Tapaz Skrevet mandag kl. 19:46 #15401 Skrevet mandag kl. 19:46 Meg.no skrev (21 minutter siden): Har de virkelig det? Jeg har inntrykk av det motsatte. Når jeg ser på dem jeg følger, virker det som de fleste utelukkende jobber med sosiale medier. Jeg tenker det henger litt sammen – det å være influencer og det å kunne eller ville ha en «vanlig» jobb. Du har kanskje rett i det. De jeg titter innom har litt ved siden av.
Horisonten Skrevet mandag kl. 22:43 #15402 Skrevet mandag kl. 22:43 Donnap skrev (4 timer siden): Får virkelig håpe det er tilfelle at utbetalingene på snap har fallt med 90 prosent, og at det forblir sånn! Lurer på hva hun skal gjøre hvis det skjer, såvidt jeg vet har hun vel aldri jobbet, og mener hun skal tilbringe resten av livet på en solseng uten å løfte en finger for å jobbe. Og det med at de faktisk ikke gidder å lære seg spansk når de bor der nede, synes jeg er arrogant og uforskammet. Ville ikke hun forvente at folk som flyttet til Norge lærte seg endel norsk etter å ha bodd der i nesten 2 år? Det hadde jeg forventet, og ikke minst de som spiser mye på restauranter og bestiller mye takeaway. Enig med deg! Det blir nok en del samarbeid fremover. Selge alt mulig. Tviler på at hun tjener noe på snap nå, svært lite i såfall. Hun fortsetter nok å snappe gratis, for hun elsker å filme seg selv… avhengig av oppmerksomhet. 1
MacadamiaNut Skrevet tirsdag kl. 10:04 #15404 Skrevet tirsdag kl. 10:04 Var visst bare en teknisk feil 😵💫 1
Bellabellee Skrevet tirsdag kl. 11:06 #15405 Skrevet tirsdag kl. 11:06 (endret) MacadamiaNut skrev (1 time siden): Var visst bare en teknisk feil 😵💫 Men det morsomme her er at hun sa i en av snappene sine at «dette sa jeg for noen mnd siden, men alle bare lo av meg og mente JEG hadde dårlig innhold» 😜🙈 og den videoen har ho slettet nå! 🙈 Endret tirsdag kl. 11:25 av Bellabellee 6
Horisonten Skrevet tirsdag kl. 11:37 #15406 Skrevet tirsdag kl. 11:37 Bellabellee skrev (21 minutter siden): Men det morsomme her er at hun sa i en av snappene sine at «dette sa jeg for noen mnd siden, men alle bare lo av meg og mente JEG hadde dårlig innhold» 😜🙈 og den videoen har ho slettet nå! 🙈 Jeg tipper hun tjente godt i fjor og folk var nysgjerrig på byggeprosessen, men så gikk folk lei av at pilotparet tok seg selv høytidelig! De snakket ned Norge og nordmenn i flere snapper. «Stakkars dere som bor i Norge, kunne aldri bodd der blablabla.» Glemmer ikke videoen i vg. Ekkelt. De tenker ikke på alt det Norge har gitt dem. Hun merket vel nedgang i lønn på Snapchat slutten av 2025. Det var da hun snappet mindre og mindre. Jeg tror ikke hun tjener noe godt på snap. Innholdet er basert på take-away, slanking, trening, gåturer, soling og shopping. Og masse selvskryt. Hun holder seg bare relevant der inne. Det er samarbeid hun fokuserer på og lever av. Håper ikke folk kjøper noe av det hun reklamerer for. Rabattkoder kan man finne andre steder. Det er som regel flere influensere som har samme samarbeidspartnere. 4
elisabeth30 Skrevet tirsdag kl. 14:02 #15407 Skrevet tirsdag kl. 14:02 Bellabellee skrev (4 timer siden): Stakkarslige? 😂 3
Really Skrevet tirsdag kl. 15:17 #15408 Skrevet tirsdag kl. 15:17 Hva f**n feiler det kjerringa. Svare så frekt til en følger? Julianne er en bitch, fatter ikke hun ikke skammes😡🤢🤮 Hun framstår som et ondt menneske. Glad jeg ikke gir den dama noe klikk lenger. Motbydelig måte å svare på🤮 3 2
Horisonten Skrevet tirsdag kl. 20:56 #15409 Skrevet tirsdag kl. 20:56 Really skrev (5 timer siden): Hva f**n feiler det kjerringa. Svare så frekt til en følger? Julianne er en bitch, fatter ikke hun ikke skammes😡🤢🤮 Hun framstår som et ondt menneske. Glad jeg ikke gir den dama noe klikk lenger. Motbydelig måte å svare på🤮 Hun får nok mange ufine kommentarer ofte og klarer ikke skille mellom det- og når andre genuint spør om noe helt vanlig… Virker som at hun har «en måte» å svare alle på. Frekt eller sarkastisk. Burde få seg en ordentlig jobb. Psyken hennes har ikke godt av å drive med Some. 5 3
Vonbrotenrojalist Skrevet onsdag kl. 09:36 #15410 Skrevet onsdag kl. 09:36 Horisonten skrev (På 5.5.2026 den 11.09): Håper kusina til fruen forteller sin 17 år gamle datter at dette er et skrekkeksempel på folk som ikke tar utdanning og får seg en jobb. 36 år, arbeidsledig og filmer seg selv dagen lang. Det er mange ord for influenser. De kaller seg innholdsskapere, påvirkere, selgere… men i bunn og grunn er de arbeidsledige folk som ikke gjør noe samfunnsnyttig i det hele tatt. Strengt teke har ho jo faktisk teke to år med høgare utdanning, journalistutdanning til og med. Ho har bare aldri brukt utdanninga si på noko samfunnsnyttig, men starta å skriva blogg med reklameinnhold i staden. Kan henda kan ho framleis få seg ei tilsetting innan marknadsføring om ho vil, men det kan jo diskuterast kor samfunnsnyttig det eigentleg er🙃🤔 1
Vonbrotenrojalist Skrevet onsdag kl. 09:38 #15411 Skrevet onsdag kl. 09:38 Really skrev (18 timer siden): Hva f**n feiler det kjerringa. Svare så frekt til en følger? Julianne er en bitch, fatter ikke hun ikke skammes😡🤢🤮 Hun framstår som et ondt menneske. Glad jeg ikke gir den dama noe klikk lenger. Motbydelig måte å svare på🤮 Eg oppfatta ikkje dette som frekt🧐 2
Horisonten Skrevet onsdag kl. 10:41 #15412 Skrevet onsdag kl. 10:41 Vonbrotenrojalist skrev (59 minutter siden): Strengt teke har ho jo faktisk teke to år med høgare utdanning, journalistutdanning til og med. Ho har bare aldri brukt utdanninga si på noko samfunnsnyttig, men starta å skriva blogg med reklameinnhold i staden. Kan henda kan ho framleis få seg ei tilsetting innan marknadsføring om ho vil, men det kan jo diskuterast kor samfunnsnyttig det eigentleg er🙃🤔 Hun har gått ut tidligere å sagt at hun aldri fullførte utdanningen! Hun studerte journalistikk. Det er forskjell på å studere og faktisk fullføre en utdannelse. Realistisk sett, så har hun aldri jobbet. Unntak PT i en kort periode. Hun sa det selv i går på snap; «jeg jobber svært lite på en dag. Så lite at jeg ikke kan kalle det jobb.» Det var sånn hun ville ha det sa hun. Følelsen av å ikke jobbe. Forbilde til barna det. 6
Lissy456 Skrevet onsdag kl. 18:53 #15413 Skrevet onsdag kl. 18:53 Sikkert mange som verken jobber eller har utdanning som kommenterer her også😊 1
Jaddah123 Skrevet onsdag kl. 18:59 #15414 Skrevet onsdag kl. 18:59 Really skrev (På 12.5.2026 den 17.17): Hva f**n feiler det kjerringa. Svare så frekt til en følger? Julianne er en bitch, fatter ikke hun ikke skammes😡🤢🤮 Hun framstår som et ondt menneske. Glad jeg ikke gir den dama noe klikk lenger. Motbydelig måte å svare på🤮 Hva er frekt med dette? 3
maryJane4 Skrevet 22 timer siden #15415 Skrevet 22 timer siden Hun nevner at hun har "flere bein å stå på". Hvilke bein er det? 🤷♀️ Faste samarbeidspartnere? Vel, når følgerne stikker både på Snap og Insta er det jo bare et spørsmål om tid før disse partnerne stikker og. For et menneske med null fullført utdanning, null arbeidsevne og arbeidsvilje, kombinert med stadig færre følgere og en alder som bare vil gjøre henne mindre og mindre interessant - dette er nok begynnelsen på slutten ja. 👍 10 2
Meg.no Skrevet 19 timer siden #15416 Skrevet 19 timer siden maryJane4 skrev (3 timer siden): Hun nevner at hun har "flere bein å stå på". Hvilke bein er det? 🤷♀️ Faste samarbeidspartnere? Vel, når følgerne stikker både på Snap og Insta er det jo bare et spørsmål om tid før disse partnerne stikker og. For et menneske med null fullført utdanning, null arbeidsevne og arbeidsvilje, kombinert med stadig færre følgere og en alder som bare vil gjøre henne mindre og mindre interessant - dette er nok begynnelsen på slutten ja. 👍 Mannens bein, vil jeg tro.. 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå