Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
maryJane4 skrev (1 time siden):

Du får stå for ditt, jeg står for mitt. Har ofte lagt merke til denne huden, tydelig et problem. Legger ved et bilde fra august i fjor. Og med det er jeg ferdig snakket. 

4b35ff5f-129e-4d1b-a989-fc610f5cb492.jpeg

? 🤷‍♀️

Hva er feil med dette og brynene?

Ser helt ordinært normalt ut. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare meg som syns hun ser sjuskete ut? 

• Liker 7
Gjest tante_grusom
Skrevet

Kan jo høre med eierne av butikken med ansiktsproduktene hva som er mirakelet.

Skrevet
Million skrev (20 timer siden):

Er du ikke det minste grann mistenksom? Hvorfor i alle dager skulle en utseendeopptatt influenser lagt ut et bilde av seg selv med så heslig og solskadet hud som det der, som er ovenfor i tråden her? Hun hadde ganske enkelt ikke gjort det. 

Det er garantert redigert i AI og lagt ut for å være sammenligningsbilde med hennes normale ansiktshud, som hun påstår er blitt bedre av et eller annet produkt hun har fått penger for å promotere.

Det er et skjermbilde MaryJane4 tok da fruen filmet seg selv snakke på Snapchat. Ikke i forbindelse med hudpleie, men fruen er ambassadør for karebeauty og har ofte filter på det hun legger ut. Snapchat kamera har automatisk et blurfilter, men det glitcher ved raske bevegelser…som det antageligvis gjorde her.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Lurer på hva hun egentlig skal med barn.....når til og med trampoline blir negativt fremstilt. Men...hun skulle begynne å skru når mannen begynner å vaske klær.....hun gjør vel ikke det engang 🤔

• Liker 2
Gjest tante_grusom
Skrevet
tausen skrev (1 time siden):

Lurer på hva hun egentlig skal med barn.....når til og med trampoline blir negativt fremstilt. Men...hun skulle begynne å skru når mannen begynner å vaske klær.....hun gjør vel ikke det engang 🤔

Hun VASKER klær og tørker i trommel og legger frem til hushjelpen. Så ikke ta den 😄. Og trampolinen har hun sagt ikke var så skjemmende som hun fryktet. 

Skrevet

Flink til å ta vare på møblene sine! Ser de dyre utemøblene også burde få behandling! 🙈 men hvem bryr seg, er vel bare å kjøpe nytt 🤷‍♀️

IMG_4482.png

Skrevet
tante_grusom skrev (4 timer siden):

Hun VASKER klær og tørker i trommel og legger frem til hushjelpen. Så ikke ta den 😄. Og trampolinen har hun sagt ikke var så skjemmende som hun fryktet. 

Bare å si slikt om trampolinen til ungene er skremmende, spesielt fra henne. 

Gjest tante_grusom
Skrevet (endret)
Bellabellee skrev (2 timer siden):

Flink til å ta vare på møblene sine! Ser de dyre utemøblene også burde få behandling! 🙈 men hvem bryr seg, er vel bare å kjøpe nytt 🤷‍♀️

IMG_4482.png

Den putekassen der? Amazon. Null stress. Bare å kaste i den felles søppelcontainer utenfor villaen.

Endret av tante_grusom
Skrevet
tante_grusom skrev (9 timer siden):

Den putekassen der? Amazon. Null stress. Bare å kaste i den felles søppelcontainer utenfor villaen.

For et patetisk par! Piloten filmer fruen der hun kommer gående med innkjøp av to nye kurver. Hele scenen er så påtatt og planlagt filming. «Jeg sparer, hun bruker… balanse» sier piloten.

Så har han vært nede i sentrum og gitt voksenkjeft til noen som han må dokumentere på Snapchat. Går det an å bli mer patetisk. Lavmål. Dette paret har så lite å drive med. Fruen filmer seg selv mens hun krøller løshåret og legger til sang: beautiful girls… Bare litt forelsket i seg selv. Kleint. 

Bruk tiden på å finne på noe med barna! Egotripper 

• Nyttig 14
Gjest tante_grusom
Skrevet (endret)
Horisonten skrev (På 10.7.2026 den 1.59):

For et patetisk par! Piloten filmer fruen der hun kommer gående med innkjøp av to nye kurver. Hele scenen er så påtatt og planlagt filming. «Jeg sparer, hun bruker… balanse» sier piloten.

Så har han vært nede i sentrum og gitt voksenkjeft til noen som han må dokumentere på Snapchat. Går det an å bli mer patetisk. Lavmål. Dette paret har så lite å drive med. Fruen filmer seg selv mens hun krøller løshåret og legger til sang: beautiful girls… Bare litt forelsket i seg selv. Kleint. 

Bruk tiden på å finne på noe med barna! Egotripper 

De har jo gjort noe. Trampoline. Og så tegner de. Trenger ikke mer.

Endret av tante_grusom
Gjest tante_grusom
Skrevet

Han piloten er så syyytetææ i stemmen når han prater. Sirup 

Skrevet
tante_grusom skrev (På 9.7.2026 den 16.36):

Nå e ikke de dyre møblene behandlet heller, de er blitt stygg de og!

Gjest tante_grusom
Skrevet
Bellabellee skrev (8 timer siden):

Nå e ikke de dyre møblene behandlet heller, de er blitt stygg de og!

Skal sikkert være slik.

Skrevet
Horisonten skrev (På 30.6.2026 den 11.43):

Hun sier så, men det var da hun var 20 sa hun på snap en gang. Nå er hun 36 år. Det er mange år hjemme med sosiale media. Hun er neppe interessert i å lese bøker, lære noe, eller søke kunnskap. Hun har ikke prioritert å lære seg spansk engang, så jeg tror ikke fruen er så opptatt av å lære noe.

Jeg tror at man stagnerer etter mange år hjemme, uten en ordentlig jobb. Mye læring hun går glipp av, både mentalt og sosialt. Ikke minst ordforråd.

Ho studerte vel journalistikk ved eit privat akademi i Oslo i 2 år før ho begynte å blogga?

Skrevet

Har hun seriøst mange følgere på snap ennå? Skjønner ikke at noen orker å se på henne og at hun tjener rått på det 

• Liker 2
Skrevet
Axa skrev (6 timer siden):

Har hun seriøst mange følgere på snap ennå? Skjønner ikke at noen orker å se på henne og at hun tjener rått på det 

Nå har hun hatt 60.0 tusen følgere en lang tid, men i dag var det 60.1  🤔 merkelig 

Skrevet
Axa skrev (15 timer siden):

Tittet innom idag (lenge siden sist) og det er like lite interessant som alltid. Fruen gjør det hun kan best og oppfordrer alle andre til å gjøre det samme.

Vet du hva Julianne? Vi andre har ikke anledning til å ligge på solsengen omtrent 24/7 vi. Vi har jobb, hus og hjem, mange har hage, familie, mange har små barn, som de TAR SEG AV og ikke stuer vekk fordi de vil ha egentid, vi lager mat (går ikke ut og spiser eller bestiller på døra sånn som du hver dag osv osv 

Vi har heller ingen hushjelp som gjør alt for oss. Du virker å være utrolig egoistisk og lat. Primadonnanykker så det holder.

Og nei, jeg er overhodet ikke misunnelig på deg. Er glad jeg er frisk og kan (orker) å jobbe og tjener pengene mine på skikkelig vis.

Takk for meg. Du er herved avfulgt 

Screenshot_20260714_004359_Snapchat.jpg

• Nyttig 6
Skrevet

For et hodeløst påvirkningsforsøk fra Pilotdruen. Overdreven soling er, som kjent, skadelig for huden.

Ingenting er bedre enn den nordiske sommeren med lange, lyse netter. Pusle rundt i hagen, på hytta eller campingplassen i lette sommerklær (og solfaktor 50 på utsatte steder). Trekke inn i skyggen med litt lesestoff og en mugge iste om det blir for varmt. Tusle til nærmeste badeplass for et forfriskende bad.

Det er sommerlykke som kan anbefales. Ikke en stekende solseng i Syden.

• Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
loveanimals skrev (11 timer siden):

Tittet innom idag (lenge siden sist) og det er like lite interessant som alltid. Fruen gjør det hun kan best og oppfordrer alle andre til å gjøre det samme.

Vet du hva Julianne? Vi andre har ikke anledning til å ligge på solsengen omtrent 24/7 vi. Vi har jobb, hus og hjem, mange har hage, familie, mange har små barn, som de TAR SEG AV og ikke stuer vekk fordi de vil ha egentid, vi lager mat (går ikke ut og spiser eller bestiller på døra sånn som du hver dag osv osv 

Vi har heller ingen hushjelp som gjør alt for oss. Du virker å være utrolig egoistisk og lat. Primadonnanykker så det holder.

Og nei, jeg er overhodet ikke misunnelig på deg. Er glad jeg er frisk og kan (orker) å jobbe og tjener pengene mine på skikkelig vis.

Takk for meg. Du er herved avfulgt 

Screenshot_20260714_004359_Snapchat.jpg

Du traff spikeren på hodet! Så sant. Og nei, det er ikke misunnelse eller sjalusi. Det som gjør folk oppgitt er dumme late mennesker. I tillegg er dette paret ekstremt selvopptatte og egosentriske. Det provoserer.

Fruen la ut i går om «alle» de fine kommentarene hun har fått av følgere som skal få henne til å holde motet oppe for å fortsette å blotte seg selv på Some. Hun skrev at hun ikke orket mer kritikk og negative kommentarer på kropp og nakenhet, og mistet motet til å fortsette. Hun spurte følgere og trengte en dose med beundring igjen.
Er du så tom på innsiden Julianne? Er din indre verden så tom at din ytre verden gjør deg hel? Jeg tror det er nettopp dette Some gjør med mennesker som lever av det. De lever på det ytre. Fasade, beundring, aksept og tilbakemeldinger. Hva med å bygge opp gode verdier, dyrke kjærlighet og autentisitet? Du har en familie, fokuser på det. Når fokuset er på kropp og utseende - og beundring til enhver tid, da er det dømt til å gå til h….

Endret av Horisonten
  • Liker 3
  • Nyttig 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...