Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bellabellee skrev (8 timer siden):

IMG_3749.png

Jeg så det… Og der fikset hun på håret før hun oppdaget at Ulrik filmet henne, så latet hun som at hun stod der helt casual. Det er veldig ujevnt. Hva er vitsen med løshår når man ser tydelig at det er påsatt. Dette var svært lite pent.

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Horisonten skrev (1 time siden):

Jeg så det… Og der fikset hun på håret før hun oppdaget at Ulrik filmet henne, så latet hun som at hun stod der helt casual. Det er veldig ujevnt. Hva er vitsen med løshår når man ser tydelig at det er påsatt. Dette var svært lite pent.

Det er det styggeste jeg har sett. Det synest kjempe godt at det er extensions ....ble helt unaturlig 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Ord blir fattige... 🫥

5a278d95-f9b6-4a19-a942-5c614abb9158.jpeg

  • Liker 13
  • Nyttig 4
Skrevet
maryJane4 skrev (3 timer siden):

Ord blir fattige... 🫥

5a278d95-f9b6-4a19-a942-5c614abb9158.jpeg

Hadde jeg vært en nær venn eller frisøren, så hadde jeg sagt ærlig at det hadde vært finere med kortere lengde. I tillegg er det altfor tynt og ujevn overgang. Julianne har tynt hår og resultatet blir deretter. Nå vet ikke jeg mye om løshår, men hun burde vel kanskje gått for fester med ekstra tykt eller mer hår per feste. Dette ser så billig ut og svært unaturlig.. Ser ut som at det er gjort hjemme, selvom håret sikkert er av god kvalitet og ekte. Frisøren brukte lang tid og satte mange fester, jeg tror rett og slett håret til Julianne er for tynt. Løshåret festes i hennes hår ved hodebunn. Hun burde klippe opp lengden og overgangen hvis hun skal beholde det der. Ikke pent! 

  • Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet
Horisonten skrev (På 31.5.2026 den 18.09):

TAKK. Spikeren på hodet! Det er nettopp dette! Hun sier nå på snap at hun bare vil inspirere til et behagelig liv, og at det aldri har handlet om vesker eller «ha mer». Er hun helt fjern eller? Hun sier ofte på snap at «mye vil ha mer» og poster ikke annet enn kropp, vesker, dyre kjøp, biler, soling, trening og slankeprodukter. Hun slanker seg ikke pga kommentarer hun får, hun ser selv at hun ikke er der hun vil være utseendemessig. Ikke la dere lure av selvmedlidenheten. Hun er mer utspekulert enn det. Det er ikke lenge siden de gikk ut i vg og snakket ned alle i Norge, for de var så mye bedre som bygget hus i Spania. Flott det, men Spania er ikke drømmen til alle.

Hadde Julianne vært en mer ydmyk og jordnær person, så hadde ikke folk blitt så provosert. Jeg har hørt av felles kjente at hvis noen har mer enn dem, så klarer ikke pilotparet å være venner med dem.
 

Jeg mener vi alle har våre egne meninger om dette paret. Jeg fulgte fruen før, og fikk så avsmak av alt. Oppførsel, alt handler om hennes behov og null ansvar på sosiale media. Hun tenker ikke over hva hun fronter, eller hvordan hun påvirker unge sårbare grupper. Null sympati fra meg. 

Ett sjeldent tilfelle her, stikk imot det nesten alle andre mener. Jordnær, inspirerende, motiverende etc etc 😂 Ja motivere til å slye seg på solsengen er hun virkelig god til. Ikke noe annet.

Enkelte må være både blind og døve 

Screenshot_20260603_010106_Snapchat.jpg

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Når de er ferdi med huse så skal de lære seg spansk! De skal få noen hjem til seg som snakker spansk til de, leker med ungene på spansk, være med på  handling/shopping! Kurs gidd de ikke, fordi det er for lik skole og det er de for gammel til! 🙈 

IMG_3759.thumb.png.d2430c15b5dfa2bb61f155fbde91e58c.png

  • Liker 2
Skrevet
Bellabellee skrev (33 minutter siden):

Når de er ferdi med huse så skal de lære seg spansk! De skal få noen hjem til seg som snakker spansk til de, leker med ungene på spansk, være med på  handling/shopping! Kurs gidd de ikke, fordi det er for lik skole og det er de for gammel til! 🙈 

IMG_3759.thumb.png.d2430c15b5dfa2bb61f155fbde91e58c.png

Man begynner jo nesten å lure på om de har sosial angst og ikke takler forpliktelser. Fruen er sosial med venner, men styrer unna alle møter på skolen og «voksenting». Ulrik driver med paddel, men generell sosialisering med spanske folk ser man ikke noe til. Hvis et språkkurs er for krevende for to mennesker som jobber deltid og er arbeidsledig, så er det lite som skal til for at disse to blir utslitt. Kanskje det er Some som sliter de ut. Det burde de tenkt på. 

  • Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet
Bellabellee skrev (3 timer siden):

Når de er ferdi med huse så skal de lære seg spansk! De skal få noen hjem til seg som snakker spansk til de, leker med ungene på spansk, være med på  handling/shopping! Kurs gidd de ikke, fordi det er for lik skole og det er de for gammel til! 🙈 

IMG_3759.thumb.png.d2430c15b5dfa2bb61f155fbde91e58c.png

Bare tull å bruke solsengtiden på å lære språk. Fruen kan vel bruke google translate på de viktigste ordene. Penger, klær, penger, klær, penger, klær.  Hun kommer langt med å peke også. 😬👉🏻👙Eller ka trur du, Bellabellee? 

  • Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Bellabellee skrev (4 timer siden):

Når de er ferdi med huse så skal de lære seg spansk! De skal få noen hjem til seg som snakker spansk til de, leker med ungene på spansk, være med på  handling/shopping! Kurs gidd de ikke, fordi det er for lik skole og det er de for gammel til! 🙈 

IMG_3759.thumb.png.d2430c15b5dfa2bb61f155fbde91e58c.png

Noe av det mest tåpelige jeg har hørt 🙈

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Maia3 skrev (På 3.6.2026 den 21.07):

Ett sjeldent tilfelle her, stikk imot det nesten alle andre mener. Jordnær, inspirerende, motiverende etc etc 😂 Ja motivere til å slye seg på solsengen er hun virkelig god til. Ikke noe annet.

Enkelte må være både blind og døve 

Screenshot_20260603_010106_Snapchat.jpg

Hva har skjedd med ansiktet hennes????? Ser helt ugjenkjennelig ut!!!

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Hufsetrollet skrev (10 timer siden):

Hva har skjedd med ansiktet hennes????? Ser helt ugjenkjennelig ut!!!

Blitt eldre og spiser godt… vært mye take-away de to siste årene!

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Hufsetrollet skrev (På 4.6.2026 den 22.17):

Hva har skjedd med ansiktet hennes????? Ser helt ugjenkjennelig ut!!!

Ser mye eldre ut plutselig 

  • Liker 3
Skrevet
Summerwinter skrev (11 timer siden):

Ser mye eldre ut plutselig 

Fått nytt gebiss og mer silikon i leppene .

  • Nyttig 1
Skrevet
Horisonten skrev (På 4.6.2026 den 13.13):

Man begynner jo nesten å lure på om de har sosial angst og ikke takler forpliktelser. Fruen er sosial med venner, men styrer unna alle møter på skolen og «voksenting». Ulrik driver med paddel, men generell sosialisering med spanske folk ser man ikke noe til. Hvis et språkkurs er for krevende for to mennesker som jobber deltid og er arbeidsledig, så er det lite som skal til for at disse to blir utslitt. Kanskje det er Some som sliter de ut. Det burde de tenkt på. 

Hun er kanskje uvenner med de andre mødrene? Det må jo være en grunn til de ville bryte med alt og bosette seg i Spania, så hun har vel ikke så lett for å holde på venner. Det er også merkelig at de insisterer på å ikke komme hjem på besøk med jevne mellomrom. Sosial angst kan selvsagt også være en forklaring, men det har hun i så fall ikke hintet til. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Lillibetha skrev (7 timer siden):

Hun er kanskje uvenner med de andre mødrene? Det må jo være en grunn til de ville bryte med alt og bosette seg i Spania, så hun har vel ikke så lett for å holde på venner. Det er også merkelig at de insisterer på å ikke komme hjem på besøk med jevne mellomrom. Sosial angst kan selvsagt også være en forklaring, men det har hun i så fall ikke hintet til. 

Ja, hun sa en gang på snap at hun ikke var fan av å dra i barnebursdager eller møte andre foreldre i Norge. Det kan jo være mange grunner til det, men jeg tenker at folk vet så mye om disse to. Det tror jeg paret er klar over også. Når de da må møte folk og den virkelige verden, så blir det ubehagelig. Hun har delt mye privat og personlig i årevis. I tillegg til noen flauser her og der. Hun filmer det hun gjør i fylla og. Sist var vel da hun satt på en rodeo og rumpa var bar. Så rett hjem.

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Horisonten skrev (54 minutter siden):

Ja, hun sa en gang på snap at hun ikke var fan av å dra i barnebursdager eller møte andre foreldre i Norge. Det kan jo være mange grunner til det, men jeg tenker at folk vet så mye om disse to. Det tror jeg paret er klar over også. Når de da må møte folk og den virkelige verden, så blir det ubehagelig. Hun har delt mye privat og personlig i årevis. I tillegg til noen flauser her og der. Hun filmer det hun gjør i fylla og. Sist var vel da hun satt på en rodeo og rumpa var bar. Så rett hjem.

Jeg tror hun helst unngår alt hun opplever som kjedelig, og griper enhver anledning til å slippe unna. Samtidig tror jeg hun er klar over at folk snakker om dem, og kanskje ikke alltid på en positiv måte. Derfor velger hun nok ofte å holde seg hjemme.

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Måne, admin. 

Skrevet
Fruus skrev (På 31.5.2026 den 11.20):

Hun er jo kraftig.

 

Horisonten skrev (På 31.5.2026 den 10.25):

Det er en helt vanlig kropp, ikke noe spesielt ved den? Kroppen ser ut slik som hun spiser. Hun er glad i is, godteri og hvetebakst. Det synes! Jeg syns hun er lubben. Fruen har høye tanker om seg selv og tror at alt ved henne er så unikt. Det er slik hun snakker om seg selv på Some. Hun er helt alminnelig.

Kanskje du står henne nært eller er fruen/piloten selv…siden du alltid går i forsvar her inne. Minner om at dette ikke er en fanside, her inne deler folk sine ærlige meninger. Fruen er god på å utlevere seg på en svært negativ måte, så kritikken må hun tåle. Eller så er det kanskje på tide å begynne å endre seg? Personligheten er heller ikke noe å skryte av. Hvor er alle vennene hennes fra Norge? Ser ut som at alle har forlatt skipet. Sånn er det når du tror du er kaptein. På tide å jekke seg ned.

Kraftig?? Og LUBBEN? Helt ærlig har dere det greit sånn ellers i livet eller? Mye man kan ta en person for men her synker dere altså lavere enn lavest og kommenterer en kropp som ser helt fin og normal ut! Hvis Julianne er lubben så er jeg en flodhest hvertfall.

Æsj så kvalmt at dere sitter her og snakker om andre damer på denne måten, skam dere. Og skam dere alle som trykker på liker eller lar dette stå uimotsagt. Tenk å være en annen kvinnes verste fiende i 2026 a, så nedrig.

  • Liker 10
  • Nyttig 5
Skrevet
plomman skrev (7 timer siden):

 

Kraftig?? Og LUBBEN? Helt ærlig har dere det greit sånn ellers i livet eller? Mye man kan ta en person for men her synker dere altså lavere enn lavest og kommenterer en kropp som ser helt fin og normal ut! Hvis Julianne er lubben så er jeg en flodhest hvertfall.

Æsj så kvalmt at dere sitter her og snakker om andre damer på denne måten, skam dere. Og skam dere alle som trykker på liker eller lar dette stå uimotsagt. Tenk å være en annen kvinnes verste fiende i 2026 a, så nedrig.

Jeg er enig, hun har en helt vanlig kropp. Det er en uting og kommentere andre sine kropper, så det kan vi holde oss for gode til. 

  • Liker 11
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...