Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Izibelli skrev (11 timer siden):

Kan være barna ikke liker saltvann og kokende sand, og de går på skole på dagen, er på aktiviteter på ettermiddagen, synes det er godt og se at de ikke må reise rundt og gjøre så mye😊 og hva vet vi om hun leker med barna? Hadde hun vist det hadde hun fått kritikk for eksponering av barn også

Hun har jo tidligere forklart hvorfor de ikke har dratt, og da var begrunnelsen at «det blir mye styr». Hvis det faktisk skulle være slik at barna ikke liker sand og vann (som uansett ikke bør være avgjørende når det er foreldrene som bestemmer hva barna skal få oppleve), hvorfor har de da først nå gått til innkjøp av strandutstyr?

Hvis du ikke fikk det med deg, stilte også Ulrik noen krav for å bli med på stranda, og fruen måtte mase på ham for å få ham med. Derfor tror jeg nok dette i større grad handler om foreldrenes ønsker og hva de selv synes er mest praktisk, enn om hva barna faktisk vil.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Izibelli skrev (8 timer siden):

Fordi?

Hvorfor i all verden skal barna få oppleve noe annet enn husets fire vegger? 😂

• Liker 7
Skrevet (endret)
Lille harepus skrev (38 minutter siden):

Hun har jo tidligere forklart hvorfor de ikke har dratt, og da var begrunnelsen at «det blir mye styr». Hvis det faktisk skulle være slik at barna ikke liker sand og vann (som uansett ikke bør være avgjørende når det er foreldrene som bestemmer hva barna skal få oppleve), hvorfor har de da først nå gått til innkjøp av strandutstyr?

Hvis du ikke fikk det med deg, stilte også Ulrik noen krav for å bli med på stranda, og fruen måtte mase på ham for å få ham med. Derfor tror jeg nok dette i større grad handler om foreldrenes ønsker og hva de selv synes er mest praktisk, enn om hva barna faktisk vil.

Ja! Det sier seg selv når det tok 2 år før barna fikk seg en trampoline i hagen, for synet av en trampoline i fasaden ville ikke fruen ha. Det handler alltid om henne først. Spania var drømmen hennes, resten av familien ble med på det. Hun styrer skuta. Hun er på ingen måte en god mor. Hvis hun tror at en god mor er å kjøpe leker til barna, like sett med klær, junkfood flere ganger i måneden og enorme mengder med sukker - da har hun misforstått det helt. En god mor er mentalt, emosjonelt og fysisk tilstede for barna sine. De gangene hun har vært med i sykkelparken har hun vært mer opptatt av å filme seg selv i rulleskøyter, enn å faktisk legge bort telefonen og leke med barna i sykkelparken.

Hva vil barna huske av oppveksten? Det var pappa som lærte de å svømme, sykle uten støttehjul og ble med på de fleste aktiviteter. For det er jo det vi har sett. I helgene sover hun til langt ut på dagen. Det er Ulrik som står opp med dem. Det synes på Snapchat. 
Fruen på Snapchat i helgene: god morgen dere, da har jeg akkurat stått opp. (Og klokken er 13). Ikke fortell meg at barn på 5 og 8 sover til kl. 12/13 på dagen. Selvom de legges sent. Det er Ulrik som tar ansvaret når han er hjemme. 
Hun fungerer i hverdagen kun fordi hun må.

Ellers er hun lat og setter alltid sine lyster og behov først.

Endret av Horisonten
  • Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Horisonten skrev (1 minutt siden):

Ja! Det sier seg selv når det tok 2 år før barna fikk seg en trampoline i hagen, for synet av en trampoline i fasaden ville ikke fruen ha. Det handler alltid om henne først. Spania var drømmen hennes, resten av familien ble med på det. Hun styrer skuta. Hun er på ingen måte en god mor. Hvis hun tror at en god mor er å kjøpe leker til barna, like sett med klær, junkfood flere ganger i måneden og enorme menger med sukker - da har har hun misforstått det helt. En god mor er mentalt, emosjonelt og fysisk tilstede for barna sine. De gangene hun har vært med i sykkelparken har hun vært mer opptatt av å filme seg selv i rulleskøyter, enn å faktisk legge bort telefonen og leke med barna i sykkelparken.

Hva vil barna huske av oppveksten? Det var pappa som lærte de å svømme, sykle uten støttehjul og ble med på de fleste aktiviteter. For det er jo det vi har sett. I helgene sover hun til langt ut på dagen. Det er Ulrik som står opp med dem. Det synes på Snapchat. 
Fruen på Snapchat i helgene: god morgen dere, da har jeg akkurat stått opp. (Og klokken er 13). Ikke fortell meg at barn på 5 og 8 sover til kl. 12/13 på dagen. Selvom de legges sent. Det er Ulrik som tar ansvaret når han er hjemme. 
Hun fungerer i hverdagen kun fordi hun må.

Ellers er hun lat og setter alltid sine lyster og behov først.

Korrekt 🎯

• Liker 1
Skrevet

Altså det er mulig å sovne til hennes reklamesnutter😴hun snakker så sakte og tregt at jeg bare må trykke henne vekk 🫣

• Liker 1
Skrevet
JojoMoyes skrev (19 minutter siden):

Altså det er mulig å sovne til hennes reklamesnutter😴hun snakker så sakte og tregt at jeg bare må trykke henne vekk 🫣

Hun overdriver smilinga så til de grader når hun skal reklamere for noe. Blir så falskt. 

• Liker 1
Skrevet
Haremor skrev (7 minutter siden):

Hun overdriver smilinga så til de grader når hun skal reklamere for noe. Blir så falskt. 

Hele henne er falsk. Gjør seg til på alle måter. Sier det ene, og gjør det motsatte. Hun er ikke klar over det selv tror jeg. Er så vant til å spille en rolle, være overfladisk og holde fasaden til enhver tid. Jeg tror ikke på at hun selv har kuttet ut flere relasjoner før hun flyttet. Venner og familie tok vel avstand fra pilotparet tipper jeg. Falskhet gjennomskuer man lett. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
JojoMoyes skrev (36 minutter siden):

Hun leser av fra KI redigert tekst. Hun har ikke evne eller kunnskap til å fortelle om produktets fordeler. Derfor hun legger til stemme og lyd etter at videoene er laget.

• Liker 2
Skrevet
Horisonten skrev (1 time siden):

Hun leser av fra KI redigert tekst. Hun har ikke evne eller kunnskap til å fortelle om produktets fordeler. Derfor hun legger til stemme og lyd etter at videoene er laget.

Ja så dypt stikker de "journalistiske" evnene! 🤦‍♀️🤣 

• Liker 3
Skrevet
Haremor skrev (3 timer siden):

Ja det også. Og bruk lypsyl da damen! Leppene dine ernlitw lekker og tørr. Ser ikke på pudderet når det blir så overdrevet med alt det andre 🤷🏼‍♀️

Skrevet
Nussepus skrev (På 30.6.2026 den 11.30):

Og jeg har hatt ett ks og flere vaginale fødsler. Syns ks var veldig lettvint. Fort gjort og veldig lite smerter etterpå. Brukte kun Paracet. Og gikk lange turer med en gang. Lå på føden ett døgn. Så det varierer veldig. Men med pilotfrue sin « stayerevne» så var nok ikke vaginal fødsel for henne. 

Jeg synes og ks var mest behagelig og enklere, har og hatt begge deler.

• Liker 1
Skrevet

Hun sitter så fast i 2000 tallsbloggingen 

• Liker 1
Skrevet
Horisonten skrev (9 timer siden):

Men hun må jo ikke høres ut som hun mater en barnehageforsamling med teskje for det🤷🏼‍♀️traust og langtekkelig og direkte kjedelig å høre på. Mister meg etter 1 setning.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
JojoMoyes skrev (8 minutter siden):

Men hun må jo ikke høres ut som hun mater en barnehageforsamling med teskje for det🤷🏼‍♀️traust og langtekkelig og direkte kjedelig å høre på. Mister meg etter 1 setning.

Hun er treg. 😅

• Liker 1
Skrevet

Fruen skal på spanskkurs, hver mandag og torsdag fra 09.30-11 i 4 uker. «Ganske intensivt» sier ho! 

• Liker 3
Skrevet
Bellabellee skrev (4 timer siden):

Fruen skal på spanskkurs, hver mandag og torsdag fra 09.30-11 i 4 uker. «Ganske intensivt» sier ho! 

🤣🤣 Var det det hu la i «tilbake til skolebenken»?? Fikk opp det innlegget på utforsk, men orka ikke gå inn for å se hva slags «utdanning» det gjaldt😅

Skrevet
Kommerikkepånoebra skrev (14 minutter siden):

🤣🤣 Var det det hu la i «tilbake til skolebenken»?? Fikk opp det innlegget på utforsk, men orka ikke gå inn for å se hva slags «utdanning» det gjaldt😅

Ja 🤣

• Nyttig 2
Skrevet

Jammen det er jo helt topp! Endelig noe foruftig å bruke tiden til.

Dersom hun skulle finne på å lese her inne, vil jeg tipse om Duolingo. Nettbasert, gratis (med reklame) språkopplæring som millioner av mennesker  (inkl. meg) over hele verden driver med. 5 - 10 minutter om dagen gjør underverker.

• Liker 3
Skrevet
Villroses hage skrev (9 timer siden):

Jammen det er jo helt topp! Endelig noe foruftig å bruke tiden til.

Dersom hun skulle finne på å lese her inne, vil jeg tipse om Duolingo. Nettbasert, gratis (med reklame) språkopplæring som millioner av mennesker  (inkl. meg) over hele verden driver med. 5 - 10 minutter om dagen gjør underverker.

Nettopp! Hun kommer til å verdsette fridagene mer også. Burde begynt mye tidligere, men det er aldri for sent. Er det noe hun trenger, så er det kunnskap og kompetanse. Språklære er fantastisk for hjernen. Håper hun holder ut da, og ikke gir seg etter 3 uker. 

Skrevet
Bellabellee skrev (14 timer siden):

For en person som ikke har jobbet i en vanlig jobb eller studert siden hun var 20 og er nå 36, så virker alt intensivt. Hun har godt av dette her!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...