Kommerikkepånoebra Skrevet 3. september #15921 Skrevet 3. september Horisonten skrev (1 minutt siden): For en person som ikke har jobbet i en vanlig jobb eller studert siden hun var 20 og er nå 36, så virker alt intensivt. Hun har godt av dette her! Ja, sant. Alt er bedre enn ingenting, som jo har vært det som har stått på timeplanen de siste 2 årene. Jaggu på tide å gjør en innsats for å lære seg språket og. 1 1
Lille harepus Skrevet 8. september #15922 Skrevet 8. september (endret) «Jeg må le-e meg litt». Dette presterte hun å si da hun skulle si «bevege seg». Endret 8. september av Lille harepus 1
Me0987 Skrevet 8. september #15923 Skrevet 8. september Lille harepus skrev (33 minutter siden): «Jeg må le-e meg litt». Dette presterte hun å si da hun skulle si «bevege seg». Ja, å lee er et norsk verb med opphav i ordet ledd, og som betyr å røre eller bevege en kroppsdel, f.eks. "kan du lee på foten" eller "han leer seg ikke". 5 8
Lille harepus Skrevet 8. september #15924 Skrevet 8. september Me0987 skrev (5 timer siden): Ja, å lee er et norsk verb med opphav i ordet ledd, og som betyr å røre eller bevege en kroppsdel, f.eks. "kan du lee på foten" eller "han leer seg ikke". Poenget er jo bare at «lee» er så uvanlig at hun ikke engang visste hva hun egentlig sa. Derfor korrigerte hun seg selv like etterpå. 1
Sol79 Skrevet 9. september #15925 Skrevet 9. september Lille harepus skrev (11 timer siden): Poenget er jo bare at «lee» er så uvanlig at hun ikke engang visste hva hun egentlig sa. Derfor korrigerte hun seg selv like etterpå. Nei, det er det faktisk ikke. Det er et helt normalt ord som er vanlig på min kant av landet. Nå er det du som er uvitende. 15 10
Jonette Skrevet 9. september #15926 Skrevet 9. september Sol79 skrev (1 time siden): Nei, det er det faktisk ikke. Det er et helt normalt ord som er vanlig på min kant av landet. Nå er det du som er uvitende. Vanlig her også.Bor på vestlandet-nord. 3
MarianneE Skrevet 9. september #15927 Skrevet 9. september Å lee er jo det samme som at noe rører på seg. "Kan du lee på glasset?" 3
Andrea59 Skrevet 9. september #15928 Skrevet 9. september Lille harepus skrev (19 timer siden): Poenget er jo bare at «lee» er så uvanlig at hun ikke engang visste hva hun egentlig sa. Derfor korrigerte hun seg selv like etterpå. Vanlig på østlandet også, såvidt jeg vet. Både nær Oslo og lenger sør. Skjønner ikke helt at det går an å ikke kjenne til det. (Med det mener jeg at østlandsdialekten er godt representert på tv f eks) 2
Horisonten Skrevet 9. september #15929 Skrevet 9. september Piloten kommer hjem fra jobb og besøket drar. Sånn var det sist også. Hun har langtids besøk da han er på jobb. Virker som at hun er redd for å være alene med barna. Alltid et planlagt besøk når han skal på jobb. Mulig hun er husredd eller redd for å ha ansvaret for barna alene.. 6 1
Meg.no Skrevet 10. september #15930 Skrevet 10. september Han mannen hennes er så kostbar med komplimentene at jeg får vondt av henne. Når hun har laget middag til han og trenger litt bekreftelse på at maten smaker, så drar han alltid på det. Som: "njaa.. dette er det beste du har laget på lenge..", så det man hører er "det er lenge siden du har laget noe godt". 2 1
Fru Uperfekt Skrevet 10. september #15931 Skrevet 10. september Lille harepus skrev (På 8.9.2026 den 13.52): «Jeg må le-e meg litt». Dette presterte hun å si da hun skulle si «bevege seg». Det er da korrekt norsk? 1 3
enkefru Skrevet 10. september #15932 Skrevet 10. september Fru Uperfekt skrev (3 minutter siden): Det er da korrekt norsk? Ja, ikke noe rart eller feil med det… 4
Horisonten Skrevet 11. september #15933 Skrevet 11. september Hvorfor trener hun så mye armer? Er det meningen at hun skal ha store armer? Ikke noe kritikk, prøver bare å forstå. Øvre kroppsdel er bredere enn nedre kroppsdel, skjønner ikke helt trenings strategien til fruen. 2
Haremor Skrevet 11. september #15934 Skrevet 11. september Horisonten skrev (4 minutter siden): Hvorfor trener hun så mye armer? Er det meningen at hun skal ha store armer? Ikke noe kritikk, prøver bare å forstå. Øvre kroppsdel er bredere enn nedre kroppsdel, skjønner ikke helt trenings strategien til fruen. Jeg tror ikke hun trener så veldig mye. Hun bare fremstiller det sånn. 4 1
maryJane4 Skrevet 11. september #15935 Skrevet 11. september (endret) Hun liker å pynte på sannheten ja. Så hun ventet på "alle venninnene" som skulle komme og trene. Enten kom det ingen eller så gidder de ikke lenger å bli filmet fra all verdens vinkler! 😅 Det contentstyret der blir man lei i lengden! 🤦♀️😅 Endret 11. september av maryJane4 2 2
Horisonten Skrevet 11. september #15936 Skrevet 11. september maryJane4 skrev (34 minutter siden): Hun liker å pynte på sannheten ja. Så hun ventet på "alle venninnene" som skulle komme og trene. Enten kom det ingen eller så gidder de ikke lenger å bli filmet fra all verdens vinkler! 😅 Det contentstyret der blir man lei i lengden! 🤦♀️😅 Du har nok rett😅 Hun har null problem med å filme de når de går tur eller spiser på café. Den sirkeltreningen har nok mistet en del tilhengere. Er vel hun og to stk. 2 1
Horisonten Skrevet 11. september #15937 Skrevet 11. september maryJane4 skrev (40 minutter siden): Hun liker å pynte på sannheten ja. Så hun ventet på "alle venninnene" som skulle komme og trene. Enten kom det ingen eller så gidder de ikke lenger å bli filmet fra all verdens vinkler! 😅 Det contentstyret der blir man lei i lengden! 🤦♀️😅 Hun vil ikke fremstå som at hun er en som mister venner… Men det er jo tydelig. Folk skjønner at de blir brukt til innhold. 3 1
Horisonten Skrevet 14. september #15938 Skrevet 14. september Et tips, se Bak Glansbildene på tv2. Håper folk våkner nå og ser hvor kynisk denne bransjen er. Grusomt! Godt å se at sannheten kommer frem, og flere influensere fortjener å bli gransket mener jeg. Så mange lovbrudd og løgner. Håper tv2 setter fokus på flere! Tre episoder så langt. 5 6
JojoMoyes Skrevet 23. september #15939 Skrevet 23. september Horisonten skrev (På 14.9.2026 den 22.23): Et tips, se Bak Glansbildene på tv2. Håper folk våkner nå og ser hvor kynisk denne bransjen er. Grusomt! Godt å se at sannheten kommer frem, og flere influensere fortjener å bli gransket mener jeg. Så mange lovbrudd og løgner. Håper tv2 setter fokus på flere! Tre episoder så langt. Hvem lurer hun med siste story 🙈🤣Har ikke tid til annet enn p tjene pengene, bygge muskler og spise nok protein 🤦🏼♀️🤷🏼♀️
Lissy456 Skrevet 23. september #15940 Skrevet 23. september Horisonten skrev (På 14.9.2026 den 22.23): Et tips, se Bak Glansbildene på tv2. Håper folk våkner nå og ser hvor kynisk denne bransjen er. Grusomt! Godt å se at sannheten kommer frem, og flere influensere fortjener å bli gransket mener jeg. Så mange lovbrudd og løgner. Håper tv2 setter fokus på flere! Tre episoder så langt. Syntes du det programmet var bra?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå