Horisonten Skrevet 21. mai #15441 Skrevet 21. mai SH# skrev (7 timer siden): Avfølg influensere som har dårligt innhold og bruk heller tid på de som har godt innhold. Jeg har typisk brukt litt for mye tid på storyer når jeg kjeder meg. Når jeg sittet på toget på vei til jobb, sitter i bilen og venter på unger som skal kjøres....osv. Bruker heller tiden på å Sudoko, podcastet eller aviser nå, og har faktisk ikke savnet Julianne, frk Raad og frk Gjelsvik Enig! Mye dårlig innhold. Det går i spons på slankeprodukter hos fruen. Protein.no burde nok valgt en mer troverdig person med riktig kropp/utseende. Det er konstant reklame på treningstøy, og det som er litt festlig er at hver gang fruen reklamerer for Balion, så dukker det opp Balion-reklame rett etter med modellene de bruker på nettsiden. Litt forskjell på fruen og dem. 5 1
Donnap Skrevet 21. mai #15442 Skrevet 21. mai SH# skrev (14 timer siden): Avfølg influensere som har dårligt innhold og bruk heller tid på de som har godt innhold. Jeg har typisk brukt litt for mye tid på storyer når jeg kjeder meg. Når jeg sittet på toget på vei til jobb, sitter i bilen og venter på unger som skal kjøres....osv. Bruker heller tiden på å Sudoko, podcastet eller aviser nå, og har faktisk ikke savnet Julianne, frk Raad og frk Gjelsvik Jeg har avfulgt alle influensere, har ikke savnet dem en dag. Tidligere har jeg blant annet fulgt pilotfrue, Sara Emilie, Therese Lien og var til og med så gal at jeg fulgte Kristin Gjelsvik en stund. Jeg synes alle disse er usmakelig, de har blitt fryktelig høy på seg selv og tror virkelig de er noe. 4 10
maryJane4 Skrevet 22. mai #15443 Skrevet 22. mai Der gikk hun jammen meg fra drøyt 60k til 20k følgere på et blunk, gitt! 😅 God stemning nå tenker jeg! 👍 3 1 3
Lajolla Skrevet 22. mai #15444 Skrevet 22. mai Kanskje hun ikke har betalt for de «fake» følgerne sine…?🙈🙊 2
Odirf Skrevet 22. mai #15445 Skrevet 22. mai maryJane4 skrev (1 time siden): Der gikk hun jammen meg fra drøyt 60k til 20k følgere på et blunk, gitt! 😅 God stemning nå tenker jeg! 👍 Måtte sjekke! Står nå 60.600 følgere på Snap ( gått opp fra 60.300) og 62.800 på Instagram…. 1
maryJane4 Skrevet 22. mai #15446 Skrevet 22. mai Odirf skrev (23 minutter siden): Måtte sjekke! Står nå 60.600 følgere på Snap ( gått opp fra 60.300) og 62.800 på Instagram…. Ja det spratt opp igjen! Men det spørs om 20K er det reelle tallet, og så er de resterende kjøpt og betalt! 😅 2 2
Moens Skrevet 22. mai #15447 Skrevet 22. mai SH# skrev (På 21.5.2026 den 7.27): Avfølg influensere som har dårligt innhold og bruk heller tid på de som har godt innhold. Jeg har typisk brukt litt for mye tid på storyer når jeg kjeder meg. Når jeg sittet på toget på vei til jobb, sitter i bilen og venter på unger som skal kjøres....osv. Bruker heller tiden på å Sudoko, podcastet eller aviser nå, og har faktisk ikke savnet Julianne, frk Raad og frk Gjelsvik Punktum 1 3
Bellabellee Skrevet 22. mai #15448 Skrevet 22. mai maryJane4 skrev (5 timer siden): Ja det spratt opp igjen! Men det spørs om 20K er det reelle tallet, og så er de resterende kjøpt og betalt! 😅 Tenk å måtte kjøpe følgere 😳 1 4
Bellabellee Skrevet 22. mai #15449 Skrevet 22. mai Tapaz skrev (På 20.5.2026 den 11.49): Grunnen til at hun svarer spydig og nok en gang viser et breit hovmodig ansikt er at hun kan selv plukke ut de motsvarene hun vil vise. Flaks for henne at piloten har sin snap og ( må) dokumentere hvor han er til alle døgnets tider når han er borte på jobb. Han jobber jo sammen med snertne flyvertinner. Dessuten kan vel huset bli okkupert hvis ingen er til stede. Kanskje derfor han sa opp poolguy og gartneren 🙊😜 1 3
Tiara07 Skrevet 23. mai #15450 Skrevet 23. mai Bellabellee skrev (7 timer siden): Kanskje derfor han sa opp poolguy og gartneren 🙊😜 Har de gjort det? 😱 1
Tapaz Skrevet 23. mai #15451 Skrevet 23. mai Bellabellee skrev (8 timer siden): Kanskje derfor han sa opp poolguy og gartneren 🙊😜 Sikkert. Han vil vel ikke at fruen skal kjøpe seg DET.🫢 2
Bellabellee Skrevet 23. mai #15452 Skrevet 23. mai Tiara07 skrev (4 timer siden): Har de gjort det? 😱 Ja, for piloten mener han kan vanne buskene og rengjøre poolen selv. Spare penger! 1 1
Horisonten Skrevet 23. mai #15453 Skrevet 23. mai Bellabellee skrev (20 minutter siden): Ja, for piloten mener han kan vanne buskene og rengjøre poolen selv. Spare penger! Fruen kommer til å bli så desperat i alt hun legger ut fremover. Kun for å øke inntektene. Hun er i gang med å filme naken rumpe igjen. Det er det som skjer med desperate influensere. De glemmer alt av sosiale normer. Blottlegger seg totalt og fremstiller seg selv som store klovner. Kun for seertall og penger. 11 3
Tapaz Skrevet 23. mai #15454 Skrevet 23. mai Bellabellee skrev (18 minutter siden): Ja, for piloten mener han kan vanne buskene og rengjøre poolen selv. Spare penger! De gjorde i hvertfall nytte for seg. Skal han spare penge bør han kvitte seg med den største utgiftsposten, den late fruen. 2 11
Horisonten Skrevet 23. mai #15455 Skrevet 23. mai Tiara07 skrev (4 timer siden): Har de gjort det? 😱 De har sagt opp dem for lenge siden. Kun beholdt vaskehjelpen slik at fruen selv slipper å vaske og negldesigneren som kan fikse neglene på middagsbordet🤢 3
Horisonten Skrevet 23. mai #15456 Skrevet 23. mai Tapaz skrev (3 minutter siden): De gjorde i hvertfall nytte for seg. Skal han spare penge bør han kvitte seg med den største utgiftsposten, den late fruen. Piloten burde i hvertfall lært henne noe om økonomi. Hun bruker penger som en full sjømann. Alle de pengene de tjente på hussalget og snappingen i Spania. Tipper at ingen av de kronene er satt av til barnas fremtid. (Utdanning, bopel). Fruen har klart å bruke det på utemøbler og interiør. De prøver så hardt å overbevise andre at de har penger, men folk som virkelig kommer fra velstand skryter ikke av bilene sine, eiendeler eller veskekjøp. Nyrik russerstil. 4 8
Maia3 Skrevet 23. mai #15457 Skrevet 23. mai DU kan slappe av ! Hva f...annet gjør du i løpet av dagen, enn å pleie deg selv på alle måter ? Dørgende lat og egoistisk som du er ! 2 2
Horisonten Skrevet 23. mai #15458 Skrevet 23. mai Maia3 skrev (1 time siden): DU kan slappe av ! Hva f...annet gjør du i løpet av dagen, enn å pleie deg selv på alle måter ? Dørgende lat og egoistisk som du er ! Dette skriver hun bevisst for å provosere! Hun leser alt her inne. Hun er det lateste mennesket du finner. Egoist og narsissist. Hun får ikke nok av seg selv. Jeg blir ikke overrasket om hun bruker hele sommeren på å sole seg der, istedenfor å gi barna en ordentlig ferie eller reise. Alt handler om henne. 4 9
JojoMoyes Skrevet 23. mai #15459 Skrevet 23. mai Hun beviser iallfall at det proteinpulver/tabletter som er så fettforbrennende og styrker håret?! Det kan hun bare kutte ut for det funker ikke for noen av delene, forstår ikke at de bruker henne som overhodet ikke er troverdig på noen av de punktene reklamere for seg? 🤷🏼♀️ 2 2
Horisonten Skrevet 23. mai #15460 Skrevet 23. mai JojoMoyes skrev (19 minutter siden): Hun beviser iallfall at det proteinpulver/tabletter som er så fettforbrennende og styrker håret?! Det kan hun bare kutte ut for det funker ikke for noen av delene, forstår ikke at de bruker henne som overhodet ikke er troverdig på noen av de punktene reklamere for seg? 🤷🏼♀️ Slimproduktene funker ikke på henne. Hun burde kutte ut take-away og sukker. Piloten kom hjem med tonn med godteri. Nå skal hun sette på løshår, etter å ha innsett hvor tynt og kort det er. Hun hadde løshår i mange år. Så ikke ut, festene syntes igjennom håret. 3 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå