Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

image.png.c4c2936508485d4a2ea8454e85454529.png

Kraftig forverring i både lønnsomhet og soliditet fra forrige årsregnskap... Et synkende skip?

• Liker 1
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Odirf skrev (32 minutter siden):

Har ikke hun sagt at de « ikke drikker» og ikke har alkohol hjemme da? 🙈😅

Hun sier hver gang hun drikker alkohol at hun aldri drikker alkohol og skal slutte med det. Så drikker hun igjen kort tid etter.. Enten så lyver hun eller så har hun virkelig problemer med hukommelsen. De drakk foran barna i Norge også. Fest og alkohol med barn tilstede har de aldri lagt skjul på. Ingen leggetid på 5 og 7 åringen. Ser jo det på snap. Snakk om å ødelegge den mentale utviklingen.

• Liker 3
Skrevet
Stargaze skrev (36 minutter siden):

image.png.c4c2936508485d4a2ea8454e85454529.png

Kraftig forverring i både lønnsomhet og soliditet fra forrige årsregnskap... Et synkende skip?

Blir ikke overrasket om huset kommer for salg…hvis ikke fruen får seg en ordentlig jobb. Eller piloten tilbake til 100% stilling 

• Nyttig 1
Skrevet

Han tror selv han kan spansk og selvsikkert i taxi’n oversetter han det hun sier og kaller den norske ambassaden for  norega de ambassad😂 

Til info heter det Embajada de Noruega

• Liker 4
Skrevet
maryJane4 skrev (1 time siden):

Jeg er stor tilhenger av å kose seg med god mat og drikke, men å helle nedpå en mugge sangria i 11-12-tiden en mandagskveld - med ungene tilstede!?... 🤦‍♀️ Denne familiekonstellasjonen fremstår utrolig klein, desperat påtatt og alt annet enn barnevennlig. 🫣

Jeg er for alle del ikke motstander av alkohol,  men ungene burde vel for lengst vært i seng. Men egoismen råder tydeligvis 🫣

• Liker 2
Skrevet
Horisonten skrev (18 minutter siden):

Blir ikke overrasket om huset kommer for salg…hvis ikke fruen får seg en ordentlig jobb. Eller piloten tilbake til 100% stilling 

Og da er vi mange som ler høyt....

• Liker 2
Skrevet
tausen skrev (23 minutter siden):

Og da er vi mange som ler høyt....

Hehe. Fruen vil nok gjøre alt for å bli boende. Hun takler ikke en lett regnværsdag i Spania engang. Hadde vel fått en total knekk om hun måtte flyttet tilbake til Norge. Gjenstår å se hva hun gjør i desperasjon.

• Liker 1
Skrevet
Horisonten skrev (1 time siden):

Hehe. Fruen vil nok gjøre alt for å bli boende. Hun takler ikke en lett regnværsdag i Spania engang. Hadde vel fått en total knekk om hun måtte flyttet tilbake til Norge. Gjenstår å se hva hun gjør i desperasjon.

Vel, jeg tenker at denne turen til storbyen er noe som gjøres i «desperasjon»… masse aktivitet og forargelse her inne = penger i kassa for de 😊

• Nyttig 1
Skrevet
Nuwanda2 skrev (1 time siden):

Vel, jeg tenker at denne turen til storbyen er noe som gjøres i «desperasjon»… masse aktivitet og forargelse her inne = penger i kassa for de 😊

Ja, eller se det på en annen måte. Passene til barna bør vel være i orden hvis de tenker seg ut av landet etter hvert. Jeg tror pilotparet har mange hatewatchere. Folk følger med for underholdning. Ikke nødvendigvis positivt det. Snapchat har redusert betalinger og det er større kriterier for å tjene stort. Det har flere influensere innrømmet. Men, mange velger likevel å utlevere seg på Snapchat for å holde seg relevant. Ser jo det på enkelte C kjendiser også. Mye privat utlevering på snap. Dessuten tror jeg flere av de har behov for å vise seg frem, skryte og få bekreftelser. Spesielt når de kjenner på nedgang i popularitet. Dette har de levd på i mange år. Få bekreftelse på at de er noe og får til noe. Nå er vi inne i en tid hvor folk er lei av fasade og bli påvirket til å kjøpe alt mulig. Ingen som kjøper løgnene mer og det er få som blir inspirert av å se noen legge ut det «perfekte» livet sitt på nett. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...