Horisonten Skrevet 24. mai #15461 Skrevet 24. mai Maia3 skrev (19 timer siden): DU kan slappe av ! Hva f...annet gjør du i løpet av dagen, enn å pleie deg selv på alle måter ? Dørgende lat og egoistisk som du er ! Piloten har vært på jobb i flere dager, en ordentlig jobb, mens fruen har slappet hjemme som hun vanligvis gjør. Men nå er det hennes tur til å slappe av igjen. For det er hun som har vært på jobb? Ingenting gir mening. Piloten må jo være stokk dum. 8 1 4
Tapaz Skrevet 24. mai #15462 Skrevet 24. mai Horisonten skrev (1 time siden): Piloten har vært på jobb i flere dager, en ordentlig jobb, mens fruen har slappet hjemme som hun vanligvis gjør. Men nå er det hennes tur til å slappe av igjen. For det er hun som har vært på jobb? Ingenting gir mening. Piloten må jo være stokk dum. Tror ikke han er stokk dum. Han er fanget. Lokket av en blondine som la seg etter menn der ( i følge hennes egen blogg) hun øynet mulighet for å få det livet hun lever nå. Han er hennes ydmyke slave. 4 5
Horisonten Skrevet 24. mai #15463 Skrevet 24. mai Tapaz skrev (1 minutt siden): Tror ikke han er stokk dum. Han er fanget. Lokket av en blondine som la seg etter menn der ( i følge hennes egen blogg) hun øynet mulighet for å få det livet hun lever nå. Han er hennes ydmyke slave. Ja, det er tydelig hvem som er «hund i bånd» i dette forholdet. Hun har vel en strategi i alt hun gjør. Sånn en ekte narsissist er. Alltid en plan og baktanke for egen vinning. Ja, har lest bloggen tidligere. Dårlige verdier, og det oser narsissisme i flere innlegg på bloggen. 4 2
Tapaz Skrevet 24. mai #15464 Skrevet 24. mai Horisonten skrev (19 minutter siden): Ja, det er tydelig hvem som er «hund i bånd» i dette forholdet. Hun har vel en strategi i alt hun gjør. Sånn en ekte narsissist er. Alltid en plan og baktanke for egen vinning. Ja, har lest bloggen tidligere. Dårlige verdier, og det oser narsissisme i flere innlegg på bloggen. Når hun giftet seg var hun utkledd som dronning og han som lakei ( utfra bildene) Nå har hun bosatt han i en villa langt fra familie eller andre som kan ta oppmerksomhet. Han skal jobbe minimalt som pilot og mer som lakei. Hun skal nyte tilværelsen på solsenga. 4 7
maryJane4 Skrevet 26. mai #15466 Skrevet 26. mai Well played @henriktroy, well played 🤦♀️ CRINGE!!! 🧅🧅🧅 5 4
Horisonten Skrevet 26. mai #15467 Skrevet 26. mai maryJane4 skrev (1 time siden): Well played @henriktroy, well played 🤦♀️ CRINGE!!! 🧅🧅🧅 «Bli med når følgerne skal kjøpe chanel-veske til meg» skulle det heller stått. Var vel aldri Ulrik som kjøpte den veska. Kun et spill for galleriet. Hun kjøpte den med pengene hun har tjent på seertall og følgere. 1 4
Lissy456 Skrevet 26. mai #15468 Skrevet 26. mai Syntes hun er heldig som har muligheten til å ha slike vesker. Jeg har ikke og kommer aldri til å få det..
Horisonten Skrevet 26. mai #15469 Skrevet 26. mai (endret) Lissy456 skrev (48 minutter siden): Syntes hun er heldig som har muligheten til å ha slike vesker. Jeg har ikke og kommer aldri til å få det.. Det er ikke vesken i seg selv som er problemet, det er hele settingen. Når man gjør så mye ut av et veskekjøp, så er det ikke genuint. Det er en kampanje, rett og slett content. Alt hun gjør er for å skape innhold. Så drar hun barna inn i det, selv om ansiktene deres ikke vises. Barna hadde sikkert kjempe glede av å gå inn i en slik butikk og ikke kunne få ta på noe som helst. Alt for at mamsen skal få lage innhold. Folk er ikke sjalu, det er hele settingen som er patetisk. Influensere forstår ikke det. De er for selvsentrerte. Endret 26. mai av Horisonten 3 15
Tripptrapp1 Skrevet 26. mai #15470 Skrevet 26. mai Er det ikke på tide å bare kansellere denne dama og resten av familien? 10 14
siesta Skrevet 26. mai #15471 Skrevet 26. mai Tripptrapp1 skrev (47 minutter siden): Er det ikke på tide å bare kansellere denne dama og resten av familien? Etter å ha lest litt i denge tråden... Rekk opp hånden dere som bidrar til inntekten. Beklager å si dere men dere må jo være like dumme 🤣 4 5
Donnap Skrevet 26. mai #15472 Skrevet 26. mai Lissy456 skrev (2 timer siden): Syntes hun er heldig som har muligheten til å ha slike vesker. Jeg har ikke og kommer aldri til å få det.. Jeg er så glad for at jeg aldri har ønsket meg dyre vesker, smykker og dyr bil. Det er ikke noe jeg bare sier, jeg har helt ærlig aldri skjønt hva som er stas med dyre ting som man er redd for å miste. Jeg fulgte pilotfrue tidligere, det var litt spennende da de flyttet til Spania, men etter en stund gikk alt på repeat, hun ble også mer og mer spydig mot følgerne sine, og høy på seg selv. Shoppingen hennes var helt vanvittig, så jeg har ikke savnet å følge henne en eneste dag. Fikk se her inne at hun ga vekk mye av de klærne hun hadde kjøpt det første året, for å få plass til mer klær, så utrolig kvalmende. Hadde det vært fordi de var for små/store så hadde det nå vært en ting, men mye var vel ikke brukt mener jeg å huske, og årsaken var at hun trengte plass til mere nye klær. 9 1
Lissy456 Skrevet 27. mai #15473 Skrevet 27. mai siesta skrev (5 timer siden): Etter å ha lest litt i denge tråden... Rekk opp hånden dere som bidrar til inntekten. Beklager å si dere men dere må jo være like dumme 🤣 Inkl Troy som sender mange seere til kanalen.
Janey79 Skrevet 27. mai #15474 Skrevet 27. mai Lissy456 skrev (8 minutter siden): Inkl Troy som sender mange seere til kanalen. Jeg er aldri inne og ser på snappen hennes, selv om jeg leser her og får med meg det Troy legger ut. Får mer enn nok info andre steder, uten å måtte følge henne. 3 10
Tiara07 Skrevet 27. mai #15475 Skrevet 27. mai Janey79 skrev (29 minutter siden): Jeg er aldri inne og ser på snappen hennes, selv om jeg leser her og får med meg det Troy legger ut. Får mer enn nok info andre steder, uten å måtte følge henne. Samme her! 3 1
Horisonten Skrevet 27. mai #15476 Skrevet 27. mai (endret) Man trenger ikke følge henne eller klikke innom alle snappene for å få med seg hva hun legger ut. Hun dukker opp andre steder enn snapchat også, mye reklame på Instagram og Facebook. I tillegg dukker hun opp på «utforsk» på Snapchat. Jeg fulgte henne også da hun flyttet til Spania, men så kom det veldig tydelig frem hvem hun er som person. Da ble det avfølg! Endret 27. mai av Horisonten 4 1
Zena33 Skrevet 27. mai #15477 Skrevet 27. mai Lissy456 skrev (4 timer siden): Inkl Troy som sender mange seere til kanalen. En påstand uten dekning. Troy sine lesere er imot måten influensere holder på, og har dermed heller ingen ønske om å støtte oppunder det de driver med. Hvor ofte leser du «måtte inn å se», «ja, jeg så det» eller lignende kommentarer som gir belegg for påstanden din? Du har jo til og med tallfestet «mange», så hva er kilden din? 8 4
Tripptrapp1 Skrevet 27. mai #15478 Skrevet 27. mai siesta skrev (10 timer siden): Etter å ha lest litt i denge tråden... Rekk opp hånden dere som bidrar til inntekten. Beklager å si dere men dere må jo være like dumme 🤣 Her traff du dårlig. Jeg tror forslaget mitt om å kansellere dette kvinnemennesket er det eneste bidraget mitt i trådens 600+ sider, og det bidrar neppe til inntekter for henne hverken ene eller andre veien. Så dum kan du være selv. 5
Donnap Skrevet 27. mai #15479 Skrevet 27. mai Janey79 skrev (5 timer siden): Jeg er aldri inne og ser på snappen hennes, selv om jeg leser her og får med meg det Troy legger ut. Får mer enn nok info andre steder, uten å måtte følge henne. Samme her. Hun har ikke fått ett eneste klikk fra meg siden jeg sluttet å følge henne. Innleggene her og hos Henrik Troy forteller meg bare at hun fortsetter på akkurat samme måte som før, soler seg, bruker penger, soler seg, bruker penger osv.... 7 1
Tapaz Skrevet 27. mai #15480 Skrevet 27. mai Lissy456 skrev (16 timer siden): Syntes hun er heldig som har muligheten til å ha slike vesker. Jeg har ikke og kommer aldri til å få det.. Ha nå litt medlidenhet med frua. Tenker du også hadde trøstet deg med dyr veske hvis du kunne bli tatt for å være dattra til John Fredriksen. 6 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå