Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor står det at det er en «slanke» app? 
Det er for alle. Uavhengig om du vil ned, opp eller vedlikehold. 

Så ikke vri det til noe negativt… 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hmhmh skrev (4 minutter siden):

Det er ikke hun som sitter på ett forum å slenger med leppa 🤭 

Så hvem er pil råtten?😉

At du ikke ser forskjell på en som melker sin svigerfars bortgang, får det hele til å handle om seg selv, og går rett til annonse som hun tjener penger på OG en som kommenterer det hele - vel, deg om det! 👍

• Nyttig 3
Skrevet
maryJane4 skrev (2 timer siden):

At du ikke ser forskjell på en som melker sin svigerfars bortgang, får det hele til å handle om seg selv, og går rett til annonse som hun tjener penger på OG en som kommenterer det hele - vel, deg om det! 👍

Ikke vanskelig å se hvem Hmhmh er… pilotparet selv som er her inne og forsvarer seg…

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
maryJane4 skrev (3 timer siden):

Ser hun har lagt ut noe som ser ut som en minnetale? 🤷‍♀️ Og selvsagt fikk hun den til å handle om seg selv også - "du sa alltid at jeg var stilig, og det hadde du sikkert sagt i dag og!" 😬 Hjelpe meg!! 🤦‍♀️ Og rett fra bilde fra kirken går hun over til annonse for noe slankemas!... 🤦‍♀️ Hun har altså null takt og tone, forbløffende hvordan voksne mennesker kan være så kyniske og tyne alle situasjoner til egen vinning! 🤦‍♀️

Hun måtte få det til å handle om henne i talen også… meg meg meg. Så pinlig. Nevnte ingen fine stunder eller minner med barna og farfar. Spesifikke øyeblikk liksom.

• Liker 1
Skrevet
Horisonten skrev (4 minutter siden):

Ikke vanskelig å se hvem Hmhmh er… pilotparet selv som er her inne og forsvarer seg…

Meget mulig du har rett ja! Gubban så trist! 🤣 Ikke lenge etter at jeg la ut her tidligere i dag, la hun ut "støtteerklæringer" på Snap... Klart de følger med, hadde jeg gjort og! 😁 En ting... når hun legger ut meldinger uten avsender (ikke anonym), hvem vet "hvor de kommer fra"?!... Og en ting til... (er i siget! 😅...) Litt pussig at hun nå har gått litt opp i følgere på Snap, men fortsatt stabilt ned på Insta. Kjøpt og betalt?! Hun har jo knapt lagt ut noe på lenge så det kan jo ikke være videre inspirerende for potensielt nye følgere?... 🤷‍♀️ 

Og ja til deg som ikke mener Lifesum er en slankeapp... Google it... 

Ja, Lifesum fungerer som en slanke- og kostholdsapp. Den hjelper deg med å telle kalorier, logge mat og følge spesifikke dietter for å gå ned i vekt, holde vekten stabil eller bygge muskler. [1, 2, 3, 4, 5]
Hva appen gjør
  • Kaloritelling: Registrerer mat og drikke.
  • Makrofordeling: Måler karbohydrater, fett og proteiner.
  • Kostholdsplaner: Tilbyr opplegg for keto, fasting og ren mat.
  • Oppskrifter: Gir sunne mattips. [1, 2, 3]
  • Liker 4
Skrevet
Horisonten skrev (4 timer siden):

Så smart er du 🤭 

Feil. 

Skrevet
maryJane4 skrev (6 timer siden):

Meget mulig du har rett ja! Gubban så trist! 🤣 Ikke lenge etter at jeg la ut her tidligere i dag, la hun ut "støtteerklæringer" på Snap... Klart de følger med, hadde jeg gjort og! 😁 En ting... når hun legger ut meldinger uten avsender (ikke anonym), hvem vet "hvor de kommer fra"?!... Og en ting til... (er i siget! 😅...) Litt pussig at hun nå har gått litt opp i følgere på Snap, men fortsatt stabilt ned på Insta. Kjøpt og betalt?! Hun har jo knapt lagt ut noe på lenge så det kan jo ikke være videre inspirerende for potensielt nye følgere?... 🤷‍♀️ 

Og ja til deg som ikke mener Lifesum er en slankeapp... Google it... 

Ja, Lifesum fungerer som en slanke- og kostholdsapp. Den hjelper deg med å telle kalorier, logge mat og følge spesifikke dietter for å gå ned i vekt, holde vekten stabil eller bygge muskler. [1, 2, 3, 4, 5]

Hva appen gjør
  • Kaloritelling: Registrerer mat og drikke.
  • Makrofordeling: Måler karbohydrater, fett og proteiner.
  • Kostholdsplaner: Tilbyr opplegg for keto, fasting og ren mat.
  • Oppskrifter: Gir sunne mattips. [1, 2, 3]

Lifesum er en slankeapp ja! Bare å kalle en spade for en spade. Appen går ut på å telle kalorier og lage kalorifattig måltider, sunne, men få kalorier. Julianne reklamerer for både slankepiller (øke forbrenning og dempe matlyst), slimshaker og app for å telle kalorier. I tillegg utstyr som vibrasjonsplate og vekt som «skanner» kroppen, bodyfat osv. Hun gjør alt for å gå ned i vekt, men fråtser i seg godteri, is og take-away. Hadde hun fokusert på å spise mindre sukker og junk, så hadde hun kanskje ikke hatt behov for alt det slankestyret som hun så fint kaller: å bygge muskler…

• Liker 2
Skrevet

Begynner pengesekken å gå tom nede i Spanien? Eller renser hun bassenget selv for å få vist seg i bikini igjen 🤷🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

Skrevet
JojoMoyes skrev (30 minutter siden):

Begynner pengesekken å gå tom nede i Spanien? Eller renser hun bassenget selv for å få vist seg i bikini igjen 🤷🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

For å vise frem baken og seertall/visninger.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...