Horisonten Skrevet 3. juli #15701 Skrevet 3. juli loveanimals skrev (11 timer siden): Disse mammagreiene hennes har jeg aldri forstått. Hun satte himmel og jord i bevegelse for å få disse barna, men hun "skyver" de vekk hele tiden. Man ser aldri at hun gjør noe sammen med dem. Enten er de innendørs eller så tar faren et tak innimellom. Er de bare et statussymbol som alt annet? Eneste hun gjør er å shoppe klær til dem, kjøpe alt de ønsker av rådyre ting og stapper i dem ubegrenset med godteri, sånn at hun får fred til å deie seg på solsengen. Mamma i navnet kan alle idioter være Hun sier alltid: mye vil ha mer… så når hun går lei og vil ha mer i livet, så fortsetter hun med neste mål på lista. Tror ikke det handler så mye om genuin interesse for de målene hun setter seg i livet. Hun vil bare ha det, check, neste. 3
Gjest tante_grusom Skrevet 3. juli #15702 Skrevet 3. juli Horisonten skrev (2 timer siden): Hun skal nå begynne med botox. Synd at botox og løshår ikke endrer personligheten…for er det noe som virkelig bør justeres, så er det væremåten hennes. Karebeauty bør vel revurdere samarbeidet? Blir for dumt å reklamere for hudprodukter når botox skal injiseres. Haha. Enig i at disse hudpleiebutikkene bør si takk og farvel til botox/fillers-damene. Useriøst. Bruker aldri fruens rabattkode.
MammaogMini Skrevet 3. juli #15703 Skrevet 3. juli maryJane4 skrev (På 30.6.2026 den 19.03): Flott reklame for hudpleieprodukter!?... 😳🤦♀️ Hva er dette? 😳 Hun burde nappet brynene litt, det ser ikke pent ut sånn som det er nå. 1
maryJane4 Skrevet 3. juli #15704 Skrevet 3. juli MammaogMini skrev (4 minutter siden): Hun burde nappet brynene litt, det ser ikke pent ut sånn som det er nå. "Finn fem feil" 🤣 2
Horisonten Skrevet 3. juli #15705 Skrevet 3. juli tante_grusom skrev (1 time siden): Enig i at disse hudpleiebutikkene bør si takk og farvel til botox/fillers-damene. Useriøst. Bruker aldri fruens rabattkode. Hun kan begynne med å sole seg mindre og spise mindre sukker, som er to store årsaker til rynker. Begge deler bryter kollagenet og ødelegger huden. Det burde hun vite, hun som er så opptatt av hudpleie. Merkelig nok er hun veldig opptatt av det ytre, men det hjelper ikke pynte på utseende når personligheten og verdiene er 🤮 1 8
June93 Skrevet 7. juli #15706 Skrevet 7. juli Horisonten skrev (På 2.7.2026 den 17.26): Fruen skriver på snap: Tenk hvis alle hadde unnet like mye som meg! Elendig ordforråd og skrivemåte. Hvis du mener at alle skulle vært så selvopptatt som deg, så hadde ikke verden gått rundt Julianne. Du unner deg selv det meste ja, og setter deg selv først, alltid. Til å være mamma og godt voksen, så er det meget spesielt. Kritikken du får bør du ta til deg. Folk er ikke sjalu på deg, det er bare så ufordragelig å shoppe seg ihjel, kaste masse mat og klær fordi egoet ditt er så stort. Øyet blir aldri mett, si. Elendig ordbruk her også. Det heter misunnelig, ikke sjalu. Flaut når folk ikke vet forskjell på det 🫣
Gjest tante_grusom Skrevet 7. juli #15707 Skrevet 7. juli (endret) Vaskedame jobber hos oppmerksomhetsjeger som jobber for oss teite arbeidstakere som ikke jobber smart en plass. Endret 7. juli av tante_grusom
maryJane4 Skrevet 7. juli #15708 Skrevet 7. juli June93 skrev (8 timer siden): Elendig ordbruk her også. Det heter misunnelig, ikke sjalu. Flaut når folk ikke vet forskjell på det 🫣 Nå får du lese deg opp gitt! 🤦♀️🤦♀️🤦♀️ Forskjellen er at misunnelse handler om ting andre har (for eksempel egenskaper, ting eller suksess du ønsker deg selv), mens sjalusi handler om frykten for å miste en person eller relasjon du allerede har (ofte i et kjærlighetsforhold) til en tredjepart. [1, 2, 3] Kort sagt: Du er misunnelig på det naboen har, men sjalu på den som prøver å ta kjæresten din fra deg. 5
Horisonten Skrevet 7. juli #15709 Skrevet 7. juli June93 skrev (8 timer siden): Elendig ordbruk her også. Det heter misunnelig, ikke sjalu. Flaut når folk ikke vet forskjell på det 🫣 Grunnen til at jeg skrev sjalu er fordi at Julianne alltid sier på snap at folk er så sjalu på henne. Hun har et elendig ordforråd og er helt blåst i hodet. Du går altid i forsvar du, «June». Ikke vanskelig å forstå hvem du er… 5
Million Skrevet 7. juli #15710 Skrevet 7. juli maryJane4 skrev (På 30.6.2026 den 19.03): Flott reklame for hudpleieprodukter!?... 😳🤦♀️ Hva er dette? 😳 Det ser ut som et AI-redigert bilde, helt klart. Bare se på øynene og detaljene. De ser "ulne" ut. Det er ikke et ekte bilde. Det er sikkert redigert verre enn det hun faktisk er, og så bruker hun det som "sånn så jeg ut før jeg begynte å bruke denne hudkremen fra xxxx, stooor virkning altså! Kjøp den!" og setter opp det ekte bildet ved siden av. Som falsk Før-og-Etter bilder. Det er i alle fall ikke et ekte og uredigert bilde.
maryJane4 Skrevet 7. juli #15711 Skrevet 7. juli Million skrev (1 minutt siden): Det ser ut som et AI-redigert bilde, helt klart. Bare se på øynene og detaljene. De ser "ulne" ut. Det er ikke et ekte bilde. Det er sikkert redigert verre enn det hun faktisk er, og så bruker hun det som "sånn så jeg ut før jeg begynte å bruke denne hudkremen fra xxxx, stooor virkning altså! Kjøp den!" og setter opp det ekte bildet ved siden av. Som falsk Før-og-Etter bilder. Det er i alle fall ikke et ekte og uredigert bilde. Bildet er en skjermkopi jeg tok selv. Ikke AI, dessverre for Julianne.... 😅 2 1
Million Skrevet 7. juli #15712 Skrevet 7. juli (endret) maryJane4 skrev (4 minutter siden): Bildet er en skjermkopi jeg tok selv. Ikke AI, dessverre for Julianne.... 😅 Jeg synes definitivt ikke det ser ekte ut. Noe er helt feil. Jeg har aldri fulgt med på henne i sosiale medier etc, men nå googlet jeg og fant Instagram kontoen. Der er en video av henne, usminket ser det ut til, som er en til to uker siden. Og huden hennes er IKKE sånn som på det AI-bildet jeg kommenterte ovenfor. Endret 7. juli av Million 1
maryJane4 Skrevet 7. juli #15713 Skrevet 7. juli (endret) Million skrev (3 minutter siden): Jeg synes definitivt ikke det ser ekte ut. Noe er helt feil. Nei det kan du jo si. Hun glemmer filter av og til tror jeg. 😅 Dette er det hun la ut, altfor ofte er det godt polert det hun poster! 🤦♀️😅 Og som du ser er jo klokkeslett og alt med så du får tro hva du vil, men jeg gidder ikke bruke tid på redigering når hun leverer godsakene selv! 😆 Endret 7. juli av maryJane4 3
Million Skrevet 7. juli #15714 Skrevet 7. juli (endret) maryJane4 skrev (2 minutter siden): Nei det kan du jo si. Hun glemmer filter av og til tror jeg. 😅 Dette er det hun la ut, altfor ofte er det godt polert det hun poster! 🤦♀️😅 Jeg har sjekket instagram. En post 25/6, altså helt nylig, og hun har totalt normal hud og ser sunn og frisk ut. Usminket og i treningstøy. Det er en video, så ikke noe redigert stillbilde. Ikke snakk om at det bildet ovenfor i tråden er ekte. Det er retusjert inn flekker og rynker og gud vet hva. Som jeg mistenker er gjort for å selge et produkt som liksom har fjernet dette. Endret 7. juli av Million 1
maryJane4 Skrevet 7. juli #15715 Skrevet 7. juli Million skrev (Akkurat nå): Jeg har sjekket instagram. En post 25/6, altså helt nylig, og hun har totalt normal hud og ser sunn og frisk ut. Usminket og i treningstøy. Ikke snakk om at det bildet ovenfor i tråden er ekte. Det er retusjert inn flekker og rynker og gud vet hva. Som jeg mistenker er gjort for å selge et produkt som liksom har fjernet dette. Filter?! Har du hørt om det? 2
Million Skrevet 7. juli #15716 Skrevet 7. juli maryJane4 skrev (Akkurat nå): Filter?! Har du hørt om det? Er du ikke det minste grann mistenksom? Hvorfor i alle dager skulle en utseendeopptatt influenser lagt ut et bilde av seg selv med så heslig og solskadet hud som det der, som er ovenfor i tråden her? Hun hadde ganske enkelt ikke gjort det. Det er garantert redigert i AI og lagt ut for å være sammenligningsbilde med hennes normale ansiktshud, som hun påstår er blitt bedre av et eller annet produkt hun har fått penger for å promotere. 1 1
maryJane4 Skrevet 7. juli #15717 Skrevet 7. juli (endret) Million skrev (3 minutter siden): Er du ikke det minste grann mistenksom? Hvorfor i alle dager skulle en utseendeopptatt influenser lagt ut et bilde av seg selv med så heslig og solskadet hud som det der, som er ovenfor i tråden her? Hun hadde ganske enkelt ikke gjort det. Det er garantert redigert i AI og lagt ut for å være sammenligningsbilde med hennes normale ansiktshud, som hun påstår er blitt bedre av et eller annet produkt hun har fått penger for å promotere. Du får stå for ditt, jeg står for mitt. Har ofte lagt merke til denne huden, tydelig et problem. Legger ved et bilde fra august i fjor. Og med det er jeg ferdig snakket. Endret 7. juli av maryJane4 1 1
Gjest tante_grusom Skrevet 7. juli #15719 Skrevet 7. juli Kan jo hende det er et arr. Kanskje psoriasis.
June93 Skrevet 7. juli #15720 Skrevet 7. juli Horisonten skrev (1 time siden): Grunnen til at jeg skrev sjalu er fordi at Julianne alltid sier på snap at folk er så sjalu på henne. Hun har et elendig ordforråd og er helt blåst i hodet. Du går altid i forsvar du, «June». Ikke vanskelig å forstå hvem du er… Ha ha ha! Du er søren meg et godt menneske som elsker å rakke ned på og finne feil med andre 🙃 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå