Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lille harepus skrev (14 timer siden):

Det er nettopp det du sier jeg mistenker med samarbeidet med Lava art. At hun ikke klarte å konvertere seere til kjøpere, derfor ble de til slutt enige om å avslutte. 

Enig! Skjønner ikke at bedrifter bruker influensere til reklame. Med AI i dag kan man nå ut til mange mennesker på en mer effektiv måte enn å bruke influensere til å reklamere og selge et produkt. Rimeligere og mer effektivt, hvis man har kunnskap om bruken av AI.
Influensere tar ganske godt betalt per oppdrag, så jeg ser ikke hvordan små bedrifter tjener på å bruke influensere til å selge et produkt. I hvertfall ikke mindre populære influensere…

• Liker 3
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Gjest tante_grusom
Skrevet

Synes hun er motbydelig som snakker kropp forran familien sin. Far fek som har litt ekstra. Andre bifamilien med ulike størrelser og ikke minst er hun et dårlig forbilde for ungjentene i familien som besøker henne.

Skrevet
tante_grusom skrev (34 minutter siden):

Synes hun er motbydelig som snakker kropp forran familien sin. Far fek som har litt ekstra. Andre bifamilien med ulike størrelser og ikke minst er hun et dårlig forbilde for ungjentene i familien som besøker henne.

Ja, hørte hvordan hun behandlet 17 åringen som var på besøk. Jenta var tydelig ukomfortabel med filmingen. Det er vel kun moren til Julianne som er slank i nær familien. Døtrene ligner på faren og den siden. Faren virker snill og jordnær på snap, men helseskadelig i form. Foreldrene til Ulrik er eldre, men sprekere. Svigerfaren har gått til mastaen flere ganger. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Gjest tante_grusom
Skrevet
Horisonten skrev (9 timer siden):

Ja, hørte hvordan hun behandlet 17 åringen som var på besøk. Jenta var tydelig ukomfortabel med filmingen. Det er vel kun moren til Julianne som er slank i nær familien. Døtrene ligner på faren og den siden. Faren virker snill og jordnær på snap, men helseskadelig i form. Foreldrene til Ulrik er eldre, men sprekere. Svigerfaren har gått til mastaen flere ganger. 

Hvor sprek er Ulrik da? Aldri sett han i gymmen og ikke særlig i padelaction. Tror det går i capsen på snei i Porschen med super brillene sine. Og iskaffiiiiIIIIe i pRÆmie.

Gjest tante_grusom
Skrevet

Hva ER det Julianne prøver på i sin story på Instagram? 😇😇

Skrevet
Horisonten skrev (På 18.6.2026 den 10.48):

Enig! Skjønner ikke at bedrifter bruker influensere til reklame. Med AI i dag kan man nå ut til mange mennesker på en mer effektiv måte enn å bruke influensere til å reklamere og selge et produkt. Rimeligere og mer effektivt, hvis man har kunnskap om bruken av AI.
Influensere tar ganske godt betalt per oppdrag, så jeg ser ikke hvordan små bedrifter tjener på å bruke influensere til å selge et produkt. I hvertfall ikke mindre populære influensere…

Ei jeg kjenner jobbet i en bedrift hvor de hadde brukt en noe større influencer til å reklamere for seg. De betalte mange tusen kroner og solgte 1 produkt via den rabattkode.. så de sluttet helt med influencere 

• Nyttig 11
Skrevet
tante_grusom skrev (9 timer siden):

Hva ER det Julianne prøver på i sin story på Instagram? 😇😇

Nice try!

Jeg går IKKE inn å sjekker 😏

• Liker 4
  • Nyttig 3
Gjest tante_grusom
Skrevet
MacadamiaNut skrev (14 timer siden):

Nice try!

Jeg går IKKE inn å sjekker 😏

Prøvde ikke noe som helst. Jeg bare spurte.

-

Dobbeltmoralen lever i familien der. 

Skrevet
tante_grusom skrev (1 time siden):

Prøvde ikke noe som helst. Jeg bare spurte.

-

Dobbeltmoralen lever i familien der. 

Ja, hun la ut et innlegg fra redd barna om ferie og familier som sliter økonomisk. Det er ikke typisk fruen å bry seg om slikt. Hun som skryter av alt hun kjøper til barna. Dobbeltmoralsk, ja.

• Liker 3
  • Nyttig 5
Gjest tante_grusom
Skrevet

Ulrik er lutrygget og sur om dagen.

Sikkert stress og mas pga norgestur. Ett år skal presses inn i en liten uke. Heseblesende opplegg. Kun utvalgte får besøk.

om jeg var den som besøkte ved flere anledninger dem i Spanien, og de ikke kom inn om i Norge? Droppet dem tvert. De kan holde seg i Hållaland Essspana

Skrevet
tante_grusom skrev (7 timer siden):

Sikkert stress og mas pga norgestur. Ett år skal presses inn i en liten uke. Heseblesende opplegg. Kun utvalgte får besøk.

om jeg var den som besøkte ved flere anledninger dem i Spanien, og de ikke kom inn om i Norge? Droppet dem tvert. De kan holde seg i Hållaland Essspana

Har også lagt merke til at han er sur! Ser det tydelig på kroppsspråket og hele han. Fruen prøver å holde fasaden og sier «halloooo» med høy og glad stemme, men det synes på henne også. Sånn er det når de pakker inn 1-2 år på en uke i Norge. Jeg tror de kjenner på at de ikke har så mange å besøke heller. De har jo ingen venner i Norge lenger… Og kuttet kontakt med flere i familien. Ulrik skulle vel egentlig jobbe denne uken? Hva skjedde med jobben? 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
tante_grusom skrev (7 timer siden):

Hører tydelig på den sarkastiske humoren ved grillen at det er noe underliggende der. «fruen sier; I dag er Ulrik copilot, assistent…. Så sier faren til J; men det er ikke så lett med en som egentlig er kaptein.».. så kommer Ulrik sin respons. Cringe stemning mellom alle. Jeg tror familien til J vet hvilken type Ulrik er. Ikke bare bedreviter, men han skal ha siste ordet også. Virker som at folk går på tær… 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Nitrist 8-års bursdag! 🤦‍♀️ Som hun hauset det opp i forkant, det var jo nærmest forutsetningen for hele Norge-turen! 🤦‍♀️ Veldig tydelig at det er dårlig stemning om dagen ja, knapt noe innelegg fra noe som helst. Vera og Viggo Venneløs på Norgesferie! 🤦‍♀️

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
maryJane4 skrev (1 time siden):

Nitrist 8-års bursdag! 🤦‍♀️ Som hun hauset det opp i forkant, det var jo nærmest forutsetningen for hele Norge-turen! 🤦‍♀️ Veldig tydelig at det er dårlig stemning om dagen ja, knapt noe innelegg fra noe som helst. Vera og Viggo Venneløs på Norgesferie! 🤦‍♀️

Ja! Hun har jo ikke kontakt med søsteren som har barn i samme alder omtrent. Ulrik er vel sur for at han må sove i Halden og hos familien hennes i en uke. Han var like sur sist de var i Norge…Da de oppholdt seg hos besteforeldrene hennes. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Gjest tante_grusom
Skrevet
Horisonten skrev (2 timer siden):

Hører tydelig på den sarkastiske humoren ved grillen at det er noe underliggende der. «fruen sier; I dag er Ulrik copilot, assistent…. Så sier faren til J; men det er ikke så lett med en som egentlig er kaptein.».. så kommer Ulrik sin respons. Cringe stemning mellom alle. Jeg tror familien til J vet hvilken type Ulrik er. Ikke bare bedreviter, men han skal ha siste ordet også. Virker som at folk går på tær… 

Når han ikke snapper er det «skjær i sjøen». Kanskje han ser at økonomien ikke strekker til i huset. Mye utestående, bl.a. utekjøkken… 

Skrevet
Horisonten skrev (2 timer siden):

Altså, vi er tydeligvis veldig forskjellige, for jeg hører kun en intern humor…. 🤷‍♀️

Gjest tante_grusom
Skrevet
Tiara07 skrev (2 minutter siden):

Altså, vi er tydeligvis veldig forskjellige, for jeg hører kun en intern humor…. 🤷‍♀️

Intern humor. Ser den. Men bak intern humor/ sarkasme ligger det noe dypere. Her skal de overleve tiden sammen med sug i magen. Nervøs stemning.

Skrevet
tante_grusom skrev (7 minutter siden):

Intern humor. Ser den. Men bak intern humor/ sarkasme ligger det noe dypere. Her skal de overleve tiden sammen med sug i magen. Nervøs stemning.

Mulig, men jeg klarer ikke se det. For meg er dette akkurat slik jeg har det med noen av mine nærmeste, uten at det ligger noe irritasjon eller annet bak, kun at vi er trygge på hverandre og tuller på en måte kanskje andre oppfatter som noe annet.

• Liker 1
Skrevet
Tiara07 skrev (13 minutter siden):

Mulig, men jeg klarer ikke se det. For meg er dette akkurat slik jeg har det med noen av mine nærmeste, uten at det ligger noe irritasjon eller annet bak, kun at vi er trygge på hverandre og tuller på en måte kanskje andre oppfatter som noe annet.

Skjønner hva du mener Tiara07. Det er intern humor, men med kroppsspråket til Ulrik og stemningen på Snapchat får jeg inntrykk av at det er noe mer underliggende… men det er bare et inntrykk jeg får. 

• Liker 2
Gjest tante_grusom
Skrevet
Horisonten skrev (5 minutter siden):

Skjønner hva du mener Tiara07. Det er intern humor, men med kroppsspråket til Ulrik og stemningen på Snapchat får jeg inntrykk av at det er noe mer underliggende… men det er bare et inntrykk jeg får. 

Ja, det er lett å se. Begynte i Spania siste tiden. Han virker lei. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...