Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

I hennes enkle hode er kritikk det samme som misunnelse. Hvis man følger hennes "logikk" - er hun da misunnelig på alle hun kritiserer? Hun gir jo ofte klar beskjed om hva hun mener om både folk og situasjoner? 🤦‍♀️ Hun må gi seg med å spille misunnelseskortet hver gang noen sier henne i mot. Som det meste annet med dette menneske, virker det bare hjernedødt og desperat. Og når det gjelder "alle" de flotte støttemeldingene hun har fått - jeg må le... Fortsett gjerne å mate egoet du stakkars menneske, når alt kommer til alt må det være fryktelig tungt å leve slik på "toppen", fullstendig avhengig av andres mening om deg selv. 🤦‍♀️

• Liker 2
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Horisonten skrev (26 minutter siden):

Du traff spikeren på hodet! Så sant. Og nei, det er ikke misunnelse eller sjalusi. Det som gjør folk oppgitt er dumme late mennesker. I tillegg er dette paret ekstremt selvopptatte og egosentriske. Det provoserer.

Fruen la ut i går om «alle» de fine kommentarene hun har fått av følgere som skal få henne til å holde motet oppe for å fortsette å blotte seg selv på Some. Hun skrev at hun ikke orket mer kritikk og negative kommentarer på kropp og nakenhet, og mistet motet til å fortsette. Hun spurte følgere og trengte en dose med beundring igjen.
Er du så tom på innsiden Julianne? Er din indre verden så tom at din ytre verden gjør deg hel? Jeg tror det er nettopp dette Some gjør med mennesker som lever av det. De lever på det ytre. Fasade, beundring, aksept og tilbakemeldinger. Hva med å bygge opp gode verdier, dyrke kjærlighet og autentisitet? Du har en familie, fokuser på det. Når fokuset er på kropp og utseende - og beundring til enhver tid, da er det dømt til å gå til h….

Latterlig dame dette.

Tom på innsiden ? Ja i hvertfall i øverste etasje 🤣🙊

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

På en skala fra 1-10, hvor full er fruen nå?! 😳

• Liker 4
Skrevet
Bellabellee skrev (15 minutter siden):

På en skala fra 1-10, hvor full er fruen nå?! 😳

Hun sprenger skalaen. Svigerinnen virker rimelig irritert. Heldigvis tar hun seg av ungene hennes. 

litt tonedøvt at J er så nøye på å ikke filme egne barn, mens andre unge, tenåringer og voksne som åpenbart ikke vil filmes, filmes og postes over en lav sko. Tror J savner å være ung og «babe» og har ikke helt fått med seg at niesene ikke er helt som hun selv var på samme alder. Julianne! Les rommet! Og ta deg av guttene dine. Så kjipt for de å bli tatt hånd om av tante mens full mor hoier rundt i gata :(

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Kosemose skrev (6 minutter siden):

Hun sprenger skalaen. Svigerinnen virker rimelig irritert. Heldigvis tar hun seg av ungene hennes. 

litt tonedøvt at J er så nøye på å ikke filme egne barn, mens andre unge, tenåringer og voksne som åpenbart ikke vil filmes, filmes og postes over en lav sko. Tror J savner å være ung og «babe» og har ikke helt fått med seg at niesene ikke er helt som hun selv var på samme alder. Julianne! Les rommet! Og ta deg av guttene dine. Så kjipt for de å bli tatt hånd om av tante mens full mor hoier rundt i gata :(

Hun er skikkelig full! Skriker og roper når hun snakker. Hoier og snakker på innpust. Gjengen på besøk virker ikke helt med. Ikke på samme nivå som henne hvertfall. Stakkars guttene hennes. Ser moren oppføre seg sånn. Stolt nå Ulrik? Ukomfortabelt og ille bare å se på Snapchat. 

Og forresten, hva er greia med å filme unge jenter? Hun var helt obsessed av den forrige tenåringsjenta som var på besøk sist også. Julianne, du nærmer deg 40. Ta det innover. Din tid som ung jente er forbi. La disse jentene få slippe å være content på kanalen din. 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Rett og slett flaut! «wohooo ✋🏻✋🏻✋🏻» «vamos» 😳 lurer på om hun vet hva vamos betyr?! 🤣

• Liker 5
Skrevet (endret)

Bilde av dame i bikini på solseng: «Her er min svigerinne som har sluknet i sola». Jeg hadde pakket sammen og reist hvis noen hadde lagt ut bilder av meg i bikini sovende på en solseng.  For et mareritt! Hun sier at de elsker besøk og at de er så gjestfrie. Vel, dette «gratis oppholdet i Paradis» koster gjestene i form av integritet, verdighet og «kåntent». Er vel en grunn til at flere i familien har begynt å ta inn på hotell istedenfor å bo i fruas «luksus»?

Endret av Kosemose
Edit
  • Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet

Var det så latterlig og dum oppførsel at ho måtte slette storiene? Kan ikke se de.. 

• Liker 1
Skrevet
Ragnhild 1 skrev (1 time siden):

Var det så latterlig og dum oppførsel at ho måtte slette storiene? Kan ikke se de.. 

De ligger der enda, hørte på den nå og da sier svigerinnen «kan du stoppe» 😅 ja da, sier fruen og kjører på😂 

• Liker 4
Skrevet (endret)
Kosemose skrev (2 timer siden):

Bilde av dame i bikini på solseng: «Her er min svigerinne som har sluknet i sola». Jeg hadde pakket sammen og reist hvis noen hadde lagt ut bilder av meg i bikini sovende på en solseng.  For et mareritt! Hun sier at de elsker besøk og at de er så gjestfrie. Vel, dette «gratis oppholdet i Paradis» koster gjestene i form av integritet, verdighet og «kåntent». Er vel en grunn til at flere i familien har begynt å ta inn på hotell istedenfor å bo i fruas «luksus»?

Så enig!!

Hun snikfilmer og legger ut bilder av gjestene. I en video sa hun: «håper dere er påkledd nå jenter»… Det var da hun gikk inn på rommet til de unge jentene og skulle gi bort klær. Tydelig at det ikke var planlagt filming. Jeg så også det bildet av svigerinnen. Hadde reist på dagen! 
Ingen respekt!

Hun liker besøk for da har hun innhold til Snapchat. Hun vet at folk er lei av å se henne på en solseng hele dagen.  
Slettet videoene på Snapchat nå?  Håper Ulrik så dem. Virkelig ikke noe å være stolt av. Flaut, pinlig og desperat. Synd at to små gutter får se moren sånn. Er nok ikke første gang det.

I følge fruen er ikke guttene hennes små lenger. Det presiseres ofte når hun omtaler alderen. «De er store gutter nå». Store? De er 5 og 8….

Endret av Horisonten
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Leoline skrev (11 minutter siden):

De ligger der enda, hørte på den nå og da sier svigerinnen «kan du stoppe» 😅 ja da, sier fruen og kjører på😂 

Syns det hørtes ut som en av guttene? "Mamma, kan du stoppe?"

Pinligste snapstoryen ever. Tenåringsjenter dør jo av voksne som oppfører seg sånn, men de er vel for høflige til å si noe. Lurer på om hun merker selv at hun ble veldig mye? 😅

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Horisonten skrev (4 minutter siden):

Så enig!!

Hun snikfilmer og legger ut bilder av gjestene. I en video sa hun: «håper dere er påkledd nå jenter»… Det var da hun gikk inn på rommet til de unge jentene og skulle gi bort klær. Tydelig at det ikke var planlagt filming. Jeg så også det bildet av svigerinnen. Hadde reist på dagen! 
Ingen respekt!

Hun liker besøk for da har hun innhold til Snapchat. Hun vet at folk er lei av å se henne på en solseng hele dagen.  
Slettet videoene på Snapchat nå?  Håper Ulrik så dem. Virkelig ikke noe å være stolt av. Flaut, pinlig og desperat. Synd at to små gutter får se moren sånn. Er nok ikke første gang det.

I følge fruen er ikke guttene hennes små lenger. Det presiseres ofte når hun omtaler alderen. «De er store gutter nå». Store? De er 5 og 8….

Hun når stadig nye bunnivå... 🤦‍♀️ Svigerfamilien har ikke vært på besøk én gang ila de snart to årene de har bodd i Spania. Hun har vel ikke møtt de i Norge heller? Droppet de ikke å reise hjem i en konfirmasjon? Sier jo det meste. 🤦‍♀️ Å drikke seg snydens foran barna og legge alt ut på Snap, filme gjester i bikini, trenge seg på og filme unge jenter kun for egen vinning - enig med dere over, hadde pakket og reist på dagen! 🤦‍♀️ Og nok en gang gir hun villig vekk brukte bikinier... 🤢 Nei, vi vil ikke ha de trusene du har dradd langt oppi rattataen! Eklere folk skal man lete lenge etter! 🤢

• Nyttig 9
Skrevet
maryJane4 skrev (4 minutter siden):

Hun når stadig nye bunnivå... 🤦‍♀️ Svigerfamilien har ikke vært på besøk én gang ila de snart to årene de har bodd i Spania. Hun har vel ikke møtt de i Norge heller? Droppet de ikke å reise hjem i en konfirmasjon? Sier jo det meste. 🤦‍♀️ Å drikke seg snydens foran barna og legge alt ut på Snap, filme gjester i bikini, trenge seg på og filme unge jenter kun for egen vinning - enig med dere over, hadde pakket og reist på dagen! 🤦‍♀️ Og nok en gang gir hun villig vekk brukte bikinier... 🤢 Nei, vi vil ikke ha de trusene du har dradd langt oppi rattataen! Eklere folk skal man lete lenge etter! 🤢

🎯🎯🎯🎯🎯

• Nyttig 3
Skrevet

Klærne hennes må uansett være for store til de unge nette jentene.

• Liker 5
Skrevet
Sol79 skrev (51 minutter siden):

Pinligste snapstoryen ever. Tenåringsjenter dør jo av voksne som oppfører seg sånn, men de er vel for høflige til å si noe. Lurer på om hun merker selv at hun ble veldig mye? 😅

Huff! Det tenkte jeg også. Jeg tror ikke hun ser det. Hun klarer ikke å lese rommet. Har ingen sosiale antenner. I tillegg ekstremt selvsentrert, alt skal handle om hennes univers. 
Jeg fikk samme inntrykket da svigerforeldrene var på besøk en gang og hun holdt på med overdreven filming. Kunne nesten se på blikk og kroppsspråk at de var lei. Hun fortsatte å filme. Svigermora bare snudde ryggen…

Må tro folk rundt henne har både tanker og meninger som de holder for seg selv… Folk er lei.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Sol79 skrev (1 time siden):

Godt at noen sier i fra, men hun respekterer ingen, barna er nok flaue. Hun merker nok ikke at hun er mye, kjører på, ingen respekt for barna sine🥲

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Horisonten skrev (9 minutter siden):

Huff! Det tenkte jeg også. Jeg tror ikke hun ser det. Hun klarer ikke å lese rommet. Har ingen sosiale antenner. I tillegg ekstremt selvsentrert, alt skal handle om hennes univers. 
Jeg fikk samme inntrykket da svigerforeldrene var på besøk en gang og hun holdt på med overdreven filming. Kunne nesten se på blikk og kroppsspråk at de var lei. Hun fortsatte å filme. Svigermora bare snudde ryggen…

Må tro folk rundt henne har både tanker og meninger som de holder for seg selv… Folk er lei.

Greit nok å filme, men fins da grenser! Og man kan vise hensyn! Selvom tante er influencer så trenger man ikke stå der med kamera retta mot jentene hele tiden «dere er JOO babes» syns det er ekkelt! Tror hun at hun er en kul tante nå, eller? Jeg har selv en datter i den alderen der, hun ville aldri latt noen filme henne slik! Og min datter er ikke sjenert eller kamerasky, hun vet hvor grensene hennes står! 

• Nyttig 4
Skrevet
Bellabellee skrev (15 minutter siden):

Greit nok å filme, men fins da grenser! Og man kan vise hensyn! Selvom tante er influencer så trenger man ikke stå der med kamera retta mot jentene hele tiden «dere er JOO babes» syns det er ekkelt! Tror hun at hun er en kul tante nå, eller? Jeg har selv en datter i den alderen der, hun ville aldri latt noen filme henne slik! Og min datter er ikke sjenert eller kamerasky, hun vet hvor grensene hennes står! 

100%!
Det finnes grenser. Men hun ser det ikke… Alt rundt henne er content. Jeg tror at influensere tenker innhold hele tiden. De klarer ikke gjøre noe for ekte glede eller interesse… Eller nyte nuet uten å tenke at det må filmes, legges ut og følges opp. Det er ikke overraskende at flere influensere sliter psykisk og sier at de ikke har det bra med seg selv. Jeg tror man blir ulykkelig og tom av å alltid måtte dele livet på nett. Klarer ikke kjenne på ekte glede og tilstedeværelse… Et evig jag etter innhold og bekreftelse.

• Nyttig 5
Skrevet
Leoline skrev (22 minutter siden):

Godt at noen sier i fra, men hun respekterer ingen, barna er nok flaue. Hun merker nok ikke at hun er mye, kjører på, ingen respekt for barna sine🥲

Tror hun har sett den flotte stemninga det har vært i fotball-Norge og vil vel gjerne lage samme stemninga i hennes elskede Albir. Det ble bare flaut.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...