Kønn Skrevet 5. august #15841 Skrevet 5. august SH# skrev (2 timer siden): Beklager at jeg skrev flyktninger, når det skulle være migranter. Du forstod hva jeg mente. Tenker ikke at man skal bry seg om all galskapen i verden, men går jo an bry seg litt.... om noe. Influensere har jo mulighet til å fremsnakke veldedige formål som Røde Kors, Leger uten grenser o.l. Eller kanskje spandert på seg et fadderbarn, istedenfor å kjøpe seg bikini nummer 100. Går jo an å gjøre noe fint for andre, og ikke bare seg selv. Det må nesten folk få bestemme selv. Er sikker på at mange har funnet seg noe de vil støtte uten nødvendigvis og være en godhetsposør. 1 3
Kønn Skrevet 5. august #15842 Skrevet 5. august maryJane4 skrev (2 timer siden): De er ikke annet en harry charterturister på langtidsopphold - mer opptatt av å få sin ukentlige porsjon med kjøttkaker og ertestuing eller norske pølser, enn å sette seg inn i Spanias kultur, kulinariske opplevelser, historie og tradisjoner. 🤦♀️ De klarer ikke engang å si gracias når de kjøper noe! 🤦♀️ Av slike mennesker kan man ikke forvente mye, de har mer enn nok med seg selv. 🤦♀️ 🎯 3 2
Måne Rampelyset Skrevet 5. august #15843 Skrevet 5. august Tråden er ryddet for persondebatt og bilder uten kildehenvisning. Måne, admin.
maryJane4 Skrevet 6. august #15844 Skrevet 6. august (endret) Hva er dette utslettet? Noen sier solskadet hud, men... 🫥 https://www.snapchat.com/@pilotfrue/yoHKSXkqSnGqutPYh6EGoQAAgaGF3bmdyZ2RtAZ_WbzThAZ_WbyghAAAAAA Endret 6. august av maryJane4
Villroses hage Skrevet 6. august #15845 Skrevet 6. august maryJane4 skrev (13 minutter siden): Hva er dette utslettet? Noen sier solskadet hud, men... 🫥 Du må legge ut lenke til hvor du har hentet bildet (kildehenvisning). Ellers blir det bare slettet.
Gjest Hmhmh Skrevet 6. august #15846 Skrevet 6. august Kønn skrev (23 timer siden): Slutt, bare slutt. Jeg er innom snappen hennes fra tid til annen. Det betyr at jeg er så dum og bidrar til inntektene hennes. Da mener jeg det er lov å kritisere eller reagerer på ting hun foretar seg. Vi mennesker har ulike preferanser. Noen liker mora og noen liker dattera….. Mobbing kalles det. Dette er hva vi voksne får beskjed om å følge med på i forbindelse med skolen f.eks. Også er det voksne folk… som sitter sånn, her inne 👌
Horisonten Skrevet 6. august #15847 Skrevet 6. august Villroses hage skrev (3 timer siden): Du må legge ut lenke til hvor du har hentet bildet (kildehenvisning). Ellers blir det bare slettet. Er ingen spesialist på hud, men ser ut som at det er noe hormonelt. Hun har det på begge sider av haken. 3
Notthatbad Skrevet 6. august #15848 Skrevet 6. august SH# skrev (På 4.8.2026 den 20.18): Helt sykt hvor mye hun shopper. Får hun aldri nok........ Synes det er forkastelig. Samtidig er det strøm av fattige flyktingene fra Marokko til Spania. Tror dere hun leser nyheter og får med seg det som skjer utenfor hennes boble ? Har slettet og blokket frua. Mye fordi jeg gidder i sponse henne og litt fordi man så på snappen at hun var her å titta for endre væremåte eller oooførte seg provoserende på kritikk. Hun er nok i en boble og som alle vet sprekker alltid en boble en eller annen gang. Så, migrantene i Ceuta. Bor på CDS å Spanjoler og turister gir f... Spanjolene er irritert over høyeste rettsdommen. Marokkanere/afrikanere prøver å komme seg inn stadig vekk. De som blir i Spania har ofte ingen gode hensikter. Disse migrantene er ikke interessert å være i Spania, de vil til nord Europa. Tror nok flere av disse havner i Norge. Spørs om mange synes synd på dem da... 1
maryJane4 Skrevet 6. august #15849 Skrevet 6. august Horisonten skrev (1 time siden): Er ingen spesialist på hud, men ser ut som at det er noe hormonelt. Hun har det på begge sider av haken. Ooohh... Ser du har rett der! 😳 Skal ikke uttale meg om hva utslettene/arrene ser ut som, da slettes vel innlegget asap! 🤣 Men to og to blir jo alltid fire, enkel "matte" der altså. 😅 2
Horisonten Skrevet 6. august #15850 Skrevet 6. august (endret) maryJane4 skrev (3 timer siden): Ooohh... Ser du har rett der! 😳 Skal ikke uttale meg om hva utslettene/arrene ser ut som, da slettes vel innlegget asap! 🤣 Men to og to blir jo alltid fire, enkel "matte" der altså. 😅 Ja, det slettes mye her😄 Innlegget mitt om at Ulrik bryr seg mer om barna, og at hun lar barna krangle seg ihjel mens hun filmer seg selv på Snapchat ble raskt fjernet. Selv om det er svært tydelig på Snapchat at hun gir blanke f når de krangler. Sannheten stakk vel litt. Hun er her inne og rapporterer daglig vil jeg tro. Endret 6. august av Horisonten 6 1
Bellabellee Skrevet 6. august #15851 Skrevet 6. august SH# skrev (På 4.8.2026 den 20.18): Helt sykt hvor mye hun shopper. Får hun aldri nok........ Synes det er forkastelig. Samtidig er det strøm av fattige flyktingene fra Marokko til Spania. Tror dere hun leser nyheter og får med seg det som skjer utenfor hennes boble ? Skjønner fortsatt ikke hvorfor de ikke drar på gøye utflukter. Noe mer spennende enn shoppingturer til gamlebyen eller hvor de nå har kjørt i mange timer for å shoppe! Blir ikke folk lei av å se det samme dag ut og dag inn? Trene. Shoppe. Sole. Repeat! Og innimellom fyllakalas som en full sjømann! 5 1
Admdir Skrevet 6. august #15852 Skrevet 6. august maryJane4 skrev (11 timer siden): Hva er dette utslettet? Noen sier solskadet hud, men... 🫥 https://www.snapchat.com/@pilotfrue/yoHKSXkqSnGqutPYh6EGoQAAgaGF3bmdyZ2RtAZ_WbzThAZ_WbyghAAAAAA Hun har nok noen hår på haken som hun napper ut. Da kan huden bli sånn. 2
Horisonten Skrevet 7. august #15853 Skrevet 7. august Bellabellee skrev (10 timer siden): Skjønner fortsatt ikke hvorfor de ikke drar på gøye utflukter. Noe mer spennende enn shoppingturer til gamlebyen eller hvor de nå har kjørt i mange timer for å shoppe! Blir ikke folk lei av å se det samme dag ut og dag inn? Trene. Shoppe. Sole. Repeat! Og innimellom fyllakalas som en full sjømann! Jeg tror hun aldri har vært fascinert av natur, kultur og spennende utflukter. Hun er svært materialistisk. Kun klær og ting som betyr noe, og fikse på utseende. Mat er hun glad i, men det er jo mannen som lager det… om ikke det er take-away til middag. Det er ikke mye igjen av sommerferien og barna begynner vel på skolen og i barnehage snart? Syns det er merkelig at hun ikke prioriterer barna, finne på noe minneverdig og gøy før skolestart. Hun er ute å shopper og tar i mot besøk. Nå er film-assistenten hennes på plass. Søsteren blir nok satt i arbeid med filming og reels asap. 2 1
reiseglad Skrevet 8. august #15854 Skrevet 8. august Jeg så litt på piloten sin snap, om hundens hjertesykdom og vurdering av operasjon. Den hunden må virkelig bety mye for ham, om han virkelig mener at den skal opereres i Japan - etter 180 dagers karantene. Er spent på fortsettelsen. 1
Andrea59 Skrevet 9. august #15855 Skrevet 9. august Horisonten skrev (På 7.8.2026 den 12.17): Jeg tror hun aldri har vært fascinert av natur, kultur og spennende utflukter. Hun er svært materialistisk. Kun klær og ting som betyr noe, og fikse på utseende. Mat er hun glad i, men det er jo mannen som lager det… om ikke det er take-away til middag. Det er ikke mye igjen av sommerferien og barna begynner vel på skolen og i barnehage snart? Syns det er merkelig at hun ikke prioriterer barna, finne på noe minneverdig og gøy før skolestart. Hun er ute å shopper og tar i mot besøk. Nå er film-assistenten hennes på plass. Søsteren blir nok satt i arbeid med filming og reels asap. I Spania er det vel mye igjen av ferien. Om de bruker det til noe spennende gjenstår å se….
Me0987 Skrevet 9. august #15856 Skrevet 9. august reiseglad skrev (10 timer siden): Jeg så litt på piloten sin snap, om hundens hjertesykdom og vurdering av operasjon. Den hunden må virkelig bety mye for ham, om han virkelig mener at den skal opereres i Japan - etter 180 dagers karantene. Er spent på fortsettelsen. Sykt,i mine øyne. Ikke at de er glade i hunden altså, det er jo bare bra, men tviler på det er god dyrevelferd å reise jorden rundt med en syk hund for en operasjon det er heftet mye risiko ved. 2 1 4
Ulrikke Skrevet 9. august #15857 Skrevet 9. august Andrea59 skrev (1 time siden): I Spania er det vel mye igjen av ferien. Om de bruker det til noe spennende gjenstår å se…. De går jo på norsk skole, så de følger vel norske ferier, tror jeg?
Horisonten Skrevet 9. august #15858 Skrevet 9. august (endret) Det er tydelig at rabattkodene til fruen ikke selger. Nå er det nytt nivå for å skape interesse. Alle kan vinne miumiu solbriller, men må følge både fruen og karebeauty. Det går dårlig, ja… Endret 9. august av Horisonten 3 1
Andrea59 Skrevet 9. august #15859 Skrevet 9. august Ulrikke skrev (2 timer siden): De går jo på norsk skole, så de følger vel norske ferier, tror jeg? Hm, godt mulig, men det er jo litt rart om de ikke følger lokale skoler (er jo en grunn til at det er lang ferie, midt i den varmeste tiden). I syd-europa er det vel vanlig med skolestart midt i september. 2
maryJane4 Skrevet 9. august #15860 Skrevet 9. august Andrea59 skrev (1 time siden): Hm, godt mulig, men det er jo litt rart om de ikke følger lokale skoler (er jo en grunn til at det er lang ferie, midt i den varmeste tiden). I syd-europa er det vel vanlig med skolestart midt i september. Norske skolen i Albir starter likt som norsk skole, 17. august! Så en uke der til å ta med ungene på noe spennende i sitt nye hjemland. Kommer aldri til å skje! 🤣 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå