Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Alba1235 skrev (17 timer siden):

Hva skjer med håret, jeg regnet med hun ville fikse opp i det ekstremt raskt. Dette var skikkelig dårlig reklame for frisøren som gjorde denne jobben🙈 så åpenbart feil fargetone som er mye kaldere enn hennes hår. Og det ser jo ut som hun for første gang har hengt opp billige clip ons på egenhånd 😳 denne frisøren bør rydde opp i arbeidet sitt straks😳 

Hun er ferdi å fikse det nå og er såååå fornøyd! 🙈 selvom alle ser en skille og at det ikke er pent! 

Men vi er vel bare misunnelige og shamer folk siden vi sier våre meninger 🤣

Jeg lurer og litt på hvorfor det skal være så beige i det svære huset der. Hvorfor ikke med litt farger som i puter og de nye gardinene som hun eeeeeelsker!

• Liker 4
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bellabellee skrev (På 10.6.2026 den 14.00):

Hun er ferdi å fikse det nå og er såååå fornøyd! 🙈 selvom alle ser en skille og at det ikke er pent! 

Men vi er vel bare misunnelige og shamer folk siden vi sier våre meninger 🤣

Jeg lurer og litt på hvorfor det skal være så beige i det svære huset der. Hvorfor ikke med litt farger som i puter og de nye gardinene som hun eeeeeelsker!

Er så fornøyd at derfor går hun med flette 🤷🏼‍♀️😂

• Liker 2
Skrevet
Sol79 skrev (På 7.6.2026 den 15.42):

Tror du egentlig det er mange sårbare unge mennesker som følger en godt gift tobarnsmor som stort sett poster innhold som består av restaurantbesøk, matvareshopping og middelaldrende familiemedlemmer? Tror du kan stryke den bekymringen av blokka.

Hvis du evner å tenke i mer generelle baner og ikke hvorvidt unge mennesker følger akkurat pilotfrue eller ei, så er det kommentarerene som det på kropp jeg siktet til og som du finner overalt på nett. 

For meg blir det helt absurd å kritisere en influenser for dårlig påvirkning på sårbare mennesker, at de skal begynne å slanke seg, samtidig som man kommenterer en kropp som lubben og kraftig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...