tausen Skrevet 17. april #15321 Skrevet 17. april Horisonten skrev (1 time siden): Haha, det tar nok på å ha folk i huset. Hun har sikkert ikke trent og da øker stresset. Syns hun ser gravid ut, både når hun filmer og legger ut bilder av kroppen. Vet ikke om intensjonen er å få andre til å spekulere om det. Hun burde opprette onlyfans konto og legge ut nudies der… Hadde sikkert tjent noen ekstra kroner på det enn å gi gratis materiale til griser på snap. Hun er sikkert på of🤭 3 1
Lille harepus Skrevet 19. april #15322 Skrevet 19. april Når fruen snakker om varmen i Madrid: «Ulrik snakket om en eller annen sånn hete-greie». 🙃 2 2
Måne Rampelyset Skrevet 19. april #15323 Skrevet 19. april Tråden er ryddet for personangrep. Måne, admin.
elisabeth30 Skrevet 20. april #15324 Skrevet 20. april Rekordlønn for å dekke rekordutgifter? https://www.tv2.no/underholdning/stort-underskudd-etter-rekordlonn/18765768/ 2 9
Bellabellee Skrevet 20. april #15325 Skrevet 20. april Nu skal den fantastiske familien ta den fantastiske bilen og kjøre i d fantastiske være til fantastiske Madrid og ha noen fantastiske dager der! 3 1
Horisonten Skrevet 20. april #15326 Skrevet 20. april elisabeth30 skrev (2 timer siden): Rekordlønn for å dekke rekordutgifter? https://www.tv2.no/underholdning/stort-underskudd-etter-rekordlonn/18765768/ Det er tydelig at de sliter når de har kuttet ned på alle tjenester utenom vaskehjelp og neglpleie. Flere prosjekter og innkjøp til huset er satt på vent. Men det er så viktig å flashe og late som at man har god råd. Vi får se hva fruen gjør i desperasjon fremover… 2 5
Horisonten Skrevet 20. april #15327 Skrevet 20. april Bellabellee skrev (7 minutter siden): Nu skal den fantastiske familien ta den fantastiske bilen og kjøre i d fantastiske være til fantastiske Madrid og ha noen fantastiske dager der! Hun fikk ryddet greit opp i all kritikken som ble skrevet her i forum i går. Ikke gøy når sannheten står skrevet svart-hvitt. Det er borte nå. Nå blir det tur til Madrid for å late som at livet er litt ekstra herlig, lage masse content og pleie egoet... For det handler vel aldri om barna eller familietur. Kun for at hun skal ha muligheten til å shoppe, lage innhold og filmsnutter av seg selv. 3 5
Tapaz Skrevet 20. april #15328 Skrevet 20. april Horisonten skrev (3 timer siden): Hun fikk ryddet greit opp i all kritikken som ble skrevet her i forum i går. Ikke gøy når sannheten står skrevet svart-hvitt. Det er borte nå. Nå blir det tur til Madrid for å late som at livet er litt ekstra herlig, lage masse content og pleie egoet... For det handler vel aldri om barna eller familietur. Kun for at hun skal ha muligheten til å shoppe, lage innhold og filmsnutter av seg selv. La merke til det. Trodde jo hun ville ha oppmerksomhet ettersom hun sprader rundt i bikinien. 3
Horisonten Skrevet 20. april #15329 Skrevet 20. april Tapaz skrev (35 minutter siden): La merke til det. Trodde jo hun ville ha oppmerksomhet ettersom hun sprader rundt i bikinien. Hehe, hun ønsker å bli beundret… Sannheten om hvordan hun ser ut oppleves som kritikk. Hun som tåler så godt kritikk i følge henne selv. 4 1
Sol79 Skrevet 20. april #15330 Skrevet 20. april Hun omsetter for 2,5 mnok i året? Snapinntektene er vel i den summen? Har sagt det før og sier det igjen, livsstilen står ikke i stil med inntekten. 1
DivaBit Skrevet 20. april #15331 Skrevet 20. april Henrik Troy har i dag postet et innlegg på sin IG, angående piloten og fruen i sin bikini. 4 5
Horisonten Skrevet 20. april #15332 Skrevet 20. april (endret) DivaBit skrev (2 timer siden): Henrik Troy har i dag postet et innlegg på sin IG, angående piloten og fruen i sin bikini. Ingen som forguder seg selv mer enn piloten og fruen selv. Hun så en smule stresset ut på den snappen der. Drev nok å rapporterte alt hun leste her inne. Hun kan fjerne all kritikk, men det endrer ikke folk sine meninger om paret. De er svært mislikt av mange! Endret 20. april av Horisonten 2 3
Tapaz Skrevet 20. april #15333 Skrevet 20. april Horisonten skrev (43 minutter siden): Hehe, hun ønsker å bli beundret… Sannheten om hvordan hun ser ut oppleves som kritikk. Hun som tåler så godt kritikk i følge henne selv. Det var jo ikke nedlatende det som ble skrevet. Det sto jo f.eks ikke at hun er stutt tjukk, så skjønner ikke helt hva som er galt. 🫣 2 1
MacadamiaNut Skrevet 20. april #15335 Skrevet 20. april June93 skrev (1 time siden): Har hun begynt å dele mer av ungene igjen også? Spiller ingen rolle hva hun har, jeg har blokkert ca 150/200 influensere fra snapfeeden - og ingenting i verden kan få meg til å gå inn å sjekke 🥳 Tenk, det har jeg brukt tiden min på😅 Vel verdt bruk av tid, spør du meg. Nå slipper jeg den søpla i feeden og er strålende fornøyd med det. vil jeg ha sladder, så går jeg inn hit 😆 1 5
M.H85 Skrevet 20. april #15336 Skrevet 20. april Horisonten skrev (4 timer siden): Ingen som forguder seg selv mer enn piloten og fruen selv. Hun så en smule stresset ut på den snappen der. Drev nok å rapporterte alt hun leste her inne. Hun kan fjerne all kritikk, men det endrer ikke folk sine meninger om paret. De er svært mislikt av mange! Hun elsker vise frem mest mulig hud ja. Synes nok selv hun er en supermodel. Helt ok det. Hun ser ut som en vanlig 2 barnsmor med mammakropp. 3 1
Horisonten Skrevet 20. april #15337 Skrevet 20. april M.H85 skrev (38 minutter siden): Hun elsker vise frem mest mulig hud ja. Synes nok selv hun er en supermodel. Helt ok det. Hun ser ut som en vanlig 2 barnsmor med mammakropp. Det er det hun gjør. Hun er over gjennomsnittet opptatt av å vise frem kroppen, telle kalorier, slanking og gå ned disse kiloene hun har spist på seg av all take-away. 1
M.H85 Skrevet 20. april #15338 Skrevet 20. april Horisonten skrev (11 minutter siden): Det er det hun gjør. Hun er over gjennomsnittet opptatt av å vise frem kroppen, telle kalorier, slanking og gå ned disse kiloene hun har spist på seg av all take-away. Følger ikke,men det jeg har sett er bikini og tights med magen bar der hun går en liten "catwalk" . Jeg hverken trener særlig eller spiser så sunt,men har en mer fit kropp en hun. Jeg driver ikke å poster bikini bilder heller, de sendes fra solsenga kun til en person ( om jeg sender)min kjæreste Men når det er sagt flott hun synes hun har flott kropp altså, men det blir jo litt rart ha et så stort behov vise seg frem...min mening. 1 2
maryJane4 Skrevet 21. april #15339 Skrevet 21. april Jeg er stor tilhenger av å kose seg med god mat og drikke, men å helle nedpå en mugge sangria i 11-12-tiden en mandagskveld - med ungene tilstede!?... 🤦♀️ Denne familiekonstellasjonen fremstår utrolig klein, desperat påtatt og alt annet enn barnevennlig. 🫣 7 1
Odirf Skrevet 21. april #15340 Skrevet 21. april Har ikke hun sagt at de « ikke drikker» og ikke har alkohol hjemme da? 🙈😅
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå