Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Bellabellee skrev (På 4.6.2026 den 12.33):

Når de er ferdi med huse så skal de lære seg spansk! De skal få noen hjem til seg som snakker spansk til de, leker med ungene på spansk, være med på  handling/shopping! Kurs gidd de ikke, fordi det er for lik skole og det er de for gammel til! 🙈 

IMG_3759.thumb.png.d2430c15b5dfa2bb61f155fbde91e58c.png

Jeg tenker jo at det viktigste er at de lærer seg språket. Hvordan de gjør det - spiller da ingen rolle. 
jeg hadde også lært språket bedre i naturlige hverdagssituasjoner enn på en skolebenk. 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
plomman skrev (9 timer siden):

Kraftig?? Og LUBBEN? Helt ærlig har dere det greit sånn ellers i livet eller? Mye man kan ta en person for men her synker dere altså lavere enn lavest og kommenterer en kropp som ser helt fin og normal ut! Hvis Julianne er lubben så er jeg en flodhest hvertfall.

Æsj så kvalmt at dere sitter her og snakker om andre damer på denne måten, skam dere. Og skam dere alle som trykker på liker eller lar dette stå uimotsagt. Tenk å være en annen kvinnes verste fiende i 2026 a, så nedrig.

Så enig med deg 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
plomman skrev (9 timer siden):

Kraftig?? Og LUBBEN? Helt ærlig har dere det greit sånn ellers i livet eller? Mye man kan ta en person for men her synker dere altså lavere enn lavest og kommenterer en kropp som ser helt fin og normal ut! Hvis Julianne er lubben så er jeg en flodhest hvertfall.

Æsj så kvalmt at dere sitter her og snakker om andre damer på denne måten, skam dere. Og skam dere alle som trykker på liker eller lar dette stå uimotsagt. Tenk å være en annen kvinnes verste fiende i 2026 a, så nedrig.

Hun har fått kommentarer i årevis på at hun er lubben eller kraftig, ikke bare her inne, så det er jo tydelig at flere mener det? Hun slanker seg, reklamerer for slankeprodukter og hatt samarbeid med protein.no i mange år. Tydelig at hun selv ikke er fornøyd med sin egen kropp?
Det at du forsvarer en person som bruker plattformen sin til å fronte slanking, kjøpe slankeprodukter, overdrevent forbruk, kjøpe kjøpe kjøpe, bruk og kast mentalitet - det er SYKT! Denne dama når ut til mange unge mennesker, sårbare mennesker som ikke har det godt med seg selv, og hun utnytter hver eneste situasjon til å tjene penger på det. Så nei, ingen støtte eller heiarop fra meg! Hun kunne brukt plattformen sin til så mye bra, men tvert i mot. Alt handler om å vise kropp, reklamere for slanking, kjøpe og atter kjøpe… 
Det går i slimprodukter, kroppskanner, vibrasjonsplate and you name it. Alt handler om hvordan gå ned i vekt!  

Det er ingen hemmelighet, hun er glad i både junk og sukker. Hun er ikke et godt forbilde for noen. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Horisonten skrev (1 time siden):

Hun har fått kommentarer i årevis på at hun er lubben eller kraftig, ikke bare her inne, så det er jo tydelig at flere mener det? Hun slanker seg, reklamerer for slankeprodukter og hatt samarbeid med protein.no i mange år. Tydelig at hun selv ikke er fornøyd med sin egen kropp?
Det at du forsvarer en person som bruker plattformen sin til å fronte slanking, kjøpe slankeprodukter, overdrevent forbruk, kjøpe kjøpe kjøpe, bruk og kast mentalitet - det er SYKT! Denne dama når ut til mange unge mennesker, sårbare mennesker som ikke har det godt med seg selv, og hun utnytter hver eneste situasjon til å tjene penger på det. Så nei, ingen støtte eller heiarop fra meg! Hun kunne brukt plattformen sin til så mye bra, men tvert i mot. Alt handler om å vise kropp, reklamere for slanking, kjøpe og atter kjøpe… 
Det går i slimprodukter, kroppskanner, vibrasjonsplate and you name it. Alt handler om hvordan gå ned i vekt!  

Det er ingen hemmelighet, hun er glad i både junk og sukker. Hun er ikke et godt forbilde for noen. 

Og mange sårbare unge mennesker ser pilotfrues kropp som kanskje ligner sin egen og leser kommentarer som dine om hvor lubben og kraftig den er.. lurer oppriktig på hvordan du mener det er noe bedre påvirkning? Helt unødvendig å kommentere kropp, det går helt fint å kritisere influnseres salgsplattform uten det. 

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet
Lul skrev (3 timer siden):

Og mange sårbare unge mennesker ser pilotfrues kropp som kanskje ligner sin egen og leser kommentarer som dine om hvor lubben og kraftig den er.. lurer oppriktig på hvordan du mener det er noe bedre påvirkning? Helt unødvendig å kommentere kropp, det går helt fint å kritisere influnseres salgsplattform uten det. 

Tror du egentlig det er mange sårbare unge mennesker som følger en godt gift tobarnsmor som stort sett poster innhold som består av restaurantbesøk, matvareshopping og middelaldrende familiemedlemmer? Tror du kan stryke den bekymringen av blokka.

• Liker 4
  • Nyttig 10
Skrevet
Orly skrev (5 timer siden):

Så enig med deg 

Enig, de trenger kanskje hjelp til å avfølge også...

• Liker 1
Skrevet (endret)
Horisonten skrev (22 timer siden):

Skjønner faktisk ikke resonnementet ditt i det hele tatt. Hun promoterer slankeprodukter derfor kan jeg kalle henne feit? Og i tillegg mener du det er greit å si fordi andre mener det samme og har sagt det før? To ting kan være sant samtidig, hun promoterer kropp på en usunn måte OG du fatshamer henne. Ting hun gjør feil rettferdiggjør ikke at at du oppfører deg som et troll. Dessuten kan du ikke sitte å oppriktig mene at hun påvirker sårbare mennesker når du gjør eksakt det samme selv ved å kalle en normalvektig kvinne for stor og lubben! 

Endret av plomman
  • Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
plomman skrev (16 timer siden):

Skjønner faktisk ikke resonnementet ditt i det hele tatt. Hun promoterer slankeprodukter derfor kan jeg kalle henne feit? Og i tillegg mener du det er greit å si fordi andre mener det samme og har sagt det før? To ting kan være sant samtidig, hun promoterer kropp på en usunn måte OG du fatshamer henne. Ting hun gjør feil rettferdiggjør ikke at at du oppfører deg som et troll. Dessuten kan du ikke sitte å oppriktig mene at hun påvirker sårbare mennesker når du gjør eksakt det samme selv ved å kalle en normalvektig kvinne for stor og lubben! 

Så du har aldri ment at en slank person er for tynn, for det er å bodyshame og være trollete? Eller gjelder det kun når det er snakk om overvekt? Nå må du gi deg. Jeg syns hun er lubben og det er min mening, uavhengig hva andre mener og synes om kroppen hennes.

Hun når ut til unge mennesker, det vet jeg oppriktig! Jeg jobber med mennesker. Har selv hørt hvordan de har blitt påvirket til å kjøpe det ene og det andre pga Pilotfrue. Det er ikke noe jeg trenger å bevise til dere her. En ung person sa til meg en gang at hun ville fjerne livmoren slik at hun slapp mensen, fordi Pilotfrue hadde sagt på snap at hun vurderte å fjerne livmoren pga mensen. Hallo? Våkn opp. Den dama er ikke et sunt forbilde for noen! 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Horisonten skrev (På 31.5.2026 den 0.26):

Syns hun alltid har vært lubben. Hun har store armer og ingen markante muskler. Hva hun selv tror er en annen ting. Hun holder inn magen hver gang hun filmer seg selv. Da Ulrik legger ut video av henne på sin snap ser man tydelig at hun har mage. Kroppen er helt annerledes, enn da hun poserer på sin egen snap. Hun er ekstremt opptatt av kropp, vise seg frem og slanke seg. Det at hun snakker om kroppspress og at hun ikke er opptatt av slikt, er totalt løgn. Hun tenker ikke på annet enn vekt og kropp. Derfor er hun desperat etter de 10.000 skrittene sine. 

Hun er normalvektig.

Synes ikke man skal omtale andres kropper slik, uansett vekt.

Skjerp dere.

Endret av Tough cookie
  • Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet

Er man "normalvektig" som noen her hevder hun er - hvorfor i all verden promotere slimmingpiller og annet viss vass som skal hjelpe deg og gå ned i vekt?! Hvilke signaler sender det?! 🤷‍♀️

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
maryJane4 skrev (57 minutter siden):

Er man "normalvektig" som noen her hevder hun er - hvorfor i all verden promotere slimmingpiller og annet viss vass som skal hjelpe deg og gå ned i vekt?! Hvilke signaler sender det?! 🤷‍♀️

Fordi hun kan tjene penger på det. Uansett hvilken kropp hun har, kommenterer man ikke slike ting. Det handler om vanlig folkeskikk, på samme måte som man ikke kommenterer hudfargen til folk. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Lille harepus skrev (5 minutter siden):

Fordi hun kan tjene penger på det. Uansett hvilken kropp hun har, kommenterer man ikke slike ting. Det handler om vanlig folkeskikk, på samme måte som man ikke kommenterer hudfargen til folk. 

Så det er innafor at hun som "normalvektig" promoterer slankeprodukter?! Dette blir for dumt! 🤦‍♀️😆

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
maryJane4 skrev (1 time siden):

Så det er innafor at hun som "normalvektig" promoterer slankeprodukter?! Dette blir for dumt! 🤦‍♀️😆

Du klarer ikke vært litt mer usaklig?

• Nyttig 1
Skrevet
Lille harepus skrev (7 minutter siden):

Du klarer ikke vært litt mer usaklig?

Hvem som er usaklig her - hehe, tenker vi lar det ligge jeg! 😅 Du får stå for ditt, og jeg står trygt for mitt! 👍

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Lille harepus skrev (2 timer siden):

Pilotfrue har enormt mye fokus på kropp! Bruker enhver anledning til å rette fokuset på kroppen, snakke om vekt, vise rumpa og vise mest mulig hud. Syns ikke hun snakker om noe annet. Da må man tåle at folk kommer med ærlige meninger om kroppen hennes. Når hun trykker rumpa inn i linsa og tror at folk skal la være å kommentere det, da er hun passe ignorant. 
Kommentarene kommer ikke helt ut av det blå!

Endret av Horisonten
  • Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin. 

• Liker 1
Skrevet
Horisonten skrev (På 8.6.2026 den 10.40):

Så du har aldri ment at en slank person er for tynn, for det er å bodyshame og være trollete? Eller gjelder det kun når det er snakk om overvekt? Nå må du gi deg. Jeg syns hun er lubben og det er min mening, uavhengig hva andre mener og synes om kroppen hennes.

Hun når ut til unge mennesker, det vet jeg oppriktig! Jeg jobber med mennesker. Har selv hørt hvordan de har blitt påvirket til å kjøpe det ene og det andre pga Pilotfrue. Det er ikke noe jeg trenger å bevise til dere her. En ung person sa til meg en gang at hun ville fjerne livmoren slik at hun slapp mensen, fordi Pilotfrue hadde sagt på snap at hun vurderte å fjerne livmoren pga mensen. Hallo? Våkn opp. Den dama er ikke et sunt forbilde for noen! 

Stor forskjell på å mene noe, og å skrive det på på nett for å shame. Selvfølgelig går det begge veier, enten du kaller noen for tynn eller for tjukk. Skjønner ikke hvor du har det ifra at jeg bare mener det handler om overvekt?

Bare det å kommentere kropp er en jævla uting. Du må gjerne mene det, men vær et bedre forbilde selv da og knepp igjen om det i offentlig forum! 

Men er du virkelig så blind at du ikke ser at du gjør AKKURAT det samme?? Noen som er større enn Julianne kan lese kommentarene dine å tenke at de er feite hvis hun er lubben, men det synes du altså er ok?

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
plomman skrev (2 timer siden):

Stor forskjell på å mene noe, og å skrive det på på nett for å shame. Selvfølgelig går det begge veier, enten du kaller noen for tynn eller for tjukk. Skjønner ikke hvor du har det ifra at jeg bare mener det handler om overvekt?

Bare det å kommentere kropp er en jævla uting. Du må gjerne mene det, men vær et bedre forbilde selv da og knepp igjen om det i offentlig forum! 

Men er du virkelig så blind at du ikke ser at du gjør AKKURAT det samme?? Noen som er større enn Julianne kan lese kommentarene dine å tenke at de er feite hvis hun er lubben, men det synes du altså er ok?

Tenker vi avslutter diskusjonen her. Jeg har mine meninger om Pilotfrue. Det endrer seg ikke. Du har et poeng i det med å ikke nevne andres kropp! Det kan man holde seg for god til. 

• Liker 1
Skrevet
plomman skrev (2 timer siden):

Og du Plomman, kommentarene dine her inne i andre forum om andre influensere er ikke særlig fine ser jeg. Før du leker moralpoliti, så må du gå inn i deg selv og. Takk for meg! 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Hva skjer med håret, jeg regnet med hun ville fikse opp i det ekstremt raskt. Dette var skikkelig dårlig reklame for frisøren som gjorde denne jobben🙈 så åpenbart feil fargetone som er mye kaldere enn hennes hår. Og det ser jo ut som hun for første gang har hengt opp billige clip ons på egenhånd 😳 denne frisøren bør rydde opp i arbeidet sitt straks😳 

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...