hvalstad45 Skrevet 7 timer siden #16001 Skrevet 7 timer siden Er da ikke så lenge siden hun var ute i dagbladet elelr noe og skrøt av hvor mye hun tjente? MEn det kan dale fort i den bransjen der,og er du først blitt uinteressant, er det ikke lett å komme tilbake. CBE og Julianne er på samme fart nedover, tenker jeg, CBE er bare litt foran i løypa. begge hadde interessant innhold en stund (vel, i hvert fall litt gjennomarbeida og populært) og så ahr de blitt latere og latere, helt slutta å produsere noe av interesse og ikke skjønt at folk ikke gidder å følge dem bare fordi de er dem de er. Så utrolig mye annet som ber om folks oppmerksomhet, hvorfor i alle dager skal man engasjere seg i de dønn kjedelige og repetetive livene til de to der? 3 1
elskersommer Skrevet 6 timer siden #16002 Skrevet 6 timer siden Moongirl skrev (4 timer siden): Kjøperne krever 2 mill avslag, er vel småpenger for de to der. Jeg vet ikke om hvorfor de vil ha igjen 2 millioner men det står at kjøper fikk avslag i kommunen om og bygge svømmebasseng. Kan det være derfor?
Tiara07 Skrevet 5 timer siden #16003 Skrevet 5 timer siden elskersommer skrev (31 minutter siden): Jeg vet ikke om hvorfor de vil ha igjen 2 millioner men det står at kjøper fikk avslag i kommunen om og bygge svømmebasseng. Kan det være derfor? Ja, det så jeg også, men hvorfor skal selger ha ansvar for det? 1
Lajolla Skrevet 5 timer siden #16004 Skrevet 5 timer siden Tiara07 skrev (2 minutter siden): Ja, det så jeg også, men hvorfor skal selger ha ansvar for det? Kan det være at selger har opplyst om at de har fått ja av kommunen til å bygge basseng og dermed gitt kjøper falske forhåpninger…? 1
elskersommer Skrevet 4 timer siden #16006 Skrevet 4 timer siden Lajolla skrev (52 minutter siden): Kan det være at selger har opplyst om at de har fått ja av kommunen til å bygge basseng og dermed gitt kjøper falske forhåpninger…? Det var det jeg også tenkte..
Horisonten Skrevet 4 timer siden #16007 Skrevet 4 timer siden Moongirl skrev (5 timer siden): Kjøperne krever 2 mill avslag, er vel småpenger for de to der. Jeg tror faktisk ikke 2. mill er småpenger for dem😅 Virker ikke som at fruen tjener så bra lenger… mange prosjekter på huset i Spania som er satt på vent. Det blir nok surt å punge ut med to mill. Om det blir tilfelle… 1
elskersommer Skrevet 4 timer siden #16008 Skrevet 4 timer siden Kristine79 skrev (18 minutter siden): Dette skrives er grunnen på Jodel: Hvordan skulle de få bygd 2 boenheter og inntil 4-5 hybler for utleie i det huset 1
elskersommer Skrevet 4 timer siden #16009 Skrevet 4 timer siden Horisonten skrev (1 minutt siden): Jeg tror faktisk ikke 2. mill er småpenger for dem😅 Virker ikke som at fruen tjener så bra lenger… mange prosjekter på huset i Spania som er satt på vent. Det blir nok surt å punge ut med to mill. Om det blir tilfelle… Det tjenes nok ikke så mye på Snapchat som før.. Sara Emilie sa at hun tjente 5 millioner første året Snapchat betalte ut og nå er det nede i 1.5 millioner 4
Tiara07 Skrevet 4 timer siden #16010 Skrevet 4 timer siden Lajolla skrev (1 time siden): Kan det være at selger har opplyst om at de har fått ja av kommunen til å bygge basseng og dermed gitt kjøper falske forhåpninger…? I så fall burde kjøper undersøke slike ting selv, mener nå jeg da, hvis det ikke lå skriftlige godkjenninger for slikt. 2
hvalstad45 Skrevet 3 timer siden #16011 Skrevet 3 timer siden elskersommer skrev (1 time siden): Det tjenes nok ikke så mye på Snapchat som før.. Sara Emilie sa at hun tjente 5 millioner første året Snapchat betalte ut og nå er det nede i 1.5 millioner Det er enda bra, helt utrolig hvor mye skit de kunne slenge ut på snap og få helt latterlige summer for det. 1
Tiara07 Skrevet 42 minutter siden #16012 Skrevet 42 minutter siden elskersommer skrev (4 timer siden): Det tjenes nok ikke så mye på Snapchat som før.. Sara Emilie sa at hun tjente 5 millioner første året Snapchat betalte ut og nå er det nede i 1.5 millioner Enig! Tror heller ikke de tjener som før.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå