Horisonten Skrevet 4 timer siden #15661 Skrevet 4 timer siden Fru Uperfekt skrev (28 minutter siden): Klager ikke på Norge eller mitt fødeland men ser pro og cons med begge. Men ja hun fremstår endel sutrete fjortis wannabe til tider Mente ikke at du klager, unnskyld, dårlig formulert av meg. Mente at fruen har klaget. Både på snap og nettaviser om landet, klima og hvor trist det er for oss som bor i Norge.
Horisonten Skrevet 3 timer siden #15662 Skrevet 3 timer siden Kristine79 skrev (2 timer siden): Klikka inn på snappen hennes selvom jeg avfulgte for over et år siden. Ser hun sliter like mye som før med å finne ord. Kanskje begynne å jobbe eller lese litt eller noe. Virker jo helt 💨 Ja, helt elendig ordforråd og hun mangler ofte ord. Nå er det kanskje enda verre mtp reise og ting som skjer på hjemmebane, men hun mangler alltid ord. Hun hadde hatt godt av å lese bøker. Jobbe i en vanlig jobb skal hun visst aldri gjøre i følge henne selv.
Horisonten Skrevet 3 timer siden #15663 Skrevet 3 timer siden maryJane4 skrev (26 minutter siden): Hun fremstår helt 🌬️!! Han: min far er alvorlig syk, jeg må nok reise hjem oftere enn forventet. Hun: Vi tar det med et smil, livet skjer! 😬🧅 Herlighet! 🤦♀️🧅🤦♀️ Det er alltid sånn. Piloten deler noe trist, fruen snapper om hvor herlig livet er. Smil fra øre til øre. Henger ikke på grep. Sånn var det da det ene barnet var på sykehus også. Piloten var preget, fruen var superglad på alle snappene hun la ut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå