Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

image.png.c4c2936508485d4a2ea8454e85454529.png

Kraftig forverring i både lønnsomhet og soliditet fra forrige årsregnskap... Et synkende skip?

• Liker 3
  • Nyttig 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Stargaze skrev (36 minutter siden):

image.png.c4c2936508485d4a2ea8454e85454529.png

Kraftig forverring i både lønnsomhet og soliditet fra forrige årsregnskap... Et synkende skip?

Blir ikke overrasket om huset kommer for salg…hvis ikke fruen får seg en ordentlig jobb. Eller piloten tilbake til 100% stilling 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Han tror selv han kan spansk og selvsikkert i taxi’n oversetter han det hun sier og kaller den norske ambassaden for  norega de ambassad😂 

Til info heter det Embajada de Noruega

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
maryJane4 skrev (1 time siden):

Jeg er stor tilhenger av å kose seg med god mat og drikke, men å helle nedpå en mugge sangria i 11-12-tiden en mandagskveld - med ungene tilstede!?... 🤦‍♀️ Denne familiekonstellasjonen fremstår utrolig klein, desperat påtatt og alt annet enn barnevennlig. 🫣

Jeg er for alle del ikke motstander av alkohol,  men ungene burde vel for lengst vært i seng. Men egoismen råder tydeligvis 🫣

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Horisonten skrev (18 minutter siden):

Blir ikke overrasket om huset kommer for salg…hvis ikke fruen får seg en ordentlig jobb. Eller piloten tilbake til 100% stilling 

Og da er vi mange som ler høyt....

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
tausen skrev (23 minutter siden):

Og da er vi mange som ler høyt....

Hehe. Fruen vil nok gjøre alt for å bli boende. Hun takler ikke en lett regnværsdag i Spania engang. Hadde vel fått en total knekk om hun måtte flyttet tilbake til Norge. Gjenstår å se hva hun gjør i desperasjon.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Horisonten skrev (1 time siden):

Hehe. Fruen vil nok gjøre alt for å bli boende. Hun takler ikke en lett regnværsdag i Spania engang. Hadde vel fått en total knekk om hun måtte flyttet tilbake til Norge. Gjenstår å se hva hun gjør i desperasjon.

Vel, jeg tenker at denne turen til storbyen er noe som gjøres i «desperasjon»… masse aktivitet og forargelse her inne = penger i kassa for de 😊

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Nuwanda2 skrev (1 time siden):

Vel, jeg tenker at denne turen til storbyen er noe som gjøres i «desperasjon»… masse aktivitet og forargelse her inne = penger i kassa for de 😊

Ja, eller se det på en annen måte. Passene til barna bør vel være i orden hvis de tenker seg ut av landet etter hvert. Jeg tror pilotparet har mange hatewatchere. Folk følger med for underholdning. Ikke nødvendigvis positivt det. Snapchat har redusert betalinger og det er større kriterier for å tjene stort. Det har flere influensere innrømmet. Men, mange velger likevel å utlevere seg på Snapchat for å holde seg relevant. Ser jo det på enkelte C kjendiser også. Mye privat utlevering på snap. Dessuten tror jeg flere av de har behov for å vise seg frem, skryte og få bekreftelser. Spesielt når de kjenner på nedgang i popularitet. Dette har de levd på i mange år. Få bekreftelse på at de er noe og får til noe. Nå er vi inne i en tid hvor folk er lei av fasade og bli påvirket til å kjøpe alt mulig. Ingen som kjøper løgnene mer og det er få som blir inspirert av å se noen legge ut det «perfekte» livet sitt på nett. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
Bellabellee skrev (1 time siden):

Gave fra gutta!

IMG_3111.jpeg

Tipper det er nøye planlagt content. Hun har nok satt av penger til vesken selv, men de later som at gaven er fra mannen og barna. Det er et spill for galleriet. Sånn holdt de på med julegavene også! Og iPhone til 2 åringen og båt til 5 åringen for noen år siden. Alt er kalkulert. 

• Liker 12
Skrevet
Bellabellee skrev (10 timer siden):

Gave fra gutta!

IMG_3111.jpeg

Det samme om igjen som sist gang hun kjøpte seg veske (eller "fikk" i gave). 

• Liker 10
Skrevet
Horisonten skrev (9 timer siden):

Tipper det er nøye planlagt content. Hun har nok satt av penger til vesken selv, men de later som at gaven er fra mannen og barna. Det er et spill for galleriet. Sånn holdt de på med julegavene også! Og iPhone til 2 åringen og båt til 5 åringen for noen år siden. Alt er kalkulert. 

Ja husker det der!! Hva skal en 5 åring med en båt? 🙄😂 dummeste jeg hadde hørt!

• Liker 3
Skrevet
Bellabellee skrev (1 time siden):

Ja husker det der!! Hva skal en 5 åring med en båt? 🙄😂 dummeste jeg hadde hørt!

Den båten var bare for å skape reaksjoner og provosere. Tjene inn penger. En 5 åring skjønner ikke noe av en slik gave😅 IPhone til 2 åringen var for å holde barnet opptatt med skjerm, som han sikkert hadde fra før av… men de måtte legge ut om det slik at det skapte reaksjoner. De har alltid vært opptatt av å få bekreftelser fra andre. Må dele alt. Tomt på innsiden…

• Liker 7
Skrevet (endret)
Horisonten skrev (På 20.4.2026 den 18.17):

Hehe, hun ønsker å bli beundret… Sannheten om hvordan hun ser ut oppleves som kritikk. Hun som tåler så godt kritikk i følge henne selv. 

Hvis hun oppfører seg som en apekatt får hun lønn i bananer..

Hvis hun vil bli beundret må hun opptre mer verdig. Syns jeg.

Endret av Tapaz
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Hun har mistet 3100 følgere på snap siden i august, da hadde hun 63 600, nå har hun 60 500. Hun har egentlig minstet mye mindre følgere enn man skulle tro hvis hun fremdeles leverer samme gamle kjedelige og arrogante innholdet som da jeg fulgte henne, men hun har jo egentlig ikke så mange følgere til å ha vært i bransjen i så mange år. 

Hun har mistet 1000 følgere siden 24 januar.

Endret av Donnap
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Veldig mye reklame på de innleggene hennes nå! Ser der e mye reklame på enkelte andre influensere også som jeg vet det går dårlig med 🙈

Skrevet
Donnap skrev (3 timer siden):

Hun har mistet 3100 følgere siden i august, da hadde hun 63 600, nå har hun 60 500. Hun har egentlig minstet mye mindre følgere enn man skulle tro hvis hun fremdeles leverer samme gamle kjedelige og arrogante innholdet som da jeg fulgte henne, men hun har jo egentlig ikke så mange følgere til å ha vært i bransjen i så mange år. 

Men en ting som også er viktig å tenke på er hvor mange som faktisk ser på innholdet hennes, og ikke bare trykker seg videre. Hvis hun har dårlig visningstid, tjener hun ikke så mye.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
MacadamiaNut skrev (På 20.4.2026 den 23.22):

Spiller ingen rolle hva hun har, jeg har blokkert ca 150/200  influensere fra snapfeeden - og ingenting i verden kan få meg til å gå inn å sjekke 🥳

Tenk, det har jeg brukt tiden min på😅 Vel verdt bruk av tid, spør du meg. Nå slipper jeg den søpla i feeden og er strålende fornøyd med det.

vil jeg ha sladder, så går jeg inn hit 😆

Jeg har aldri gått aktivt inn og klikket på utforsk på snapchat. Sveipet kjapt over med blikket og det er jo bare folk jeg ikke kjenner som er desperate etter oppmerksomhet. På instagram er det bare å legge til kontoer som du faktisk interesserer deg for, og å surfe innom og like dette innholdet, så får du aldri opp dette søppelinnholdet du snakker om. Min instafeed er f eks stappfull av idretten min, vakker natur, stemningsfulle biblioteker og engelske landsbyer.

Donnap skrev (4 timer siden):

Hun har mistet 3100 følgere siden i august, da hadde hun 63 600, nå har hun 60 500. Hun har egentlig minstet mye mindre følgere enn man skulle tro hvis hun fremdeles leverer samme gamle kjedelige og arrogante innholdet som da jeg fulgte henne, men hun har jo egentlig ikke så mange følgere til å ha vært i bransjen i så mange år. 

Følgertall på Instagram er 100 % juks og bedrag. Se på Caroline Berg Eriksen. Hun har "liksom" 300 000 følgere på Instagram. Men hun får i snitt 3-400 likes på bildene sine og sjelden mer enn 10 kommentarer, om man ser bort fra hennes egne.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Lille harepus skrev (18 minutter siden):

Men en ting som også er viktig å tenke på er hvor mange som faktisk ser på innholdet hennes, og ikke bare trykker seg videre. Hvis hun har dårlig visningstid, tjener hun ikke så mye.

Jeg tror det er mange som klikker seg raskt igjennom, eller bare ser på noe av snappingen når de titter innom influensere😅 Hvem orker å høre på all den laaange praten om absolutt ingenting fornuftig. Når fruen skal svare på et spørsmål fra en følger, svarer hun på alt mulig annet først, så svarer hun på spørsmålet til følgeren. Kynisk. Benytter seg muligheten til å draaaa snappingen langt ut. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Rastebenk skrev (7 minutter siden):

Jeg har aldri gått aktivt inn og klikket på utforsk på snapchat. Sveipet kjapt over med blikket og det er jo bare folk jeg ikke kjenner som er desperate etter oppmerksomhet. På instagram er det bare å legge til kontoer som du faktisk interesserer deg for, og å surfe innom og like dette innholdet, så får du aldri opp dette søppelinnholdet du snakker om. Min instafeed er f eks stappfull av idretten min, vakker natur, stemningsfulle biblioteker og engelske landsbyer.

Følgertall på Instagram er 100 % juks og bedrag. Se på Caroline Berg Eriksen. Hun har "liksom" 300 000 følgere på Instagram. Men hun får i snitt 3-400 likes på bildene sine og sjelden mer enn 10 kommentarer, om man ser bort fra hennes egne.

Jeg glemte å skrive at det er på snap. Jeg har avfulgt alle influensere både på snap og instagram. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...