Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Henger ut gjestene sine på snap, filmer soverommet der tenåringsgjesten sover fordi det er rotete! 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bellabellee skrev (På 30.4.2026 den 22.47):

Henger ut gjestene sine på snap, filmer soverommet der tenåringsgjesten sover fordi det er rotete! 

Hun viser hvem hun er. Skal hevde seg. Vise at andre er «ille»… I dag filmet hun tenåringsjenta mens hun spiste og ba henne ta en bit av burgeren sin. «Kom igjen da, ta en stor bit nå»… Tenåringen var åpenbart ukomfortabel med filmingen og fruen visste det, derfor gjorde hun narr og humor ut av det. Ekkel holdning. Dette er humor for fruen, hevde seg og sette ut andre. Det bor en usikker liten mobber i den dama der. 

• Liker 6
  • Nyttig 18
Skrevet

Tema hygiene og renslighet: Det er så ekkelt å drive med manikyr og pedikyr ved matbordet. Alle støvpartikler, hud- og neglrester i rommet. På matbordet! Hun tenker vel at det blir rent nok om hun går over med en klut🤮 Don’t shit where you eat…. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Horisonten skrev (På 1.5.2026 den 23.52):

Hun viser hvem hun er. Skal hevde seg. Vise at andre er «ille»… I dag filmet hun tenåringsjenta mens hun spiste og ba henne ta en bit av burgeren sin. «Kom igjen da, ta en stor bit nå»… Tenåringen var åpenbart ukomfortabel med filmingen og fruen visste det, derfor gjorde hun narr og humor ut av det. Ekkel holdning. Dette er humor for fruen, hevde seg og sette ut andre. Det bor en usikker liten mobber i den dama der. 

Jeg reagerer også på det der. En 17-åring har da nok med å være 17 år gammel. La henne spise og sole seg i fred! Filmer dem og erter og flirer, virker ikke som noen av dem synes det er spesielt gøy. Lurer litt på hvorfor de gidder å bo der, egentlig.

• Liker 4
  • Nyttig 8
Skrevet
happygilmore skrev (1 time siden):

Jeg reagerer også på det der. En 17-åring har da nok med å være 17 år gammel. La henne spise og sole seg i fred! Filmer dem og erter og flirer, virker ikke som noen av dem synes det er spesielt gøy. Lurer litt på hvorfor de gidder å bo der, egentlig.

"Rett deg opp da!" sier hun til ungdommen - har hun sett sin egen mann?!? 🤦‍♀️🧅 Frekkere "tante" skal man lete lenge etter! 🤦‍♀️

• Liker 6
  • Nyttig 11
Skrevet
happygilmore skrev (4 timer siden):

Ingen av de ler, kun fruen selv. Gjestene sier minst mulig og virker ukomfortable med filmingen, spesielt tenåringen. Helt riktig, hun har nok med å være 17 år. La ungdommen være. 

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

Fruen forteller om dag med barna, var sikkert i går

‘Vi har vært på Air Jump (?) i dag.’
‘NEEI, barna og JEG har vært på Air Jump!’

Alle skjønner vel at kusine og niese ikke gidder det eller.. 

Endret av Ragnhild 1
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Ragnhild 1 skrev (6 timer siden):

Hvorfor skal de ikke gidde det?

• Liker 2
Skrevet
Ragnhild 1 skrev (12 timer siden):

Det er ikke så ofte hun gjør ting med barna, så når hun først gjør noe, da skal hun skryte av seg selv for at hun har gjort noe med barna. Derfor legger hun litt ekstra vekt på ordet «jeg». Fatter ikke hvorfor en 36 år gammel dame skal filme midt på åpen gate at hun kler av seg genseren når hun går tur. Så innmari kleint. Holder inn magen. Hun har så behov for å bli sett og beundret. Har vel dårlig samvittighet for all isen og baksten hun har spist mens hun har hatt besøk… og lite trening. Helsereise og bygge muskler som hun kaller det, består av slim produkter fra protein, slankepiller, is og kaker… og rundstykker og shake da.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Horisonten skrev (27 minutter siden):

Fatter ikke hvorfor en 36 år gammel dame skal filme midt på åpen gate at hun kler av seg genseren når hun går tur. Så innmari kleint.

Innhold, vettu. Skaper innhold 🙄

Og dette skal være påvirkning og inspirasjon. Og dette driver noen og lever av at andre kklikker på 🙄🙄

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Villroses hage skrev (21 timer siden):

Innhold, vettu. Skaper innhold 🙄

Og dette skal være påvirkning og inspirasjon. Og dette driver noen og lever av at andre kklikker på 🙄🙄

Håper kusina til fruen forteller sin 17 år gamle datter at dette er et skrekkeksempel på folk som ikke tar utdanning og får seg en jobb. 36 år, arbeidsledig og filmer seg selv dagen lang. Det er mange ord for influenser. De kaller seg innholdsskapere, påvirkere, selgere… men i bunn og grunn er de arbeidsledige folk som ikke gjør noe samfunnsnyttig i det hele tatt.

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Skrevet
Horisonten skrev (10 timer siden):

Håper kusina til fruen forteller sin 17 år gamle datter at dette er et skrekkeksempel på folk som ikke tar utdanning og får seg en jobb. 36 år, arbeidsledig og filmer seg selv dagen lang. Det er mange ord for influenser. De kaller seg innholdsskapere, påvirkere, selgere… men i bunn og grunn er de arbeidsledige folk som ikke gjør noe samfunnsnyttig i det hele tatt.

Er vel ikke mindre nyttig andre som jobber med reklame? For det er jo det influensere gjør- reklamerer selv, eller får betalt av Snap for reklame i innleggene sine. Om det reklameres for Telenor på TV eller snap - hva er forskjellen? Jeg synes ikke pilotfrue er interessant, men hun har følgere nok til å tjene penger på reklame

• Liker 1
Skrevet
Meg.no skrev (12 timer siden):

Er vel ikke mindre nyttig andre som jobber med reklame? For det er jo det influensere gjør- reklamerer selv, eller får betalt av Snap for reklame i innleggene sine. Om det reklameres for Telenor på TV eller snap - hva er forskjellen? Jeg synes ikke pilotfrue er interessant, men hun har følgere nok til å tjene penger på reklame

Influensere har ofte et negativt rykte, hovedsakelig på grunn av sin påvirkningskraft på barn og unge, samt innhold som skaper kroppspress og usunne idealer. Innholdet fremstilles som et redigert og urealistisk bilde av virkeligheten. De bruker metoder der de fremstiller seg selv som følgernes venner, og flere promoterer uoppnåelige livsstiler og usunne holdninger. Pilotfrue selger løgner. Er flere produkter hun ikke bruker selv engang, men hun lover at det er verdt å kjøpe…

• Liker 3
  • Nyttig 10
Skrevet
Horisonten skrev (5 timer siden):

Influensere har ofte et negativt rykte, hovedsakelig på grunn av sin påvirkningskraft på barn og unge, samt innhold som skaper kroppspress og usunne idealer. Innholdet fremstilles som et redigert og urealistisk bilde av virkeligheten. De bruker metoder der de fremstiller seg selv som følgernes venner, og flere promoterer uoppnåelige livsstiler og usunne holdninger. Pilotfrue selger løgner. Er flere produkter hun ikke bruker selv engang, men hun lover at det er verdt å kjøpe…

🎯

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Og der ramla fruen utpå igjen!... 🥴 Trang og god i hjelmen i dag, no doubt. Klassisk henne å ikke legge ut noe dagen derpå.  😬🤢 

Den kleine greia hun la ut hvor hun "stryker" det allerede tynneste og mest pistrete håret, og samtidig ytrer noen ord på "spansk". 🤦‍♀️ Etter så lang tid er det uvirkelig hvor dårlig hun er i språket, selv de enkleste ord og uttrykk får hun ikke til. Et kjapt Google-søk hadde hjulpet, men det blir gjerne for komplisert?! 🤷‍♀️🧅

Endret av maryJane4
  • Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
maryJane4 skrev (38 minutter siden):

Og der ramla fruen utpå igjen!... 🥴 Trang og god i hjelmen i dag, no doubt. Klassisk henne å ikke legge ut noe dagen derpå.  😬🤢 

Den kleine greia hun la ut hvor hun "stryker" det allerede tynneste og mest pistrete håret, og samtidig ytrer noen ord på "spansk". 🤦‍♀️ Etter så lang tid er det uvirkelig hvor dårlig hun er i språket, selv de enkleste ord og uttrykk får hun ikke til. Et kjapt Google-søk hadde hjulpet, men det blir gjerne for komplisert?! 🤷‍♀️🧅

Haha, det håret som hun mener har blitt så tykt og langt av sponset hårvitaminer! Ja, den hestehalen er smal og liten, men hun har alltid overdreven oppfatning av eget selvbilde…

Uttalelsen var helt elendig. Norsk uttalelse hvor hun prøver å få det til å høres spansk ut. Flaut å bo 2 år i Spania og ikke kunne snakke nogenlunde enkle setninger… Men det er gøy med alkohol da… Hun som aaaldri drikker.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

En fantastisk mor, dere! Fruen har brukt hele dagen på å trene, sole seg og være med venninnen - og nå skulle hun skyndte seg å hente eldstemann på skolen og kjøre han rett hjem… fordi hun skal på shopping med venninnen. Må si Ulrik er tolerant. Hun er tilstede for barna når Ulrik må på jobb. Ellers virker det som at hun iherdig prøver å tilfredsstille sine egne behov først. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Horisonten skrev (2 timer siden):

En fantastisk mor, dere! Fruen har brukt hele dagen på å trene, sole seg og være med venninnen - og nå skulle hun skyndte seg å hente eldstemann på skolen og kjøre han rett hjem… fordi hun skal på shopping med venninnen. Må si Ulrik er tolerant. Hun er tilstede for barna når Ulrik må på jobb. Ellers virker det som at hun iherdig prøver å tilfredsstille sine egne behov først. 

Hun må vel snart gjøre nytte for seg hvis hun skal ha noe å shoppe for. De fleste influensere har en jobb ved siden av, men denne har aldri gjort annet en å drive dank. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Får virkelig håpe det er tilfelle at utbetalingene på snap har fallt med 90 prosent, og at det forblir sånn! Lurer på hva hun skal gjøre hvis det skjer, såvidt jeg vet har hun vel aldri jobbet, og mener hun skal tilbringe resten av livet på en solseng uten å løfte en finger for å jobbe. 

Og det med at de faktisk ikke gidder å lære seg spansk når de bor der nede, synes jeg er arrogant og uforskammet.  Ville ikke hun forvente at folk som flyttet til Norge lærte seg endel norsk etter å ha bodd der i nesten 2 år? Det hadde jeg forventet, og ikke minst de som spiser mye på restauranter og bestiller mye takeaway. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Tapaz skrev (3 timer siden):

Hun må vel snart gjøre nytte for seg hvis hun skal ha noe å shoppe for. De fleste influensere har en jobb ved siden av, men denne har aldri gjort annet en å drive dank. 

Har de virkelig det? Jeg har inntrykk av det motsatte. Når jeg ser på dem jeg følger, virker det som de fleste utelukkende jobber med sosiale medier. Jeg tenker det henger litt sammen – det å være influencer og det å kunne eller ville ha en «vanlig» jobb.

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...