Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
SH# skrev (7 timer siden):

Avfølg influensere som har dårligt innhold og bruk heller tid på de som har godt innhold. Jeg har typisk brukt litt for mye tid på storyer når jeg kjeder meg. Når jeg sittet på toget på vei til jobb, sitter i bilen og venter på unger som skal kjøres....osv. Bruker heller tiden på å Sudoko, podcastet eller aviser nå, og har faktisk ikke savnet Julianne, frk Raad og frk Gjelsvik

Enig! Mye dårlig innhold. Det går i spons på slankeprodukter hos fruen. Protein.no burde nok valgt en mer troverdig person med riktig kropp/utseende. Det er konstant reklame på treningstøy, og det som er litt festlig er at hver gang fruen reklamerer for Balion, så dukker det opp Balion-reklame rett etter med modellene de bruker på nettsiden. Litt forskjell på fruen og dem.  

• Liker 4
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
SH# skrev (14 timer siden):

Avfølg influensere som har dårligt innhold og bruk heller tid på de som har godt innhold. Jeg har typisk brukt litt for mye tid på storyer når jeg kjeder meg. Når jeg sittet på toget på vei til jobb, sitter i bilen og venter på unger som skal kjøres....osv. Bruker heller tiden på å Sudoko, podcastet eller aviser nå, og har faktisk ikke savnet Julianne, frk Raad og frk Gjelsvik

Jeg har avfulgt alle influensere, har ikke savnet dem en dag. Tidligere har jeg blant annet fulgt pilotfrue,  Sara Emilie,  Therese Lien og var til og med så gal at jeg fulgte Kristin Gjelsvik en stund. Jeg synes alle disse er usmakelig, de har blitt fryktelig høy på seg selv og tror virkelig de er noe.

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet

Der gikk hun jammen meg fra drøyt 60k til 20k følgere på et blunk, gitt! 😅 God stemning nå tenker jeg! 👍

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Kanskje hun ikke har betalt for de «fake» følgerne sine…?🙈🙊

Skrevet
maryJane4 skrev (1 time siden):

Der gikk hun jammen meg fra drøyt 60k til 20k følgere på et blunk, gitt! 😅 God stemning nå tenker jeg! 👍

Måtte sjekke! Står nå 60.600 følgere på Snap ( gått opp fra 60.300) og 62.800 på Instagram…. 

Skrevet
Odirf skrev (23 minutter siden):

Måtte sjekke! Står nå 60.600 følgere på Snap ( gått opp fra 60.300) og 62.800 på Instagram…. 

Ja det spratt opp igjen! Men det spørs om 20K er det reelle tallet, og så er de resterende kjøpt og betalt! 😅

ed2af6d7-38e8-4e00-9d00-938d0c6a8c7d.jpeg

• Liker 1
Skrevet
SH# skrev (På 21.5.2026 den 7.27):

Punktum

Skrevet
maryJane4 skrev (5 timer siden):

Ja det spratt opp igjen! Men det spørs om 20K er det reelle tallet, og så er de resterende kjøpt og betalt! 😅

ed2af6d7-38e8-4e00-9d00-938d0c6a8c7d.jpeg

Tenk å måtte kjøpe følgere 😳

Skrevet
Tapaz skrev (På 20.5.2026 den 11.49):

Grunnen til at hun svarer spydig og nok en gang viser et breit hovmodig ansikt er at hun kan selv plukke ut de motsvarene hun vil vise. Flaks for henne at piloten har sin snap og ( må) dokumentere hvor han er til alle døgnets tider når han er borte på jobb. Han jobber jo sammen med snertne flyvertinner.

Dessuten kan vel huset bli okkupert hvis ingen er til stede.

Kanskje derfor han sa opp poolguy og gartneren 🙊😜

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...