Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Alba1235 skrev (17 timer siden):

Hva skjer med håret, jeg regnet med hun ville fikse opp i det ekstremt raskt. Dette var skikkelig dårlig reklame for frisøren som gjorde denne jobben🙈 så åpenbart feil fargetone som er mye kaldere enn hennes hår. Og det ser jo ut som hun for første gang har hengt opp billige clip ons på egenhånd 😳 denne frisøren bør rydde opp i arbeidet sitt straks😳 

Hun er ferdi å fikse det nå og er såååå fornøyd! 🙈 selvom alle ser en skille og at det ikke er pent! 

Men vi er vel bare misunnelige og shamer folk siden vi sier våre meninger 🤣

Jeg lurer og litt på hvorfor det skal være så beige i det svære huset der. Hvorfor ikke med litt farger som i puter og de nye gardinene som hun eeeeeelsker!

• Liker 4
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bellabellee skrev (På 10.6.2026 den 14.00):

Hun er ferdi å fikse det nå og er såååå fornøyd! 🙈 selvom alle ser en skille og at det ikke er pent! 

Men vi er vel bare misunnelige og shamer folk siden vi sier våre meninger 🤣

Jeg lurer og litt på hvorfor det skal være så beige i det svære huset der. Hvorfor ikke med litt farger som i puter og de nye gardinene som hun eeeeeelsker!

Er så fornøyd at derfor går hun med flette 🤷🏼‍♀️😂

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Sol79 skrev (På 7.6.2026 den 15.42):

Tror du egentlig det er mange sårbare unge mennesker som følger en godt gift tobarnsmor som stort sett poster innhold som består av restaurantbesøk, matvareshopping og middelaldrende familiemedlemmer? Tror du kan stryke den bekymringen av blokka.

Hvis du evner å tenke i mer generelle baner og ikke hvorvidt unge mennesker følger akkurat pilotfrue eller ei, så er det kommentarerene som det på kropp jeg siktet til og som du finner overalt på nett. 

For meg blir det helt absurd å kritisere en influenser for dårlig påvirkning på sårbare mennesker, at de skal begynne å slanke seg, samtidig som man kommenterer en kropp som lubben og kraftig. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Faren er på besøk i Albir men sover på hotell. Kusinen og mannen oppholder seg i en bolig i samme gate som fruen, mens fruen har to ledige gjesterom… merkelig. 

• Liker 4
  • Nyttig 9
Skrevet
Horisonten skrev (8 timer siden):

Faren er på besøk i Albir men sover på hotell. Kusinen og mannen oppholder seg i en bolig i samme gate som fruen, mens fruen har to ledige gjesterom… merkelig. 

Det kan hende faren selv vil bo i Benidorm denne gangen for å oppleve litt andre ting også.

• Liker 2
Gjest tante_grusom
Skrevet

Kanskje far er lei trenings-/ proteineventyret til datter og padelen til svigersønn. Kanskje lei vaskedamen som koster rundt føttene hans. Og han får sikkert ikke tutche poolutstyret til Ulriksen og kjøkkenmaskiner inkl grill - hvis han ville gjort noe for dem. Barna er vel travle for en eldre ufit bestefar som sliter med å holde tritt med familien lenger. 

Gjest tante_grusom
Skrevet

Ooooog for en religiøs familie som den siden er må splitten bak være til bry, eller.

Velsigne skinkematen på bordet. 

Skrevet
tante_grusom skrev (21 timer siden):

Ooooog for en religiøs familie som den siden er må splitten bak være til bry, eller.

Velsigne skinkematen på bordet. 

Hvis du mener rumpa bar, så må jeg si at det er meget spesielt å sprade rundt i string foran slekt, svigers og venner ja... Og legge det ut til flere tusen følgere. Jeg tror ikke vaskedamen er der så ofte 😅 Alt er fasade. Huset i vollen så ikke ut innvendig. Hun snakker om å re opp sengen hver dag… har sett på flere snap hvordan sengen ser ut langt ut på ettermiddagen. Alt ligger i krøll. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Gjest tante_grusom
Skrevet (endret)
Horisonten skrev (18 timer siden):

Hvis du mener rumpa bar, så må jeg si at det er meget spesielt å sprade rundt i string foran slekt, svigers og venner ja... Og legge det ut til flere tusen følgere. Jeg tror ikke vaskedamen er der så ofte 😅 Alt er fasade. Huset i vollen så ikke ut innvendig. Hun snakker om å re opp sengen hver dag… har sett på flere snap hvordan sengen ser ut langt ut på ettermiddagen. Alt ligger i krøll. 

Sparer de på vaskedama også nå??? 

og får ikke mor(mor) med familie sommerbesøk av barnebarn?

Endret av tante_grusom
Skrevet
JojoMoyes skrev (På 12.6.2026 den 20.11):

Er så fornøyd at derfor går hun med flette 🤷🏼‍♀️😂

Syns hun ligner veldig på Mia Gundersen nå.. med langt hår. Utrolig lik, hvertfall når hun har på det pannebåndet og fjeset kommer veldig frem. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Horisonten skrev (1 time siden):

Syns hun ligner veldig på Mia Gundersen nå.. med langt hår. Utrolig lik, hvertfall når hun har på det pannebåndet og fjeset kommer veldig frem. 

Personlig hadde ikke jeg tatt det som et kompliment 😉

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Horisonten skrev (2 timer siden):

Hun hevder å se 10 år yngre ut - haha, brå forskjell til Mia på 64! 🤦‍♀️😆 Herlig! 😅

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Hun er glad i å filme arbeidere som holder på med arbeid på huset. Det må gi henne en følelse av å være ovenpå, eller? Snikfilmer..

Sier på snap at hun avsluttet samarbeid med Lavart fordi hun ville prøve noe nytt. Si det som det er, de betalte deg ikke godt nok. Alt handler om penger. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Gjest tante_grusom
Skrevet

Samme som Ulriksen snikfilmer med de AI-brillene han skryter av. 

Hvorfor bor ikke faren hos de denne gangen? Blir det for mye fokus på kropp og trening og slankepulver? Jeg hadde klikket av det der da jeg ikke er i nærheten av å kunne holde på slik Julianne gjør fordi jeg må jobbe i en vanlig og ta meg av familie. Altså jeg jobber ikke smart i parets øyner… 

Skrevet
tante_grusom skrev (1 time siden):

Samme som Ulriksen snikfilmer med de AI-brillene han skryter av. 

Hvorfor bor ikke faren hos de denne gangen? Blir det for mye fokus på kropp og trening og slankepulver? Jeg hadde klikket av det der da jeg ikke er i nærheten av å kunne holde på slik Julianne gjør fordi jeg må jobbe i en vanlig og ta meg av familie. Altså jeg jobber ikke smart i parets øyner… 

Julianne jobber ikke, så derfor har hun tid til å holde på sånn. Lage innhold og videoer av seg selv er ikke jobb. Stelle og ordne seg, filme og si noen ord om et produkt er ikke jobb. Krever null energi og innsats. Tragisk at influensere får betalt for det. Hun når vel ikke ut til så mange heller. Klarer ikke se for meg at det er et stort antall mennesker som bruker rabattkodene hennes heller. Hun er ikke særlig godt likt og heller ikke en «populær» influenser. At hun får så mange samarbeid er bare merkelig…for det er jo det hun lever av! Snapchat betaler ikke like bra som før, og har satt flere kriterier for å tjene penger på vissvass.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Horisonten skrev (1 time siden):

Julianne jobber ikke, så derfor har hun tid til å holde på sånn. Lage innhold og videoer av seg selv er ikke jobb. Stelle og ordne seg, filme og si noen ord om et produkt er ikke jobb. Krever null energi og innsats. Tragisk at influensere får betalt for det. Hun når vel ikke ut til så mange heller. Klarer ikke se for meg at det er et stort antall mennesker som bruker rabattkodene hennes heller. Hun er ikke særlig godt likt og heller ikke en «populær» influenser. At hun får så mange samarbeid er bare merkelig…for det er jo det hun lever av! Snapchat betaler ikke like bra som før, og har satt flere kriterier for å tjene penger på vissvass.

Det er nettopp det du sier jeg mistenker med samarbeidet med Lava art. At hun ikke klarte å konvertere seere til kjøpere, derfor ble de til slutt enige om å avslutte. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Hahaha!!... Tørre øyne?? Det kalles angst, darling! 🤦‍♀️ Dette blir sikkert slettet som all annen "kritikk", men vel verdt det den tiden"det ligger ute"! 🧅 🤦‍♀️ 

331b21a2-0b89-4227-b4a2-ac09616df55c.jpeg

Endret av maryJane4
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
maryJane4 skrev (9 minutter siden):

Hahaha!!... Tørre øyne?? Det kalles angst, darling! 🤦‍♀️ Dette blir sikkert slettet som all annen "kritikk", men vel verdt det den tiden det ligger ute"! 🧅 🤦‍♀️ 

331b21a2-0b89-4227-b4a2-ac09616df55c.jpeg

Hyppig blunking er ikke tørre øyne… Fruen vet ikke bedre. Har alltid tenkt tics.

«Hyppig blunking er et svært vanlig eksempel på en motorisk tics. Tics er plutselige, ufrivillige og gjentakende bevegelser eller lyder som mange opplever.» (NHI.no)

Endret av Horisonten
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Gjest tante_grusom
Skrevet

Jeg bruker karebeautyproduktene, men aldri Julianne sin kode. Det er andre “mindre kjente/vellykkede” (tenker nok fruen) jeg heller bruker kodene til.

BLunkingen er vel tegn på mye skjembruk….eller stress/ nervøsitet.

Skrevet
tante_grusom skrev (9 timer siden):

Jeg bruker karebeautyproduktene, men aldri Julianne sin kode. Det er andre “mindre kjente/vellykkede” (tenker nok fruen) jeg heller bruker kodene til.

BLunkingen er vel tegn på mye skjembruk….eller stress/ nervøsitet.

Samme her, gode produkter, men har aldri brukt rabattkodene hennes. 👍🏻

Ja, hun nevner på Snapchat at flere har kommentert blunkingen og at hun selv har lagt merke til det, men har aldri sjekket opp det. Har hun seriøst så lite peiling på sin egen kropp og psyke? Fikk også det inntrykket da hun snakket om kvinnehelse og underlivsplager på snapchat en gang tidligere. Hun var på undersøkelser og kontroll. Virket så lite opplyst og svært lite kunnskap om sin egen kropp. Hun sa at hun er en person som aldri går til legen. 
Det er rart å være så opphengt i utseende og ytre fasade, men lite kunnskap om sin egen kropp og helse.

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...