Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
elskersommer skrev (12 minutter siden):

Pappa'n til Ulrik har gått bort😔

Hvordan vet du det?

Glem det. Så det på Instagram.

Endret av Kristine79
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør meg noen tanker... Utvilsomt er det tunge dager for alle som mister en kjær person, selvfølgelig. 💔 Samtidig... "koffertene må frem igjen" og  "det er vanskelig å pakke"... Hun takler ikke negativitet og motgang, livets gang rett og slett. Håper hun evner å ta vare på barna og støtte de, det blir jo første gang (!!!) hun tar fly alene med ungene. 🤦‍♀️ Trist selvsagt for dem alle, men hun vet nok godt hvordan hun kan melke situasjonen. 🤦‍♀️

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
maryJane4 skrev (18 timer siden):

Gjør meg noen tanker... Utvilsomt er det tunge dager for alle som mister en kjær person, selvfølgelig. 💔 Samtidig... "koffertene må frem igjen" og  "det er vanskelig å pakke"... Hun takler ikke negativitet og motgang, livets gang rett og slett. Håper hun evner å ta vare på barna og støtte de, det blir jo første gang (!!!) hun tar fly alene med ungene. 🤦‍♀️ Trist selvsagt for dem alle, men hun vet nok godt hvordan hun kan melke situasjonen. 🤦‍♀️

Og det er klart du måtte finne noe negativt å skrive i nå også! 

• Nyttig 1
Skrevet
maryJane4 skrev (21 timer siden):

Jeg og syns det er utrolig trist å utnytte svigerfars bortgang for å få økt trafikk på snap. Men de viser jo bare kynismen til alle «influencere». 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
maryJane4 skrev (22 timer siden):

Jeg skjønner ikke helt hvor du ser dette negative på hennes snapchat? Jeg ser en familie som virkelig var glad i sin pappa, svigerfar og bestefar..  å vi alle takler sorg så forskjellig..

Endret av elskersommer
  • Hjerte 1
Skrevet
elskersommer skrev (33 minutter siden):

Jeg skjønner ikke helt hvor du ser dette negative på hennes snapchat? Jeg ser en familie som virkelig var glad i sin pappa, svigerfar og bestefar..  å vi alle takler sorg så forskjellig..

Og hun velger å tjene penger på det. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Nussepus skrev (1 minutt siden):

Ja.. desverre gjør hun det. Men å si hun nærmest mener det er ett ork å måtte dra helt til Norge for en begravelse er det jeg snakker om. For den kan ikke jeg se.

• Liker 2
Skrevet

Alle vet hvordan de guttene ser ut. De ble masse eksponert før.

Jeg synes virkelig hun er usmakelig. Gikk inn på utforsk for å se nå, og ser kofferfarge er det viktigste i disse dager. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Kristine79 skrev (6 minutter siden):

Alle vet hvordan de guttene ser ut. De ble masse eksponert før.

Jeg synes virkelig hun er usmakelig. Gikk inn på utforsk for å se nå, og ser kofferfarge er det viktigste i disse dager. 

Kjære voksne menneske 🫣 

Skrevet
Hmhmh skrev (49 minutter siden):

Kjære voksne menneske 🫣 

Ja hva er det?

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og utgi seg for helsepersonell.

Sol, admin. 

• Liker 1
Skrevet
Nussepus skrev (8 timer siden):

Hadde vært mer normalt å tatt en pause fra jobben en periode. Hun kunne jo bare sagt at nå blir hun borte fra sosiale medier en ukes tid, for å fokusere på familien. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
SH# skrev (15 timer siden):

Hadde vært mer normalt å tatt en pause fra jobben en periode. Hun kunne jo bare sagt at nå blir hun borte fra sosiale medier en ukes tid, for å fokusere på familien. 

Jeg skal ikke ha meninger om paret og hvordan de sørger.
I mitt tilfelle, så hadde jeg vist respekt til min mann, svigerfars bortgang og svigermors dype sorg. Det siste jeg hadde lagt ut er fiksing av negler, shopping osv. Det er greit å leve mens man sørger, men å legge ut om slike ting rett etter svigerfars bortgang er veldig spesielt. Om du gjør slike ting, så ikke legg ut om det. Det er ikke der fokuset er nå. Det er en sorg! Vis respekt til dine nærmeste, mannen din. De fleste hadde tatt pause fra jobb og Some. Men influensere overrasker meg ikke lenger. De filmer begravelser, fødsler og alt mulig i detaljer og legger ut på nett. Null integritet.

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Horisonten skrev (31 minutter siden):

Jeg skal ikke ha meninger om paret og hvordan de sørger.
I mitt tilfelle, så hadde jeg vist respekt til min mann, svigerfars bortgang og svigermors dype sorg. Det siste jeg hadde lagt ut er fiksing av negler, shopping osv. Det er greit å leve mens man sørger, men å legge ut om slike ting rett etter svigerfars bortgang er veldig spesielt. Om du gjør slike ting, så ikke legg ut om det. Det er ikke der fokuset er nå. Det er en sorg! Vis respekt til dine nærmeste, mannen din. De fleste hadde tatt pause fra jobb og Some. Men influensere overrasker meg ikke lenger. De filmer begravelser, fødsler og alt mulig i detaljer og legger ut på nett. Null integritet.

Det er i slike situasjoner man virkelig ser hvor grunn og kynisk denne bransjen er! 🤦‍♀️

• Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...