Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Tiara07 skrev (39 minutter siden):

Mulig, men jeg klarer ikke se det. For meg er dette akkurat slik jeg har det med noen av mine nærmeste, uten at det ligger noe irritasjon eller annet bak, kun at vi er trygge på hverandre og tuller på en måte kanskje andre oppfatter som noe annet.

Ser man på hele konteksten og det som har skjedd i det siste fremstår det veldig stusslig. Krampeaktig og kunstig latter, sure miner og null humor spør du meg. 🤦‍♀️

 

Endret av maryJane4
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
maryJane4 skrev (3 timer siden):

Ser man på hele konteksten og det som har skjedd i det siste fremstår det veldig stusslig. Krampeaktig og kunstig latter, sure miner og null humor spør du meg. 🤦‍♀️

 

Enig enig!

Endret av Horisonten
  • Liker 2
Skrevet

Og nå skal de kjøre til Måløy!? 🤦‍♀️ Han må jo være 3 år i hodet, har han survet seg til vestlandstur? 🧅 Vera og Viggo Venneløs søker lykken i vest! 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

  • Liker 3
Skrevet
maryJane4 skrev (17 minutter siden):

Og nå skal de kjøre til Måløy!? 🤦‍♀️ Han må jo være 3 år i hodet, har han survet seg til vestlandstur? 🧅 Vera og Viggo Venneløs søker lykken i vest! 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Det lukter fisk…

  • Liker 2
Skrevet
maryJane4 skrev (15 minutter siden):

Og nå skal de kjøre til Måløy!? 🤦‍♀️ Han må jo være 3 år i hodet, har han survet seg til vestlandstur? 🧅 Vera og Viggo Venneløs søker lykken i vest! 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Ja, nå virker han litt blidere. Spontan tur til Måløy! Ingen klær for turen, så enten må de kjøpe klær eller fryse som hun sa. De spiser så innmari mye usunt. Jeg blir helt satt ut av godteri mengden. 3 enorme poser med smågodt. Jeg er absolutt ikke motstander av sukker og koser meg gjerne med smågodt selv, men det der er helt vanvittig. Alt det skal ned i fire kropper, to av dem er små barn. Hjelpes. Selvom det er ferie eller reise, så trenger man ikke leve så usunt. Pølser, skolebrød og sikkert mye annet hun ikke legger ut. Tar jo helt av. Hun trener det bort når hun er i Spania igjen, men hva med barna.. hva med tenner og indre organer. 

  • Liker 2
Skrevet
Horisonten skrev (5 minutter siden):

Ja, nå virker han litt blidere. Spontan tur til Måløy! Ingen klær for turen, så enten må de kjøpe klær eller fryse som hun sa. De spiser så innmari mye usunt. Jeg blir helt satt ut av godteri mengden. 3 enorme poser med smågodt. Jeg er absolutt ikke motstander av sukker og koser meg gjerne med smågodt selv, men det der er helt vanvittig. Alt det skal ned i fire kropper, to av dem er små barn. Hjelpes. Selvom det er ferie eller reise, så trenger man ikke leve så usunt. Pølser, skolebrød og sikkert mye annet hun ikke legger ut. Tar jo helt av. Hun trener det bort når hun er i Spania igjen, men hva med barna.. hva med tenner og indre organer. 

Trener og trener… 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Horisonten skrev (2 timer siden):

Ja, nå virker han litt blidere. Spontan tur til Måløy! Ingen klær for turen, så enten må de kjøpe klær eller fryse som hun sa. De spiser så innmari mye usunt. Jeg blir helt satt ut av godteri mengden. 3 enorme poser med smågodt. Jeg er absolutt ikke motstander av sukker og koser meg gjerne med smågodt selv, men det der er helt vanvittig. Alt det skal ned i fire kropper, to av dem er små barn. Hjelpes. Selvom det er ferie eller reise, så trenger man ikke leve så usunt. Pølser, skolebrød og sikkert mye annet hun ikke legger ut. Tar jo helt av. Hun trener det bort når hun er i Spania igjen, men hva med barna.. hva med tenner og indre organer. 

Ganske kvalmt å se på. Har aldri sett noen spise så mye dritt som det hun gjør. Men Ulrik virket litt oppgitt(?) når han ga det til henne. 

  • Liker 1
Skrevet

Enveiskjøring fungerer ikke i lengden. Dette paret må gi også. Det må være slitsomt for de eldre å kun besøke dem. Og være der lenge. De (måløyværingene) har vel andre familiemedlemmer også, i Oslo. Så det blir mye reising. Scenario: skal vi komme til Spania igjen MÅ dere komme til Måløy snart.

Kanskje hele slekta har satt foten ned.

Forresten: Hjelpes så kjedelig det må være i Spania hos Julianne og Ulrik som bare jobber (og trener og padler). Eneste de gjør sammen er ut og spise og et par markeder. Og ligge i utemøblene. Paret legger seg aldri på stranden. Noe som er litt rart når en skal bo i sydligere strøk. 
 

BOooooring….

  • Liker 4
Skrevet
tante_grusom skrev (2 minutter siden):

Enveiskjøring fungerer ikke i lengden. Dette paret må gi også. Det må være slitsomt for de eldre å kun besøke dem. Og være der lenge. De (måløyværingene) har vel andre familiemedlemmer også, i Oslo. Så det blir mye reising. Scenario: skal vi komme til Spania igjen MÅ dere komme til Måløy snart.

Kanskje hele slekta har satt foten ned.

Forresten: Hjelpes så kjedelig det må være i Spania hos Julianne og Ulrik som bare jobber (og trener og padler). Eneste de gjør sammen er ut og spise og et par markeder. Og ligge i utemøblene. Paret legger seg aldri på stranden. Noe som er litt rart når en skal bo i sydligere strøk. 
 

BOooooring….

Julianne mener jo stranda blir for mye jobb for henne. Men er det et sted barna kan sitte i timesvis å leke, så er det nettopp på stranda. Alt de trenger er en bøtte og en spade! Lurer på om barna har opplevd en aktivitet som ikke koster penger eller er pokemon jakt med mobilene sine…? 

  • Liker 3
Skrevet
tante_grusom skrev (2 timer siden):

Det lukter fisk…

Lukter lite fisk i Måløy nå..

Skrevet
Lille harepus skrev (20 minutter siden):

Julianne mener jo stranda blir for mye jobb for henne. Men er det et sted barna kan sitte i timesvis å leke, så er det nettopp på stranda. Alt de trenger er en bøtte og en spade! Lurer på om barna har opplevd en aktivitet som ikke koster penger eller er pokemon jakt med mobilene sine…? 

Blir det mye sand i bilen og huset???

Skrevet
Jonette skrev (21 minutter siden):

Lukter lite fisk i Måløy nå..

Dårlig stilt i Måløy nå da? 🥺

Skrevet
tante_grusom skrev (16 minutter siden):

Dårlig stilt i Måløy nå da? 🥺

Neida, de lever ikke bare av fisk i Måløy.😉

  • Liker 1
Skrevet
tante_grusom skrev (42 minutter siden):

Blir det mye sand i bilen og huset???

Tror bare at det er selve stranda med barna som blir for mye arbeid for henne. 

  • Liker 1
Skrevet
Lille harepus skrev (2 timer siden):

Tror bare at det er selve stranda med barna som blir for mye arbeid for henne. 

Hun nevnte en gang på snap at stranda med barn var bare stress. Jeg tror de barna er så vant til å holde på med telefon, så stranda blir for kjedelig. Det er enten trampoline, sykkelpark eller bading i bassenget hjemme. Foreldrene har jo lagt opp til at det skal være slik. Har aldri sett at paret har tatt med familie eller gjester ut på turer i Albir, eller oppleve spennende ting. Unntak markedet med svigermor og ut å spise… Men det gjør de nesten hver dag. Hun har fått med svigerfaren på noen gåturer til mastaen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...