Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så dukker hun opp på Instagram også. Pinligste reels’n delt nylig. Hva skjer med ordforrådet hennes? Så innmari dårlig ordforråd. Hun snakker om oppblåsthet og «gut repair» fra protein.no, haha… kremt.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkelser.

Måne, admin. 

• Liker 1
Skrevet

Og nå er Vera helt utslitt stakkars... 🤦‍♀️ Klart det tar på, all den solingen og tur med hund. Tar jo også på at ingen gamle kjente vil møtes. Ikke bare bare å leve "lyxlivet" gitt! 😬🧅🤦‍♀️

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
maryJane4 skrev (8 timer siden):

Og nå er Vera helt utslitt stakkars... 🤦‍♀️ Klart det tar på, all den solingen og tur med hund. Tar jo også på at ingen gamle kjente vil møtes. Ikke bare bare å leve "lyxlivet" gitt! 😬🧅🤦‍♀️

Jeg vet ikke hva det er, men Pilotfrue gir en «koko-Britney» vibe… Ikke utseende, men væremåten…som da det begynte å klikke for Britney og hun ble bare rar, fjern og sa mye tull. Det er ikke første gang jeg får den viben av fruen.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Gjest tante_grusom
Skrevet

Hvorfor må dere ut å spise alle steder i Norge? lager ikke svigers god nok mat og dere kan roe ned hjemme siden dere er så slitne etter å ha reist? Like slitne som pensjonistene er av å reise til Spanien….

Skrevet
tante_grusom skrev (1 time siden):

Hvorfor må dere ut å spise alle steder i Norge? lager ikke svigers god nok mat og dere kan roe ned hjemme siden dere er så slitne etter å ha reist? Like slitne som pensjonistene er av å reise til Spanien….

Forstår ikke det der jeg heller. Hva med å roe ned og legg barna i rett tid? Benedicte H reiste til Norge med familien og rett på pølser og kanelboller. Barna våken til midnatt og samme manjana livsstilen som Pilotfrue. De opptrer som 14 år i hodet, men er godt voksne damer med barn. Yikes. Livsstilen er så low life. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
tante_grusom skrev (11 timer siden):

Du vet det at enkelte "stjerner/kjendiser" må ut og sole seg i offentlighetens lys når de visiterer hjemlandet 

Skrevet

Hvorfor må hun se helt gal ut når hun reklamerer for noe?

• Liker 1
Skrevet
Fruus skrev (2 timer siden):

Hvorfor må hun se helt gal ut når hun reklamerer for noe?

Det er akkurat det jeg også mener. Hun ser så forstyrret ut. Prøver hardt overbevise noe. Ingen troverdig reklameperson, hadde aldri brukt henne. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Glemte å slå på filteret gitt!... 😬

02eafcdd-3874-4b36-b5a4-d51dfaac024f.jpeg

• Liker 1
  • Nyttig 2
Gjest tante_grusom
Skrevet

Hun er fin på det bildet 😊.

Skrevet
tante_grusom skrev (29 minutter siden):

Hun er fin på det bildet 😊.

Ser ikke ut som samme dame i hvert fall.

• Liker 6
Skrevet

Ikke at jeg følger med på dama, men helt ærlig: flott at influencere viser seg frem uten filter og masse sminke. 👏🏻 Håper flere går i den retningen. 

• Liker 12
Skrevet

Flott og flott?! Smak og behag, poenget er at hun tydelig pynter på fasaden. Den "naturlige" versjonen av seg selv hun liker å vise frem, er jo en helt annen enn den på det bildet. Ser ut som en annen person ja. Filteret kommer nok på igjen asap! 🤦‍♀️

• Nyttig 4
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Måne, admin. 

Skrevet
maryJane4 skrev (7 timer siden):

Glemte å slå på filteret gitt!... 😬

02eafcdd-3874-4b36-b5a4-d51dfaac024f.jpeg

Ser sliten ut😅

• Liker 2
Gjest tante_grusom
Skrevet
Summerwinter skrev (49 minutter siden):

Ser sliten ut😅

Kanskje hun er sliten. I alle fall syns jeg hun var naturlig og fin der. 

Skrevet
Horisonten skrev (På 25.6.2026 den 22.33):

I følge OsloMet:

«Det er ikke en juridisk rettighet å velge keisersnitt i Norge, og det er derfor ikke "lett" å få det innvilget kun på bakgrunn av eget ønske. Keisersnitt er en stor operasjon med økt risiko for komplikasjoner. Norske sykehus krever som hovedregel at det foreligger en medisinsk eller tungtveiende psykisk årsak.»

Har fått det hver eneste gang jeg har sagt jeg skulle ha det. Det er kun snakk om å stå på kravene og kunne snakke for seg.

Ellers er jeg pro private fødetilbud og for KS

Skrevet
Fru Uperfekt skrev (9 timer siden):

Har fått det hver eneste gang jeg har sagt jeg skulle ha det. Det er kun snakk om å stå på kravene og kunne snakke for seg.

Ellers er jeg pro private fødetilbud og for KS

Det bør jo være tungtveiende, medisinske grunner for å få ks. Det innebærer risiko, både under selve fødsel og i evt fremtidige fødsler.

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...