Nussepus Skrevet 30. juni #15681 Skrevet 30. juni Horisonten skrev (6 minutter siden): Sant det! Kan være mange grunner til det.👍🏻 Jeg personlig ville blitt litt lenger, slik at barna fikk tid med familien. Det jeg tror flere reagerer på, er måten fruen uttrykker glede og lettelse for å reise hjem. Det er litt spesielt å være så glad, når de går igjennom en usikker tid med en alvorlig syk farfar. Jeg opplever at pilotfrue bryr seg om pilotfrue og ikke så mye annet. 1 12
Horisonten Skrevet 30. juni #15682 Skrevet 30. juni Nussepus skrev (2 minutter siden): Men har hun noen gang jobbet, studert eller gjort noe for å utvide kunnskapene sine bittelitt?? Hun sier så, men det var da hun var 20 sa hun på snap en gang. Nå er hun 36 år. Det er mange år hjemme med sosiale media. Hun er neppe interessert i å lese bøker, lære noe, eller søke kunnskap. Hun har ikke prioritert å lære seg spansk engang, så jeg tror ikke fruen er så opptatt av å lære noe. Jeg tror at man stagnerer etter mange år hjemme, uten en ordentlig jobb. Mye læring hun går glipp av, både mentalt og sosialt. Ikke minst ordforråd. 3 2
Horisonten Skrevet 30. juni #15683 Skrevet 30. juni Nussepus skrev (5 minutter siden): Jeg opplever at pilotfrue bryr seg om pilotfrue og ikke så mye annet. Det er nok veldig tydelig. Dessverre. 1 1
Horisonten Skrevet 30. juni #15684 Skrevet 30. juni Hva er greia med at fruen misliker alt som har med barneleker og barneutstyr i huset å gjøre? På snap snakker hun om at hun nesten ikke ser trampolinen fra kjøkkenvindu og hvor overrasket hun er. Til og med uttrykker det til sønnen. Er det så ille med lekene til barna? På soverommet får de ikke lov til å ha leker. Kun i TV-stua i kjelleren. Alle badeleker ute må ryddes bort før filming og hvis de blir med på film, så er det bortforklaringer herfra til månen. Det er et familiehjem med barn. Voks opp. Høres bare patetisk ut. 12 1
loveanimals Skrevet 30. juni #15685 Skrevet 30. juni Horisonten skrev (12 minutter siden): Hva er greia med at fruen misliker alt som har med barneleker og barneutstyr i huset å gjøre? På snap snakker hun om at hun nesten ikke ser trampolinen fra kjøkkenvindu og hvor overrasket hun er. Til og med uttrykker det til sønnen. Er det så ille med lekene til barna? På soverommet får de ikke lov til å ha leker. Kun i TV-stua i kjelleren. Alle badeleker ute må ryddes bort før filming og hvis de blir med på film, så er det bortforklaringer herfra til månen. Det er et familiehjem med barn. Voks opp. Høres bare patetisk ut. Fasade fasade fasade....alt skal være plettfritt. Ser mer ut som en institusjon enn et hjem der det bor barn 7 1
maryJane4 Skrevet 30. juni #15686 Skrevet 30. juni Flott reklame for hudpleieprodukter!?... 😳🤦♀️ Hva er dette? 😳 2
Horisonten Skrevet 30. juni #15687 Skrevet 30. juni maryJane4 skrev (9 minutter siden): Flott reklame for hudpleieprodukter!?... 😳🤦♀️ Hva er dette? 😳 Gode Gud, der der er solskadet hud! Fortsett med all solingen. Rosin innen 40 års alder. 1 5
Bjørgny-Ann Skrevet 1. juli #15688 Skrevet 1. juli Horisonten skrev (På 8.6.2026 den 18.47): Kommentarene kommer ikke helt ut av det blå! Kalkunhals. Grevinneheng. Ridebukser. Check, check, check.
Horisonten Skrevet 2. juli #15689 Skrevet 2. juli Deilig å trene i garasjen med støv, eksos og alle mulige partikler som øyet ikke kan se. Den treningsmatten hun ligger på, der har det stått både biler, sykler og mye annet på. Hygiene er virkelig ikke hennes sterkeste side. Kanskje derfor hun sliter så mye med å snakke? Alle de kjemikaliene hun putter i kroppen påvirker både hode og kropp. Hun vasker aldri nytt sengetøy, håndklær eller generelt klær som er nytt fra butikken. Ugh. Har sett henne kutte opp grønnsaker rett fra posen også. Summen av alt dette påvirker garantert helsen i dårlig retning. For å toppe det litt ekstra; enorme mengder med sukker og brus. Inspirerende helsereise 🫣 Jeg skjønner ikke, det står ledig to gjesterom mesteparten av tiden. Hadde lett gjort om det ene til et treningsrom. Der er det ventilasjon, mulig aircondition osv. Flere av gjestene siste tiden har oppholdt seg andre steder enn hos pilotparet. De har vel ikke så ofte besøk? 3 1
maryJane4 Skrevet 2. juli #15690 Skrevet 2. juli Horisonten skrev (50 minutter siden): Deilig å trene i garasjen med støv, eksos og alle mulige partikler som øyet ikke kan se. Den treningsmatten hun ligger på, der har det stått både biler, sykler og mye annet på. Hygiene er virkelig ikke hennes sterkeste side. Kanskje derfor hun sliter så mye med å snakke? Alle de kjemikaliene hun putter i kroppen påvirker både hode og kropp. Hun vasker aldri nytt sengetøy, håndklær eller generelt klær som er nytt fra butikken. Ugh. Har sett henne kutte opp grønnsaker rett fra posen også. Summen av alt dette påvirker garantert helsen i dårlig retning. For å toppe det litt ekstra; enorme mengder med sukker og brus. Inspirerende helsereise 🫣 Jeg skjønner ikke, det står ledig to gjesterom mesteparten av tiden. Hadde lett gjort om det ene til et treningsrom. Der er det ventilasjon, mulig aircondition osv. Flere av gjestene siste tiden har oppholdt seg andre steder enn hos pilotparet. De har vel ikke så ofte besøk? Dette med hygiene - rettere sagt mangel på hygiene - har de et lemfeldig syn på. 🤢 Bare det å gå inne med "utesko"? Ligge i sofa og tråkke på tepper, klart de drar inn både det ene og det andre. Og hunden som gjør fra seg rundt husveggene i den varmen, herlighet som det må stinke! Enig med deg; aldri vaske noe nyinnkjøpt - ikke kjøkkenutstyr, kopper og kar, klær, ingenting. Og gå rundt i de samme klærne som man har vært på tur og svettet i på cafe og i matbutikk - hun prøver jo til og med klær rett på svett og uvasket kropp! De virker urene og ekle, viktigere med falske tenner og løshår enn personlig hygiene. 🤢 1 6
Gjest tante_grusom Skrevet 2. juli #15691 Skrevet 2. juli Jeg stilte spørsmål om HMS. Vaskedamen som stryket tungt sengetøy på et lite strykebrett. Hva med klesrulle eller strykepresse? Vaskedamen går rundt med en mini støvsuger. Vaskedamen bruker vaskemiddel til klær og hus som er full i parfyme og kjemikalier. Hun må også ta vinduer og rekkverk. Hun jobber hardt for dem. betaler henne sikkert svart… Så denne negledamen som sitter ved kjøkkenbordet og filer og pusser. Ingen munnbind, ikke avtrekk og ikke skikkelig belysning. Sitter på en vanlig spisestuestol. Betaler henne sikkert svart. Begge svar fra Pilotfrue var så frekke at det ble bare dumt. Ser hun sist gikk i salong med negler… og det er bra.
Horisonten Skrevet 2. juli #15692 Skrevet 2. juli maryJane4 skrev (44 minutter siden): Dette med hygiene - rettere sagt mangel på hygiene - har de et lemfeldig syn på. 🤢 Bare det å gå inne med "utesko"? Ligge i sofa og tråkke på tepper, klart de drar inn både det ene og det andre. Og hunden som gjør fra seg rundt husveggene i den varmen, herlighet som det må stinke! Enig med deg; aldri vaske noe nyinnkjøpt - ikke kjøkkenutstyr, kopper og kar, klær, ingenting. Og gå rundt i de samme klærne som man har vært på tur og svettet i på cafe og i matbutikk - hun prøver jo til og med klær rett på svett og uvasket kropp! De virker urene og ekle, viktigere med falske tenner og løshår enn personlig hygiene. 🤢 🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯 1 1
Horisonten Skrevet 2. juli #15693 Skrevet 2. juli tante_grusom skrev (37 minutter siden): Jeg stilte spørsmål om HMS. Vaskedamen som stryket tungt sengetøy på et lite strykebrett. Hva med klesrulle eller strykepresse? Vaskedamen går rundt med en mini støvsuger. Vaskedamen bruker vaskemiddel til klær og hus som er full i parfyme og kjemikalier. Hun må også ta vinduer og rekkverk. Hun jobber hardt for dem. betaler henne sikkert svart… Så denne negledamen som sitter ved kjøkkenbordet og filer og pusser. Ingen munnbind, ikke avtrekk og ikke skikkelig belysning. Sitter på en vanlig spisestuestol. Betaler henne sikkert svart. Begge svar fra Pilotfrue var så frekke at det ble bare dumt. Ser hun sist gikk i salong med negler… og det er bra. Så sykt. Husker Ulrik snakket negativt om restauranten på hotellet i Albir, mente at folk hostet ved maten. Ekkelt det, men hva med fruen som filer føtter og negler på middagsbordet hjemme?🤮 Så mange steder i huset de kunne gjort det der… men matplassen ble neglstudio. Så går de med sko inne hele tiden. Æsj. 3 3
Sol79 Skrevet 2. juli #15694 Skrevet 2. juli Antar vel at de plukker opp hundebæsj rundt husveggene? Vår hund gjør også fra seg i hagene, men vi lar det jo ikke ligge der. 2
Gjest tante_grusom Skrevet 2. juli #15695 Skrevet 2. juli Sol79 skrev (7 minutter siden): Antar vel at de plukker opp hundebæsj rundt husveggene? Vår hund gjør også fra seg i hagene, men vi lar det jo ikke ligge der. Hvordan er det med hundebesj på plastgress?
Horisonten Skrevet 2. juli #15696 Skrevet 2. juli Fruen skriver på snap: Tenk hvis alle hadde unnet like mye som meg! Elendig ordforråd og skrivemåte. Hvis du mener at alle skulle vært så selvopptatt som deg, så hadde ikke verden gått rundt Julianne. Du unner deg selv det meste ja, og setter deg selv først, alltid. Til å være mamma og godt voksen, så er det meget spesielt. Kritikken du får bør du ta til deg. Folk er ikke sjalu på deg, det er bare så ufordragelig å shoppe seg ihjel, kaste masse mat og klær fordi egoet ditt er så stort. Øyet blir aldri mett, si. 6 6
Bellabellee Skrevet 2. juli #15697 Skrevet 2. juli Horisonten skrev (6 timer siden): Deilig å trene i garasjen med støv, eksos og alle mulige partikler som øyet ikke kan se. Den treningsmatten hun ligger på, der har det stått både biler, sykler og mye annet på. Hygiene er virkelig ikke hennes sterkeste side. Kanskje derfor hun sliter så mye med å snakke? Alle de kjemikaliene hun putter i kroppen påvirker både hode og kropp. Hun vasker aldri nytt sengetøy, håndklær eller generelt klær som er nytt fra butikken. Ugh. Har sett henne kutte opp grønnsaker rett fra posen også. Summen av alt dette påvirker garantert helsen i dårlig retning. For å toppe det litt ekstra; enorme mengder med sukker og brus. Inspirerende helsereise 🫣 Jeg skjønner ikke, det står ledig to gjesterom mesteparten av tiden. Hadde lett gjort om det ene til et treningsrom. Der er det ventilasjon, mulig aircondition osv. Flere av gjestene siste tiden har oppholdt seg andre steder enn hos pilotparet. De har vel ikke så ofte besøk? Altså i det støvet der hadde heller ikke jeg trent! 🤧 3 1
Gjest tante_grusom Skrevet 2. juli #15698 Skrevet 2. juli Horisonten skrev (53 minutter siden): Fruen skriver på snap: Tenk hvis alle hadde unnet like mye som meg! Elendig ordforråd og skrivemåte. Hvis du mener at alle skulle vært så selvopptatt som deg, så hadde ikke verden gått rundt Julianne. Du unner deg selv det meste ja, og setter deg selv først, alltid. Til å være mamma og godt voksen, så er det meget spesielt. Kritikken du får bør du ta til deg. Folk er ikke sjalu på deg, det er bare så ufordragelig å shoppe seg ihjel, kaste masse mat og klær fordi egoet ditt er så stort. Øyet blir aldri mett, si. Hun er ikke alene 🥺🌍🌍🌏
loveanimals Skrevet 2. juli #15699 Skrevet 2. juli Horisonten skrev (7 timer siden): Fruen skriver på snap: Tenk hvis alle hadde unnet like mye som meg! Elendig ordforråd og skrivemåte. Hvis du mener at alle skulle vært så selvopptatt som deg, så hadde ikke verden gått rundt Julianne. Du unner deg selv det meste ja, og setter deg selv først, alltid. Til å være mamma og godt voksen, så er det meget spesielt. Kritikken du får bør du ta til deg. Folk er ikke sjalu på deg, det er bare så ufordragelig å shoppe seg ihjel, kaste masse mat og klær fordi egoet ditt er så stort. Øyet blir aldri mett, si. Disse mammagreiene hennes har jeg aldri forstått. Hun satte himmel og jord i bevegelse for å få disse barna, men hun "skyver" de vekk hele tiden. Man ser aldri at hun gjør noe sammen med dem. Enten er de innendørs eller så tar faren et tak innimellom. Er de bare et statussymbol som alt annet? Eneste hun gjør er å shoppe klær til dem, kjøpe alt de ønsker av rådyre ting og stapper i dem ubegrenset med godteri, sånn at hun får fred til å deie seg på solsengen. Mamma i navnet kan alle idioter være 10
Horisonten Skrevet 3. juli #15700 Skrevet 3. juli maryJane4 skrev (På 30.6.2026 den 19.03): Flott reklame for hudpleieprodukter!?... 😳🤦♀️ Hva er dette? 😳 Hun skal nå begynne med botox. Synd at botox og løshår ikke endrer personligheten…for er det noe som virkelig bør justeres, så er det væremåten hennes. Karebeauty bør vel revurdere samarbeidet? Blir for dumt å reklamere for hudprodukter når botox skal injiseres. Haha. 3 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå