde lykkelig i alle sine dager :yvonne:

En skikkelig fin fødsel! Jeg er råfornøyd :rodmer: Og FOR en fin unge da?! Det gikk litt kjapt i svingene, så etter at han hadde ligget og klaget seg på brystet mitt fikk han litt ekstra oksygen. Visstnok helt vanlig, sa de. Men jeg fikk han kjapt tilbake, og han hang seg fast i puppen som en profesjonell :) 

Formen min er tipp topp. Til tross for at han skjøt ut i rekordfart så slapp jeg å sy denne gangen også. Vi har fått familierom, og mannen er hjemme for å hente ting som han ikke trodde han kom til å få bruk for allerede i dag. Tannkost for eksempel :fnise:

Jeg koser meg med lille J. Han begynte nettopp å knirke fra sengen sin, så nå skal det vel puppes, tenker jeg :rodmer:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Albbas

Åååhh, gratulerer igjen! Så gøy å lese, og så fint at det ble en god opplevelse. Herlighet altså! Det er jo nettopp at du skrev at mannen ville prøve på en til likevel, og nå har du allerede en baby! 

Koooos dere! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...