Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Horisonten skrev (6 minutter siden):

Sant det! Kan være mange grunner til det.👍🏻

Jeg personlig ville blitt litt lenger, slik at barna fikk tid med familien. 
Det jeg tror flere reagerer på, er måten fruen uttrykker glede og lettelse for å reise hjem. Det er litt spesielt å være så glad, når de går igjennom en usikker tid med en alvorlig syk farfar. 

Jeg opplever at pilotfrue bryr seg om pilotfrue og ikke så mye annet. 

• Nyttig 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nussepus skrev (2 minutter siden):

Men har hun noen gang jobbet, studert eller gjort noe for å utvide kunnskapene sine bittelitt??

Hun sier så, men det var da hun var 20 sa hun på snap en gang. Nå er hun 36 år. Det er mange år hjemme med sosiale media. Hun er neppe interessert i å lese bøker, lære noe, eller søke kunnskap. Hun har ikke prioritert å lære seg spansk engang, så jeg tror ikke fruen er så opptatt av å lære noe.

Jeg tror at man stagnerer etter mange år hjemme, uten en ordentlig jobb. Mye læring hun går glipp av, både mentalt og sosialt. Ikke minst ordforråd.

• Nyttig 2
Skrevet
Nussepus skrev (5 minutter siden):

Jeg opplever at pilotfrue bryr seg om pilotfrue og ikke så mye annet. 

Det er nok veldig tydelig. Dessverre. 

• Nyttig 1
Skrevet

Hva er greia med at fruen misliker alt som har med barneleker og barneutstyr i huset å gjøre? På snap snakker hun om at hun nesten ikke ser trampolinen fra kjøkkenvindu og hvor overrasket hun er. Til og med uttrykker det til sønnen. Er det så ille med lekene til barna? På soverommet får de ikke lov til å ha leker. Kun i TV-stua i kjelleren.
Alle badeleker ute må ryddes bort før filming og hvis de blir med på film, så er det bortforklaringer herfra til månen. Det er et familiehjem med barn. Voks opp. Høres bare patetisk ut.

• Liker 5
Skrevet
Horisonten skrev (12 minutter siden):

Hva er greia med at fruen misliker alt som har med barneleker og barneutstyr i huset å gjøre? På snap snakker hun om at hun nesten ikke ser trampolinen fra kjøkkenvindu og hvor overrasket hun er. Til og med uttrykker det til sønnen. Er det så ille med lekene til barna? På soverommet får de ikke lov til å ha leker. Kun i TV-stua i kjelleren.
Alle badeleker ute må ryddes bort før filming og hvis de blir med på film, så er det bortforklaringer herfra til månen. Det er et familiehjem med barn. Voks opp. Høres bare patetisk ut.

Fasade fasade fasade....alt skal være plettfritt.

Ser mer ut som en institusjon enn et hjem der det bor barn 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Flott reklame for hudpleieprodukter!?... 😳🤦‍♀️  Hva er dette? 😳

4793996f-e779-4649-bde6-6397d3e0c394.jpeg

Skrevet
maryJane4 skrev (9 minutter siden):

Flott reklame for hudpleieprodukter!?... 😳🤦‍♀️  Hva er dette? 😳

4793996f-e779-4649-bde6-6397d3e0c394.jpeg

Gode Gud, der der er solskadet hud! Fortsett med all solingen. Rosin innen 40 års alder.

• Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...