Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Bellabellee skrev (På 23.8.2026 den 15.15):

Bestilte de like mye takeaway når de bodde i norge?

Ingen som vet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Altså jeg må bare si - for en dørgende kjedelig og lite interresant familie de er! 🤦‍♀️ De hverken gjør noe spennende, sier noe spennende, tenker eller mener noe som helst av interesse for folk flest! Nei, jeg følger de ikke, men de popper opp i feeden i ny og ne. Og null nytt, null! 🤦‍♀️ Fatter ikke at folk gidder å følge slikt. Det er jo null substans her, null innhold, null humor - ingenting! Kun reklame for produkter hun knapt bruker selv! 🤦‍♀️ Å lage "egen nettbutikk" for videresalg av Temusøppel er det eneste tiltaket der i gården på flere år. Noe så vanvittig pinlig! 🤦‍♀️ Og ja, jeg gidder å skrive her om det, glatt! Denne tråden er for oss som ikke heier på herr og fru Løkrull, og nå har de virkelig nådd nytt bunnivå. Pakk sammen, klipp håret og få deg en skikkelig jobb, dette bidrar ikke på noen måte til noe her i verden du! 🤦‍♀️

Endret av maryJane4
  • Liker 1
  • Nyttig 18
Skrevet
maryJane4 skrev (5 timer siden):

Altså jeg må bare si - for en dørgende kjedelig og lite interresant familie de er! 🤦‍♀️ De hverken gjør noe spennende, sier noe spennende, tenker eller mener noe som helst av interesse for folk flest! Nei, jeg følger de ikke, men de popper opp i feeden i ny og ne. Og null nytt, null! 🤦‍♀️ Fatter ikke at folk gidder å følge slikt. Det er jo null substans her, null innhold, null humor - ingenting! Kun reklame for produkter hun knapt bruker selv! 🤦‍♀️ Å lage "egen nettbutikk" for videresalg av Temusøppel er det eneste tiltaket der i gården på flere år. Noe så vanvittig pinlig! 🤦‍♀️ Og ja, jeg gidder å skrive her om det, glatt! Denne tråden er for oss som ikke heier på herr og fru Løkrull, og nå har de virkelig nådd nytt bunnivå. Pakk sammen, klipp håret og få deg en skikkelig jobb, dette bidrar ikke på noen måte til noe her i verden du! 🤦‍♀️

Hun er så desperat etter inntekt og følgere nå. Overskriften på Snapchat i går var: drømmebåten Princess. En båt hun lenge kan drømme om. Hun la det frem på den måten som at hun var i ferd med å kjøpe den nå, men så er det noe hun ønsker seg i fremtiden. I dag er overskriften: vurderer salg (bilde av huset og bilen)… Men så er det bilen det er snakk om. Før dette her var det giveaway på solbriller. Hun er desperat. Gjør alt for å skaffe følgere, engasjement og interesse. Funker ikke med gravidoverskrifter lenger. 

Super kleint at to voksne mennesker filmer seg selv dagen lang og snakker til telefonen som at det skulle vært et menneske. Enveiskommunikasjon dagen lang. Blir vel passe koko av det. Det er så langt fra normalt. Delulu.

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Hun har sluppet opp for historier. Først dette med å være ufrivillig barnløs, så å flytte til Spania. Men hun har ikke noe mer. Eventuelt vil hun holde det privat. Jeg aner at mye skjer i kulissene, blant annet tror jeg hun har rømt fra noe i Norge. Men hun vil ikke egentlig snakke om livet sitt, bare om shopping, trening og å sole seg. Folk blir jo lei av å følge en evig ferie, der de ikke engang klarer å by på noe interessant om landet og byen de er flyttet til. Null, nada om spansk kultur, steder, språk, skikker. Hun gjør det samme dag ut og dag inn og får knapt en impuls. Ikke engang en film eller serie hun har sett gidder hun å snakke om. Mat liker hun ikke å lage, og ja, vi er lei av kjøleskapsgrøt, så her er det heller ingenting til inspirasjon.  Huset er dørgende kjedelig med alt sitt beige interiøs, så det fenger heller ikke - hun har jo ingen egen stil og alt er helt pregløst. Hun må jo prøve å gå litt inn for å lage noe innhold, når hun nå skal leve av dette, Hun er liksom utdannet journalist - ja, men så bruk det da! Oppsøk steder, les om noe, reis, hva som helst! 

• Liker 2
  • Nyttig 9
Skrevet
Lillibetha skrev (40 minutter siden):

Hun har sluppet opp for historier. Først dette med å være ufrivillig barnløs, så å flytte til Spania. Men hun har ikke noe mer. Eventuelt vil hun holde det privat. Jeg aner at mye skjer i kulissene, blant annet tror jeg hun har rømt fra noe i Norge. Men hun vil ikke egentlig snakke om livet sitt, bare om shopping, trening og å sole seg. Folk blir jo lei av å følge en evig ferie, der de ikke engang klarer å by på noe interessant om landet og byen de er flyttet til. Null, nada om spansk kultur, steder, språk, skikker. Hun gjør det samme dag ut og dag inn og får knapt en impuls. Ikke engang en film eller serie hun har sett gidder hun å snakke om. Mat liker hun ikke å lage, og ja, vi er lei av kjøleskapsgrøt, så her er det heller ingenting til inspirasjon.  Huset er dørgende kjedelig med alt sitt beige interiøs, så det fenger heller ikke - hun har jo ingen egen stil og alt er helt pregløst. Hun må jo prøve å gå litt inn for å lage noe innhold, når hun nå skal leve av dette, Hun er liksom utdannet journalist - ja, men så bruk det da! Oppsøk steder, les om noe, reis, hva som helst! 

Enig! Men hun er ikke utdannet noe som helst, null fullført utdannelse av noe slag! 😉 Og det merkes! 🤦‍♀️

• Liker 3
Skrevet

Har hun inngått samarbeid med Lava art igjen? 

Skrevet
Lillibetha skrev (2 timer siden):

Hun kan ikke journalistikk. Har ingen interesse for noe som helst, annet enn seg selv og utseende sitt. Da hun nevnte på Snapchat at hun ville fjerne livmoren for å slippe mensen, ja da sier det litt om hvor lite intelligent hun er. Hun har ikke evnen til å lære. Har hun noen gang lest en bok? Tviler. Vil bare shoppe, spise, sole seg og sprade rundt halvnaken.

Tipper paret var svært mislikt av folk i Norge. De har laget mange overskrifter i media tidligere som ikke er positive. De har provosert med vilje gang på gang, kun for PR og penger. Gjort seg selv upopulære og fremstått blærete og høye på seg selv… Men hun er stolt av alt hun har fått til sier hun. For hvilken pris da? Flyttet til Spania og kuttet ut alle relasjoner. Tatt fra barna norske verdier, relasjoner og oppvekst i Norge. Tjent penger på å utlevere seg selv, barna og privatlivet i mange år. Hadde fått bismak av hele greia om det var meg. 🤢 Ikke rart hun unngår sosiale settinger, møter med skolen og «sånne voksen ting» som hun kaller det. Hun har levd så lenge i sin egen boble og kjenner vel på skammen når hun møter oppegående folk. Hva har hun å bidra med? Null kompetanse og kunnskap. Klarer knapt å si en setning uten feil uttalelse. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Lille harepus skrev (39 minutter siden):

Har hun inngått samarbeid med Lava art igjen? 

Tydeligvis. Hun gjør alt for å samle inn noen kroner nå. Før sommeren var hun så ferdig med lava art. Hun finnes ikke troverdig. Alle samarbeid hun inngår er kun for penger. 

• Liker 3
Skrevet (endret)
Horisonten skrev (22 timer siden):

Tydeligvis. Hun gjør alt for å samle inn noen kroner nå. Før sommeren var hun så ferdig med lava art. Hun finnes ikke troverdig. Alle samarbeid hun inngår er kun for penger. 

Så vidt jeg husker,sa hun tidligere rett ut at hun reklamerte for produkter hun ikke likte, bare for å tjene penger. Så for min del styrer jeg i alle fall unna det hun reklamerer for, og håper at seriøse firmaer skjønner hvor lavmål det er å bruke henne som ledd i markedsføringen.

Endret av Tingelingforever
  • Liker 2
Skrevet

Ble positivt overrasket da jeg så de dro til Aqualandia. Men selvfølgelig badet hun ikke sammen med barna sine…. «Passet på fra land». 

• Liker 2
Skrevet

Men folk er forskjellige, jeg liker heller ikke reise rundt på masse utflukter, uavhengi om jeg er på ferie eller hjemme, og badeland er jeg heller ikke glad i, reiser dit, men bader ikke selv😊

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Om man velger å bade eller ikke er vel ikke poenget, her snakker vi om en mor som konsekvent unngår interaksjon og lek med barna sine. En ting er å gjøre ting på ulike vis, en annen er å være så og si totalt fraværende. Det holder ikke å kjøpe slush og McDonalds, ungene er ikke annet en et ✔️ på listen. Hun vil få igjen for prioriteringen sin på sikt, det er sikkert. 🤦‍♀️

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Lille harepus skrev (4 timer siden):

Ble positivt overrasket da jeg så de dro til Aqualandia. Men selvfølgelig badet hun ikke sammen med barna sine…. «Passet på fra land». 

Da er jeg en dårlig mor også, for jeg er nemlig redd vann, men tar de fortsatt med til standen uten å bade. 

• Liker 2
Skrevet
Hmhmh skrev (1 minutt siden):

Da er jeg en dårlig mor også, for jeg er nemlig redd vann, men tar de fortsatt med til standen uten å bade. 

Hun bor ca 10 min gå avstand fra standa og barna har vel fått bade der 1 eller 2 ganger…. Hun sier selv hun ikke orker stranda med barna pga «det blir så mye styr».  Jeg tenker at barna går glipp av mye. 

• Liker 2
Skrevet
maryJane4 skrev (2 timer siden):

Om man velger å bade eller ikke er vel ikke poenget, her snakker vi om en mor som konsekvent unngår interaksjon og lek med barna sine. En ting er å gjøre ting på ulike vis, en annen er å være så og si totalt fraværende. Det holder ikke å kjøpe slush og McDonalds, ungene er ikke annet en et ✔️ på listen. Hun vil få igjen for prioriteringen sin på sikt, det er sikkert. 🤦‍♀️

Takk! Du skjønte hva jeg mente. 

• Liker 1
Skrevet
Lille harepus skrev (4 minutter siden):

Hun bor ca 10 min gå avstand fra standa og barna har vel fått bade der 1 eller 2 ganger…. Hun sier selv hun ikke orker stranda med barna pga «det blir så mye styr».  Jeg tenker at barna går glipp av mye. 

Tror de barna der har opplevd mer enn mange andre barn. Så dette går nok kjempe bra 👌 

Skrevet
Izibelli skrev (3 timer siden):

Men folk er forskjellige, jeg liker heller ikke reise rundt på masse utflukter, uavhengi om jeg er på ferie eller hjemme, og badeland er jeg heller ikke glad i, reiser dit, men bader ikke selv😊

Har man man barn bør man selvsagt dra på utflukter med de, selv om man ikke liker det

• Liker 3
Skrevet

Kan være barna ikke liker saltvann og kokende sand, og de går på skole på dagen, er på aktiviteter på ettermiddagen, synes det er godt og se at de ikke må reise rundt og gjøre så mye😊 og hva vet vi om hun leker med barna? Hadde hun vist det hadde hun fått kritikk for eksponering av barn også

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing.

Måne, admin. 

Skrevet
Orly skrev (5 timer siden):

Har man man barn bør man selvsagt dra på utflukter med de, selv om man ikke liker det

Fordi?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...