Sol79 Skrevet 27. mai #15461 Skrevet 27. mai Tapaz skrev (1 minutt siden): Ha nå litt medlidenhet med frua. Tenker du også hadde trøstet deg med dyr veske hvis du kunne bli tatt for å være dattra til John Fredriksen. 🤣🤣 Det må være den beste kommentaren jeg noensinne har lest på KG. Og du har jo helt rett! 😅😆 9
Velinda Skrevet 27. mai #15462 Skrevet 27. mai Sol79 skrev (1 time siden): 🤣🤣 Det må være den beste kommentaren jeg noensinne har lest på KG. Og du har jo helt rett! 😅😆 100%😂😂 2
Horisonten Skrevet 27. mai #15463 Skrevet 27. mai Sol79 skrev (2 timer siden): 🤣🤣 Det må være den beste kommentaren jeg noensinne har lest på KG. Og du har jo helt rett! 😅😆 Oi, hun ligner mer på John Fredriksen enn sin egen far! Sykt. 2 5
Horisonten Skrevet 27. mai #15464 Skrevet 27. mai Tripptrapp1 skrev (18 timer siden): Er det ikke på tide å bare kansellere denne dama og resten av familien? Jeg har kansellert for lenge siden! Sluttet å følge henne i fjor. Når jeg ser noe fra henne nå, så rapporterer jeg. Spesielt innlegg som ikke er merket med reklame eller at hun snakker om tema som hun ikke har kunnskap om. Medisin, helse osv. Håper flere gjør det samme. Det er blitt strengere regler for influensere nå. Bøtene er ganske høye! Oppfordrer flere til å gjøre det samme! Rapporter om dere ser noe upassende! 3 2 9
Bellabellee Skrevet 28. mai #15465 Skrevet 28. mai Horisonten skrev (17 timer siden): Oi, hun ligner mer på John Fredriksen enn sin egen far! Sykt. Barna hennes ligner også på han! 🤣🤣😭 5 1
elskersommer Skrevet 28. mai #15466 Skrevet 28. mai Horisonten skrev (18 timer siden): Jeg har kansellert for lenge siden! Sluttet å følge henne i fjor. Når jeg ser noe fra henne nå, så rapporterer jeg. Spesielt innlegg som ikke er merket med reklame eller at hun snakker om tema som hun ikke har kunnskap om. Medisin, helse osv. Håper flere gjør det samme. Det er blitt strengere regler for influensere nå. Bøtene er ganske høye! Oppfordrer flere til å gjøre det samme! Rapporter om dere ser noe upassende! Reklamerer hun for noe? Trodde hun bare lå på solsenga hele dagen 3
Horisonten Skrevet 28. mai #15467 Skrevet 28. mai elskersommer skrev (27 minutter siden): Reklamerer hun for noe? Trodde hun bare lå på solsenga hele dagen Bare ting som hun vil ha gratis og i tillegg få betalt for å reklamere videre. Som hudpleieprodukter, slankeprodukter, treningstøy og utstyr. Hun tar de samarbeidene som gir henne noe. Tipper hun selv tar kontakt og ber om samarbeid. Den solingen varer nok ikke lenge. Hun har hatt føflekkreft før, og bør være ekstra varsom med soling. Spiller ingen rolle hvor høy faktor hun bruker. 5 1
JojoMoyes Skrevet 28. mai #15468 Skrevet 28. mai Horisonten skrev (6 timer siden): Bare ting som hun vil ha gratis og i tillegg få betalt for å reklamere videre. Som hudpleieprodukter, slankeprodukter, treningstøy og utstyr. Hun tar de samarbeidene som gir henne noe. Tipper hun selv tar kontakt og ber om samarbeid. Den solingen varer nok ikke lenge. Hun har hatt føflekkreft før, og bør være ekstra varsom med soling. Spiller ingen rolle hvor høy faktor hun bruker. Burde ikke hun vært brun så mye som hun soler seg 🤷🏼♀️ 6 1
Tapaz Skrevet 28. mai #15469 Skrevet 28. mai JojoMoyes skrev (2 timer siden): Burde ikke hun vært brun så mye som hun soler seg 🤷🏼♀️ Hun blir bare griserosa. 2 1
JojoMoyes Skrevet 28. mai #15470 Skrevet 28. mai Tapaz skrev (1 minutt siden): Hun blir bare griserosa. Det er jo godt gjort når du bøtter innpå betakaroten 😬😉 4 1
Bellabellee Skrevet 29. mai #15471 Skrevet 29. mai JojoMoyes skrev (17 timer siden): Det er jo godt gjort når du bøtter innpå betakaroten 😬😉 Den hun reklamere for virke kanskje ikke? Om hun i det heletatt tar den, eller reklamere for den 🙈 kanskje bedre å drikke gulrotjuice 😜 1
maryJane4 Skrevet 29. mai #15472 Skrevet 29. mai I Norge er det ikke lov å selge betakarotentabletter med mer enn 50mg, vanlig er fra 15-50mg. I Sverige derimot får man kjøpt 100mg - og de funker! 👍 De hun reklamerer for kan man bare kaste, funker null. Snakker av erfaring - hilsen fregnete frøken som alltid venter på den siste fregnen for å bli brun! 🌞
JojoMoyes Skrevet 30. mai #15473 Skrevet 30. mai Har lenge lurt på «hva er det som slår meg når jeg hører Pilotfrue snakke» kom på det nå . Høres ut som hun skal ha samlingsstund i barnehagen og sitter i en ring med alle barna rundt seg og snakker veeeeldig rolig og forklarende så alle barna skal skjønne hva hun sier. 8 2
Horisonten Skrevet 30. mai #15474 Skrevet 30. mai Fruen sier hun er i mot kroppspress men er den som fronter slankepiller, slimshaker og sprader rundt i minst mulig klær døgnet rundt. På hvilken måte skal det fremme positive tanker om kropp når du teller kalorier og reklamerer for slankeapper og slankeprodukter? Hun er så selvmotsigende. En kommentar fra følger var at hun likte å vise mye kropp, spesielt rumpa. Hun svarte at hun absolutt ikke gjorde det med hensikt. Bullshit. Snakk om å lyve så det renner. Den rumpa trykker hun langt opp i kamera så godt hun kan. Avlang, flat og firkantet… på ingen måte flatterende! Hun lyver så provoserende mye. 2 10
Horisonten Skrevet 30. mai #15475 Skrevet 30. mai JojoMoyes skrev (1 time siden): Har lenge lurt på «hva er det som slår meg når jeg hører Pilotfrue snakke» kom på det nå . Høres ut som hun skal ha samlingsstund i barnehagen og sitter i en ring med alle barna rundt seg og snakker veeeeldig rolig og forklarende så alle barna skal skjønne hva hun sier. Det er enten den siden av henne, eller så er det andre ganger hvor hun snakker høyt, fort, finner ikke ord, feil uttalelser og hyppig blunking med øynene. Da virker hun helt gal. Nesten som at hun går på noe. 1 6
JojoMoyes Skrevet 30. mai #15476 Skrevet 30. mai Horisonten skrev (2 timer siden): Det er enten den siden av henne, eller så er det andre ganger hvor hun snakker høyt, fort, finner ikke ord, feil uttalelser og hyppig blunking med øynene. Da virker hun helt gal. Nesten som at hun går på noe. Så hun har lagt ut en story på insta nå … den var pinlig. Det med kropp er jo litt morsomt for man ser jo tydelig på den filmen at det er ikke antydning til muskler på hverken armer eller lår. At protein vil ha sånne kunder til å reklamere for seg er ikke til å fatte. I reklamen sier hun jo at hun er opptatt av å bygge muskler og få en definert kropp??? Hvor da ? Dette er jo villedende reklame rett og slett . 3 5
Fruus Skrevet 30. mai #15477 Skrevet 30. mai JojoMoyes skrev (2 minutter siden): Så hun har lagt ut en story på insta nå … den var pinlig. Det med kropp er jo litt morsomt for man ser jo tydelig på den filmen at det er ikke antydning til muskler på hverken armer eller lår. At protein vil ha sånne kunder til å reklamere for seg er ikke til å fatte. I reklamen sier hun jo at hun er opptatt av å bygge muskler og få en definert kropp??? Hvor da ? Dette er jo villedende reklame rett og slett . Hun er kraftig og ikke spesielt trent. Det er hun for lat til. 3 5
Lissy456 Skrevet 30. mai #15478 Skrevet 30. mai Sykt at du kaller henne for kraftig! Ikke rart det er kroppress! 1 1 6
Horisonten Skrevet 30. mai #15479 Skrevet 30. mai JojoMoyes skrev (1 time siden): Så hun har lagt ut en story på insta nå … den var pinlig. Det med kropp er jo litt morsomt for man ser jo tydelig på den filmen at det er ikke antydning til muskler på hverken armer eller lår. At protein vil ha sånne kunder til å reklamere for seg er ikke til å fatte. I reklamen sier hun jo at hun er opptatt av å bygge muskler og få en definert kropp??? Hvor da ? Dette er jo villedende reklame rett og slett . Syns hun alltid har vært lubben. Hun har store armer og ingen markante muskler. Hva hun selv tror er en annen ting. Hun holder inn magen hver gang hun filmer seg selv. Da Ulrik legger ut video av henne på sin snap ser man tydelig at hun har mage. Kroppen er helt annerledes, enn da hun poserer på sin egen snap. Hun er ekstremt opptatt av kropp, vise seg frem og slanke seg. Det at hun snakker om kroppspress og at hun ikke er opptatt av slikt, er totalt løgn. Hun tenker ikke på annet enn vekt og kropp. Derfor er hun desperat etter de 10.000 skrittene sine. 2 3
Lissy456 Skrevet 31. mai #15480 Skrevet 31. mai Horisonten skrev (9 timer siden): Syns hun alltid har vært lubben. Hun har store armer og ingen markante muskler. Hva hun selv tror er en annen ting. Hun holder inn magen hver gang hun filmer seg selv. Da Ulrik legger ut video av henne på sin snap ser man tydelig at hun har mage. Kroppen er helt annerledes, enn da hun poserer på sin egen snap. Hun er ekstremt opptatt av kropp, vise seg frem og slanke seg. Det at hun snakker om kroppspress og at hun ikke er opptatt av slikt, er totalt løgn. Hun tenker ikke på annet enn vekt og kropp. Derfor er hun desperat etter de 10.000 skrittene sine. Har aldri sett på henne som lubben og det sitter garantert mange som ville hatt kroppen til J. Skjønner henne godt hvorfor hun ofte går i bikini. Man skal være stolt av den kroppen man har istedenfor å kommentere negativt på kroppen til andre. 6 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå